Alleen hij heeft al een vriendin...*zucht*
Sterkte
Troost je, jouw tijd komt nog voor: en dan komt het van 2 kanten
of je moet hem afpakken van zijn vriendin
sorry meis...
en suc7 met verder zoeken...
quote:
Op donderdag 20 september 2001 13:45 schreef snowwhite het volgende:
Ik hou van 'em, ik hou van 'em, ik hou van 'em! Ik word blij als ik aan 'em denk, en z'n mooie oogjes voor me zie. Hij geeft me het gevoel dat ik mooi en lief ben. Hij houdt van me zoals ik ben. Hij geeft me zo ontezttend veel... aandacht, liefde, geborgenheid en veiligheid. Hij is lief, kan me laten lachen. Hij geeft me vlinders.
Ik wil samen met 'em dingen doen, op de eiffeltoren staan in Parijs, in een huisje in de sneeuw voor de openhaard kerst met 'em vieren, ik wil de eerste zijn die een zoen van 'em krijgt met oud & nieuw. Ik wil 'em vasthouden en niet meer loslaten!
Ik ook. ik ook. ik ook. ik ook.Alleen hij heeft al een vriendin...*zucht*
Ohow, gaat dus niet over mij...
[Dit bericht is gewijzigd door Knut op 30-10-2001 13:42]
quote:Story of my life.. alleen heb ik in het verhaal al een partner..
Op donderdag 20 september 2001 13:45 schreef snowwhite het volgende:
Ik hou van 'em, ik hou van 'em, ik hou van 'em! Ik word blij als ik aan 'em denk, en z'n mooie oogjes voor me zie. Hij geeft me het gevoel dat ik mooi en lief ben. Hij houdt van me zoals ik ben. Hij geeft me zo ontezttend veel... aandacht, liefde, geborgenheid en veiligheid. Hij is lief, kan me laten lachen. Hij geeft me vlinders.
Ik wil samen met 'em dingen doen, op de eiffeltoren staan in Parijs, in een huisje in de sneeuw voor de openhaard kerst met 'em vieren, ik wil de eerste zijn die een zoen van 'em krijgt met oud & nieuw. Ik wil 'em vasthouden en niet meer loslaten!Alleen hij heeft al een vriendin...*zucht*
Het is toch niet meer dan logisch als je veel tijd met iemand optrekt die je leuk vind, dat je ook verliefd op hem kan worden? Dan had je ook DAT vantevoren op je vingers na kunnen tellen.
En dan nog es wat. Je kan je hele leven kiezen. Ik neem aan dat je hiervoor hebt gekozen. Als het dan ietwat tegenvalt , dan kies je toch iets anders? Ik bedoel; kan zijn vriendin kiezen?
NEE. Die moet nog maar met zichzelf kunnen leven als ze d'r een keer achter komt ofzo. Terwijl jij al die tijd al je eigen gang kan gaan, en weet wat er aan de hand is.
En dan toch nog zeiken, en geen actie ondernemen, maar lekker zwelgen in zelfmisere en kijken of d'r nog mensen zijn die daar een goed woord voor over hebben.
Ik zou me rotschamen als ik jou was!
[Dit bericht is gewijzigd door Knut op 30-10-2001 13:44]
quote:Het is geen keus.. verliefd worden.. je kan soms wel vermijden verliefd te worden, als het niet op het eerste gezicht is. Maar het is geen aan/uit gevoel. Meestal besef je pas dat je verliefd bent als het te laat is.
Op vrijdag 21 september 2001 12:16 schreef k_i_m het volgende:
-edit- op verzoek van topicopener
Het is toch niet meer dan logisch als je veel tijd met iemand optrekt die je leuk vind, dat je ook verliefd op hem kan worden? Dan had je ook DAT vantevoren op je vingers na kunnen tellen.En dan nog es wat. Je kan je hele leven kiezen. Ik neem aan dat je hiervoor hebt gekozen. Als het dan ietwat tegenvalt , dan kies je toch iets anders? Ik bedoel; kan zijn vriendin kiezen?
NEE. Die moet nog maar met zichzelf kunnen leven als ze d'r een keer achter komt ofzo. Terwijl jij al die tijd al je eigen gang kan gaan, en weet wat er aan de hand is.
En dan toch nog zeiken, en geen actie ondernemen, maar lekker zwelgen in zelfmisere en kijken of d'r nog mensen zijn die daar een goed woord voor over hebben.
Ik zou me rotschamen als ik jou was!
-edit- op verzoek van topicopener
Ik vind het onterecht om het over te laten komen alsof het haar schuld is...
sterkte ermee!
[Dit bericht is gewijzigd door Knut op 30-10-2001 13:46]
quote:Ik hoor HEM niet zeiken. Dus denk ik wel degelijk dat dit bij haar ligt.
Op vrijdag 21 september 2001 13:39 schreef _KiWi_ het volgende:[..]
Ik vind het onterecht om het over te laten komen alsof het haar schuld is...
[Dit bericht is gewijzigd door Knut op 30-10-2001 14:41]
[Dit bericht is gewijzigd door Knut op 30-10-2001 14:42]
quote:Des te meer reden om het zelf nooit iemand anders aan te doen.
Op vrijdag 21 september 2001 14:28 schreef snowwhite het volgende:[...]
[Dit bericht is gewijzigd door Knut op 30-10-2001 14:45]
quote:Ja lekker makkelijk
Op vrijdag 21 september 2001 14:50 schreef Merel het volgende:[..]
Des te meer reden om het zelf nooit iemand anders aan te doen.
quote:Maar of je wat met die verliefdheid doet wel.
Op vrijdag 21 september 2001 16:03 schreef Principessa het volgende:[..]
Ja lekker makkelijk
! Verliefd worden kan je niet sturen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |