abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 juli 2003 @ 12:12:13 #101
9267 Hermes
Ya Hya Chouhada
pi_11532153
* Hermes komt aangelopen, ziet de reclame voor de tourmanager en denkt:

Daar ga ik mooi mijn papa voor opgeven

Long Live the Fighters
  donderdag 3 juli 2003 @ 12:13:26 #102
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_11532180
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 23:45 schreef AirRaid het volgende:
Voor de mede Fok!Eilanders die medoen aan de TourManager

schrijf je in voor de subleage van Fok!Eiland

subleauge: Fok!Eiland
wachtwoord: pluisje

dinsdag 8 juli 2003 @ 12:44:07 #103
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_11639518
Vanaf heden geopend:
RECLAMEBURO ORB
Voor al Uw reclamecampgnes, internetsites, vormgevingsopdrachten.

Villa ORB, vraag naar Karrel of Molz

Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_12063751
* hardcorealways wandeld naar de zuil nadat hij is ingelicht over het bestaan van de aanplakzuil.

* hardcorealways haalt een poster tevoorschijn en plakt die op de zuil.

Onder de poster plakt hij een briefje met de tekst:
Vanavond in Discotheek Tha Fokaa, een party om te vieren dat het eiland een darkroom heeft.
Entree is gratis!

* hardcorealways kijkt tevreden naar zijn poster en wandeld terug naar de discotheek

Kom langs op mijn eigen forum! [url=http://www.forum.yourhosting.nl/xm43/]KLIK HIER[/url]
  maandag 1 september 2003 @ 10:28:05 #105
56188 Charmaine
Doe niet voornaam, wees het
pi_12866351
* Charmaine plakt een folder op de aanplakzuil, een folder die ze over het hele eiland heeft verspreidt:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

OPEN DAG

Deze week is er de gelegenheid om een kijkje te komen nemen bij Dierenartspraktijk Dierenhulp.
Onder het genot van een bakkie koffie, thee of chocomel met een stukje cake, kunt u in de praktijk rondkijken.
Hopelijk tot ziens in mijn praktijk.

Met vriendelijke groeten,

Dierenarts Charmaine.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Als een man een fout maakt zeggen de mensen: "wat een stomme man."[br]Als een vrouw een fout maakt zeggen ze: "wat zijn vrouwen toch stom!"
  maandag 1 september 2003 @ 21:24:05 #106
47586 DaCybrSrfr
Kan sporen van gluten bevatten
pi_12880404
* DaCybrSrfr ziet een aanplakzuil en vind dat een mooie gelegenheid om een postertje op te hangen.

Single father | Aviation enthousiast | Gamer
pi_12881200
* Anjadepanja komt aanlopen en bekijkt alle mooie advertenties op de zuil! Jammer dat ze geen kleurenprinter heeft op haar werk, ze hangt dus toch maar gewoon een normaal berichtje op. Misschien wordt het eens tijd om een mooi logo te gaan ontwerpen!

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Anjadepanja's Architectenbureau

Bent u opzoek naar een architect voor uw bouwplannen, dan bent u bij mij aan het goede adres. Als jonge architect werk ik met een creatieve blik. Vernieuwend, maar tegelijk met een realistische kijk op elke ontwerpopgave. Inmiddels heb ik vooral ervaring op het gebied van nieuwbouw, renovatie en restauratie verspreid in een grote regio buiten het Eiland. Als u referentieprojecten wilt zien, kan dit op het bureau.

Met vriendelijke groet,

Ir. Anjadepanja
------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb nu lekker ook een man op mn desktop staan :P
  vrijdag 12 september 2003 @ 19:23:05 #108
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_13126065
Dames en heren,
jongens en meisjes,

Wij zijn nog slechts enkele minuten verwijderd van een grandioze heropening van het Vrije Tijds Centrum !!!

The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
pi_13233784
Kom nu naar Supermarktje Chen
Wij hebben bijna alles!
[14.gif]
pi_13271332
he ik ookhier ik ben te huur te koop te lease wat jij wil ben ik ik heb dan ook van alles in huis zoals een boor.als ik dronken ben kan ik spontaan gaan lachen (echtwaar) dus als u dat in uw gezelschap kunt gebruiken stuur mij gegevens en ik laat u weten wat ik voor u kan betekenen.
MVG
ikookhier en hier
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  vrijdag 19 september 2003 @ 19:03:36 #111
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_13296046
Fotozaak 't Kiekje opent haar deuren!

Fotowinkel en ontwikkelservice 't Kiekje opent haar deuren met spectaculaire openingskortingen. Op alle artikelen 25% korting en op de ontwikkelservice maar liefst 50% korting! Je vind Fotozaak 't Kiekje aan de Kromme Zijweg 114.

Wees welkom!

[Dit bericht is gewijzigd door portier op 19-09-2003 19:53]

GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_14148961
* AirRaid hangt een blaadje op

FC Fok! is per direct op zoek naar een nieuwe shirtsponsor

er zijn inmiddels al kandidaten:
MovieWars
Ben & Jerry's Pub
AirRaid's Comisshop
Het Hotel

uw bedrijf kan zich deze week nog opgeven bij: FC Fok! #22 Fok! VS The World
hierna wordt er een poll opgsteld en wordt democratisch de nieuwe sponsor gekozen

[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 26-10-2003 15:42]

pi_14148993
-edit-

kom snel met een sponsor en help de club

[Dit bericht is gewijzigd door Bartoli op 26-10-2003 15:48]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')