Daar ga ik mooi mijn papa voor opgeven
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 23:45 schreef AirRaid het volgende:
Voor de mede Fok!Eilanders die medoen aan de TourManagerschrijf je in voor de subleage van Fok!Eiland
subleauge: Fok!Eiland
wachtwoord: pluisje
Villa ORB, vraag naar Karrel of Molz
* hardcorealways haalt een poster tevoorschijn en plakt die op de zuil.
Onder de poster plakt hij een briefje met de tekst:
Vanavond in Discotheek Tha Fokaa, een party om te vieren dat het eiland een darkroom heeft.
Entree is gratis!
* hardcorealways kijkt tevreden naar zijn poster en wandeld terug naar de discotheek
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
OPEN DAG
Deze week is er de gelegenheid om een kijkje te komen nemen bij Dierenartspraktijk Dierenhulp.
Onder het genot van een bakkie koffie, thee of chocomel met een stukje cake, kunt u in de praktijk rondkijken.
Hopelijk tot ziens in mijn praktijk.
Met vriendelijke groeten,
Dierenarts Charmaine.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Anjadepanja's Architectenbureau
Bent u opzoek naar een architect voor uw bouwplannen, dan bent u bij mij aan het goede adres. Als jonge architect werk ik met een creatieve blik. Vernieuwend, maar tegelijk met een realistische kijk op elke ontwerpopgave. Inmiddels heb ik vooral ervaring op het gebied van nieuwbouw, renovatie en restauratie verspreid in een grote regio buiten het Eiland. Als u referentieprojecten wilt zien, kan dit op het bureau.
Met vriendelijke groet,
Ir. Anjadepanja
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wij zijn nog slechts enkele minuten verwijderd van een grandioze heropening van het Vrije Tijds Centrum !!!
Fotowinkel en ontwikkelservice 't Kiekje opent haar deuren met spectaculaire openingskortingen. Op alle artikelen 25% korting en op de ontwikkelservice maar liefst 50% korting! Je vind Fotozaak 't Kiekje aan de Kromme Zijweg 114.
Wees welkom!
[Dit bericht is gewijzigd door portier op 19-09-2003 19:53]
FC Fok! is per direct op zoek naar een nieuwe shirtsponsor
er zijn inmiddels al kandidaten:
MovieWars
Ben & Jerry's Pub
AirRaid's Comisshop
Het Hotel
uw bedrijf kan zich deze week nog opgeven bij: FC Fok! #22 Fok! VS The World
hierna wordt er een poll opgsteld en wordt democratisch de nieuwe sponsor gekozen
[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 26-10-2003 15:42]
kom snel met een sponsor en help de club
[Dit bericht is gewijzigd door Bartoli op 26-10-2003 15:48]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |