abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 december 2001 @ 10:54:10 #176
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_2473366
* Na een heerlijke nacht te hebben overnacht in het bos ontwaakt ook Dagobert. Als hij LD en Equilan al druk heen en weer ziet lopen schrikt hij even.
Waar ben ik? Hoe ben ik hier beland?
* Zodra hij merkt dat Rebel naast hem ligt voelt het vertrouwd en al snel herrinerd hij zich de gebeurtenissen van de vorige avond. Een stukje verderop ligt Atrimar met zijn hoofd op zijn kussen en zijn amulet in zijn hand.

Goeiemorgen allemaal!* Zegt hij met een wat slaperige stem. Ik heb heerlijk geslapen en ik ben er klaar voor hoor

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_2473377
Langzaamaan opent Atrimar zijn ogen maar blijft wel nog rustig liggen. Hij bekijkt de betrekkelijke bedrijvigheid rond het kampvuur kalmpjes aan.

"Mogge allen. Iedereen al wakker? En goed geslapen hoop ik?"

Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
  donderdag 13 december 2001 @ 11:04:38 #178
5108 equilan
DE elfengodin
pi_2473430
Voor zover ik kan overzien hebben we een rustige nacht gehad. Maar dat zou jij toch moeten weten Atrimar jij hebt de wacht gehouden.

Laten we eerst even ontbijten en dan verder ons plan trekken. Ik heb vanacht nog even voortgeborduurd op jullie overpeinzingen van gisteravond, en denk dat we wat hebben

Elfensex is superspannend...
pi_2473502
* Terwijl het gezelschap zit te vergaderen tijdens het ontbijt komt ook het mystieke bos weer langzaam tot leven.
Een vogel fluit en een andere vogel verderop beantwoord zijn roep. Lord Dreamer staat in gedachten verzonken tegen een boom, zijn gedachten mijlen ver weg.

Plots verschijnt er een elfje voor de Lord's gezicht, en die steekt haar tong uit in zijn richting.

LD's gezicht betrekt en het elfje barst in lachen uit. Steeds meer en meer elven verschijnen. Een enkel elfje breekt uit de groep en gaat richting Equilan. Ze maakt een diepe buiging voor haar Godin.

Goeiemorgen!

[Dit bericht is gewijzigd door Danu op 13-12-2001 11:21]

donderdag 13 december 2001 @ 11:21:57 #180
5108 equilan
DE elfengodin
pi_2473563
He daar zijn ze Hallo kom er bij, hebben jullie wat te melden??

Jongens, dit wilde ik jullie onder andere vertellen Het bos zit vol met mijn elfjes. Ze houden het bos in de gaten en, ik heb door het hele bos magisch poeder gestrooid dat mijn magie moet versterken, maar ook de magie van mijn elfjes versterkt. Als Slough_Feg bijvoorbeeld verschijnt, zullen ze hem de verkeerde, of juist de goede kant opsturen, al naar gelang wat wij willen. Ze kunnen paden verleggen, bomen laten ontstaan en verdwijnen, bosdieren nabootsen... Op die manier zullen zij ons helpen. Ik heb ze even laten komen zodat ze kennis kunnen maken met jullie en mochten we van elkaar verwijderd raken weten ze dat ze jullie moeten helpen

* Het is niet zomaar dat iedereen de elfjes opeens kan zien. In de thee zat een poeder wat het magisch zicht bevorderd en zodoende de elfjes zichtbaar maakt voor degenen die de thee hebben gedronken.

Verder is het idee om te proberen Slough_Feg te treffen bij de zwavelputten een geweldig idee. Inderdaad, als ergens mijn magie versterkt wordt zal het daar zijn, plus de maatregelen die ik heb genomen om mijn magie te versterken... Dat kan haast niet mis gaan.

pi_2473564
Atrimar schiet in de lach als hij het verbaasde gezicht van LD ziet. Hij trekt alvast zijn kleurverschietende mantel aan waardoor hij bijna opgaat in de achtergrond van het bos.

"Nou Equilan wat zijn je plannen?

Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
pi_2473622
* Een klein schuchter elfje antwoord:
"Euh, err, nou, we hebben nog geen spoor van Slough gezien, het lijkt wel of ie in rook is opgegaan, hihi, niet letterlijk natuurlijk, hoop ik. Met al die vieze rook die jullie hebben gemaakt..." * Verlegen schiet het elfje er weer vandoor.
  donderdag 13 december 2001 @ 11:38:16 #183
5108 equilan
DE elfengodin
pi_2473717
Hmm geen spoor van Slough_Feg... Dat is jammer.. Toch heb ik het sterke vermoeden dat hij hier wel is.
Ik stel voor dat we naar de plek gaan waar we het vanacht over hadden, bij de zwavelputten. Daar zal ik proberen Slough_Feg te 'roepen' zeg maar
Eerst zal ik jullie wapens behandelen en ze wat magie meegeven. Het zullen niet meer dan speldenprikjes zijn voor Slough_Feg als we dat niet doen

Ow waar ik jullie nog even voor moet waarschuwen.. SF heeft een spreuk over mij uitgesproken. De pijn die hij voelt, voel ik dubbel. Schrik dus niet als je ziet dat ik enorm pijn heb, ik kan er tegen. Ik heb een hogere pijngrens dan hij. Maar dan weten jullie dat vast. Laat je hierdoor niet weerhouden SF te verwonden

* Van binnen maakt Equilan zich best wel zorgen. Ze heeft geen idee wat voor strijd dit gaat worden en of ze het inderdaad wel aan kan. Ze heeft zichzelf natuurlijk gesterkt met magie, maar toch...

Als jullie me nu de wapens geven zal ik me daar mee bezig houden, ruimen jullie dan even onze kamplaats op??

donderdag 13 december 2001 @ 12:08:48 #184
5108 equilan
DE elfengodin
pi_2473959
* Equilan zit met de wapens wat verwijderd van de rest die druk bezig zijn de kamplaats op te ruimen. Met spreuken en poeders versterkt ze de wapens tegen magie. Ze zijn nu bestand tegen afweerspreuken en magische schilden, daar zullen ze niet door tegen gehouden worden. Op de punten van de pijlen en de diverse zwaarden smeert ze een goedje dat ze heeft gedistilleerd uit de dode aarde die zij met de aanwijzingen van Absinthe had gevonden in het bos. Het maakt al wat levend is doods (maar niet dood) en onttrekt de magische energie van degeen die geraakt wordt.
Als ze klaar is met de wapens spreekt ze een kleine spreuk uit, een soort van gebed, waarin ze vraagt om bescherming en hulp voor zichzelf, maar vooral voor haar vrienden die allen zo dapper zijn komen helpen.

Oke, ik ben klaar om te vertrekken, jullie ook??

[Dit bericht is gewijzigd door equilan op 13-12-2001 12:12]

pi_2473978
"Mijn zwaard hoef je niet te bewerken Equilan, ik weet niet wat jouw magie doet met de al aanwezige runen, maar ik neem er liever geen risico op."

Atrimar vraagt zich af hoe ze van plan is om SF uit zijn tent te lokken, maargoed.

pi_2473980
Elfjes .. Het moet niet gekker worden .. Hmm LD schudt z'n hoofd en de z'n gedachten worden helder.

Uhm Equilan , wat gebeurt er als Slough_Feg gedood wordt ? aan gezien je de pijn dubbel zoerg voelt, is dat dan ook niet direct het einde van jou bestaan en van een aander bestaan

Hij knikt even bijna onzichtbar naar de buik van Equilan.

hmm Ik heb dan wel geen onzichtbaarheids mantel maar ja , gelukkig genoeg gevechtservaring ..

Hij pakt z'n rugzak en haalt er een paar glimmende ronde ballen uit en een setje messen die in z'n tuniek verdwijnen, dan gordelt hij z'n zwaard weer om .. en tuurt naar een punt in de verte, zacht mompelt hij in zich zelf
m'n liefste.. Weer is het zover .. ver van huisstrijdend voor het "goede" zal deze strijd ooit eindigen of ben ik verdoemd net zoals velen om altijd op het slagveld te staan hoe klein het ook is, strijdend tegen verval en onrecht..

Dan staat hij recht .. pakt z'n boog , de pijlen koker op z'n rug. Hij zoekt de blik van een elfje. kijkt haar aan en zegt in het algemeen

Laten we gaan .. Het is een te mooie dag om te sterven

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  donderdag 13 december 2001 @ 12:20:00 #187
5108 equilan
DE elfengodin
pi_2474059
De runen op jouw zwaard heb ik gezien Atrimar en daar heb ik verder dan ook niets mee gedaan, alleen de top ingesmeerd met dit goedje, maar dat zal de runen niet in de weg zitten

Lord-Dreamer, wat bedoel je precies?? * Ander leven?? Bedoeld hij het groepje wat nu verzameld is??
En of als ik een eind maak aan zijn leven mijn eigen dan ook in gevaar breng.. Ik weet het niet LD, dat merken we vanzelf wel. Hoe dan ook, dat risico loop ik maar daar mogen we ons niet door laten tegen houden.

[Dit bericht is gewijzigd door equilan op 13-12-2001 12:22]

pi_2474070
"dovie'andi se toya sagain Dai Shan"

Atrimar grinnikt en doet de kap van zijn mantel over zijn hoofd. Door de continue kleurverschietingen van zijn mantel lijkt het bijna alsof hij doorzichtig is. Met zijn reigerzwaard aan zijn heup, en zijn bijl aan de andere kant stapt hij naar LD toe.

"We gaan jagen Dai Shan, jagen op de dood"

Atrimar kijkt Equilan aan en knipoogt even. Hij ruikt de geur van verwachting en adrenaline om haar heen, waar LD slechts naar berusting ruikt.

donderdag 13 december 2001 @ 13:17:50 #189
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_2474456
* Dagobert kijkzorgwekkend om zich heen, S_F is dan wel nergens te bekenen, maar hij voelt zich niet echt op zijn gemak. Hij legt zijn hand op de schede.
Gelukkig, het zwaard is er nog.

Zeg Equilan, ben je wel erg zeker van je zaak? Ik heb niet zoveel ervaring met magie, maar als je de pijn dubbel voelt....Dat klinkt niet echt vertrouwenswekkend

pi_2474533
oja wat is onze taak eik?
ik weet niet hoe het met dagobert zit maar ik ben echt geen krijger ofzo.
alerta, alerta, alerta antifascista
  donderdag 13 december 2001 @ 13:41:13 #191
5108 equilan
DE elfengodin
pi_2474675
We gaan nu naar de zwavelputten omdat we denken dat ik daar extra sterke magie heb. Ik put uit de energie van de natuur en die is daar wel erg sterk natuurlijk
We zullen dan proberen om te achterhalen waar SF is. Ik heb dat alleen ook al geprobeerd, maar omdat hij natuurlijk ook magie gebruikt is het me net niet gelukt. Ik ga het nu nog een keer proberen, op een plek waar mijn magie dus al sterker zou moeten zijn, en met jullie naast me. Jullie zullen mijn magie ook versterken, puur met jullie aanwezigheid.
Wat er daarna gebeurt is niet zeker. Misschien vinden we SF en kunnen we hem uit zijn schuilplaats lokken. In dat geval lijkt het me het beste als ik hem opwacht op de open plek daar, en jullie verscholen zitten in de buurt. Komt het dan tot een gevecht, kunnen jullie me helpen door het afschieten van pijlen en het gooien met messen ofzo. Alle wapens heb ik bewerkt met magie. Maar misschien neemt hij wel een leger trollen mee en komt het tot een ware veldslag.. ik weet het gewoon niet!! Nog een mogelijkheid is dat hij helemaal niet tevoorschijn komt en dan zullen we moeten afwachten...

* Equilan is op zich vol goede moed, maar maakt zich wel zorgen om haar vrienden. In welk gevaar zal zij ze storten, en zijn ze er wel tegen op gewassen??

Rebel_Girl, als je liever niet mee gaat begrijpen we dat heus wel.. dat geldt trouwens voor iedereen.
Dagobert, dat van die spreuk die hij over me heeft uitgesproken... ja dat is erg vervelend en ik weet niet hoe ik me zal houden.. maar je begrijpt toch wel dat we ons daar niet door kunnen laten tegen houden?? Dan hebben we bij voorbaat al ons eiland gewonnen gegeven!!

pi_2474717
natuurlijk ga ik mee!
alleen ben ik niet zo'n held op het gebied van vechten enzo maar ik zal er alles aan doen om mijn steentje bij te dragen!
  donderdag 13 december 2001 @ 13:48:54 #193
5108 equilan
DE elfengodin
pi_2474746
Geweldig
Zullen we dan maar op pad gaan?? Iedereen al zn spulletjes??

* Ze kijken nog een laatste keer rond op de kampplaats en vertrekken dan richting de zwavelputten.

donderdag 13 december 2001 @ 13:50:25 #194
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_2474765
* Dagobert staat op. Verzekerd zich ervan dat zijn zwaard nopg aan zijn riem hangt en is klaar om te vertrekken.
  donderdag 13 december 2001 @ 13:51:46 #195
8401 Draak
Gandalf & Aurian, Shia
pi_2474786
* Gandalf volgt het gezelschap op de voet, Equilan zeer scherp in de gaten houdend. De opmerking van Lord-Dreamer heeft hem aan het denken gezet en hij denkt te weten wat er met zijn godin aan de hand is. Als dat vermoeden juist is, wat moet hij dan in godsnaam doen?? Het Equilan vertellen?? En waarom heeft ze het zelf nog niet door?? Hoe zou ze reageren op de boodschap?? Het kan maar van een iemand zijn en daar zal ze niet blij mee zijn... Maar kan hij haar het gevecht in laten gaan zonder dat ze dit weet?? Hoe schadelijk zal dat zijn??

De draak zucht en wou dat hij iemand had met wie hij hierover kon praten.

pi_2474905
* rebel_girl pakt dagobert's hand vast en samen lopen ze met het gezelschap mee.
nou het is dus zeker geen stiekem feestje.....
pi_2475147
LD begrijpt uit de woorden van Equilan dat ze het zelf ontkent, in een ontkenningsfase zit, maar wie is hij om en godin een misschien wel ongewenste blijde boodschap mede te delen. In gedachten verzonken loopt hij achter de godin aan.

Atrimar .. Op de dood jagen .. een mooie uitspraak, maar de dood is niet wat ik vrees, eerder de schaduwen .. de duisternis .. de hand achter de dood..

Hij denkt weer terug aan de slachtvelden vol met lijken .. de geur van bederf, de gebroken ogen.. de ijselijke lach van de waanzin. Op z'n hoede gaat hij verder

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_2475419
Atrimar loopt iets afgezonderd van de groep door de dichtere begroeiing, en naarmate ze dichterbij de zwavelputten komen begint ook het zweet meer en meer te stromen. Alleen zijn gezicht wordt niet bedekt door de kleurverschietende mantel
  donderdag 13 december 2001 @ 15:02:58 #199
5108 equilan
DE elfengodin
pi_2475550
Dit is de juiste plek denk ik.

* Het gezelschap staat op een natuurlijke open ronde plek in het bos. Even verderop, door een dun laagje struikgewas, zijn de zwavelputten te zien. Aan de rand va de open plek liggen een paar enorme rotsen en wat kleinere keien.
Equilan kijkt om zich heen, haar hand onder haar buik, om de omgeving in zich op te nemen.

pi_2475615
Atrimar komt uit de struiken en ziet de plek goedkeurend aan.
"Verderop tussen die varens kan ik het beste me verbergen met zijn mantel, want te dicht bij die putten zorgt de werveling van de thermiek voor teveel verschietingen in de achtergrond. Wat ben je precies van plan te gaan doen Equilan?"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')