Persoonlijk ben ik een fan van bijv:
-De Föhn
-De Wegwerpaansteker
-De Timmerman
Theo en Thea waren toen ook nog op tv.
De zondagmorgenprogramma werd door 2 dikke, taart etende dames aan elkaar gekletst. Maar dat is al zeker langer dan 10 jaar geleden.
rofl, fantastisch, als academicus mag ik mij altijd graag bezig houden met goedkope, voor de hand liggende recht voor zijn raap humor.
Ook dat praatprogramma dat die ene gast heeft (verkleed als die vervelende meid met het luie oog) is briljant. Het heet 'ohjajoh', en dat geeft ongeveer aan hoe de gesprekken gaan.
haha, lmao!!!
Als je nou vraagt aan mij, wat is humor...?
Nou, vraag dan!!
http://www.vpro.nl/villa-achterwerk/videotheek/programma/programma.shtml?2575892+2852026+2852030
In aflevering 5 zit een goed stuk genaamd 'biologisch' en uit aflevering 3 moet je zeker de rij-instructeur bekijken
quote:
Op vrijdag 19 november 1999 10:30 schreef Snof het volgende:
als academicus mag ik mij altijd graag bezig houden met goedkope, voor de hand liggende recht voor zijn raap humor
Get a life man!
Rembo & Rembo zijn geniaal, dara kon jouw a-ca-de-mi-sche opleiding niet aan tippen.
quote:Uiteraard, ben jaar geleden een van de heren tegen gekomen in de A&P, stond achter me in de rij, keek naar m'n bevroren sateetjes en zei vervolgens: "dat zijn echt lekkere lollies man, moet je echt maar eens een keer proberen..." In het echt zijn ze dus ook megacool... Wordt tijd dat de VPRO alle afleveringen gaat herhalen!
Op maandag 15 november 1999 14:51 schreef Love Mae King het volgende:
[afbeelding] Laat je favoriete Rembo&Rembo scene hier aan iedereen weten!![afbeelding]<P>Persoonlijk ben ik een fan van bijv:<BR>-De Föhn<BR>-De Wegwerpaansteker<BR>-De Timmerman
Das toch nie normaal, dat kan toch nie door de beugel??
Ze heeft gewoon kleren aan...das toch heel nie nodig?
quote:Dat zou echt zwaar ok zijn, gewoon een keer alle afleveringen achter elkaar. Er bestaat ook een videoband met een aantal zeer goede fragmenten, ik ga em binnenokrt zeker bestellen, kan bij de vpro volgens mij.
Op vrijdag 31 augustus 2001 09:27 schreef Hiroller het volgende:
Uiteraard, ben jaar geleden een van de heren tegen gekomen in de A&P, stond achter me in de rij, keek naar m'n bevroren sateetjes en zei vervolgens: "dat zijn echt lekkere lollies man, moet je echt maar eens een keer proberen..." In het echt zijn ze dus ook megacool... Wordt tijd dat de VPRO alle afleveringen gaat herhalen!
Das toch niet normaal...........das toch abnormaal
Gluuuurbuur rulez
Ik kan nu nog steeds lachen als ik me sommige fragmenten herriner zoals de okselsnuiver of die indiaan en de cowboy (ben naam vergeten). Rembo & Rembo zijn brilliant!
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2001 09:51 schreef Love Mae King het volgende:
De gluuuuurbuuuuuuur...Das toch nie normaal, dat kan toch nie door de beugel??
Ze heeft gewoon kleren aan...das toch heel nie nodig?
Da's Shmoopy's favoriet!
Vaste uitdrukking geworden in huize Shmoops.
quote:... en Oude Schaterhand
Op vrijdag 31 augustus 2001 12:03 schreef Mza het volgende:
Hier meldt zich een fan.Ik kan nu nog steeds lachen als ik me sommige fragmenten herriner zoals de okselsnuiver of die indiaan en de cowboy (ben naam vergeten). Rembo & Rembo zijn brilliant!
Met vriendelijke groet,
Purno de Purno
vooral die indiaan en die cowboy, als ze bloedbroeders worden, maar dat toch veilig willen doen. En dus een heel groot condoom om hun armen doen
Of de familie Magdat. Die zou egt weer op tv moeten komen.
Bestaat er ook een fanclub van btw?
quote:cultuurbarbaar, hoe oud ben jij, keek je nooit naar de vpro vroeger?
Op dinsdag 16 november 1999 15:23 schreef pamela het volgende:
Eh ligt het aan mij[afbeelding]maar wie zijn rembo en rembo??????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |