abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 22 september 2001 @ 00:01:13 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1700426
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in het commentaar-topic: Commentaren op de streamverslagen, deel 2
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op: Streamverslagen 21 september 2001

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1701136
Diane is terug uit de DBK, Andries vangt haar op. Big Brother heeft verteld dat zij niet precies weten wat er de bewuste avond is gebeurd. Diane moest het maar aan Gert-Jan vragen want die was erbij. BB heeft vertelt dat ze hadden gezien dat er was gevreeėn, maar wisten niet wat er onder de dekens is gebeurd. Diane heeft gevraagd of zij met Frank seksuele gemeenschap heeft gehad; BB heeft hier niet op kunnen antwoorden.

Andries probeert Diane ervan te overtuigen dat ze moet blijven, en niet weg moet lopen voor het probleem.

Diane: Ik wil dat niet, ik wil er niet als eerste uitmoeten.
Andries: Dat gebeurt ook niet.
Diane bedankt Andries voor zijn steun.

Andries: Het is veel erger als je nu met dit stempel het huis verlaat, dan dat je nog een paar weken wacht.
Diane (snikt): Dankjewel

Diane vraagt of ze het aan Gert-Jan moet vragen.
Andries heeft al eerder aangegeven dat Gert-Jan geen uitsluitsel kan geven, die is weggelopen toen ze begonnen te zoenen.
Diane: Dus ik kan het hem wel vragen? Dat is geen olie op het vuur gooien?

Andries: Je moet het gewoon vragen. Dan geven ze maar 10 minuten van die avond. Je vraagt gewoon; waarom ben jij weggelopen?
Diane: Wat ben jij toch een slim ventje.

pi_1701231
00.38
Ik val er middenin, maar goed

Ik heb beeld van Diane en Andries die blijkbaar aan het overleggen zijn hoe Diane het beste in de DBK kan vragen of de gebeurtenissen met Frank op waarheid berusten.

Diane geeft aan dat ze er van baalt om dit koud op haar dak te krijgen, ze kan zich niet voorstellen dat ze zich niks kan herinneren. Andries refereert aan haar uitspraak: 'Ik hoop dat er niet meer gebeurd is' Hij maakte daaruit op dat ze het vergeten was maar vond dat ie zich er niet mee mocht bemoeien tot Diane zelf ervoer zou beginnen.

Diane is er stellig van overtuigd dat ze alleen maar heeft gezoend, 'Er is voor mij niks meer dan dat, ik kan me niks meer voorstellen omdat ik het niet meer weet. Ik was van de wereld, dat is duidelijk'
Andries zegt dat heel veel mensen het een taboe vinden en een slap excuus als drank als oorzaak wordt gegeven voor zaken die je niet meer bewust weet. Diane zegt dat ze noit dronken wordt en dat ze altijd precies weet wat ze doet, daarom vind ze het verschil tussen arm en rijk, als je weer terug mag naar rijk zo beangstigend, omdat de mensen dan los gaan uit een soort van feestgevoel, en dan wordt er dus teveel drank gebruikt.

Ze geeft nogmaals haar gebeuren van die avond: 'We waren alletwee vreselijk aan het huilen, ik ben naar Frank gegaan om hem te troosten, ik heb hem gezoend, toen wilde hij met zijn tong en heb ik aangegeven dat ik dat niet wilde, twee minuten later ging ik naar mijn eigen bed. Meer weet ik echt niet!' Vervolgens hoopt ze dat dit allemaal binnen het eigen team blijft, het overleg hierover. Ze zegt duidelijk dat ze zich de klere is geschrokken.

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zaterdag 22 september 2001 @ 00:50:02 #4
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_1701277
Andries en Diane zitten nog steeds in de tuin bij de oven te praten. Danielle komt erbij en Diane begint het hele verhaal van voren af aan.
Diane weet dus niet beter dan dat ze gezoend hebben maar ze benadrukt dat ze het niet erg zou vinden als er 'gemeenschap' zou zijn geweest want zoenen betekent voor haar meer dan 'pikkie erin, pikkie eruit'.
There are 10 kinds of people in this world. Those who know binary and those who don't.
pi_1701301
Frank is inmiddels naar buiten gekomen; hij vertelt nu de details van die nacht

(stukje gemist)
"Dus ik doe je broekje uit, en voor ik het wist douw jij hem zo..."

pi_1701334
"toen draaide jij je om, en toen hadden we weer gemeenschap. en toen zei jij; dit is niet goed Frank, dit is niet goed Frank"

{geluid valt weg)

pi_1701337
Momenteel zit Frank bij diane, ze geeft aan erg moe te zijn en morgen te willen praten. Frank zegt dat hij niet wil dat ze zich rot voelt. Diane vertelt dat ze echt van niets meer weet. Frank zegt dat hij het haar wel uit wil leggen wat is gebeurd.

Diane zegt nogmaals wat ze net aan Andries vertelde, dat ze zich het huilen herinnert, het naar Frank toe gaan en het zoenen.

Frank begint aan een poging om uit te leggen wat er gebeurd is

Tot in detail maar liefst !! "Je ging bij mij in bed liggen we begonnen te zoenen, ik pakte je bij je borsten, daarna tussen je benen, ik heb je gevingerd, eerst een vinger, toen twee vingers, ik duwde mijn vingers toen in je mond en je likte ze af, we friemelden verder en voor ik het wist pakte je hem beet en lagen we lepeltje lepeltje en douwde je hem erin."

Diane geeft aan dat het wat haar betreft niet is gebeurd, ze herinnert zich alleen maar de twee minuten die ze ook aan Andries vertelde.

Later zegt Frank dat ze zelfs twee keer gemeenschap hebben gehad

Diane wordt een beetje bozig, hardere stem, ze zegt dat ze het zich niet kan voorstellen dat ze dat heeft gedaan, ze vind het afschuwelijk! Ze is het zich absoluut nul komma nul bewist dat dit gebeurd is omdat ze tongzoenen al heel intiem vind.

[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 22-09-2001 00:55]

pi_1701345
quote:
Op zaterdag 22 september 2001 00:51 schreef Sanshine het volgende:
Frank is inmiddels naar buiten gekomen; hij vertelt nu de details van die nacht

(stukje gemist)
"Dus ik doe je broekje uit, en voor ik het wist douw jij hem zo..."

.. En hij likte z'n vingers erbij af
pi_1701384
Frank gaat maar door met meer en meer details, Diane huilt....
pi_1701409
Frank geniet ervan en ik zit hier te
blabla
pi_1701434
Hij moet naar de dagboekkamer!!!! Frank dus!!!
pi_1701451
Hummie zelf!!!

"Frank!! Ogenblikkelijk naar de DBK!! Ogenblikkelijk naar de DBK!!!"

pi_1701463
Wat een gźnante toestand zeg..

Frank wordt dringend verzocht naar de DBK te komen..

pi_1701466
HUMMIE ZELF:

WIL FRANK OGENBLIKKELIJK NAAR DE DAGBOEKKAMER KOMEN?

pi_1701468
Klonk serieus
  zaterdag 22 september 2001 @ 01:03:07 #16
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_1701478
Frank en Diane. (Andries en Danielle zijn weg)
Frank wil praten, Diane niet. Uiteindelijk zegt ze dat ze er niks meer van weet.
Frank begint te vertellen.
Frank: Eerst huilen, toen zoenen.. toen begon ik je te vingeren... eerst 1 vinger, toen twee. Ik heb nog m'n vingers in je mond gestoken en toen zei ik nog 'Tsjee wat heb jij een lekker kutje zeg'.
Toen deed jij je broekje uit en pakte jij m'n lul en stak hem lepeltje lepeltje erin. Toen zei je 'ik wil dit niet'.
Diane: Ja! dat weet ik nog!
Frank: Oh, dat weet je nog wel.
Diane: Ja, ik weet dat ik zei dat ik het niet wilde maar ik weet er niks van dat we het hebben gedaan.
Frank: Ja, en toen klom je er op en toen we bezig waren zei je weer 'ik wil dit niet'. Nou.. ik ben geen doordouwer, zo ben ik niet.
Diane: Nou, ik weet er helemaal niks van! Ik kan er me niks van herinneren en ik vind dit heel eng voor de toekomst.

(stukje verder.. kan niet zo snel bijhouden)

Diane: Ik kan me alleen herinneren dat we hebben gezoend. Zoenen is voor mij veel belangrijker dan 'het' doen. Dat ik heb gezegd 'nee niet doen' dacht ik dat het op dat zoenen sloeg.
Ik kan me niet herinneren dat je met je vingers bij me naar binnen ging.
Frank: Je, je vond het ook nog lekker ook.. en toen trok je me er op. Ik zit hier niet te liegen hoor.
Diane: (barst in snikken uit) Oh wat erg! Dit is nog erger dan het senario dat ik in m'n hoofd had.
Frank: Ja en de volgende dag voelde ik me kut omdat je zo lullig tegen me deed. Ik schaam me nergens voor hoor
Diane: Ik dacht dat we alleen hadden gezoend. Oh wat erg dit.
Frank: weet je er niks meer van?
Diane: Nee echt niet!
Frank: Ja maar hoe kan dat dan? Ik dacht dat je het wist?
Diane: Weer huilen! (piepstemmetje: ik ga naar huis)

TUUT-TUUT: WIL FRENK NAAR DE DAGBOEKKAMER KOMEN?

Frank: blijft gewoon zitten en doorpraten.
Diane: Ik weet het echt niet! echt niet! Voor hetzelfde geld ben je onwijs lekker.

TUUT-TUUT: (boze Hummie) FRENK!!! OGENBLIKKELIJK NAAR DE DAGBOEKKAMER KOMEN.

Frenk gaat.

Voordat het geluid weggedraaid wordt hoor ik Hummie nog zeggen: 'Zo Frenk.. leg jij mij maar eens uit wat...'

en toen was de stem weg.
Hummie is volgens mij errug boos.

There are 10 kinds of people in this world. Those who know binary and those who don't.
pi_1701517
Diane gaat naar binnen en naar de slaapkamer, ze zegt dat er iets heel raars aan de hand is. Frank moest onmiddellijk naar de DBK komen...

Ze weet niet waarom, Andries zegt dat het er vast mee te maken heeft, dat kan niet missen, misschien is het wel goed dat degene met wie Diane heeft gepraat nu ook met Frank praat. Diane geeft aan dat de pesoon waarmee ze heeft gesproken in de DBK heeft beloofd dat ze het in de gaten zou houden.

Ze vind het heel bizar, ze is nog nooit zover heen geweest dat ze zich niks kan herinneren, ze weet ook niet meer dat ze hem heeft geslagen, allen nog van de Colafles die ze heeft gegooid. Dat gooien vond ze terecht, want hij pakte haar zomaar bij de haren om te zoenen. Maar de rest? Ze weet het niet meer, het voelt zo debiel..

zaterdag 22 september 2001 @ 01:09:38 #18
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_1701562
Diane brengt verslag uit bij Danielle en Andries in de arme slaapkamer.

Diane: Er is iets raars gebeurd. Frenk en ik zitten te praten en ineens moest hij ogenblikkelijk naar de dagboekkamer.

(ze begint te vertellen over hoe bizar ze het vindt dat ze niks meer kan herinneren van wat Frenk haar verteld. Bizar vindt ze het)

Diane is weer weg.

Danielle en Andries roddelen over Frenk en Andries.
Danielle: Frank heeft gezegd dat hij bang is dat Diane weer tegen haar aankruipt.
Andries: ja, daar kan ik me wel wat bij voorstellen.
Danielle: Frenk valt niks te verwijten, ik geloof hem
Andries: Ja, ik geloof hem ook. Hij zal er niet om liegen.

(en het gaat verder over het hebben van gesprekken in de dagboekkamer)

pi_1701590
Danielle en Andries praten even over de situatie, Andries denkt dat Frenk misschien van mening is dat hij gezichtsverlies lijdt ten opzichte van hem, omdat Frank de volgende dag alles in geuren en kleuren tegen hem vertelde en hij nu misschien niet geloofd wordt. Andries zegt echter dat hij niet geloofd dat Frank erom zou liegen. Hij vind het een escalatie nu. Danielle zegt dat ze toch vind dat Diane vrij rustig is.

Ze praten over de DBK, hoe rustgevend en opwekkend het kan zijn om daar even binnen te kunnen lopen en te praten.

† In Memoriam † zaterdag 22 september 2001 @ 01:18:29 #20
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1701666
Andries hoopt dat ze (Frank & Diane) er samen uit komen.
Daniėlle: "Dit is voor allebei kwetsend". Ze hebben het erover dat ze gaandeweg achter de regels komen. Dat valt volgens Daniėlle nog niet mee. Andries: "Je moet gewoon een paar ochtenden mee maken, dan merk je dat vanzelf".

Daniėlle: "Jullie zijn natuurlijk ook al een club en ik kom er bij". Andries: "Met z'n zessen waren we al na 3 dagen elkaars beste maatjes". Daniėlle: "Dat zullen wij met de volgende ook weer hebben".

Verder meer van hetzelfde en wat gegiechel.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  † In Memoriam † zaterdag 22 september 2001 @ 01:22:12 #21
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1701715
01:20 uur
Andries: "Ze weet het echt niet meer. Ik weet alles nog van die avond. Ze was gewoon écht dronken". Hij doet haar gelal op die avond een beetje na. Hij fluistert nu iets onverstaanbaars aan Daniėlle.
  † In Memoriam † zaterdag 22 september 2001 @ 01:23:49 #22
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1701730
01:23 uur
Frank komt terug naar de slaapkamer: "Zo, alles weer goed". Diane: "We hebben gesproken".

De rest van het gesprek is helaas niet meer te volgen, want de stream switscht naar de andere groep.

zaterdag 22 september 2001 @ 01:25:26 #23
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_1701755
Lekker lullig dit.

Frank komt uit de dagboekkamer. Andries vraagt: 'Hoe is het?'
Frank: tsja
Andries: anders zeg je maar phoe
Frank: phoe

Diane komt er ook bij

Danielle: Hoe is het Diane?
Diane: Goed! heel goed! We hebben net gepraat in de DK en het was een heel goed gesprek. We gaan het er niet meer over hebben.

..en toen draaide de stream naar de rijke kant (waar ze het boodschappenlijstje aan het doornemen zijn)

pi_1701758
Frank is terug, alles is goed zegt hij. Diane komt ook binnen, ze zegt dat het goed gaat en dat ze het er niet meer over wil hebben, kunnen ze dat afspreken???

Stream springt over naar rijk....

Daar zijn ze bezig een bestelling door te nemen...

Hoop gegieber, het gaat over parfum, limoentjes...

ik moet rebooten

† In Memoriam † zaterdag 22 september 2001 @ 01:26:20 #25
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1701770
01:25 uur
Stem: "Willen alle bewoners hun zenders checken?".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')