abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 25 september 2001 @ 00:00:33 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1728757
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in het commentaar-topic: Commentaren op de streamverslagen, deel 2
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op: Streamverslagen 24 september 2001

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1728854
Het gaat momenteel over borsten. Pascal heeft even mogen voelen aan de borsten van Kelly. Deze voelen volgens hem zeer natuurlijk aan, hij zou er dan ook geen problemen mee hebben als zijn vriendin siliconenborsten zou willen.

Vevolgens gaat het gesprek over op eten. Kelly zegt dat ze graag voor Danielle een gebakken ei zou maken. Gertjan is wat stil, als Pascal vraagt of het nog goed gaat zegt hij dat er aan de andere kant ook weer een stuk kies is afgebroken.

Nance wil ook wat vertellen, het ging om haar eerste ex een jaartje geleden. Ze zaten in een kroeg (naam niet verstaan) en daar werkte Georgie nog. Toen heeft haar vriend bij Georgie een body-shot gevraagd en daar ging Nance van over haar nek. 'Waarom' vraagt Kelly?? Waar lik je een body-shot dan vanaf bij een man?? Volgens Nance van de borstkas. Dat lijkt Kelly niks, ze heeft het wel even gehad met de mannen.

Ze grapt dat ze misschien wel ooit een schoondochter mee naar huis neemt. En weer serieus... "Zo'n hijgende kerel vind ik echt niet opwindend, nee bah!"

Pascal vraagt aan Gertjan of hij net zo wild is als Kelly. GJ zegt dat hij momenteel helemaal niet wild is, juist stil. Het gesprek springt over naar het kraken van de bedden. 'Mijn bed kan niet kraken' zegt Kelly, het staat tegen de muur aan.

Pascal gaat vervolgens broodjes maken. Kelly vind het zielig voor Danielle.

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_1728863
00.10 uur
Nancy vertelt net dat ze een keer met een vriendje in de Baja Beach Club is geweest en daar werkte Georgie (BB2) en die mocht ze toen aflikken !!! En nu doet ze net alsof ze het niet lekker vond!
Nancy en Pascal voelen zich schuldig omdat Daan in het arme gedeelte zit. In Gert-Jan z'n woorden: in het wolvennest.
Vandaag dacht ik bij mezelf; morgen weer bij m'n zuster.......
pi_1728867
Pascal wil ffff aan Kelly haar borsten voelen.

Kelly laat het toe.
Pascal vindt het wel lekker voelen en zegt nu dat hij er geen problemen mee zou hebben als hij een vriendin heeft met silicone borsten.
Kelly zegt dat haar vriendjes er ook nooit problemen mee hebben gehad.
En dat sommige vriendinnen jaloers op haar borsten zijn.
Kelly zegt wel Pascal ben je er wel bewust van dat het gefilmd wordt.
Ze hebben het nu over de baja beach club in Rotterdam.
Kelly heeft helemaal genoeg van mannen.
Ze heeft drie jaar een relatie gehad met een man.

Kelly zegt dat ze heel wild in bed is.
Kelly houdt van lekker wild.
Kelly vindt de liefde met een vrouw mooier,mannen vindt ze saai.
Ze krijgt vaak afknapers van kerels.
Kelly zegt dat ze nooit een vrouw kan likken.

pi_1728896
0.00 Gert Jan : Ik heb een blok hout en wat doe ik er mee, ik sla mezelf op mijn harses. Pascal : Ik had het ook al een keer. Gert Jan : Waarom denk je dat ik om een zak hout vraag. Ik ben niet de man met de bijl. Ik ben niet Jack Nicholson twintig jaar geleden. Kelly : Danielle vind ik echt een lief meisje. Ik heb uren met haar zitten praten 's nachts. Vervolgens gaat men elkaars spierballen voelen. Het beeld is van ver, ik kan het niet volgen. Kelly : Ik heb siliconen in mijn kont. Als ik op het strand ben zeggen jongetjes, wat hebt U grote (pauze) voeten. Pascal : Ik ben heel vereerd dat ik heb mogen voelen. Als mijn vriendin siliconen had zou ik er geen probleem mee hebben. Maar, ik zou het aan Patty vragen. Kelly : Die heeft ze ook.

0.07 Kelly : Dit wordt niet uitgezonden hoor. Gert Jan : Aan de andere kant is ook een stuk afgebroken. Kelly : Ik heb het gewoon even gehad met kerels.

0.13 Kelly : Ik heb nog nooit seks gehad met een vrouw. Pascal : Zou je het willen ? Kelly : Dat weet ik niet. Maar nu ik vrouw ben vraag ik het me wel af. Ik ga nu andere gevoelens krijgen. Nancy grapt : Ik kan toch wel veilig naast je liggen ? Kelly : Liefde met een vrouw vind ik mooier, mannen vind ik gewoon walgelijk soms, ik krijg gewoon vaak afknappers van kerels. Ik weet niet wat het is. Maar ik zou nooit een vrouw kunnen likken of zo. Nancy : Hee we zitten te eten. Kelly : Een vrouw kussen vind ik geen probleem, tenminste als ik gedronken heb, maar ik voel er niks bij. Ik kus wel eens met mijn beste vriendin omdat ik het lekker vind. Terwijl die vriendin vroeger verliefd op mij was, dus het is niet helemaal eerlijk. Ik doe gewoon wat ik lekker vind.

pi_1728898
Kelly probeert uit te leggen waarom zij de liefde met een vrouw mooier vind als met een man. Ze vind het gedrag van mannen vaak walgelijk, hoe ze kunnen doen en hoe ze zijn, ze knapt er op af. 'Sommige mannen zijn gewoon....'....
"Horken" roept Pascal tussendoor. Kelly zegt dat ze nooit een vrouw zou kunnen likken, warop Nance verontwaardigd zegt dat ze wel zit te eten ja!! Kussen wil Kelly wel met een vrouw, met Diane was het voor de grap, ze voelde er niks bij, geen genegenheid. Ze kust wel eens met een vriendin en dat is wel prettig, maar niet voor de geiligheid. Ze speelt gewoon graag een beetje, dan denkt ze de volgende dag weleens: 'Wat heb ik nou weer gedaan?? Ik doe altijd alles veilig'

Gertjan zegt dat het nog wel drie uur kan duren voor de tandarts komt als Danielle vraagt wanneer ze hem nou die spuit moet geven. GJ zegt ook dat ze rustig naar bed mag gaan, ze hoeft echt niet te wachten, die spuit komt dan nog wel. Danielle neemt met een kus van iedereen afscheid, maar ze wil niet het broodje van nance ruiken, want dan krijgt ze honger. Ze vraagt nog of iedereen goed voor GJ wil zorgen en als hij haar nodig heeft dan moet hij dat zeggen.

Kelly brengt het gesprek weer terug op vrouwen versieren. Ze vraagt aan Nance of ze bij haar een kans zou maken. Nance is heel stellig : 'Nee, sorry Kel, totaal niet'. 'Echt niet?" vraagt Kelly, 'Nee sorry, zegt Nance'

pi_1729107
Kelly: ik heb honger
N: het is voedertijd.
K gaat zoeken in de keuken, vraagt welke datum het is.
GJ en Pasal memoreren het ongeval van GJ.
P: en meteen die toeter he?
N: volgens mij wilden ze er al wat van zeggen.
K: kunnen ze niet gewoon even een lekker ding het huis in doen, een stripper ofzo.
P: je zit net nog te vertellen dat je de balen hebt van mannen.
K: heb ik ook.
Kelly heeft het over een zekere Canon (?) die in Onderweg naar Morgen speelt als psychiater. Zij had sjans met hem, maar hij heeft een Franse vriendin, die jaloers was.
K: hij doet heel leuk, maar als dat mokkel er is, besta je opeens niet meer. Ik krijg hem nog wel.
P: Onderweg naar Morgen, daar kijken 13.000 mensen per dag naar. BB, 15 miljoen. Hij moet straks voor jou op de knieeen.
K: ik kwam hem tegen in de kroeg, ik keek nooit naar ONM. Hij had ook in een Amerikaanse serie gespeeld, weet niet meer hoe het heette. Hij komt uit Hilversum, is naar toneelschool gegaan, daarna heeft ie in een modehuis gewerkt, toennaar Frankrijk kleine rolletjes gespeeld, in Canada gewoond daarna en gespeeld in een hele bekende serie. Daarna naar NL, en in ONM. Eerst geloofde ik hem niet.
Kelly had een leuke tijd met hem gehad, wist dat hij een vriendin had, maar wist niet dat ze naar NL kwam. Toen kwam ze, ze stond weer met hem te dansen en gek te doen, en bleek dat zijn vriendin het niet leuk vond.
Hij zei tegen haar: ik wil dat je nu bij me uit de buurt gaat, want ik vind dit niet leuk wat je doet.
Een week later zag ze hem weer, maar zeiden elkaar geen gedag meer. Ze vond hem gewoon een leuke kennis. Nu vindt ze hem een eikel.
pi_1729125
0.18 Danielle gaat naar bed. Eerst krijgt Gert Jan een knuffel van haar.

0.22 Nancy : De enige reden dat Pascal mee mocht was dat Aldrico was verdwenen. Gert Jan tegen Pascal : Dan had je al deze lol gemist. Nancy : Wat moeten we morgen bestellen ? Gert Jan : Griesmeelpap, en een rietje. Nancy : Vla ? Yoghurt ? Gert Jan : Dat wordt allemaal geregeld voor mij. Dus jullie kunnen eten wat jullie willen. Kelly zingt regelmatig.

0.32 Kelly : Welke datum is het ? Nancy telt. Gert Jan : Vrijdag de dertiende. Pascal : Echt ? Nancy : Donderdag is de 27e.

0.36 Kelly : Kenan heeft me belazerd met zijn vriendin uit Frankrijk. Pascal : Belazerd met zijn vriendin ? Nancy : Dat kan alleen in Kellyland. Kelly : Zijn vriendin was jaloers. Kelly vindt het nog steeds een leuke, lieve man. Kelly : Zijn vriendin is net een aap. Ze is donker. Als dat mokkel er is ziet ie me niet staan. Ik krijg hem nog wel. Als ik het goed begrijp heeft hij in een amerikaanse serie met aliens gespeeld. Ze kan niet op de naam komen. Hij komt uit Hilversum. Nu zegt Kelly dat de serie canadees is. Nu speelt hij in Onderweg naar morgen. Kelly : Hij had wel verteld dat hij een vriendin had in Frankrijk, maar niet dat ze naar Nederland zou komen. Nu zegt hij niks meer tegen haar. Ze snapt het niet. Kelly : Volgens mij hebben mannen het nodig dat ze zich verheven voelen boven jou. Hij doet heel leuk en aardig maar het is een flapdrol. Hij stond met Fabienne op de voorkant van de Veronicagids (ik heb het blad er even bijgepakt en weet nu hoe ik zijn naam moet schrijven). Pascal : O dat zijn de nieuwe gezichten van na de zomer. Kelly : Dit kan ik wel vertellen. Het wordt toch niet uitgezonden. Onderweg naar morgen is toch van John de Mol en John de Mol kan het niet maken dit uit te zenden.

pi_1729126
Aan de arme kant is alles stil, aan de rijke kant zit men te eten en te kletsen over acteurs van soapseries.

Kelly heeft het over een acteur uit ONM (ik ken hem niet ) Die is ze tegengekomen, en hij vond haar een lekker ding. Ze raakten ooit aan de praat, hij voreg of hij haar huis mocht zien, heel spontaan was hij, lachen, dansen, een kusje. Op gegeven moment kwam een vriendin van hem over uit Frankrijk en werd Kelly voorgesteld aan haar. Ze kreeg gelijk drie kussen terwijl ze normaal niet gauw iemand zomaar drie kussen geeft. ze gingen door met dansen en gek doen en toen bleek dat die vriendin dat helemaal niet leuk vond. Ze kwam naar haar toe en zei: "Kelly, ik wil dat je uit de buurt blijft, weggaat want ik vind dit helemaal niet leuk" "Ik had zoiets van , Wat krijgen we nou?? Ik heb hier geen zin in hoor" en ze is gegaan. Een paar weken later kwam ze hem tegen op een terrasje en zei hij niet eens meer gedag. Ze vind hem nu een eikel, een flapdrol.

Pascal vraagt of hij een B-rolletje speelt in ONM, maar volgens Kel is het een flinke rol, en wordt hij echt wel een soapie. Hij stond met Fabienne op de voorkant van de VOO gids. Dus hij zou in het nieuwe seizoen komen.

Nance vertelt dat ze Daan Schuurmans heeft gezien in het vliegtuig. kelly interrumpeert: "Dit kan ik gewoon vertellen watn dit wordt toch niet uitgezonden. Het is van John de Mol en die kan dit niet maken om het uit te zenden over zijn werknemer. Maar het is echt een flapdrol die vent. Bah, er zijn trouwens nog mannen genoeg op de wereld"

Pascal vraagt of Kelly wel eens een bekende heeft gehad...
Kelly vertelt van de kapperszaak waar ze werkte en daar kwam Corry Brokken, Tatjana Simic, Maartje van Wegen en nog veel meer anderen....

Nance vraagt aan GJ of hij moe is... "Nee, maar het gaat pijn doen', zegt hij, 'Maar ze gaan er straks wat aan doen, dus....'

Gesprek valt een beetje dood.....

pi_1729182
Hij stond op de cover vd Veronica, samen met Fabienne.

Nu gaat het over Westenwind. Vond Nancy een leuke serie. Daan Schuurmans die ook in Costa speelt, zag ze in het vliegtuig.

K: wat ik nu heb verteld zenden ze toch niet uit. Want ONM is van John de Mol, en dat zendt ie niet uit over zijn eigen werknemer. Flapdrol, er zijn nog zoveel mannen op de wereld.

P: heb je wel eens iets gehad met een bekende?
K: ik heb bij een kapperszaak gewerkt, daar kwamen Maartje van Weegen, Marga van Praag enz.
P: kun je ook knippen?
K: nee, alleen wassen.

K: ik word een beetje simpel, ik weet niet meer wat ik moet vertellen hier. Vertel ik een beetje over soapies en bekende NL'ers. Slaat nergens op. Dat geniepige, hou ik niet van.

K: ik dacht dat ik een heel goed contact had met die kapper waar ik bij werkte. Ik belde een keer voor een coupe soleil, toen nam een leerling op, die vroeg of er plek voor me was. Die kapper vroeg: wie is het? Die leerling: Kelly. Kapper: oh, die omgebouwde?
Kelly moest meteen huilen aan de telefoon.
Uiteindelijk had ze toch de coupe soleil laten zetten, net doen of er niets aan de hand was, en ze heeft niets betaald, ze zei dat ze het niet mooi vond.
GJ vindt toch dat ze hem ermee moet confronteren.
Kelly is bang dat ze dan gaat huilen en zich dan teveel laat kennen. Het is een half jaar geleden.
GJ kan zich voorstellen dat iemand zo'n opmerking maakt en het niet zo bedoeld heeft.
Kelly kreeg last van kapperseczeem, daarom was ze daar weg.
K: van een vreemde kan ik dat soort dingen hebben, maar niet van een bekende.
GJ wordt naar de DK geroepen.

pi_1729241
0.48 Kelly : Ik word een beetje simpel. Ik weet helemaal niet meer wat ik moet vertellen hier. Ik zit verhalen te vertellen over soapies. Het kan me niet schelen wie mensen zijn, ze moeten gewoon aardig zijn. Al ben je de koningin, je moet gewoon aardig zijn. Mijn kapper was trouwens ook een lul ook. Ik heb daar heel lang gewerkt en dacht dat ik heel leuk contact met hem had. Toen belde ik een keer voor een coupe soleil, toen naam de leerling op en toen vroeg ik mag ik Michel even spreken. Op de achtergrond hoorde ik dat Michel vroeg, wie is het, de leerling zei Kelly, Michel zei, die omgebouwde ? Kelly : Daar kan ik gewoon niet tegen, dat vind ik zo walgelijk. Ik ben er heen gegaan, ik heb niks gezegd, ik heb de coupe soleil laten zetten en ik heb niet betaald. Pascal : Zij hij niks ? Kelly : Nee. Ik voelde me zo gefuckt. Ik werd altijd zo verwend door die man. Ik kreeg een duur luchtje met kerst, oorbellen en een jurkje van Cabana. Gert Jan : Ik zou toch een keer vragen wat er aan de hand was. Kelly : Dan voel ik me niet op mijn gemak (o.i.d.). Misschien benijdde hij mij. Pascal : Hoe lang is dat geleden ? Kelly : Een half jaar. Gert Jan : Ik kan me voorstellen dat ik een opmerking maak die helemaal verkeerd valt terwijl ik het niet zo bedoeld heb. Kelly : Ik betaalde trouwens wel vaker niet daar. Soms betaalde ik extra ook. Ik moest weg want ik kreeg kapperseczeem. Ik kreeg jeuk van het blonderen en waterstofperoxide. Ik verwacht dat niet van mensen waar ik van hou. Pascal : Heb je hem daarna nog gesproken ? Kelly : Ja, maar het contact is dan toch anders. Speaker : Gert Jan, er is een tandarts. Kelly : Ik ga nu naar een andere kapper. Ik moet dan wel drie maanden wachten.

0.58 Kelly : Ik heb zoveel vriendinnen verloren, door jaloezie en kerels. Vrouwen zijn zo gemeen joh. Pascal : Vrouwen zijn soms net kinderen. Kelly : Ja. Maar vriendinnen waar ik lang contact mee heb gehad. Kelly : Ga je al naar bed Nance ? Ik versta het antwoord van Nancy niet. Kelly : Heb jij veel vriendinnen verloren aan gezeik en gezeur ? Nancy heel zacht : Zowiezo eentje.

1.00 Gert Jan is terug : Ik kan gewoon gaan slapen. Het komt wel goed. Morgenochtend om 9 uur ben ik de eerste. Ik moet straks nog zo'n dingetje van jou nemen. Met zout moet ik desinfecteren.

[Dit bericht is gewijzigd door Bus watcher op 25-09-2001 01:05]

pi_1729244
GJ kan gewoon gaan slapen, morgenochtend om 9 uur is hij de eerste, hij neemt nog een pilletje van Kel.
P: morgen dus ook geen battle, waarschijnlijk.

Nancy was voor GJ terugkwam aan het vertellen over een vriendin van haar waar ze altijd naar luisterde, die had dan weer dit, dan weer dat, soms dacht N wel eens van pfff.
Toen kreeg N het auto-ongeluk...en GJ kwam binnen.
Niemand vraagt trouwens meer naar het vervolg van het verhaal.

pi_1729297
1.11 Gert Jan begint aan de wastafel tegen Kelly over tekorten aan drinkwater op schepen vroeger. Kelly heeft een gezichtsmasker.

1.15 In de slaapkamer. Nancy : Is het gelukt met dat zout ? Gert Jan : Ja. Ik stond bijna te kokhalzen. Pascal : Ik mis mijn kat. Nancy : Mag het licht uit ? Gert Jan : Ik vind honden leuker.

1.16 De stream toont de tuin.

pi_1729368
1.17 Stream terug in de slaapkamer. Nancy : Mijn ex vond dat ik goed kon flirten. Ik weet niet waar hij dat vandaan haalt. Pascal : Je wilt niet weten wat mijn moeder over mij zei. Dat ga ik niet herhalen. Gert Jan zit in mijn mond. Pascal : Blijf er nou af Anton. Ik noem altijd iedereen Anton. Nancy zegt dat ze haar string binnenstebuiten aan heeft.

1.21 De stream gaat weer tien seconden naar de tuin. Gert Jan : Voor het eerst is de tandarts naar mij toegekomen. Hij zit nog altijd in zijn mond. Pascal en Nancy maken plannen om te gaan fitnessen morgenochtend. Gert Jan : Dan gaan we ons voorbereiden op het slopen van de tegenstander. Er blijft zo niets van de competitie over.

1.26 Gert Jan : Het kan zijn dat het dingetje dat ze er op gaan zetten heel erg gaat irriteren. En dan kan ik hier dus niet blijven. Laten we gewoon even kijken. En anders worden we gewoon nog een keertje goed dronken. Eigenlijk moet hij een wortelkanaalbehandeling hebben maar die kan hij hier niet krijgen. Gert Jan : Laten we gewoon uitgaan van het positieve. Nancy : Ja. Kelly : Wat moeten we nou zonder jou ? Je gaat er niet uit Gert, niet over praten. Pascal : Kan je die kies niet gewoon laten trekken ? Gert Jan : Ik heb gevraagd of we hem niet gewoon af kunnen laten sterven. Laten we gewoon afwachten tot morgen. Pascal : Ik ben benieuwd.

pi_1729381
dit is kenan waar kelly het net over had in de streams

pi_1729389
1.37 Stream in de tuin.
pi_1729481
1.40 En weer terug in de slaapkamer. Kelly : Ik heb veel vitamines nodig. Koolhydraten en ijzer. Hij is echt vooruitgegaan mijn voet. Pascal : Dan moet je morgen ook gaan sporten Kel. Kelly : Ik wil morgen wel gaan sporten. Ik wil zo snel mogelijk weer (geluid viel weg). Ik voel me schuldig.

1.43 Ik geloof dat Kelly buiten beeld een foto aan Pascal laat zien. Kelly : Martiene is mijn beste vriendin. Pascal : Vriendin vriendin ? Kelly : Ja. Pascal : Die heeft hetzelfde meegemaakt ? Kelly : Nee, zij is normaal. Nancy : Het klinkt net of jij niet normaal bent. Kelly : Ze is niet geopereerd. Ze is gewoon normaal. Ze komt uit Indonesie. Gert Jan : Ik heb geen zin te praten of te luisteren. Morgen gaat alles goedkomen. Kelly : Ik hoop het echt. Ik had niet gedacht dat we hier weer zouden zitten vannacht. Pascal : Ik ook niet. Dit is niet normaal.

1.54 Pascal : Ik weet nu ook 100 % zeker dat er mensen zitten te kijken. Daar hoef je je toch niet druk over te maken Kel. Kelly : Ik vind het eng als ik ze zie, als ik ze niet zie vind ik het niet eng. Nancy schrikt vervolgens van een draaiende camera als ik het goed begrijp. Pascal : Hoorde je het ? Het gordijntje ging heel snel dicht. Hij zit daar iedere keer. Pascal loopt er naar toe en klopt op de muur. Nancy : Niet doen. Straks moet je naar de dagboekkamer komen. Pascal : Kel, nu ga je onder de deken liggen en dan ga je slapen. Ik wil niet in een positie komen die verkeerd geinterpreteerd kan worden. Ik wil mijn vriendin niet voor het hoofd stoten. Doe uit dat ding. Ga onder je deken liggen en doe die lamp uit. Kelly : Je moet ophouden. Pascal : Als jij het lampje uit doet. Kelly doet het licht uit. Pascal kletst door. Pascal : Ze kunnen het altijd brengen zoals zij het willen. En ik wil hun niet eens de mogelijkheid geven dat te doen. Ik veronderstel dat Kelly wilde dat Pascal naast haar kwam liggen. Nancy : Godverdorie. Die camera draait. Pascal : Je vind het gewoon een mooi excuus om steeds dat lampje aan te doen. Kelly doet het lampje weer uit.

2.01 In de volgende vijf minuten gaat de stream vier keer naar de tuin en weer terug naar de slaapkamer.

2.06 Kelly : Ik ga op de bank slapen. Pascal : Daar zie je allemaal camera's. Kelly : Wil je alsjeblieft weg gaan ? Ik wil je niet zien. Pascal kijkt : Hij is weg. Kelly : Er staan twee camera's op mij. Kunnen mensen op internet mij zien slapen. Overdag vind ik de camera's niet erg. Pascal : Kelly, er kan je niks gebeuren. Er zijn tachtig bewakers met 600 honden, een hek van 60000 volt en luchtafweergeschut.

2.09 Stream op de tuin.

pi_1729486
2.10 u Kelly doet aanstellerig over de camera(mensen). Ze zegt dat ze de camera's en hun geluiden 's nachts eng vindt. Ze overweegt zelfs om op de bank te gaan slapen. Als Pascal haar gerust stelt door te zeggen dat haar niks kan gebeuren, dat het erg beveiligd is en dat die mensen alleen hun werk doen laat ze dit plan toch maar varen.
Gert-Jan slaapt al een tijdje.
Om 2.15 u gaat de stream opnieuw naar de tuin.
pi_1729498
2.18 En weer terug in de slaapkamer. Kelly : Dat vindt Patty niet leuk hoor. Patty houdt er niet van. Tien seconden tuin. Kelly : Het is niet leuk om nagedaan te worden. Ze deed een beetje overdreven en minachtend. Dit voelde negatief en niet leuk. Ik heb één keer gezegd ik vind het niet leuk dat je me na doet. Ze kletste er over heen. Als iemand Patty nadoet vind ze het ook niet leuk. Dan neem je iemand in de maling. Het kan wel een knipoog zijn ...

2.21 En we zijn weer in de tuin.

pi_1729502
Om 2.22u flitst het beeld weer terug naar de rijke slaapkamer. Ze hebben het over mensen immiteren. Iemand (?) heeft Patty nagedaan. Kelly zegt: "dat vindt ze niet leuk. Diane deed mij ook na, dat vond ik ook vervelend, vooral omdat ze het zo vaak deed. Ik heb dat wel eens tegen haar gezegd, maar daar ging ze toen niet op in."
Opnieuw beeld naar tuin, waar is de regie mee bezig?
pi_1729513
Beeld op Kelly. Ze hebben het over welke bewoners uit Spanje wanneer overkomen. Kelly: "Ik zal iedereen met open armen ontvangen. Ja, niet natuurlijk als iemand niet aardig is. En die Audrey die zullen we eens flink aanpakken met z'n allen."
Pascal even later: "Dat is juist om het bloed eruit te houen, maar dat moet juist weer gaan stromen omdat het nu weer dik is."
Iemand: "O, lekker slapen"
pi_1729550
Pascal en Kelly zijn in de huiskamer.
P: Ik denk ook dat ze dadelijk komen binnenvallen met een kettingzaag. Allemaal kloppen met die messen.
K. lacht.
KLOP KLOP
K: Pascal, Hou nou op.
Gelach.
Stem: Pascal moet zijn zender om.
K: OK ... O wat erg.
P: Stel je niet zo aan Kel. Nance wil je effe een nieuwe voor me halen want deze is kapot. Tuurlijk horen ze ons wel.
OK. Hij zegt kunnen jullie niet met z''n tweeën met die batterijen doen. Hij zegt grapje. Ze gaan nog leuk worden ook. Je moet niet zo bijdehand doen jij, kleintje. Hoe oud ben je nou, 22? Wanneer ben jij jarig, in mei? Dus je bent net 21? Dan ben ik dus anderhalf jaar ouder dan jij. Dadelijk hoor je: Kelly onmiddelijk naar de DBK komen voor je batterijen. Ik weet wat je wilt zeggen doe maar niet. Ja. Waarom. Nee. Andersom.
K: Zucht. Kweenie als ik net ga slapen krijg ik last van die camera's.
Vervolgens hebben ze het over de arme kant:
Vanaf woensdag zitten ze er al. En donderdag zijn ze even losgelaten en toen moesten ze er weer in.
K: Je hebt daar niets te eten. Alleen maar brood, kaas en een beetje ham. Alles moet je delen.
Dan gaat het over Kelly's hormonen en stemmingen. Dat ze zich 1 keer in de 2 weken een dag chagrijnig, moe of depri voelt. Ze weet op die momenten niet waar ze mee bezig is, het floept er gewoon uit.
Pascal is dat wel gewend van z'n vriendin en van vrouwen.
Kelly zucht opnieuw diep en zegt vertel eens wat leuks.
pi_1729574
2.26 Pascal : In de eerste week zouden Danielle en Nancy vertrekken, in de tweede week Tania en Richard, in de derde week Coos en Sandy, in de vierde week Leo en Priscella, in de vijfde week Audrey en Ed en in de zesde week Ellen en ik. Als het via de tickets ging. Nancy : Omdat we op de hoogte zijn gaan ze het door elkaar hutselen. Dus ik denk niet dat Richard komt. Kelly : Ik zal iedereen met een warm hart ontvangen. Echt iedereen. Met open armen. Ik heb altijd zoiets van als ik mensen leer kennen vind ik dat leuk. Nancy : Als iemand me naar behandeld ga ik niet vrolijk terug zitten doen. Kelly : Ik ook niet hoor. Pascal gaapt : O, lekker slapen.

2.29 Stream op de tuin.

2.33 Kelly in de keuken. Pascal : Ik denk dat ze zo door die deur komen met een kettingzaag. Allemaal kloppen met die messen. Pascal maakt klopgeluiden. Kelly strompelt met iets te drinken in haar hand. Kelly : Pascal, houd nou op. Pascal zit in de woonkamer, Kelly gaat daar ook zitten. Speaker : Pascal, als jullie in de woonkamer gaan zitten moet je je zender omdoen en moeten jullie batterijen wisselen. Kelly : Doe je die van mij ook ? O wat errug.

2.40 Pascal lijkt te kletsen met degene die in de dagboekkamer zit. Kelly : Als ik net lig te slapen hoor ik ze rommelen. Hoor jij ze niet ? Pascal : Tuurlijk wel. Maar het doet me niks. Kelly : Ik vind het gewoon eng om daar te zitten. Ik weet niet wat ik heb maar af en toe gaan die hormonen helemaal rrrrrrrrt. Eens in de zoveel tijd heb ik dat ik me helemaal raar voel, en dat heb ik vanavond. Heb je de foto van Diane al gezien ? Pascal : Ja. Moet je dat je hele leven blijven slikken ? Kelly : Bij mij zijn die hormonen vernietigd door de anti hormonen. Pascal : En de vrouwelijk homonen krijg je toegediend ? Kelly : Ja. Eén keer in de twee weken wordt ik down. Als ik daar heb gezeten en weinig heb gegeten. Dan ben ik chagrijnig en ga ik iedereen uitschelden. Zoals ik ook over die handdoek bezig was tegen jou en Gert Jan. Pascal : Mijn vriendin kan ook wel eens chagrijnig worden als ze ongesteld wordt. Dus ik ben het wel gewend.

2.49 Pascal : Ben jij als afwashulp begonnen ? Pascal : Het was de zaak van mijn oom. In de vakantie ging ik afwassen en sla wassen en zo. In de kerstvakantie ook. Toen door de week ook. Ik wilde van kleins af aan al kok worden. Ik vond het zo leuk dat ik er bleef werken. Hij ging steeds meer werken. Ma de Mavo ging hij in het leerlingstelsel werken, één dag naar school, vier dagen werken. Toen hij klaar was met school is hij een jaar gaan werken, dat vond hij niet leuk, vervolgens een zuidafrikaans restaurant, daar heeft hij krokodil gegeten. Kelly : Dat wil ik ook een keer. Hoe smaakt het ? Pascal : Naar een combinatie van kip, varken en vis. Kelly : Wat eet je erbij ? Pascal : Risotto rijst. Kelly : Wat ga je hierna doen ? Pascal : Van mijn miljoen genieten. Kelly : En op vakantie ? Pascal : Die is al geregeld die vakantie. Kelly : Naar Venezuela, daar wil ik ook naar toe. Kelly begint weer over haar angst voor de cameramensen. Kelly : Zijn er live streams ? Weet je dat ik daar in het begin niet over nadacht. Vervolgens gaat ze klagen over haar ex.

Ik zie dat Htje ook bezig is. Ik vind het genoeg voor vandaag.

[Dit bericht is gewijzigd door Bus watcher op 25-09-2001 10:23]

pi_1729576
2.50 u P. vertelt over hoe hij kok werd.
Opeens begint K. heel hard te schateren, iets over een lui oog.
P.: Maar ik was iets aan het vertellen.
K: Ja, vertel verder.
P: En na school ben ik dus 's avonds bij de Halve Maan gaan werken.
Dan gaat het over een of ander gerecht.
P: En toen ben ik terug gegaan naar de Halve Maan.
K: En nu werk je waar je nu werkt.
P: Nee, niet meer.
K: En wat ga je dan doen als je hier uit gaat?
P: Van mijn miljoen genieten, lekker op vakantie.
K: He, lekker hier effe zitten. Ja, jij maakt mij bang met die camera's.
K: Heel Nederland ligt te slapen en wij zitten hier.
P: Denk je dat?
K: Nee, heel Nederland zit op internet naar ons te kijken.
K: Heb jij ook een gekke vriendin?
P: Wat bedoel je met gek?
K: Nou gewoon, gek doen, beetje dansen.
K: Ja, leuk hoor verkering, maar na drie jaar heb je er wel genoeg van.
Dan vertelt ze over haar ex-en.
K: Ik heb ook tegen mijn ouders gezegd, ik vind alles best maar hij mag er niet bij zijn.
P: Maar is dat dan gevoelig voor jou?
K: Ja, hij heeft me pijn gedaan, ik kots er gewoon van, terwijl ik wel dacht dat ik met hem oud zou worden.
Hij vind dat hij in mij heeft geïnvesteerd omdat hij dacht dat hij met mij 80 zou worden. ... Het heeft heel lang geduurd voordat ik heb gezegd, het is over, ik ben niet meer verliefd op je. Toen hadden we net 1 week een huis.
P: Meen je dat nou? En hoe oud is hij?
K: 23. Ook nog veel te jong. Ik was 18 toen we gingen samenwonen.
Dan vertelt ze een verhaal over ruzies over uitgaan.
K: Hij trapte me iedere keer weer de grond in. En als je op een gegeven moment zoveel trappen krijgt dan hoeft het ook gewoon niet meer. ... Ik voelde me ook zo opgelucht toen het uit was. Ik ben nu gewoon zo blij dat ik vrijgezel ben.
En ik zie nu ook mijn eerste ex weer.
P: Maar hoe reageerden ze daar dan op? Dat je nog half man was.
pi_1729616
P: maar hoe ging dat dan .. zeg maar voor de operatie
K: hoe bedoel je?
P: nou met sex
K: wegens verbouwing achterom (gegiechel)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')