abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1729386
ik vond het helemaal toppie!!!
Reg op't Koppie!!!
  dinsdag 25 september 2001 @ 07:41:56 #2
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_1729841
Voorprogramma #1: Lost Prophets - Zwaar vet
Voorprogramma #2: Psycho Fly (?) - Enorm klote
Voorprogramma #3: Puddle of MuDD - Niet onaardig
Linkin Park - Technisch gezien was het niet super, er zat niet echt veel verrassing in het optreden, maar het stond wel als een huis en er zat enorm veel energie in. Jammer dat ik door de 3 voorprogramma's mijn laatste trein heb gemist . Gelukkig heb ik lieve ouders...
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 25 september 2001 @ 08:25:41 #3
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_1729902
heeft zo'n kutbandje als Linkin Park nu zulke sterallures, dat ze 3 voorprogrammas meenemen??
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_1732579
Mja,ik hoorde van een vriend die er naartoe was geweest dattut wel vet was...en dat Puddle of Mud best wel roeleerst.Da'k eens uitsjekken...
pi_1733002
He, Lost Prophets, die heb ik es gezien in het VP van Pitchshifter in Doornroosje en die waren toen best goed.
pi_1733208
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 07:41 schreef WasQ het volgende:
Voorprogramma #1: Lost Prophets - Zwaar vet
Voorprogramma #2: Psycho Fly (?) - Enorm klote
Voorprogramma #3: Puddle of MuDD - Niet onaardig
Linkin Park - Technisch gezien was het niet super, er zat niet echt veel verrassing in het optreden, maar het stond wel als een huis en er zat enorm veel energie in. Jammer dat ik door de 3 voorprogramma's mijn laatste trein heb gemist . Gelukkig heb ik lieve ouders...
Voorprogramma #1: Lost Prophets - Niet onaardig
Voorprogramma #2: Psycho Fly - ZWAAAAAAAAAAAAAAAAAR KLOTE, mja Chester kwam het podium op en daardoor was 1 nummer nog redelijk... echt die gasten zogen VET.
Voorprogramma #3: Puddle of MuDD - Energie waar je gek van werd, echt een goeie support act.
Linkin Park - Schopte kont. Roeleerde zoals een echte band dat moet doen. Ik heb niet echt veel kritische punten... alleen dat ik piss over me heen kreeg haha. Lekker warm
Pacta Sunt Servanda
pi_1733766
Vriendje van me was er heen geweest,
wat wel lache zei ie!

Hij vond Voorprogramma #1: Lost Prophets - Goed
Voorprogramma #2: Psycho Fly - Enorm klote
Voorprogramma #3: Puddle of MuDD - Goed
droog...

Oja, LP zelf vond ie zwaar roeleren!!

dinsdag 25 september 2001 @ 16:13:45 #8
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_1733813
Puddle of MuDD zijn ontdekt door Durst dacht ik, en releasen nu ook op Flip/Interscope
Love will be my strongest weapon
pi_1735644
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 16:13 schreef Acathla het volgende:
Puddle of MuDD zijn ontdekt door Durst dacht ik, en releasen nu ook op Flip/Interscope
Inderdaad,is net zoals Staind en Cold door meneer Durst geprodoesjd Nu-Metal bandje.Wel leuk.
pi_1737831
Hee dudezzz,

Ik vond PuddleOfMudd echt cool
Linkin Park, de muziek vond ik onaardig (voor het concert)
De pit was echt vet groot.
Vooral als je ff van het balkon ging kijken.
wow dat zag er vet cool uit.

Maar die psycho$hit was vaaaaaaaaag

GReeTZzz

FLoRiaN!

"We've got a lot of balls to call this civilisation, when we seem like such a barbaric, hate-mongering, death-mongering, sex, drugs, violence and war, hendonistic, consumeristic society ..."
pi_1739909
Oe Oe! ik zat in die pit! Ben ik nu stoer???
Die pit was echt onwijs kewl, maar ik had hem erger verwacht. Hij was vet vriendelijk en absoluut niet grof, er zaten wel 4 kerels ofzo bij die vrij ruig uitte, maar volgens mij waren ze zo realistisch als je maar kan zijn in een pit. Mensen die maf deden schopte ze eruit en mensen die net als ik er voor hun plezier en fun enzo erin zaten deden ze geen kwaad. Woei
Mosh Pit's roeleren
Pacta Sunt Servanda
pi_1747450
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 23:24 schreef The_Crow het volgende:
Ben ik nu stoer???
NEE
quote:
Die pit was echt onwijs kewl, maar ik had hem erger verwacht. Hij was vet vriendelijk en absoluut niet grof
zeker je eerste pit he?
"We've got a lot of balls to call this civilisation, when we seem like such a barbaric, hate-mongering, death-mongering, sex, drugs, violence and war, hendonistic, consumeristic society ..."
pi_1747600
Hehe, jah...
Maar toch was het leuk
Wat me ook erg opviel was dat er veeeeeeeel nepfans waren. Mensen die alleen Crawling gezien hadden bijv. Echt m'n maat en ik zongen alles mee, dus ook de nummers die niet op Hybrid Theory stonden, zoals And one and Step up. Veel mensen keken ons raar aan omdat ze zelf het niet konden. Dat viel me erg tegen. Alleen nummers als One step closer en Crawling werden met volle borst meegezongen door hun.
Jammer vind ik dat wel.
Pacta Sunt Servanda
pi_1747711
Ik ben er zelf niet geweest maar ik heb gehoord dat er *no offence* veel huppelkutten waren, die alleen Crawling kenden..
Quidquid latine dictum sit altum viditur
pi_1748338
Zoals ik hierboven al zei, dat klopt jah...
Mja die huppelkutten waren wel leuk
Pacta Sunt Servanda
pi_1749783
quote:
Op woensdag 26 september 2001 20:56 schreef The_Crow het volgende:
Zoals ik hierboven al zei, dat klopt jah...
Mja die huppelkutten waren wel leuk
Hoezo??
Quidquid latine dictum sit altum viditur
pi_1750763
ik vond linkin park wel zwaar roeleren:P.. alleen het voorprogramma duurde te lang en het zoog zwaar:r.. verder was het wel tof..... weet iemand hoe trouwens de eerste cd heette:? ik ben aan het zoeken maar ken hem nie vinde.... thnx...8-)
O+ BlaBlub O+
pi_1754511
kijk gewoon op linkinpark.com ofzo. Ze speelde voordat Chester erbij kwam onder de naam Hybrid Theory vandaar de naam van het 2e album. De eerste album was ook wel goed, ik heb hem volgens mij niet helemaal, iig niet legaal. Maar er staan nummers op als And one, Step up en Part of me. Part of me is erg goed. Ook staat er Technique op die is net als Cure for the itch, alleen beter imo.
Wat ik bedoel met die huppelkutjes waren wel leuk is dat ze er wel leuk uitzagen
Pacta Sunt Servanda
pi_1757741
[imho]
linkin park=boy(scrapmetal)band
[/imho]
pi_1757863
Er werd niet naar je mening gevraagd, er werd gevraagd hoe het concert was.
Pacta Sunt Servanda
pi_1759725
quote:
Op donderdag 27 september 2001 20:22 schreef Bert-Jan het volgende:
[imho]
linkin park=boy(scrapmetal)band
[/imho]
Jaaaaaaja als je het kut vindt, reageer dan niet, stoere jongen

Ik vind Linkin Park ook niet geweldig, maar dan ga ik dit topic niet bevuilen met LINKIN PARK SUXXXXX!!! leuzen

pi_1760845
Ik stond 4 nummers lang onvrijwillig in een pit
Heb het overleefd met bloeduitstortingen, scheur in m'n shirt, en een verrekte beenspier (was beetje vertrapt daar jah, ben ook maar klein meisje in vergelijking met andere pitmensen daar )

Puddle of Mud & Lost Prophets vond ik wel goed, maar Psycho Fly zoog enorm. Ik vond de zanger maar een schelle kutstem hebben (en iedereen maar 'boe' roepen ), vond het wel lief van Chester dat ie toen het podium op kwam om te 'helpen' meezingen.

En natuurlijk was Linkin Park zelf supervet...

...
pi_1795212
Volgens mij is het omdat het publiek anders weer na een half uurtje naar huis kan
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 08:25 schreef Tokus het volgende:
heeft zo'n kutbandje als Linkin Park nu zulke sterallures, dat ze 3 voorprogrammas meenemen??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')