Denkt echt dat ze wat is. Hoe oud is ze? 50?
Die verlepte bek, 9x strakgetrokken, siliconen, liposuctie...
quote:dat heeft toch helemaal niets met haar persoonlijkheid te maken of met hoe ze het presenteerd, dat is haar uiterlijk alleen maar.. vind ik een beetje slechte reden om op haar af te geven!
Op vrijdag 21 september 2001 10:59 schreef eetomit het volgende:
Domme doos, dat is ze...Denkt echt dat ze wat is. Hoe oud is ze? 50?
Die verlepte bek, 9x strakgetrokken, siliconen, liposuctie...
quote:Da's waar, maar ze is jarenlang de stoeipoes geweest van het Gooi en Medialand.
Op vrijdag 21 september 2001 11:03 schreef Stranger het volgende:[..]
dat heeft toch helemaal niets met haar persoonlijkheid te maken of met hoe ze het presenteerd, dat is haar uiterlijk alleen maar.. vind ik een beetje slechte reden om op haar af te geven!
quote:das toch alleen maar goed, zo is ze een beetje into the roddels gekomen, en daarom kan ze nu zo sappig vertellen over alle bewoners..
Op vrijdag 21 september 2001 11:04 schreef zodiakk het volgende:[..]
Da's waar, maar ze is jarenlang de stoeipoes geweest van het Gooi en Medialand.
quote:neu, het heeft niets met haar persoonlijkheid te maken, dat ze een liposuctie en weet ik wat hierboven is genoemd neemt.
Op vrijdag 21 september 2001 11:03 schreef Stranger het volgende:[..]
dat heeft toch helemaal niets met haar persoonlijkheid te maken of met hoe ze het presenteerd, dat is haar uiterlijk alleen maar.. vind ik een beetje slechte reden om op haar af te geven!
Tuurlijk liggen zulke dingen wel aan je persoonlijkheid, hoe iemand is, is bepalend voor zijn/haar gedrag. Niet iedereen kiest zomaar voor liposucties of andere ingrepen
quote:ja ok het heeft met haar gedrag te maken, maar deze persoon wees erop dat haar uiterlijk hem niet aanstond, en dat heeft niets met haar presenteerkwaliteiten te maken..
Op vrijdag 21 september 2001 11:11 schreef marnix het volgende:[..]
neu, het heeft niets met haar persoonlijkheid te maken, dat ze een liposuctie en weet ik wat hierboven is genoemd neemt.
Dat ligt aan je uiterlijk, je uiterlijk zegt tegen je kom Patty laten we weer eens wat gaan strak trekken....Tuurlijk liggen zulke dingen wel aan je persoonlijkheid, hoe iemand is, is bepalend voor zijn/haar gedrag. Niet iedereen kiest zomaar voor liposucties of andere ingrepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |