abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2466011
Atrimar pakt een stuk vlees van Equilan aan en trekt heel even zijn gevoelige neus op. "Och! het had wat roder mogen zijn Equilan."
Zittend op zijn rugzak keuvelt Atrimar wat met LD terwijl hij gedachteloos wat met zijn dolk speelt.
Met zijn goede oren kan hij elk woord tussen Rebel_girl en Dagobert verstaan, maar wijselijk bemoeit hij zich nergens mee en doet hij alsof hij niets hoort.
De runen op zijn zwaard lijken een dieper zwart dan ooit te hebben, en de nieuwe pijlpunten, compleet met oude rituele runen liggen losjes in de houder.
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_2466036
* rebel_girl geeft dagobert een
nee hoor natuurlijk niet, maar wel fijn dat je het zegt
alerta, alerta, alerta antifascista
  woensdag 12 december 2001 @ 17:50:21 #153
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_2466055
* Dagobert is opgelucht en loopt weer terug naar de rest. Hij pakt een stuk vlees en snijdt het in tweeen.
Ziet er lekker uit Equilan!
De ene helft geeft hij aan Rebel en de andere heflt smikkelt hij zelf op.
Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_2466080
"Dagobert? Mag ik je zwaard eens bekijken?"
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
  woensdag 12 december 2001 @ 17:58:33 #155
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_2466128
* Dagobert pakt zijn zwaard uit de schede en overhandigt het aan Atrimar.
pi_2466371
Atrimar pakt het zwaard aan en bekijkt het aandachtig, hij voelt het excellente evenwicht, de lichte zwaai, en heeft oog voor de mooie afwerking voor hij hem teruggeeft en weer aan de voet van een boom gaat zitten met zijn eigen zwaard in zijn handen.

Om zijn nek voelt hij het vertrouwde kloppen van zijn amulet, die al langer om zijn nek hangt dan hij zich kan herinneren.

"Een mooi zwaard Dagobert, een krijgsheer waardig. Alleen jammer dat ik de taal niet kan lezen die erin gegraveerd staat."

Dan kijkt hij LD aan en vraagt hem of hij weet wat Equilan bezielt. "Ze kijkt af en toe zo gelukzalig, om daarna meteen weer om te slaan naar een bijna duistere vastberadenheid. Waar ligt die omslag in? Niet alleen haar gedrag, maar zelfs haar geur verschiet sneller dan een kameleon in een bloembed."

pi_2467139
* rebel_girl haalt haar wapen uit haar binnenzak, het is een glimmend meesterlijk gegraveert.....botermesje...
ze wend zich tot haar buurman en zegt, he psst heb jij misschien een wapen te leen????
pi_2467191
Atrimar gromt een grinnik en zoekt even in zijn binnenzakken. Even later haalt hij twee lange dolken uit zijn mouwen en gooit die voor rebel's voeten in de grond.

"Hier gebruik deze maar, ze worden nooit bot, en zullen, als je ze gooit, altijd hun doel raken."

pi_2467215
dankje atrimar!
* door al dat schilderen heeft rebel_girl een soepele pols en behendig oefent ze wat met de wapens.

[Dit bericht is gewijzigd door rebel_girl op 12-12-2001 19:52]

pi_2467457
* rebel_girl kruipt dicht tegen dagobert aan, gezellig zo he met dat kampvuur enzo
  woensdag 12 december 2001 @ 20:01:43 #161
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_2467466
Ow, mooie dolken heb je daar Atrimar
Pas je wel een beetje op schatje
  woensdag 12 december 2001 @ 20:03:52 #162
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_2467500
* Dagobert slaat een arm om Rebel heen.

pi_2469116
Met een zucht staat Atrimar op en loop tnaar LD toe.

"Ik denk dat het verstandig is om tot de dageraad te wachten met enig wat voor actie dan ook. Ondanks dat zijn tempel is uitgerookt is hij hier op zijn terrein, en lijkt het mij het beste om het eventuele gevecht op een begroeid terrein proberen te krijgen. Daarmee kunnen we misschien gebruik maken van de verwarring om het in ons voordeel te beslechten."

Atrimar tekent een kleine schematische kaart in het zand bij het kampvuur en wijst hier en daar wat plaatsen aan. Bijna automatisch en afwezig vliegen zijn vingers door het rulle zand.

So'viena tamiende ye ... carei al aliranne okomoro

Arimar mompelt inzichzelf terwijl hij de laatste hand legt aan de provesorische kaart.

"Kijk, hier is de ingang naar de tempel, en hier zitten wij nu. Daar verderop is de achteringang die Phoenixx en Gandalf vonden vorige keer. Als we het voor elkaar kunnen krijgen om uiteindelijk hier *Wijst* kunnen komen, dan staat hij midden in het dichtbegroeide bos, met die rivier hier aan de zijkan is er maar een kant op te gaan. Door ons ..."

Atrimar kijkt LD aan.

"Wat denk je?"

pi_2469301
LD hoort het verhaal en de uitleg aan en denkt erover na.

Dageraad lijkt me wel goed .. alleen niet te laat .. misschien kunnen we gebruik maken van de laaghangende mist bij zonsopgang om toe te slaan ?

Hij bekijkt de kaart in het zand ...

hmm Smid was je toch ?? en die oude taal die je konstant gebruikt doet me ergens aan denken hmmm

Die rivier is een mindere optie denk ik . het is een god die we tegen over ons hebben, die pin je liever tegen een rotswand zou ik zeggen of Equilan moet hem kunnen binden ??

Het bos kan in ons voordeel zijn in verband met beschutting maar kan ook zich tegen ons keren.. hmmm moeilijke keuze ..

LD kan het voor een deel best vinden in de plannen van Atrimar .. maar er zitten haken en ogen aan

Je moet niet vergeten dat het een God is .en een Bosgod ook nog eens .. dit is zijn terrein .. hmm valstrikken is dat ook niet een mogenlijkheid.

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_2469535
"Bloedvuur LD, een valstrik? Dat heeft ook weinig zin tegen een bosgod he? Een ding weet ik in ieder geval zeker, en dat is dat die bloedgod zwakker is naarmate hij verder van zijn tempel zal zijn!"

Atrimar schuift wat met steentje en lijnen op de kaart.

Sa souvraya niende misain ye

Bijna wanhopig bestudeert Atrimar de zandkaart terwijl hij koortsachtig nadenkt over de meest geslaagde tactiek. Dan schiet hem iets te binnen en hij wijst LD op iets anders.

Als S_F verder van zijn tampel is wordt hij zwakker ... ja of ja? En Equilan zou sterker moeten zijn naarmate ze meer en meer ongeven is door natuur en dergelijke. Hier." Wijst "Hier komt de rivier het dichtste bij de zwavelputten, daar heeft Equilan alle elementen het dichtste bij haar. Op dat punt zou ze op haar sterkst moeten zijn. Wat denk je daarvan Dai shan?"

pi_2469701
Aandachtig bekijkt LD de nieuwe strategie .. en grijnst schaapachtig om de valstrikken idd stom dat hij daar niet aan heeft gedacht dat die god daar geen moeite mee zal hebben..

hmm dat is een goeie, die god weglokken en zorgen dat Equilan op z'n sterkst is dus bij de rivier en zwavelputten.

het enige waar ik mee zit , is behalve dat we met weinigen zijn en sterfelijk, wat gaat Slough_Feg gebruiken. Welke veile creaturen heeft hij nog achter de hand.

LD denkt even aan de vage creaturen uit de duistere nevelen die z'n oude rijk poogden binnen te vallen waardoor hij zoveel verloren heeft.

Oke m'n beste , maar hoe pakken we het aan .. Wat als Slough-Feg besluit om lekker te blijven zitten waar hij zit ?? of via een geheime gang weer vlucht .. of gewoon de aanval kiest ?

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
pi_2469887
Atrimar kraakt vermoeid zijn nek en kijkt LD moedeloos aan. Achterin zijn hoofd malen er verschillende mogelijkheden om S_F uit zijn tent te lokken, maar niets lijkt afdoende te kunnen werken. Bijna alles wat hij kan bedenken is doorzichtig, en te transparant om niet doorzien te worden. Terwijl het kampvuur noestig probeert zijn warmte te blijven afgeven staat Atrimar op en hij beent wat heen en weer, diep in gedachten verzonken. Zijn hand omklemt het amulet om zijn nek klemvast, en zijn gele ogen kijken ingespannen rond in het licht van de hemellikkende vlammen van het vuur.

"Ik weet het niet. Ik kan je honderden manieren opnoemen om de strijd te strijden als S_F eenmaal op de juiste plek staat, maar ik weet niet hoe hem daar te krijgen. Misschie weet Equilan wel hoe hem uit die Dhoemkrocht te lokken, maar ik weet het in ieder geval niet"

woensdag 12 december 2001 @ 22:41:46 #168
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_2470000
* Dagobert hoort het hele gesprek tussen de beide strijders.

Ik denk dat we op ons sterkst zijn op het bekendste terrein. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ken deze gedeeltes van het bos bijna op mn duimpje. S_F is hier alleen tijden geleden geweest, buiten zijn tempel zal hij snel verdwalen. Als we hem dan omsingelen? Is dat geen idee?

pi_2470034
LD slaat met een vuist in z'n hand en kijkt fel naar Atrimar ..

Bij de 7 poorten van de hel. er moet een manier zijn om dat figuur uit die grot te krijgen ja. misschien dat Equilan wat meer weet.

Het bos ziet er niet goed meer uit, en het wordt winter volgens Equilan moeten we wat doen anders loopt de natuur in de soep. ik heb geen zin in een 4e ijstijd ! jij wel ??

LD hoopt echt dat de rest ideëen heeft, Z'n gedachten dwalen terug aan de slachtpartij overal lijken van soldaten , wachters en bedienden. De stank van dood en verderf overal in het kasteel, De vage letters in bloed geschreven in een duistere oude taal op de muren .. hij schudt z'n hoofd ..
Nee .. niet nu ... nooit....

Verschrikt kijkt hij op .. die dromen .. damn ...

pi_2470187
Atrimar kijkt heel even op uit zijn gepeins als Dagobert en LD antwoorden en laat zich dan weer in zijn gedachten verzinken. Mentaal reikt hij weer uit naar zijn broeders de wolven die zich nog steeds in dit bos bevinden.

Nae'Blis ... terrein ... tempeluitgangen ... hulp

In zijn gedachten flitst de inmiddels bekende manier van communiceren met de wolven door zijn hoofd. Beeld na beeld verschijnt voor zijn geestesoog.

IJsbrenger ... welpen ... Sei'Car ... mensenzaken ... verwarring

Teveel tegenstrijdige beelden schieten langs, en Atrimar weet dat zij geen hulp kunnen verwachten van zijn broeders. Hij wendt zich weer tot LD en Dagobert.

"We moeten in ieder geval snel met een goed idee gaan komen. Maar dat moeten we maar tot morgen laten wachten. Het is al laat, en we hebben rust nodig. Ik zal wel waken vannacht zodat jullie van je rust kunnen genieten.
Morgen, morgen maken we plannen en zullen we jagen."

woensdag 12 december 2001 @ 22:55:53 #171
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_2470194
* Dagobert hoort de stemmen in zijn hoofd wegsterven. Rebel rust al enige uren met haar hoofd tegen hem aan. Hij gaat zelf liggen en ondersteund haar hoofd. Dan legt hij het op haar borst en voor dat Dagobert goed en wel weltrusten tegen de rest heeft kunnen zeggen ligt hij al in dromenland. Het zwaard rust aan zijn zijde. Rebel ligt er zo overheen dat het neit weggenomen kan worden en Gandalf zal ook gedurende de nacht een oogje in eht zeil houden. Dagobert is geheel ontspannen en klaar voor het grote moment. Dan beland hij in een diepe, diepe slaap.
pi_2470554
Als iedereen in de slaap der rechtvaardigen is gedommeld staat Atrimar op en slaat hij zijn mantel om. Zachtjes weglopend gaat hij het bos ni om rustig na te denken, en de dag te overzien.

Equilan is vreemd de laatste dagen, ze ruikt het ene moment zielsgelukkig, en dan weer vervuld van woede. Hoe zal ze zich morgen houden? Ze is dapper, maar haar emoties verspringen zeer snel. Over LD maak ik me geen zorgen, die red zich wel in chaos, maar ondanks zijn zwaard weet ik niet hoe Dagobert zich houdt in de hersenverlammende tijd van een gevecht. En het meisje? ... ach.

Atrimar maakt een ruime ronde om het kleine kampement heen en komt uiteindelijk weer terug bij het zacht gloeiende kampvuur.
Daar neemt hij zijn mantel af en rolt die op, hij legt deze tegen een boomstronk en gaat er tegenaan liggen. Nog steeds diep in gedachten neemt hij zijn amulet in zijn handen en leegt hij zijn gedachten om tot rust te komen. Zijn oren vangen ieder geluid in de omgeving haarscherp op.

Langzaam zakt Atrimar weg in een onrustige, ondiepe sluimer.

donderdag 13 december 2001 @ 10:15:35 #173
5108 equilan
DE elfengodin
pi_2473125
* Langzaam wordt Equilan wakker en rekt zich uit. Ze kijkt om zich heen en ziet iedereen in een diepe slaap. Zelfs Atrimar heeft zijn ogen dicht en snurkt zachtjes. Maar goed, als ze hem goed aanvoelt is het iemand die zelfs in zijn slaap waakzaam is.
Ze glimlacht als ze Gandalf met een oog naar haar ziet kijken, zijn andere oog dicht en zijn neus op zijn poten.
Equilan staat op en loopt zachtjes naar het vuur om het wat op te porren. Dan hangt ze er een ketel water boven voor thee.
Rustig wacht ze af tot de rest wakker wordt.
Elfensex is superspannend...
pi_2473247
Langzaam wordt LD wakker, het geluid van zacht ritselende voeten doordringt de droom waarin hij zich bevindt. Hij ontwaakt en kijkt door spleetjes van z'n ogen naar Equilan .. bekijkt haar goed en glimlacht dan ..

Hmmm dat is het dus wat er aan de hand is.

Hij rekt zich uit .. en staat op ..

Goeden morgen Equilan .. Aatrimar. hmm zo te zien rust de rest nog uit. hmmm lekker een bakje thee.

Zijn er nog bijzonderheden gebeurt vannacht, en wat zie je er stralend uit .. echt zo .. vrouwelijk gracieus zo lente achtig.

donderdag 13 december 2001 @ 10:50:24 #175
5108 equilan
DE elfengodin
pi_2473340
Hai LD Goedemorgen!!
Goh bedankt * bloost Equilan jij strooit al vroeg met complimentjes!! Maar inderdaad, ik voel me fantastisch vanmorgen
* Geergerd strijkt ze met haar hand over haar buik. Ze had andere kleding aan moeten trekken, ze had toch gezien dat ze was aangekomen?? Dit zit alweer strak
Nouja, geen geijdeltuit, ze zijn hier voor belangrijkere zaken.
Ze pakt uit haar rugzak een zakje kruiden en strooit deze in het kokende water.

Nou LD, de thee is klaar, laten we de rest ook maar wakker maken en dan even een kleine 'werkbespreking' houden.

Elfensex is superspannend...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')