Kelly heeft denk ik een hele actieve "scene" achter zich en
Andries een complete school (= doelgroep)
Nancy, Danielle en Pascal zijn nog te veel buiten beeld
GJ = rustig en dat wordt (gezien de vorige edities) wel gewaardeerd door de kijkers.
Lady Di wordt denk ik zielig gevonden en dat werkt lang in je voordeel. Kijk maar naar Dezeuree vorig jaar en volgens mij is Di ongeveer een zelfde soort type.
Ik denk Frank niet, want die kan samen met Diane nog voor veel kijkplezier zorgen. Maar denk wel dat hij door de medebewoners veel genomineerd zal worden.
Als er al iemand uit gaan donderdag, want dat is dus ff afwachten...
quote:Nog steeds niet helemaal er overheen hè???
Op maandag 24 september 2001 14:08 schreef Jeromar het volgende:
Ik ga uit op de Nieuwmarkt op donderdag.......
Omdat ik het leuk vind...
quote:Jawel
Op maandag 24 september 2001 14:10 schreef Da hopman het volgende:[..]
Nog steeds niet helemaal er overheen hè???
quote:Nee, hij heeft nog steeds fantasieën erover.
Op maandag 24 september 2001 14:10 schreef Da hopman het volgende:[..]
Nog steeds niet helemaal er overheen hè???
quote:helemaal mee eens!!
Ik vind Frank een minkukel, maar voor de sensatie kan ie er beter inblijven.
Maar hij moet vooral blijven roepen dat ie eruit wil
Van mij mag Nancy of Danielle er wel uit .. op zich allebei wel aardig maar nietszeggend!!
quote:Dat is waar.. zolang GJ er maar niet uitgaat vind ik het best.
Op maandag 24 september 2001 17:28 schreef fashionably_late het volgende:
Frank mag nog éven blijven!!
Eerst moet hij gesloopt worden door GJ alvorens hij gesloopt kan worden door de rest van Nederland.
quote:Ja, wat was dat een goede scene he gisteren... GJ was echt 10 keer zo sterk als Frank (verbaal). Echt genoten... laat die 2 het nog maar effe uitvechten tegen elkaar.
Op maandag 24 september 2001 17:28 schreef fashionably_late het volgende:
Frank mag nog éven blijven!!
Eerst moet hij gesloopt worden door GJ alvorens hij gesloopt kan worden door de rest van Nederland.
Van mij mag Nancy er wel uit...
Ik vermoed dat Nancy en Danielle weinig stemmen krijgen en daardoor op de wip komen te zitten.
Wie van die twee eruit zal gaan, zou ik niet weten.
Overigens, van mij mag Frank of Kelly eruit, maar dat zal wel niet doorgaan. Helaas!
Zo nee dan verwacht ik dat het een van de 3 nieuwe gaat worden,juist omdat je op je favoriet moet stemmen.
En we hebben van hen nog weinig gezien.
En van die 3 denk ik dan Nancy. Van haar hebben we het minste gezien, dus zal ze bij weinig mensen favoriet zijn.
Wisten jullie dat er mensen bestaan die Frank ondanks alles wat ze op fok gelezen en op de streams gezien, een leuk mannetje vinden?
Dit gaat mijn verstand te boven.
en uit de eerste herinner ik me een Bart waar ook iedereen een hekel aan scheen te hebben, maar die heeft uiteindelijk wel gewonnen
O jee dat zal toch zeker niet.............:O
Cap
quote:We zullen zien.
Op maandag 24 september 2001 20:08 schreef kavu het volgende:
ik denk dat je je vergist claudia!!
quote:De captain-stemronde is van een dergelijk systeem geweest: je stemt op degene waarvan je wilt dat hij captain wordt, en niet op degene waarvan je in ieder geval NIET wilt dat hij het wordt. Frank kreeg, zoals we gezien hebben, erg weinig stemmen *voor*. De concurrentie is nu nog groter (met bijvoorbeeld Daniëlle en Kelly) en Frank heeft zichzelf niet bepaald geliefd gemaakt.
i.t.t vorig jaar kan je nu bellen op degen die je erin wil houden i.p.v vorig jaar waar je stemde op degene die je eruit wilde hebben! Je belt dus niet vanwege irritatie op iemand maar omdat je iemand mag en erin wil houden!! Het is natuurlijk wel zo dat er weinig mensen op frank gaan stemmen omdat heel veel mensen zich irriteren aan hem
quote:Maar Bart had een lekker bekkie. Er zijn indertijd discussies geweest over het verschil in voorkeur tussen het fok!forum en de stemmers. Velen kwamen tot de conclusie dat de meisjes die kwijlen bij jongens als Bart (en Andries nu ongetwijfeld) hier niet zo prominent vertegenwoordigd zijn als onder het belpubliek.
Op maandag 24 september 2001 20:33 schreef Capaja het volgende:
en uit de eerste herinner ik me een Bart waar ook iedereen een hekel aan scheen te hebben, maar die heeft uiteindelijk
Weet iemand al hoe het a.s. donderdag precies gaat? er zijn dan nominaties door de bewoners, maar gaat er die avond ook iemand uit? en waarom kan er nu al gebeld worden? is dat niet gewoon voor de populariteitslijst?? normaal werd er toch pas na de nominaties door het publiek bepaald wie er wegging?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |