abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1691874
Ik snap niet dat jullie het patty niet goed vinden doen!!
ik vind haar echt een top mens, ze weet tenminste wel wat ze moet zeggen, en staat er niet zo bij van ik sta hier voor de centen, zoals beau en rofl (rolf dus.. rofl type ik automatisch zo te zien).
Patty is lekker direct en dat staat me wel aan!! ze maakt goede opmerkingen, en ik kijk voor het eerst eigenlijk met plezier, en niet met ergernis, naar de donderdagavond aflevering!!!
PATTY ROELT!!!!
  vrijdag 21 september 2001 @ 10:45:49 #2
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1691879
PATTY KICKS ASS!
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_1691909
Jazeker! Patty is fantastisch!

Patty, we love you!

Gert-Jan: "Kel was de ster, Kel was glamour"
pi_1691934
Ik heb der gezien, ze moet nog wel wennen volgens mij maar het gaat haar aardig leuk af. Het is idd een grappig en leuk/spontaan mens!.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_1691980
en welk ontzettend anoniem persoon stuurt mij een icq berichtje met patty brard sucks???? beetje matig om dat zo te doen..
pi_1691982
Domme doos, dat is ze...

Denkt echt dat ze wat is. Hoe oud is ze? 50?
Die verlepte bek, 9x strakgetrokken, siliconen, liposuctie...

Nederland heeft een cellentekort. [br] Parttime DnB-Addicts Crew® Promoter.
pi_1692016
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 10:59 schreef eetomit het volgende:
Domme doos, dat is ze...

Denkt echt dat ze wat is. Hoe oud is ze? 50?
Die verlepte bek, 9x strakgetrokken, siliconen, liposuctie...

dat heeft toch helemaal niets met haar persoonlijkheid te maken of met hoe ze het presenteerd, dat is haar uiterlijk alleen maar.. vind ik een beetje slechte reden om op haar af te geven!
pi_1692030
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 11:03 schreef Stranger het volgende:

[..]

dat heeft toch helemaal niets met haar persoonlijkheid te maken of met hoe ze het presenteerd, dat is haar uiterlijk alleen maar.. vind ik een beetje slechte reden om op haar af te geven!

Da's waar, maar ze is jarenlang de stoeipoes geweest van het Gooi en Medialand.
pi_1692035
Ik op Patty
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_1692062
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 11:04 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Da's waar, maar ze is jarenlang de stoeipoes geweest van het Gooi en Medialand.

das toch alleen maar goed, zo is ze een beetje into the roddels gekomen, en daarom kan ze nu zo sappig vertellen over alle bewoners..
en so what als ze hummie neukt, feit is dat ze het goed doet..
pi_1692103
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 11:03 schreef Stranger het volgende:

[..]

neu, het heeft niets met haar persoonlijkheid te maken, dat ze een liposuctie en weet ik wat hierboven is genoemd neemt.
Dat ligt aan je uiterlijk, je uiterlijk zegt tegen je kom Patty laten we weer eens wat gaan strak trekken....

Tuurlijk liggen zulke dingen wel aan je persoonlijkheid, hoe iemand is, is bepalend voor zijn/haar gedrag. Niet iedereen kiest zomaar voor liposucties of andere ingrepen

[url=http://www.dvdzine.nl]Dvdzine.nl[/url]
pi_1692126
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 11:11 schreef marnix het volgende:

[..]

neu, het heeft niets met haar persoonlijkheid te maken, dat ze een liposuctie en weet ik wat hierboven is genoemd neemt.
Dat ligt aan je uiterlijk, je uiterlijk zegt tegen je kom Patty laten we weer eens wat gaan strak trekken....

Tuurlijk liggen zulke dingen wel aan je persoonlijkheid, hoe iemand is, is bepalend voor zijn/haar gedrag. Niet iedereen kiest zomaar voor liposucties of andere ingrepen

ja ok het heeft met haar gedrag te maken, maar deze persoon wees erop dat haar uiterlijk hem niet aanstond, en dat heeft niets met haar presenteerkwaliteiten te maken..
pi_1692453
Ik vind Patty steeds koeler worden. Ik weet niet precies hoe ik het uit moet leggen maar als je de irritatie voorbij bent, wordt Patty juist een beetje 'camp'.
pi_1692485
Patty is gewoon geweldig!

Kelly ook btw

*** I have this condition ***
  vrijdag 21 september 2001 @ 12:00:13 #15
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1692491
Ik vond Patty gisteren voor het eerst echt goed op dreef. Wat mooi was om te zien is dat ze liet blijken zenuwachtig te zijn om voor het eerst contact te zoeken met de bewoners. Haar opmerking "even een Kelly momentje" vond ik erg sterk. Haar algehele optreden van gisterenavond kan wat mij betreft als scherp worden betiteld.
  † In Memoriam † vrijdag 21 september 2001 @ 12:11:52 #16
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1692552
Dingetjes over Patty graag hier:
Patty Brard

Deze gaat op slot.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')