quote:al begonen dus
Op zaterdag 22 september 2001 23:42 schreef Toebroodjie het volgende:
sorry dat is Yorin om 23:40 uur
quote:ok, dan ga ik kijken
Op zaterdag 22 september 2001 23:45 schreef Toebroodjie het volgende:
Is het origineel, nog niet begonnen, nu reclame
quote:Idd, wordt het de 1e keer dat ik deze versie zie
Op zaterdag 22 september 2001 23:49 schreef Toebroodjie het volgende:
Balen, zo te zien toch niet het origineel met Jack Nicholson
quote:Kwestie van smaak denk ik, ik heb deze ooit vaker gezien en idd de versie met Jack Nicholson is veel beter. Stephen king heet dan ook de "king of horror" maar daar ben ik het ook niet altijd mee eens. Wat ik in deze versie mis is het "klassieke geheel"
Op zaterdag 22 september 2001 23:54 schreef SunChaser het volgende:
Deze versie duurt 4 uur en wordt uitgezonden in 6 delen, is enorm slecht (Rebecca DeMornay, zegt u dat wat) en is zeker niet spannend. Is wel de versie die King zelf heeft goedgekeurd.
quote:Ja, miniserie idd. Blèh
Op zaterdag 22 september 2001 23:54 schreef SunChaser het volgende:
Deze versie duurt 4 uur en wordt uitgezonden in 6 delen
quote:Ja, tuurlijk. De bitch uit The Hand That Rocks the Cradle. Gewèldige rol.
Rebecca DeMornay, zegt u dat wat
quote:Vanavond wel: 23:35 The shining
Op zaterdag 22 september 2001 23:49 schreef Toebroodjie het volgende:
Balen, zo te zien toch niet het origineel met Jack Nicholson,
Ik heb 'm 1x gezien. Ik vond er slechts drie scenes goed. Die met de badkuip, die met de enorme stapels papier, als zijn vrouw dat ontdekt en de bijlscene: Hereeeeeee's Johnyyyyyyy.
maar The Shining met die ene actuer(ben zijn naam ff kwijt) die nu ook in de komedie 'Wings" speelt(iedere ochtend te zien op sbs of vacht ofzo); die versie vond ik ook cool
quote:Vind persoonlijk dat de reden waarom Jack Torrance door het lint gaat in deze versie van the shining veel te weinig duidelijk wordt gemaakt.
Op zaterdag 19 januari 2002 23:18 schreef SunChaser het volgende:
Dat met dat bloed vond ik erg overdone. Jammer dat King zelf niet tevreden was over Shining, want behalve de non-horror verfilmingen is toch een van de betere King-films.
De beste verfilmingen zijn - toegegeven - non-horror. The Stand, The Green Mile en The Shawshank Redemtion staan onbetwist bovenaan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |