quote:Alles welkom!!
ik moet voor school een betoog houden van 10 min... moet ik mijn standpunt in duidelijk maken, daar argumenten voor geven.. zelf ook tegenargumenten voor aanvoeren en die weer weerleggen.. (blabla).. weet jij nog een onderwerp?? Het moet niet zo'n uitgekauwd onderwerp zijn.. (dus niet Amerika, abortus, drugs enzo)
quote:Het schiet niet echt op he???
Op zondag 23 september 2001 14:04 schreef maanmeisje het volgende:
bedankt eej.. hahaha
Denk aan:
- aantal keren per week dat er uitgegaan wordt
- aantal bier dat men gemiddeld op een avond wegdrinkt..
- enz...
quote:over FOK! misschien:?
Op zondag 23 september 2001 14:09 schreef maanmeisje het volgende:
*smeekt* alsjeblieft alsjeblieft help me.....anybody ?????
- wat vindt de jongere van dit moment van sex??
- is er sex zonder liefde??
- hoe vaak komt dit voor onder jongeren??
- hoe vaak is er liefde zonder sex bij jongeren??
Hier ging het ongeveer over hetzelfde... ze gaan tegenwoordig al serieuzere dingen in het onzinforum plaatsen, waar moet het heen met deze wereld??...
Ik heb een baardagaam en ikzelf vind dus dat dat wel moet kunnen, mits je hem goed verzorgt.
maar er zullen ongetwijfeld mensen zijn die vinden dat dat níet moet kunnen.
Kies jou standpunt en lok hier op fok een discussie uit, dat verwerkt je in je spreekbeurt en voilá.
quote:eeeeej.. das slim!!!!
Op zondag 23 september 2001 14:22 schreef Ester het volgende:
Over reptielen.
Waarom die wél of niet ingevangenschap mogen worden gehouden volgens jou.Ik heb een baardagaam en ikzelf vind dus dat dat wel moet kunnen, mits je hem goed verzorgt.
maar er zullen ongetwijfeld mensen zijn die vinden dat dat níet moet kunnen.Kies jou standpunt en lok hier op fok een discussie uit, dat verwerkt je in je spreekbeurt en voilá.
DIT WAS N SERIEUZE TOPIC GVD..
alhoewel t groepsgevoel en t seksleven van n visstickje natuurlijk ook uitermate interessant is..
[Dit bericht is gewijzigd door maanmeisje op 23-09-2001 15:17]
quote:zooowwww!
Op zondag 23 september 2001 14:14 schreef FC het volgende:
Over sex en liefde...- wat vindt de jongere van dit moment van sex?? het verneukt alles
- is er sex zonder liefde?? voor mij niet
- hoe vaak komt dit voor onder jongeren?? niet vaak
- hoe vaak is er liefde zonder sex bij jongeren?? all the time
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |