abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † woensdag 19 september 2001 @ 22:55:33 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1681545
Op zondag 16 september 2001 22:48 schreef attelenooje het volgende:

Vraag over gevangenis van je eigen lichaam

Attelenooje, wat een kolerebende in dat huis. Als je bij ons in de bouw je pik links hebt dragen dan heb je al geen leven meer met die galbakken o je heen, maar bij BB kan je gewoon met braadzak tussen je benen het huis in lopen en er ligt meteen een leraar met een knoppie in zijn neus zijn zak in je leeg te schudden. Mijn vrouw vind het wel geil, maar ik ga dan met mijn baard over mijn arm, haar door haar en dan weet ik wel weer genoeg. De pleuris! Je kan lang of breed lullen maar je hebt toch een tong van een kerel achter in je lijer gehad.

Ik zie die springende aal och toon niet meer? Hebben ze daar een doos van gemaakt voor gert jan. Want dat krijg je, dat opeens al die doerakken een wijf willen zijn. Moet niet uitlekken naar vanessa anders loopt ze binnen een week met een tampeloeris tussen der benen. Die is gek op vlees er op en er af snijden. Dat hoorde ik ook via Pat, dat stukken lip van vanessa gebruikt zijn voor de buitenste shamelips van Kelly. Dat kan allemaal nu dat is zo goed want dan maken ze van astronauten materiaal een soort mooi vallende buitenste stoeptegel op je veenheuvel.

Maar wat ik wilde vragen, zijn er mensen hier die zelf ook in een soort gevangenis van hun eigen ik zitten, dat je denkt, krijg nou de tief, ik heb geen tieten. Bij mij in de bouw willen ze dat weten wat ze dan moeten doen als ze dat hebben.

Bedankt alvast.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † woensdag 19 september 2001 @ 22:58:08 #2
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1681581
Op maandag 17 september 2001 14:35 schreef attelenooje het volgende:

Striems en vraag over lijertjes in spanje

Effe een striemverslag van mij vanuit me eige beleefwereld zeg maar . Die ene, die kale, die wil op de dot en dat roept ie de hele tijd tegen die ane. “Ik wil er op, ik wil in je, kom hier”. Op aan zich vin ik dat goed. ik ga ook niet eerst drie uur aan me vrouw der oor liggen wrijven als ik er op wil. Voorspel gaan we maar ergens anders doen. Maar die kale die zou bij ons in de bouw geen leven hebben, dacht het niet. Je moet wel neukenderwijs respect verdien bij ons, dus gewoon een eerlijke veeg geven in de keet van de opzichter, kijk dan lullen we weer eens verder, lijertjes.

En dan nog wat, die Spanjemensen, komen die galbakken nou nog een keer deze kant op. Ik was zelf dit jaar in Tor de Molinos en dat is kikke hoor dat je zeg maar jezelf kan zijn van je eigen in het buitenland maar toch lekker er uit. Dat ken ik wel, dat ik ook niet naar huis woude. Ik zeg tegen mijn wijf, ga jij vast vooruit dan kan ik hier nog op de dot, maar ik moest mee want ik zou sjaak helpen met stukken van zijn muur.

Vannacht naar de striem zitten koeken maar de kolere wat zitten die te doen. Ze ziiten de hele BB al op elkaars vuist in bad. Vannacht was die naar binnen gewerkte rosbiefvrouw aan het tongebekken met die Ane en de rest keek, met hun eikeltjes allemaal net boven het badwater uit lekker toe. Wirrelpoels dat kan levensgevaarlijk zijn bij seks, dan kan je vaak uum komen te ziiten, met je vleesspons op die gaten, dat zeiden ze laatst bij fitness total bottie ekspeerijens waar ik aan mijn pens werk.

Nou voor zover. De balle

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † woensdag 19 september 2001 @ 23:00:06 #3
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1681608
Op maandag 17 september 2001 23:10 schreef attelenooje het volgende:

effe over die zandloper, de neten!

Die zandlopers!! Dat ken je toch oefene. Je moet volledig op je mijnt gaan, dus al je emotiebalast uitschijten zeg maar en dan alleen die loper voor je zien, dat je die kolerelijer gewoon als het ware ziet lopen met zand. Ik heb twee jaar geleden voor Tante Dienie nog een zandloper gemaakt en daar heb ik het zand nu nog van in mijn naad zitten. Die wilde een zandloper waarmee ze kon kijken hoe lang der man in de kroeg zat, dus daar moest 14 uur zand in .Ik vloeken van dit en dat, de kolere, ik begin er nooit meer aan, ik kom daar aan met die houten loper past ie niet door de deur. Moest door het raam, drie hoog achter, nou ja, wel tranen gelachen toen sjaak door zijn rug ging en weer zes jaar ziektewet pakte dat maak je nu allemaal niet meer mee, want het zijn allemaal lijertjes , echt.

Ik vond dat zoenen wel geil vanavond, dat di ane met haar tong dan zeg maar achter in die strot ging hangen van kelly frankenstein. Ze hebbe de lampen uit haar hoofd geschroefd toen ze het huis in ging, hoorde ik in de bouw. Dat van dat raam met andries dat vond ik ook zeiken van het lachen. Wij meteen gisteren in de kroeg aan de gang, wie er het hardst door een deur kon lopen bij de Bijenkorf, nou, dat is dan die typische humor van de straat en dat komt nooit meer terug.

Ik heb, mondje dicht, voor mijn vrouw een hele knappe lul gekocht, een echte zeg maar dat ze hem er samen met annie er op kan naaien, want het is in, transseksjuweel, dus wij gaan daar in mee. Ik ben naar mijn mannetje geweest die mij altijd afkeurt als het gaat sneeuwen in de bouw, maar die zei dat ik van me eige al een soort kut heb, maar dan naar beneden hangend. Paar sneetjes er in en ik heb een flamoes. Iedereen blij!! Wat jullie!!

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † woensdag 19 september 2001 @ 23:02:14 #4
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1681637
Op dinsdag 18 september 2001 15:26 schreef attelenooje het volgende:

Nee is nee niet op de snee

Die Frankemans,. Dat is een geil lijertje zeg. Maar ik vin ook, als een wijf nee zegt dan moet je niet per se op de dot willen dan ken je ook gewoon tegen haar dij aan gaan liggen rammen en dan kan zij ondertussen de belasting invullen, dat je prakties met geil kompineert, dat is ideaal. Doen wij ook altijd, Bea en ik, dat als ik het plafont ga witten dat zij dan af en toe aan die sjors van me gaat hangen, zeg maar dat je elkaar in je eigen hoedanigheid rest spekteert.

Frank is toch die kale. Ja, dat is een lijertje, zeker weten. Als er problemen zijn met Frankieboy hier op fok dan hoor ik het. Laatst Dove Robert nog onderhanden genomen. Ik op bezoek bij hem. Se vrouw had gebeld dat ie met een strijkbout op haar rug had geschreeuwd ‘en nou anaal ja’. Dus ik bel aan en hij doet open, heeee, attelenooje dit en dat leuk man kom er in pik biertje. Ik zeg: kom er in pik, kom er in pik. Ik geef hem een schop tegen zijn kanus en ik zeg, als een wijf nee zegt wat bedoelt ze dan? Nou ja, heb hem nog drie keer voor se lijer moeten kicken en toen begon er wat te dagen, maar echt je wijf naaien als er nog eten op tafel moet, dat gaat mij zelfs een brug te ver.

Ik zag vandaag kelly bij ons op een kalender staan. De construction bouwkalender 1998. Had ze ook al tieten. Wel mooi, ze hangt dan heel hornie op een mergelmolen, echt mooi, goeie scherpe fotoos.

Ik hoor het wel weer als er geneukt wordt. De balle

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † woensdag 19 september 2001 @ 23:03:34 #5
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1681659
Op woensdag 19 september 2001 14:38 schreef attelenooje het volgende:

Pleur, wat een hete galbakken in dat huis!

De tief, ik kijk dit jaar voor het eerst Bikbrotter en ik vinnet gaaf. Lekker gewoon lekker met je blote memmen door elkaar heen lopen want je bent allemaal dezelfde kolerelijers dat vint ik dus gewoon lekker strak. En neuken, dat is ook goed, maar je moet wel tijdens het neuken van elkaar de geest als zijn eigen belevingswereld ervaren anders kan je net zo goed een postzak gaan liggen krikken, ja, kan je lachen maar zo denk ik er over en de anderen in de bouw ook. Kijk , wij zijn ook gewone gezonde hollandse snikkelmansjes, dat is voor zoer en dat is engels . Als je bij ons langs de stijger loop denk je, he er schijt een meeuw in me nek maar dat is dan Geile Klaas met zun kumsjot van drie hoog achter. Maar wij vragen gewoon ook net als bij mensen op kantoor heel menselijk aan elkaar of de zak nog is leeggeschud. Ja, een stukkie jij en ik tokketernes dat is zó belangrijk! Maar in dat Bikbrotter is het echt fukken om het fukken dat je zeg maar niet daarna een sigaret rookt maar meteen al weer met die hangende buffelzak in de rondte springt om weer een ander gat te plamuren.

Maar verder wel lachen. Met die puzzels is ook goed, daar lach ik met het tieflazarus om, dat die ene ombouw met die Thaise houten ballen in haar hand zat. Ik denk, die gaat ze in dat roze namaakputje van haar proppen, ik denk, die ziet niet dat je de kooteffisjent van de tweede macht drie maal om die draad moet loeressen, maar goed, wat maakt het allemaal uit met de toestand in de wereld, ja toch. Ik zeg tegen Mohamed gisteren nog, een geintje, ik zeg, he ouwe was jij niet bezig met vlieglessen, jij liep gisteren toch met je armen wijd over straat te hollen, proberen om op te stijgen, ik zeg, he pik, we gaan geen gekke dingen doen he, dat je me niet in mijn hol vliegt als ik net op de plee de ViaVia zit te lezen, Nou, hij lachen maar hij begrijpt er geen reet van. Ik kom gisteren thuis van de snaskbar zit er weer een zwarmadrol bij terwijl ik van dat dus had gezegd, drie schamibijfen en een kutvleeskroket, maar dat flikkert gewoon lekker alles voor de kat ze muts in het frituurvet, wat je nooit heter dan 250 graden mag verwarmen, daar kan ik verhálen van vertellen toen met die fikkende pan van Dikke Tienie. Ik loop op straat, hop, opeens een brandende pan op mij lijer. Ik zeg, wacht effe, dus ik naar binnen, ja, dan ben ik een gek hoor, zie ik tienie staan met veertig bitterballen in haar schoot nou ja van het 1 komt het ander en dat is dan wel geil, ragoe over je hele lijer.

Maar Bikbrotter dat is lache dus, dat wou ik zeggen, Was et de eerst twee jaar ook geil? Toen zat ik op Ibiza met Schele Sjaan , maar dat vertel ik nog wel, essies van onderen.

De balle
Attelenooje

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † woensdag 19 september 2001 @ 23:05:19 #6
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1681687
Op woensdag 19 september 2001 18:02 schreef attelenooje het volgende:

Geen saus apart, lekker dan!

Effu wat anders, ik kom net van de chinees en dat is echt een goeie, de is een van de beste chinezen in Amsterdam, Re Tou, vlak tegenover die leerbewerkingsnicht in de 2e binnenbamtammer, dus ik kom binnen en ik bestel me vaste woensdagpossie, kip zonder stok met saus apart. Maar dan sta je daar dan zo’n beetje bij die gele kolerelijers, ja, wat moet je, ik zeg, kijken jullie bilblottel. Nou, man geen leven had ik meer, dat wor door die rooie lampekappen als een gek bekeke want transseksjuweel dat is dan in china net zoiets als dat je een boer na het eten laat zeg maar. Dit en dat over Kelly, hup, nog een biertje, dus ik denk, ik ga toch een keer kijken wat ze in keuken aan het fukken zijn, ja, nee, niet dan, je hoort ze altijd schreeuwen als malijers die kleine pasfoto ontwikkelaars,. Dus ik loop die keuken in. Ik op zo’n kok af, ik zeg, he, pik, gaan we lekker hollandse pot koken vanavond. Effe dollen met die nees. Ik zeg, zure zult met een jajemse bokspekker, ken je dat make, lul? In Bikbrotter vreten ze niet anders, ken je dat, Sjang . Nee, nee, dit en dat, de bokspek was uitverkocht, of ik nog een biertje van het huis wil, ik zeg godverdomme, wil jij met je reet in een wokkie wokkie, kom eens hier, dus ik pak vier van die nezen onder mijn armen en boven die wok. En maar schreeuwen, nou ja gebbetje, moet kunnen, maar ik kom thuis, geen saus apart, ik zeg, godverdomme, Bea, kijk eens in die doos, ze zegt, nee niet nu, me doos zit zalf op, ik zeg, nee mutswerker, mijn chinadoos met eten, ze zegt wat hep jij nou, geen saus apart, Nou dat soort dingen maak je dus mee, maar die lullen in het huis die zitten steeds te schijthoerebakken over het eten en dan zeg ik, kijk naar dan om je heen en dan moet je de honger als zijn eigen manivistatie zien die zijn trol eist van de wereldhandel er bij, maar ze luisteren niet, nee gewoon doorneuken in dat huis. Hep vandaag Dirk, Vette Bob en Zeeploze Sam gebeld, ik zeg, we gaan naar binne breke bij die galbakke, effe met hun neus op de derde wereld drukke, dus dat komt wel goet. We slapen bij Hete Riek in Almere en dan morgenmiddag effe huishoue daar. Gaan we die piel van kelly weer effe naar buiten trekken, zullen we nou krijge!

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † woensdag 19 september 2001 @ 23:50:06 #7
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1682268
Overigens mag er in dit topic ook 'gewoon' gereageerd worden, hoor.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 20 september 2001 @ 01:18:34 #8
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_1683021
quote:
Op woensdag 19 september 2001 23:50 schreef Cynix ® het volgende:
Overigens mag er in dit topic ook 'gewoon' gereageerd worden, hoor.
euhhh..
dat hadden we toch al gedaan?
Is dit een verzamelbundel-de-beste-van-attelenooje posting?
There are 10 kinds of people in this world. Those who know binary and those who don't.
  † In Memoriam † donderdag 20 september 2001 @ 01:24:26 #9
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1683036
quote:
Op donderdag 20 september 2001 01:18 schreef MarcoTC het volgende:

euhhh..
dat hadden we toch al gedaan?
Is dit een verzamelbundel-de-beste-van-attelenooje posting?


Nee, ik heb alle huidige columnisten en columnisten in spé verzocht om hun columns voortaan in één topic per columnist te plaatsen, en geef hiermee een voorbeeldje. In die betreffende topics kunnen naast de columns dan tevens de reacties geplaatst worden.

Dit is dus geen best-of topic, maar gewoon het topic voor de 'schrijfsels' van attelenooje.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1683245
En terecht, collumns en topics zijn gaaf

[Dit bericht is gewijzigd door Placemad op 20-09-2001 06:48]

  donderdag 20 september 2001 @ 11:41:39 #11
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_1684302
:)pis in me broek van ut lache!

mag ik ook een kollum? ah????

Nou doe je het weer!
pi_1684937
quote:
Op donderdag 20 september 2001 01:24 schreef Cynix ® het volgende:


ik heb alle huidige columnisten en columnisten in spé verzocht ....

Dit is dus geen best-of topic, maar gewoon het topic voor de 'schrijfsels' van attelenooje.


cynix,
ik heb sterk het vermoeden dat attelenooje = doordevil = nico dijkshoorn. Is je daarvan iets bekend?
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
  † In Memoriam † vrijdag 21 september 2001 @ 12:58:20 #14
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1692815
Op donderdag 20 september 2001 12:29 schreef attelenooje het volgende:

afblijve, me best op gedaan, lijertjes!

Krijg nou wat, de teerneet aan je reet hier, waar sijn me topucs naar toe gegallemiest, stelletje builen? Ik had voor me eigen hoedanigheid alles voor me af geschreven en hier neergekankerd, dat ik denk, die trekkertjes van FUK die lezen dan hoe het BB door de zelfeigenkant van de perietverie aan de maatschapjij wort gevaren maar ik kan die hele kolerezooi niet meer vinde. Dat is dus gewoon cent zuur en dan wort ik gek! Ik sta godverdomme wel ieder jaar in die pokkenregen bij de dakwerker dat we herdenken wat je betekent als de vrijheid aan je lippen staat, en dan dit!

Ik pleur hem hier weer neer en als we met onze kantoorhandjes er aan gaan zitten schuiven komen we gewoon even langs met de jongens van de bouw, echt hoor, het lazarus voor jullie, maar ik zeg gistere tegen Bea, ik zeg, krijg nou ex zeem, ze zitten wijn te zuipen in bikbrotter, kijk dan die pik daar heeft een sjaatenuf deprootvans in zijn klauwen. Wijn dat is me hobby, de neten als het niet zo is. Geinig keldertje al bij mij beneden maar bea wil dat ik stop want ik kan niet tege wijnemans. Dan wil ik rossen, echt er op los beuke zeg maar, ze zegt, bea, spuug het dan uit, ik zeg, wijn van drie mijer uitspuuge, spuug jij je gebit maar in zee uit, miesgasser, maar ik laat die voetdruivies lekker naar binnen glijden, maar in bikbrotter de bettul zitten die lijertjes te zuipen alsof ze spiritus in hun mik gooien, wat ik op de derde wereld zeg maar onverwoort vin want die pik met zonder neus, kom hoe heet ie, die steeds met zijn fransie in zijn hand staat, kom, help eens, met die kleine kinderen, dat ze aan se taas moesten hangen en net doen alsof het ene microfoon was, die feutoes van Lissie teelor, ja, meikel jeskont, die, die vin ik goed, want die zegt laten we zingen, deneten voor de islam, we gaan gewoon lekker hand in hand ze naar de kolere zingen en dat zijn wel ideetjes hoor vin ik.

Nou ja, ik denk, ik zeg het effe en fukdekont van af blijven met je poten van me topuc want ik zit niet voor tante ali der reet vier uur me de klere te zoeken naar de goeie lettertjes op met toetbord.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † vrijdag 21 september 2001 @ 13:00:30 #15
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1692829
Ja, ik blijf gewoon proberen ook attelenooje zover te krijgen dat hij netjes hier in dit topic z'n schrijfsels plaatst.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1692838
Heb je z'n laatste schrijfsel over het hoofd gezien?
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  † In Memoriam † vrijdag 21 september 2001 @ 13:03:05 #17
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1692844
Ja, maar ik werk van beneden naar boven.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1692981
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 13:00 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, ik blijf gewoon proberen ook attelenooje zover te krijgen dat hij netjes hier in dit topic z'n schrijfsels plaatst.
Ik denk niet dat het je gaat lukken
pi_1693005
Hij is fijn..
  vrijdag 21 september 2001 @ 14:56:18 #20
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_1693792

Ik wens je veel sterkte en geduld Cynix.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  † In Memoriam † zaterdag 22 september 2001 @ 10:35:22 #21
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1702918
Op vrijdag 21 september 2001 12:34 schreef attelenooje het volgende:

ik zeg tegen bea, daar gaat ze viraalspier!!!

Ik lees net dat die lijer van een Kelly dur enkelbanden heeft gescheurt. Kon je op wachte natuurlijk, ik zeg tegen die gasten in de bouw hier, ik zeg, een band van een kerel in een wijfenlichaam, dat is antwoorden op moeilijkheden, want het lichaam is se eige tempel van zorg, dat sei Edje Kadavers, die pik met die voetbalbril op nog laatst, dat ze lichaam een tempel was en dat is zó waar. Ik zeg ook altijd tegen Bea, blijf met je fikken van me tempel af ik ben aan het meet iteren en dan laat ik een keiharde scheet, dat werk, dat is dan weer lachen, maar het is wel waar. Die omgebouwde padvinder die speelt van ze eige zeg maar met haar tempel. Er kom veel te veel spanning op de viraalschijf te staan die dan de peesschede moet ontlasten maar normaal hep je balzak dat allemaal in evenwicht, maar als je die er af laat halen voor tietwerk te bouwen n als je je mustwerk naar binnen gaat duwen dan flikkert eigenlijk je hele lijer in elkaar. Eevenwicht pleitos want dan krijg je druk op je kringschede, nou ja, hoef ik niet meer te zeggen, weet je genoeg.

Von het wel geil gisteren, die ouwe pik in de modder, hoe heet die pik, gert jan, die vinnik goed! Bij ons komt er vaak zo’n lijertje vertellen dit en dat en jullie moeten zus en zo werken wat de produktactiviteit betreft en die leggen bij ons binnen een minuutje met hun schapereet in de modder, net zo makkelijk, opzoute als we nou ook al verstand hebben van bouw, opgeflikkert!

Paskaal, heet die nieuwe zo, die kleine die nog niet weet dat hij ook transseksjuweel is, die pik met dat roze hempie, dat is een galbak hoor, oeeee, ja, nee, echt, godvernaad als het niet zo is. Die gaan bij ons meteen effe met hun harses in een betonmolen, aanpakke! Hier, schaamkever, tussen je oge die overwinning. Ik zeg tegen bea, kijk, er doet ook een dwerg mee, leuk voor poortvliet, haha, nou ja, zij lache van het één komt het ander en meteen weer op de dot. Ik zeg tegen bea, ik kijk ondertussen gewoon door want dat vinnik ook hoornie dat je naar die brart kijk en dan in je geest als hoedanig probeert de maan te puleren dat je zelf met die bruinvrouw ligt te stoten, nou ja, op die manier ben ik een beetje bezig en ik denk, ik laat het die pikken bij Fok effe weten, dat ze dur voordeel mee kunnen kopen, dus bij deze.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zaterdag 22 september 2001 @ 10:38:19 #22
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1702923
Op vrijdag 21 september 2001 14:23 schreef attelenooje het volgende:

Nog effe een naaktgekomen berigt . Ik hoor net dat die paskaal net door frank in se opening is gepakt omdat ie keek. Lijertje die Frank. Kelly gaat iets de verbeterende oude kant op maar wat een gevaar dreigt is dat dus stembanden ook van als het ware zijn ingescheurt, en dat ken ik wel, dat had Tinus Taart laatst ook nogal last van, die komt de geile reiger binnen, pakt een pilsie en ik hoor, ik denk, wat hoor ik nou, er zit iemand in een hoek te schijten, maar ik luister nog een keer opdachtig en blijkt Tinus opeens ze stemband ingescheurd te blijken hebben met totel bottie jumperound akwaa fittes. Was ie wer aan het uislofe geweest voor Kromme Rita met dat pakkie tussen der naat. Ik zeg, wat heb jij nou, pik, wat komt dat bij jou lullig je lijer uit, zeg eens wat, effe lache, dus hij bestelt vier porsie geile reiger spesjaal van de bittergaarnietduur en ik lach me de pleur. Ik zeg , he, pik, je klinkt als Huupie van de Luppe, die pik van de dijk, verdomt as het nie waar is, waarop sjaan, van de reiger, zegt, nou, dan lus ik er nog wel een en toen van het een het ander en dus weer op de dot snel achter een paar kratten cola, ja je moet wat, nou de ballen fokvuisters!!

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1703397
Net zes uur aan me kop gesaagt door die pik van cynix, dat ik me troep hier moet pleure. Ik zeg, ouwe , wat nou cynix, de tafeltief jij ziet juist alles, begrijp je me pik, een woordtgrap van zijn hoedanighied van want ik kan me hol niet omdraaie of jij zit me je dikke unoxreet al aan me tupocs. Dit en dat, niet so bedoelt maar even zo goed te teer voor mij, dat wert me wel bekend gemaakt. Ik zeg, als jij op je vaste vissstek kom en er staat iemand in het water te rukke wat doe je dan. Ja, dit en dat, wist ie niet, die typex. Ik zeg, as die ouwe rukmans se eige topuc zout hije dan ben er ook van de nozemvervaging sprake, dus dat is hetzelfde. Nou, daar kon ie wel inkomme, en ik kon er ook wel inkomme, in bea dan vannacht, ik zeg , attelenoojeheine, wat heb jij nou aan je reet zitten en ze zegt dat is string on de front, bij de slippenboer gekocht, nieuwste van het nieuwste zij Bertje van De Onderbroeken, dus ik zeg, ga je es omdraaie en toen, net als die pikken in Bikbrotter meteen op de dot, waar die broekies dus op gemaakt zijn, dat je zeg maar binnen een sekont je muts wat lucht ken geve.

Vannacht lekker met een pik aan me tanussie naar de striem zitten lijeren en ik vonnet geil, ja, nee, echt waar, lache man, dat was echt beffen met je ogen, ik zweer het. Die lijer, frenk die lijte heel; goed uit wat of dat ie allemaal hat gedaan met die Ane. Hij zegt, met de kale schurftkanus van hem, dat ie 1 of twee vingertjes had laten verwdijnen en dat ie se bij ur in der mont had gedaan. Proef es wat een lekker kutje je hep, hattie gesegd, ik sweer het . En daar is voor mij een grens te ver, dat doe je niet, want dan is er een stuk respekt in de gootsteen gespoeld. Ik vin, je gaat als je kookt ook niet proeve van je eige schovenotel, ga je ook niet met je vinger in je eige saus dus ik vin dat je met je eige wijf ook niet in haar saus moet gaan roere en dan bij der eige in der bakkes moet proppen. Kijk, als ik een dag met het lazarus heb gewerkt en je zweet je de tief, dan ben ik de laatste die niet zal zegge dat je je vinger effe tussen je reet doorhaalt en ruike of het nog gaat, dat je denk, ha, lekker net witlof, maar bij je eige wijf der eige pruimensap voeren dat is een schande van de laatste orde. Dus die frenk moet gewoon effe optiefen, ja, echt, de schijt voor hem.

Net nog weer effe die typex geplaagreet maar ik strijk met me hand door zijn haar en ik tief hem hier er een keer op, lijertjes. Hoor ik effe offie bevalt want ik zit niet voor bea dur spleet te tikke.

De balle

  † In Memoriam † zaterdag 22 september 2001 @ 12:21:08 #24
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1703526
Hij bevalt goed!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1703565
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')