5
4
3
2
1
...
quote:Slotje? Of ben jij de administrator hier? Als dat zo is dan mag je die andere topic van mij er ook wel uitgooien hoor.. Ik wil gewoon ff wat oude herrineringen van kindertvseries met mensen ophalen. Hoe kan ik dat hier dan doen, zonder jouwe te benadelen?
Op donderdag 20 september 2001 13:46 schreef Zapper het volgende:
sorry kerel, maar dit wordt een slotje5
4
3
2
1
...
Deze post had ook makkelijk in je andere topic (die met die hoofdletters) gekunt.
Overbodig topic -> slotje.
Simpel toch
Best leuk herrinneringen ophalen aan de tijd dat jezelf nog een jochie was en dat er'swoensdags middag fijn kindermatinee was .
Heb je trouwens Zepplin op ned 3 al eens gezien ook leuk met Floris, Bolke de beer en vele andere waar wij vroeger naar keken .
dat was nog eens leuke tv*}
quote:Kent IEMAND hier "Secret Valley" nog??
Op donderdag 20 september 2001 16:27 schreef Spuuglokje het volgende:[..]
Nee, sorry, maar misschien iemand anders?
quote:Van naam wel
Op donderdag 20 september 2001 16:50 schreef Love Mae King het volgende:[..]
Kent IEMAND hier "Secret Valley" nog??
Over dat zomerkamp...
quote:Zekers. Ik keek het ook elke keer. Sterker nog ik heb nog zo'n Experimentenboekje liggen ergens... (met de nadruk op ergens)
Op donderdag 20 september 2001 16:11 schreef Spuuglokje het volgende:
Max weet het beter heette trouwens Max Laadvermogen. In het liedje hoorde je wel: 'Max weet het beter'.
Max werd gespeeld door de broer van Frank, René Groothof. Hij bedacht allerlei leuke experimentjes (in het liedje hoorde je ook "Hoe ruik je ether'), zoals: hoe maak je geheimschrift. Max was de sukkel die dacht dat ie het beter wist, en die bioloog Midas Dekkers was de slimmerd, die wist het echt beter.
Ik vond het echt een leuk (VPRO)programma.
quote:Zeker wel
Op donderdag 20 september 2001 16:50 schreef Love Mae King het volgende:[..]
Kent IEMAND hier "Secret Valley" nog??
Over dat zomerkamp...
*melodietje neurie*
Dat was best een stoere serie! Haha!
ik keek vroeger altijd naar He-Man of de Turtles. dat waren pas kinder series!
quote:De Turtles vond ik geen reet aan, maar He-Man was natuurlijk ook genieten! Ehhh... was ik toen al te oud om nog te kijken, M-THE_MAN?
Op donderdag 20 september 2001 20:29 schreef M_THE_MAN het volgende:
stelletje ouwe llen!
ik keek vroeger altijd naar He-Man of de Turtles. dat waren pas kinder series!
Ja tuurlijk die was ik vergeten die was echt leuk!!!!
bedankt voor het weer naar boven halen van mijn jeugd
sentiment.;)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |