abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2342573
in het bos loopt een meisje met een karretje met allemaal pakketjes erop, ze kijkt even om haar heen, mompelt in zich zelf; owjee hier maar niet, en loopt het bos weer rustig uit
alerta, alerta, alerta antifascista
  maandag 3 december 2001 @ 15:19:41 #52
8401 Draak
Gandalf & Aurian, Shia
pi_2364152
* Gandalf denkt even na.
Lord_Dreamer, ook ik heb de beschikking over een klein beetje magie. Als we ons nou verdekt opstellen in het bos en vandaar uit de tempel beschieten met jouw pijlen. Ik zal er dan voor zorgen dat we niet zo makkelijk te zien zijn, dat geeft ons misschien wat extra tijd.
Ik weet zeker dat Equilan niet lang meer zal wegblijven..

* Het tweetal loopt verder het bos in als Gabdalf opeens een ingeving krijgt.
Die smid, Atrimar heeft hij toch?? Zou hij ook niet kunnen helpen?? Volgens mij is hij ook bekend met de oude gebruiken..

pi_2367506
Hmm dat idee van verdekt opstellen spreekt me wel aan beste Gandalf, zo is het risico voor ons ook het kleinst.

Ik hoop inderdaad dat Equilan erg snel zal komen. Als we de aanval inzetten heb ik liever niet dat jij als een stuk vlees eindigt op de BBQ, en dat ik als een lijk lig te vergaan in de hoek.

hmm Atrimar.. tja dat is een vechter en hij beheerst de oude vechtkunsten, en ik denk dat hij meer is dan hij zich voor doet komen, dus dat is een goed idee. is het misschien ook een idee om Phoenixx, De Vuurvogel er bij te vragen.. Herezen uit haar as lijkt ze me ook een harde dobber voor Slough_Feg en Vuur is altijd een handig hulpmiddel toch ???

Was Quantarianth maar eens wat meer een denker dan een vechter dan zou hij misschien wel kunnen helpen, maarja die zorgt voor de orde op het kasteel en kan niet komen en dat is misschien maar goed ook.

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  woensdag 5 december 2001 @ 09:59:04 #54
8401 Draak
Gandalf & Aurian, Shia
pi_2382140
Phoenixx? Die ken ik nog niet Maar als jij zegt dat die kan helpen lijkt me dat prima.
Ik kan ze niet om hulp vragen, ga jij ze halen dan zal ik ondertussen de tempel in de gaten houden.

* Ze zijn ondertussen al bijna bij de tempel aanbeland, de contouren zijn in de verte door de bomen heen te zien.

pi_2383231
* Lord Dreamer gaat er sluipend vandoor ondertussen Gandalf achterlatend..

* Hij hoopt dat Gandalf niet ondekt wordt en dat hij zich rustig kan houden in afwezigheid van Equilan.

Hmm Atrimar waar zal die zitten en Phoenixx en wat is er ondertussen gebeurt op de rest van het eiland.

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
pi_2383620
Atrimar heeft het briefje gelezen en heeft zijn lichte, doch oude wapens en uitrusting meteen omgedaan en is hierheen getogen. Diep in het bos van Herne zoekt Atrimar naar sporen die hem naar LD zouden kunnen leiden. In zijn hand heeft hij zijn runezwaard, gegraveerd met de oude reiger, en op zijn rug hangt zijn voetboog, met de pijlen stevig in de koker.
Aan zijn riem hangt een grote zware bijl.

Waar hangen ze uit? Wat is er allemaal aan de hand, en van wie is die ijselijke lach steeds die door de bossen galmt?

Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
  woensdag 5 december 2001 @ 13:11:04 #57
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_2384070
Lord Dreamer en Phoenixx zijn de berg afgedaald en het Duistere Bos ingetrokken. Ondanks de vermoeidheid in zijn oude spieren weet Lord Dreamer hen feiloos naar Gandalf te leiden.

Voorzichtig loopt Phoenixx op Gandalf af. Goed - het zou dan een vriendelijke draak zijn, en zo vreselijk groot is hij nu ook weer niet, maar ze neemt liever geen risico...

* Gandalf? Pssst - Gandalf?, fluistert ze. * Hallo, ik ben Phoenixx. Is Atrimar hier ook al?

Phoenixx en Lord Dreamer kruipen achter de draak en kijken naar de ingang van de tempel.

The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
pi_2384210
Atrimar tikt zachtjes Phoenixx op haar welgevormde schouder en grinnikt om haar kleine schrikreactie.

Hij fluistert: Zo wat is er aan de hand?

Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
  woensdag 5 december 2001 @ 13:30:34 #59
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_2384268
* Eek! Oh, Atrimar... Wil je me niet zo laten schrikken?

Phoenixx legt aan Atrimar uit dat er iets in die tempel is dat de oorzaak is van alle toestanden hier. Gandalf is hier door de godin Equilan achter gelaten, en alle krachten verzamelen zich nu dus hier.

* En wat we hier dus nu moeten doen is me niet helemaal duidelijk., besluit ze haar verhaal.

The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
pi_2384299
Dus ik moet hier komen knokken met een stel goden en demonen??
Atrimar kijkt haar verbaasd aan.
pi_2384336
Tja Atrimar.. Daar komt het wel op neer .. het lijkt er op dat wij voor de afleiding moeten gaan zorgen samen met Gandalf en dat dan equilan wat kan gaan doen.

Maar misschien dat Gandalf zelf nog meer contact heeft gehad met Equilan en daardoor wat meer weet.

* Lord Dreamer pakt ook vast z'n jachtboog en kijkt z'n speciaal geprepareerde pijlen na.

Zeg Atrimar heb je nog wat speciaals meegenomen voor licht/rook en kanl effecten ?

pi_2384416
Neuh, ik ben geen alchemist, jullie zullen het met mijn zwaard en pijlen moeten doen ben ik bang.

Atrimar steekt zijn pijlkoker handzamer om zijn heup en denk nog steeds dat hij als sterveling weinig kans maakt

vrijdag 7 december 2001 @ 11:14:45 #63
8401 Draak
Gandalf & Aurian, Shia
pi_2404838
Lord_Dreamer, vertel ze maar dat ik ook niet precies weet wat Equilan nou wil... ik moest gewoon zoveel mogelijk mensen verzamelen om te helpen!
Het probleem is dat, als Slough_Feg niet verslagen wordt, wij met onder andere een eeuwige winter opgescheept zullen zitten. Zoals je misschien weet sterft Herne_the_Hunter elk jaar als de seizoenen hun cyclus volbreacht hebben. Slough_Feg heeft Herne voortijdig vermoord en zijn plaats ingenomen en we zullen ervoor moeten zorgen dat hij toch gehoorzaamt aan de eeuwige kringloop van leven en dood.
Maar hoe mijn godin dat wil gaan doen weet ik niet.. Ze had niet verwacht hier alleen voor te staan.
Ik bedoel natuurlijk zonder Herne.
* Haast Gandalf zich er achteraan te zeggen. Hij hoopt maar dat de drakenlord zich niet beledigd voelt door zijn woorden.
pi_2404966
Neavram damashar Ba'alzamon.

De eeuwige winter door Hartsvloek. In een ver verleden hebben wij de Schaal der Winden kunnen gebruiken om het weer in het gareel te krijgen. Maar ik weet niet waar die gebleven is. Maar wat kunnen wij nou doen om dit alles tegen te gaan?

Atrimar kijkt verbeten naar de grotten

pi_2405355
Hmm ... Aha dat is dus de reden dat Herne elk jaar even verdwijnt .. hmmm

nee Gandalf ik ben niet beledigt, wie ben ik ... Draken, zwaarden en een klein beetje magie. Maar dat valt in het niets bij de macht van Goden zoals Equilan en Herne.

Dus ik ben al blij als we iets kunnen doen..

Hmm "Schaal de Winden" Atrimar hmm tja hmm .. Iemand enig idee wat we kunnen doen. We moeten die Slough_Feg uit die grot hebben.

pi_2405474
Tsja, wachten op Equilan? Ik weet het ook niet hoor ... bloedvuur ik heb niet eens magie om me te beschermen
  vrijdag 7 december 2001 @ 12:19:51 #67
5108 equilan
DE elfengodin
pi_2405513
* Equilan stapt stevig door, ze hoopt Gandalf ergens te treffen en hoopt dat hij geluk heeft gehad met bij elkaar roepen van 'hulptroepen' Ze haalt diep, diep adem en vertrekt haar gezicht weer... de lucht in het bos is lang zo fris en zuiverend niet als hij zou moeten zijn..

Hier en daar houdt ze haar passen even in en controleert hoe het bos ervoor staat; tijdens eerdere tochten door het bos heeft ze overal wat poeder achtergelaten, uiteraard met een reden. Haar eerdere ontmoeting met Slough_Feg liep uitermate slecht af vanwege gebrek aan magische energie. De godin onttrekt energie aan de natuur om magie te bedrijven en Slough_Feg kreeg het voor elkaar haar van die energie af te snijden. Het paarse poeder is een soort van geleider, op haar persoonlijk afgestemd. Het geleidt energie naar haar en omgekeerd geleidt het de magie die zij gebruikt zodat het sterker is en een groter bereik heeft.
Af en toe haalt ze het zakje uit haar rugzak en strooit nog wat poeder op de grond.

Na een tijdje staat Equilan stil en 'voelt'... Ah, die kant op naar Gandalf.. en ja het is hem gelukt, hij is niet alleen!!
Uiterst omzichtig loopt ze verder, ze komt nu in de buurt van de tempel.
Het laatste stuk sluipt ze door de bosjes, tot ze zich achter het gezelschap bevindt. Voorzichtig schraapt ze haar keel...
Atrimar springt meteen op, zijn zwaard in de aanslag.

Hoho!! * Fluistert Equilan. Ik ben het maar

Elfensex is superspannend...
pi_2405534
Bloedvuur! Waar bleef je

Atrimar laat zijn zwaard zakken en knielt weer neer

vrijdag 7 december 2001 @ 12:27:43 #69
5108 equilan
DE elfengodin
pi_2405606
Ah, ik was bij Danu de aardgodin waar Herne_the_Hunter uit ontstaat. Walgelijk schepsel, erg kinderlijk en absoluut niet wereldwijs
Maar goed, ik ben er weer, hoe staan we er hier voor?? Zit Slough_Feg nog in de tempel??
Phoenixx, Lord_Dreamer, jullie ook hallo Wat fijn dat jullie hier zijn!!
  vrijdag 7 december 2001 @ 12:28:59 #70
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_2405621
Phoenixx kijkt op... Dus dit is Equilan? Met respect bekijkt ze de elfengodin.

* Dag Equilan...

Verbaasd ziet ze het poeder dat de godin her en der rondstrooit. Ze zou zoveel willen vragen, maar daar is het nu noch de plaats, noch de tijd voor.

Rustig wacht ze af tot ze iets moet doen.

pi_2405783
* Lord Dreamer Kijkt Equilan aan ..

Dag Equi .. mooi op tijd .. Die draak van je wordt steeds magerder omdat die op je zit te wachten.

Maar vertel eens .. wat is je bedoeling. Een potje knokken is altijd goed maar knokken tegen een God ?? Is het de bedoeling dat we hem verzwakken ?? Uit de grot lokken , want ik ben bang dat we niet echt in staat zijn hem te doden, althans het lijkt me niet dat je een god dood met pijlen, zwaarden etc ?? Is vuur een oplossing ???

pi_2405811
Atrimar gromt wat binnensmonds. Zijn heldergele ogen kijken Equilan vragend aan.

Ja Equilan, waar heb je ons voor nodig? Jij en Phoenixx zijn nagenoeg onsterfelijk, en LD, ondanks zijn magie, en ik zijn bijzonder sterfelijk.
Wat kunnen wij nou uitrichten tegen een god?

vrijdag 7 december 2001 @ 13:01:18 #73
5108 equilan
DE elfengodin
pi_2405940
Tja, dat weet ik nog niet.. Kijk, je hebt goden en goden en ik weet gewoon niet precies waar Slough_Feg toe in staat is. Het lijkt me verstandig hem niet te onderschatten, hoewel zijn magie misschien niet heel verfijnd is, is het wel erg krachtig.
Mijn eerste plan was, is eigenlijk, om hem uit de tempel te verdrijven. Ik vermoed dat de tempel zijn magie versterkt en(!!) hij heeft de mogelijkheid de tempel dusdanig af te sluiten dat ik geen gebruik meer kan maken van mijn magie!!

Ik neem aan dat Gandalf jullie al het een .. ownee dat kan natuurlijk nie... ow natuurlijk wel, jij praat met draken uiteraard Lord-Dreamer Hebben jullie al nagedacht over mogelijkheden om hem de tempel uit te krijgen?? Is Slough_Feg uberhaupt nog wel in de tempel??

pi_2405960
Volgens de wolven in de buurt is er niemand in de Tempel, maar dat zegt niets als er magie in het spel is, wolven hebben er een afkeer van. Zal ik anders gewoon maar even aankloppen?
  vrijdag 7 december 2001 @ 13:13:26 #75
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_2406082
* Lijkt je dat verstandig, Atrimar? Ik geloof niet dat Slough_Feg zo'n gezellig heerschap is die wil babbelen over pijlen en bogen en zo... Zal ik niet beter gaan kijken? Misschien dat hij een vrouw eerder als ongevaarlijk zal zien!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')