Vragen, opmerkingen en commentaar graag in het commentaar-topic: Commentaren op de streamverslagen, deel 2
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
Vervolg op: Streamverslagen 24 september 2001
Vevolgens gaat het gesprek over op eten. Kelly zegt dat ze graag voor Danielle een gebakken ei zou maken. Gertjan is wat stil, als Pascal vraagt of het nog goed gaat zegt hij dat er aan de andere kant ook weer een stuk kies is afgebroken.
Nance wil ook wat vertellen, het ging om haar eerste ex een jaartje geleden. Ze zaten in een kroeg (naam niet verstaan) en daar werkte Georgie nog. Toen heeft haar vriend bij Georgie een body-shot gevraagd en daar ging Nance van over haar nek. 'Waarom' vraagt Kelly?? Waar lik je een body-shot dan vanaf bij een man?? Volgens Nance van de borstkas. Dat lijkt Kelly niks, ze heeft het wel even gehad met de mannen.
Ze grapt dat ze misschien wel ooit een schoondochter mee naar huis neemt. En weer serieus... "Zo'n hijgende kerel vind ik echt niet opwindend, nee bah!"
Pascal vraagt aan Gertjan of hij net zo wild is als Kelly. GJ zegt dat hij momenteel helemaal niet wild is, juist stil. Het gesprek springt over naar het kraken van de bedden. 'Mijn bed kan niet kraken' zegt Kelly, het staat tegen de muur aan.
Pascal gaat vervolgens broodjes maken. Kelly vind het zielig voor Danielle.
Kelly laat het toe.
Pascal vindt het wel lekker voelen en zegt nu dat hij er geen problemen mee zou hebben als hij een vriendin heeft met silicone borsten.
Kelly zegt dat haar vriendjes er ook nooit problemen mee hebben gehad.
En dat sommige vriendinnen jaloers op haar borsten zijn.
Kelly zegt wel Pascal ben je er wel bewust van dat het gefilmd wordt.
Ze hebben het nu over de baja beach club in Rotterdam.
Kelly heeft helemaal genoeg van mannen.
Ze heeft drie jaar een relatie gehad met een man.
Kelly zegt dat ze heel wild in bed is.
Kelly houdt van lekker wild.
Kelly vindt de liefde met een vrouw mooier,mannen vindt ze saai.
Ze krijgt vaak afknapers van kerels.
Kelly zegt dat ze nooit een vrouw kan likken.
0.07 Kelly : Dit wordt niet uitgezonden hoor. Gert Jan : Aan de andere kant is ook een stuk afgebroken. Kelly : Ik heb het gewoon even gehad met kerels.
0.13 Kelly : Ik heb nog nooit seks gehad met een vrouw. Pascal : Zou je het willen ? Kelly : Dat weet ik niet. Maar nu ik vrouw ben vraag ik het me wel af. Ik ga nu andere gevoelens krijgen. Nancy grapt : Ik kan toch wel veilig naast je liggen ? Kelly : Liefde met een vrouw vind ik mooier, mannen vind ik gewoon walgelijk soms, ik krijg gewoon vaak afknappers van kerels. Ik weet niet wat het is. Maar ik zou nooit een vrouw kunnen likken of zo. Nancy : Hee we zitten te eten. Kelly : Een vrouw kussen vind ik geen probleem, tenminste als ik gedronken heb, maar ik voel er niks bij. Ik kus wel eens met mijn beste vriendin omdat ik het lekker vind. Terwijl die vriendin vroeger verliefd op mij was, dus het is niet helemaal eerlijk. Ik doe gewoon wat ik lekker vind.
Gertjan zegt dat het nog wel drie uur kan duren voor de tandarts komt als Danielle vraagt wanneer ze hem nou die spuit moet geven. GJ zegt ook dat ze rustig naar bed mag gaan, ze hoeft echt niet te wachten, die spuit komt dan nog wel. Danielle neemt met een kus van iedereen afscheid, maar ze wil niet het broodje van nance ruiken, want dan krijgt ze honger. Ze vraagt nog of iedereen goed voor GJ wil zorgen en als hij haar nodig heeft dan moet hij dat zeggen.
Kelly brengt het gesprek weer terug op vrouwen versieren. Ze vraagt aan Nance of ze bij haar een kans zou maken. Nance is heel stellig : 'Nee, sorry Kel, totaal niet'. 'Echt niet?" vraagt Kelly, 'Nee sorry, zegt Nance'
0.22 Nancy : De enige reden dat Pascal mee mocht was dat Aldrico was verdwenen. Gert Jan tegen Pascal : Dan had je al deze lol gemist. Nancy : Wat moeten we morgen bestellen ? Gert Jan : Griesmeelpap, en een rietje. Nancy : Vla ? Yoghurt ? Gert Jan : Dat wordt allemaal geregeld voor mij. Dus jullie kunnen eten wat jullie willen. Kelly zingt regelmatig.
0.32 Kelly : Welke datum is het ? Nancy telt. Gert Jan : Vrijdag de dertiende. Pascal : Echt ? Nancy : Donderdag is de 27e.
0.36 Kelly : Kenan heeft me belazerd met zijn vriendin uit Frankrijk. Pascal : Belazerd met zijn vriendin ? Nancy : Dat kan alleen in Kellyland. Kelly : Zijn vriendin was jaloers. Kelly vindt het nog steeds een leuke, lieve man. Kelly : Zijn vriendin is net een aap. Ze is donker. Als dat mokkel er is ziet ie me niet staan. Ik krijg hem nog wel. Als ik het goed begrijp heeft hij in een amerikaanse serie met aliens gespeeld. Ze kan niet op de naam komen. Hij komt uit Hilversum. Nu zegt Kelly dat de serie canadees is. Nu speelt hij in Onderweg naar morgen. Kelly : Hij had wel verteld dat hij een vriendin had in Frankrijk, maar niet dat ze naar Nederland zou komen. Nu zegt hij niks meer tegen haar. Ze snapt het niet. Kelly : Volgens mij hebben mannen het nodig dat ze zich verheven voelen boven jou. Hij doet heel leuk en aardig maar het is een flapdrol. Hij stond met Fabienne op de voorkant van de Veronicagids (ik heb het blad er even bijgepakt en weet nu hoe ik zijn naam moet schrijven). Pascal : O dat zijn de nieuwe gezichten van na de zomer. Kelly : Dit kan ik wel vertellen. Het wordt toch niet uitgezonden. Onderweg naar morgen is toch van John de Mol en John de Mol kan het niet maken dit uit te zenden.
Kelly heeft het over een acteur uit ONM (ik ken hem niet ) Die is ze tegengekomen, en hij vond haar een lekker ding. Ze raakten ooit aan de praat, hij voreg of hij haar huis mocht zien, heel spontaan was hij, lachen, dansen, een kusje. Op gegeven moment kwam een vriendin van hem over uit Frankrijk en werd Kelly voorgesteld aan haar. Ze kreeg gelijk drie kussen terwijl ze normaal niet gauw iemand zomaar drie kussen geeft. ze gingen door met dansen en gek doen en toen bleek dat die vriendin dat helemaal niet leuk vond. Ze kwam naar haar toe en zei: "Kelly, ik wil dat je uit de buurt blijft, weggaat want ik vind dit helemaal niet leuk" "Ik had zoiets van , Wat krijgen we nou?? Ik heb hier geen zin in hoor" en ze is gegaan. Een paar weken later kwam ze hem tegen op een terrasje en zei hij niet eens meer gedag. Ze vind hem nu een eikel, een flapdrol.
Pascal vraagt of hij een B-rolletje speelt in ONM, maar volgens Kel is het een flinke rol, en wordt hij echt wel een soapie. Hij stond met Fabienne op de voorkant van de VOO gids. Dus hij zou in het nieuwe seizoen komen.
Nance vertelt dat ze Daan Schuurmans heeft gezien in het vliegtuig. kelly interrumpeert: "Dit kan ik gewoon vertellen watn dit wordt toch niet uitgezonden. Het is van John de Mol en die kan dit niet maken om het uit te zenden over zijn werknemer. Maar het is echt een flapdrol die vent. Bah, er zijn trouwens nog mannen genoeg op de wereld"
Pascal vraagt of Kelly wel eens een bekende heeft gehad...
Kelly vertelt van de kapperszaak waar ze werkte en daar kwam Corry Brokken, Tatjana Simic, Maartje van Wegen en nog veel meer anderen....
Nance vraagt aan GJ of hij moe is... "Nee, maar het gaat pijn doen', zegt hij, 'Maar ze gaan er straks wat aan doen, dus....'
Gesprek valt een beetje dood.....
Nu gaat het over Westenwind. Vond Nancy een leuke serie. Daan Schuurmans die ook in Costa speelt, zag ze in het vliegtuig.
K: wat ik nu heb verteld zenden ze toch niet uit. Want ONM is van John de Mol, en dat zendt ie niet uit over zijn eigen werknemer. Flapdrol, er zijn nog zoveel mannen op de wereld.
P: heb je wel eens iets gehad met een bekende?
K: ik heb bij een kapperszaak gewerkt, daar kwamen Maartje van Weegen, Marga van Praag enz.
P: kun je ook knippen?
K: nee, alleen wassen.
K: ik word een beetje simpel, ik weet niet meer wat ik moet vertellen hier. Vertel ik een beetje over soapies en bekende NL'ers. Slaat nergens op. Dat geniepige, hou ik niet van.
K: ik dacht dat ik een heel goed contact had met die kapper waar ik bij werkte. Ik belde een keer voor een coupe soleil, toen nam een leerling op, die vroeg of er plek voor me was. Die kapper vroeg: wie is het? Die leerling: Kelly. Kapper: oh, die omgebouwde?
Kelly moest meteen huilen aan de telefoon.
Uiteindelijk had ze toch de coupe soleil laten zetten, net doen of er niets aan de hand was, en ze heeft niets betaald, ze zei dat ze het niet mooi vond.
GJ vindt toch dat ze hem ermee moet confronteren.
Kelly is bang dat ze dan gaat huilen en zich dan teveel laat kennen. Het is een half jaar geleden.
GJ kan zich voorstellen dat iemand zo'n opmerking maakt en het niet zo bedoeld heeft.
Kelly kreeg last van kapperseczeem, daarom was ze daar weg.
K: van een vreemde kan ik dat soort dingen hebben, maar niet van een bekende.
GJ wordt naar de DK geroepen.
0.58 Kelly : Ik heb zoveel vriendinnen verloren, door jaloezie en kerels. Vrouwen zijn zo gemeen joh. Pascal : Vrouwen zijn soms net kinderen. Kelly : Ja. Maar vriendinnen waar ik lang contact mee heb gehad. Kelly : Ga je al naar bed Nance ? Ik versta het antwoord van Nancy niet. Kelly : Heb jij veel vriendinnen verloren aan gezeik en gezeur ? Nancy heel zacht : Zowiezo eentje.
1.00 Gert Jan is terug : Ik kan gewoon gaan slapen. Het komt wel goed. Morgenochtend om 9 uur ben ik de eerste. Ik moet straks nog zo'n dingetje van jou nemen. Met zout moet ik desinfecteren.
[Dit bericht is gewijzigd door Bus watcher op 25-09-2001 01:05]
Nancy was voor GJ terugkwam aan het vertellen over een vriendin van haar waar ze altijd naar luisterde, die had dan weer dit, dan weer dat, soms dacht N wel eens van pfff.
Toen kreeg N het auto-ongeluk...en GJ kwam binnen.
Niemand vraagt trouwens meer naar het vervolg van het verhaal.
1.15 In de slaapkamer. Nancy : Is het gelukt met dat zout ? Gert Jan : Ja. Ik stond bijna te kokhalzen. Pascal : Ik mis mijn kat. Nancy : Mag het licht uit ? Gert Jan : Ik vind honden leuker.
1.16 De stream toont de tuin.
1.21 De stream gaat weer tien seconden naar de tuin. Gert Jan : Voor het eerst is de tandarts naar mij toegekomen. Hij zit nog altijd in zijn mond. Pascal en Nancy maken plannen om te gaan fitnessen morgenochtend. Gert Jan : Dan gaan we ons voorbereiden op het slopen van de tegenstander. Er blijft zo niets van de competitie over.
1.26 Gert Jan : Het kan zijn dat het dingetje dat ze er op gaan zetten heel erg gaat irriteren. En dan kan ik hier dus niet blijven. Laten we gewoon even kijken. En anders worden we gewoon nog een keertje goed dronken. Eigenlijk moet hij een wortelkanaalbehandeling hebben maar die kan hij hier niet krijgen. Gert Jan : Laten we gewoon uitgaan van het positieve. Nancy : Ja. Kelly : Wat moeten we nou zonder jou ? Je gaat er niet uit Gert, niet over praten. Pascal : Kan je die kies niet gewoon laten trekken ? Gert Jan : Ik heb gevraagd of we hem niet gewoon af kunnen laten sterven. Laten we gewoon afwachten tot morgen. Pascal : Ik ben benieuwd.
1.43 Ik geloof dat Kelly buiten beeld een foto aan Pascal laat zien. Kelly : Martiene is mijn beste vriendin. Pascal : Vriendin vriendin ? Kelly : Ja. Pascal : Die heeft hetzelfde meegemaakt ? Kelly : Nee, zij is normaal. Nancy : Het klinkt net of jij niet normaal bent. Kelly : Ze is niet geopereerd. Ze is gewoon normaal. Ze komt uit Indonesie. Gert Jan : Ik heb geen zin te praten of te luisteren. Morgen gaat alles goedkomen. Kelly : Ik hoop het echt. Ik had niet gedacht dat we hier weer zouden zitten vannacht. Pascal : Ik ook niet. Dit is niet normaal.
1.54 Pascal : Ik weet nu ook 100 % zeker dat er mensen zitten te kijken. Daar hoef je je toch niet druk over te maken Kel. Kelly : Ik vind het eng als ik ze zie, als ik ze niet zie vind ik het niet eng. Nancy schrikt vervolgens van een draaiende camera als ik het goed begrijp. Pascal : Hoorde je het ? Het gordijntje ging heel snel dicht. Hij zit daar iedere keer. Pascal loopt er naar toe en klopt op de muur. Nancy : Niet doen. Straks moet je naar de dagboekkamer komen. Pascal : Kel, nu ga je onder de deken liggen en dan ga je slapen. Ik wil niet in een positie komen die verkeerd geinterpreteerd kan worden. Ik wil mijn vriendin niet voor het hoofd stoten. Doe uit dat ding. Ga onder je deken liggen en doe die lamp uit. Kelly : Je moet ophouden. Pascal : Als jij het lampje uit doet. Kelly doet het licht uit. Pascal kletst door. Pascal : Ze kunnen het altijd brengen zoals zij het willen. En ik wil hun niet eens de mogelijkheid geven dat te doen. Ik veronderstel dat Kelly wilde dat Pascal naast haar kwam liggen. Nancy : Godverdorie. Die camera draait. Pascal : Je vind het gewoon een mooi excuus om steeds dat lampje aan te doen. Kelly doet het lampje weer uit.
2.01 In de volgende vijf minuten gaat de stream vier keer naar de tuin en weer terug naar de slaapkamer.
2.06 Kelly : Ik ga op de bank slapen. Pascal : Daar zie je allemaal camera's. Kelly : Wil je alsjeblieft weg gaan ? Ik wil je niet zien. Pascal kijkt : Hij is weg. Kelly : Er staan twee camera's op mij. Kunnen mensen op internet mij zien slapen. Overdag vind ik de camera's niet erg. Pascal : Kelly, er kan je niks gebeuren. Er zijn tachtig bewakers met 600 honden, een hek van 60000 volt en luchtafweergeschut.
2.09 Stream op de tuin.
2.21 En we zijn weer in de tuin.
2.29 Stream op de tuin.
2.33 Kelly in de keuken. Pascal : Ik denk dat ze zo door die deur komen met een kettingzaag. Allemaal kloppen met die messen. Pascal maakt klopgeluiden. Kelly strompelt met iets te drinken in haar hand. Kelly : Pascal, houd nou op. Pascal zit in de woonkamer, Kelly gaat daar ook zitten. Speaker : Pascal, als jullie in de woonkamer gaan zitten moet je je zender omdoen en moeten jullie batterijen wisselen. Kelly : Doe je die van mij ook ? O wat errug.
2.40 Pascal lijkt te kletsen met degene die in de dagboekkamer zit. Kelly : Als ik net lig te slapen hoor ik ze rommelen. Hoor jij ze niet ? Pascal : Tuurlijk wel. Maar het doet me niks. Kelly : Ik vind het gewoon eng om daar te zitten. Ik weet niet wat ik heb maar af en toe gaan die hormonen helemaal rrrrrrrrt. Eens in de zoveel tijd heb ik dat ik me helemaal raar voel, en dat heb ik vanavond. Heb je de foto van Diane al gezien ? Pascal : Ja. Moet je dat je hele leven blijven slikken ? Kelly : Bij mij zijn die hormonen vernietigd door de anti hormonen. Pascal : En de vrouwelijk homonen krijg je toegediend ? Kelly : Ja. Eén keer in de twee weken wordt ik down. Als ik daar heb gezeten en weinig heb gegeten. Dan ben ik chagrijnig en ga ik iedereen uitschelden. Zoals ik ook over die handdoek bezig was tegen jou en Gert Jan. Pascal : Mijn vriendin kan ook wel eens chagrijnig worden als ze ongesteld wordt. Dus ik ben het wel gewend.
2.49 Pascal : Ben jij als afwashulp begonnen ? Pascal : Het was de zaak van mijn oom. In de vakantie ging ik afwassen en sla wassen en zo. In de kerstvakantie ook. Toen door de week ook. Ik wilde van kleins af aan al kok worden. Ik vond het zo leuk dat ik er bleef werken. Hij ging steeds meer werken. Ma de Mavo ging hij in het leerlingstelsel werken, één dag naar school, vier dagen werken. Toen hij klaar was met school is hij een jaar gaan werken, dat vond hij niet leuk, vervolgens een zuidafrikaans restaurant, daar heeft hij krokodil gegeten. Kelly : Dat wil ik ook een keer. Hoe smaakt het ? Pascal : Naar een combinatie van kip, varken en vis. Kelly : Wat eet je erbij ? Pascal : Risotto rijst. Kelly : Wat ga je hierna doen ? Pascal : Van mijn miljoen genieten. Kelly : En op vakantie ? Pascal : Die is al geregeld die vakantie. Kelly : Naar Venezuela, daar wil ik ook naar toe. Kelly begint weer over haar angst voor de cameramensen. Kelly : Zijn er live streams ? Weet je dat ik daar in het begin niet over nadacht. Vervolgens gaat ze klagen over haar ex.
Ik zie dat Htje ook bezig is. Ik vind het genoeg voor vandaag.
[Dit bericht is gewijzigd door Bus watcher op 25-09-2001 10:23]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |