abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1666698
Ik ben nieuw hier en zal me ff voorstellen, ronnie 26 jaar en kom uit de achterhoek.

Ik ben ongeveer een jaar geleden begonnnen met af en toe chatten. Zoals zo velen raakte ik eraan verslaafd. Heb er een aantal leuke vrienden aan overgehouden. Ik ben dus nogal verlegen, en vond het een ideale manier om leuke mensen te leren kennen.

Totdat op een gegeven moment de vonk oversloeg met een meisje, dat liep uit op een relatie van ongeveer 7 maanden, het ging kapot doordat ze me bedonderde met een iemand anders van de chat.

Ik heb me toen voorgenomen nooit meer zo ver te gaan met iemand van de chat. Maar na een maand, vertelde een van mn beste vriendinnen van de chat me dat ze verliefd op me was, en na een aantal dagen sloeg weer de vonk over. Deze keer hield het 2 maand stand tot eergister. Zondag morgen kwam er een eind aan, iets wat ik nooit voor mogelijk had gehouden.

Wat me twee keer opviel aan beide relaties was dat we elkaar al heel goed kenden voor het iets werd (beide keren heel snel mee naar bed gegaan terwijl ik dat normaal nooit zou doen). Ik dacht dat dat een voordeel zou zijn. maar ik ben hier heel erg aan gaan twijfelen.

Heb dus het idee dat chat relaties niet kunnen werken, of komt het gewoon doordat ik me nu heel erg kloten voel? Ik zit op mn werk maar vreet al twee dagen geen klap uit.

pi_1666758
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 11:58 schreef VerlegenVentje het volgende:
Ik ben nieuw hier en zal me ff voorstellen, ronnie 26 jaar en kom uit de achterhoek.

Ik ben ongeveer een jaar geleden begonnnen met af en toe chatten. Zoals zo velen raakte ik eraan verslaafd. Heb er een aantal leuke vrienden aan overgehouden. Ik ben dus nogal verlegen, en vond het een ideale manier om leuke mensen te leren kennen.

Totdat op een gegeven moment de vonk oversloeg met een meisje, dat liep uit op een relatie van ongeveer 7 maanden, het ging kapot doordat ze me bedonderde met een iemand anders van de chat.

Ik heb me toen voorgenomen nooit meer zo ver te gaan met iemand van de chat. Maar na een maand, vertelde een van mn beste vriendinnen van de chat me dat ze verliefd op me was, en na een aantal dagen sloeg weer de vonk over. Deze keer hield het 2 maand stand tot eergister. Zondag morgen kwam er een eind aan, iets wat ik nooit voor mogelijk had gehouden.

Wat me twee keer opviel aan beide relaties was dat we elkaar al heel goed kenden voor het iets werd (beide keren heel snel mee naar bed gegaan terwijl ik dat normaal nooit zou doen). Ik dacht dat dat een voordeel zou zijn. maar ik ben hier heel erg aan gaan twijfelen.

Heb dus het idee dat chat relaties niet kunnen werken, of komt het gewoon doordat ik me nu heel erg kloten voel? Ik zit op mn werk maar vreet al twee dagen geen klap uit.

Mijn chatrelatie loopt al 2 jaar.. De eerste relatie die voor mij zo lang blijft bestaan.. Hier voor had ik dus gozers die je op pikte in een discotheek of op school of waar dan ook.. Ik heb t gevoel dat ik dus de ware ben tegen gekomen.. We zijn op zoek naar een huis.. Wonen nu eigenlijk al samen.. Met andere woorden alles gaat perfect.. En zoals meerdere hier op Fok.. Het kan dus echt..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 18 september 2001 @ 12:06:07 #3
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_1666774
Mijn relatie loopt al ruim 5 jaar. Het kan dus wel.
Ik hoop dat je snel tegen de ware aanloopt en sterkte voor de komende periode.
Wat nou..'k zie niks!!! Je bent toch niet blind???
pi_1666850
Ik heb daarvoor ook een 2tal relaties gehad die "gewoon" zijn onstaan, die zijn uiteindelijk ook stuk gegaan maar die verliepen voor mijn idee heel anders.

Maar waarschijnlijk komt het gewoon omdat ik me nu zo ontzettend stom voel, ik had nooit zo snel met haar naar bed moeten gaan alleen het gevoel was zo goed zo vertrouwd, we kenden elkaar al bijna een jaar heel goed.

Ik weet ook wel dat ik ooit de goeie wel tegenkom, maar ik ga wel nadenken over hoe het dan anders moet lopen.

pi_1667052
Een relatie is een relatie.
Hoe je elkaar hebt leren kennen maakt niet veel uit.
  dinsdag 18 september 2001 @ 12:35:26 #6
3767 Herald
Come get some
pi_1667054
Wat een leuk fris en origineel topique. Ik ben zelf niet zo'n voorstander van chatrelaties, maarja blijkbaar heb jij beide dames een keer mogen prikken dus dat schoot wel op. Gelukkig is naast chatten er nog zoveel meer te doen op de TMF cybersite. Ohja, ik neem aan dat beide dames je hebben gedumpt? Misschien dat ze toch iets anders verwachtte bij je. Ofzo, weet er natuurlijk niks van.
quote:
Ik heb me toen voorgenomen nooit meer zo ver te gaan met iemand van de chat
degene die dat zeggen worden immer verliefd op chatvriendinnetjes. Probeer MSN eens schijnen ook leuke dames op te zitten.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_1667340
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 12:35 schreef Herald het volgende:
Wat een leuk fris en origineel topique. Ik ben zelf niet zo'n voorstander van chatrelaties, maarja blijkbaar heb jij beide dames een keer mogen prikken dus dat schoot wel op. Gelukkig is naast chatten er nog zoveel meer te doen op de TMF cybersite. Ohja, ik neem aan dat beide dames je hebben gedumpt? Misschien dat ze toch iets anders verwachtte bij je. Ofzo, weet er natuurlijk niks van.
[..]

degene die dat zeggen worden immer verliefd op chatvriendinnetjes. Probeer MSN eens schijnen ook leuke dames op te zitten.

Vind prikken nou niet echt een leuke woordkeuze, maar ben inderdaad met beide meerdere keren naar bed geweest maar zoals ik al zei veel te snel, het haalt de lekkere spanning eruit.

de eerste keer heb ik er een punt achter gezet omdat ik erachter kwam dat ik niet de enigste was. Afgelopen zondag wel ja, en ik snap niet eens waarom. In mijn ogen liep het heel goed. Maar mischien was ik blind van liefde en wou ik niet zien dat het niet goed liep.

Maar gelukkig is het bij anderen wel heel goed gelopen. Dus ik heb weer beetje beter humeur.

Redactie Frontpage dinsdag 18 september 2001 @ 14:23:22 #8
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1667907
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 12:35 schreef Herald het volgende:
Ik ben zelf niet zo'n voorstander van chatrelaties, maarja blijkbaar heb jij beide dames een keer mogen prikken
Vandaar dat je nog maagd bent? Oja ontopic, als je hier echt mee zit, zoek dan ff op chat en internetrelatie, dan zie je antwoorden en meningen zat.
pi_1668686
thnx heb het meetse doorgelezen, en moet zeggen het kan dus toch. Ik heb waarschijnlijk gewoon pech gehad, of ik ben te verlegen.
  dinsdag 18 september 2001 @ 15:34:32 #10
11729 killerkef
Veni, Vidi, Prutsum Erat
pi_1668781
sterkte de komende tijd
je "broken heart" komt wel weer goed

de zoekttoch naar de ware is nu eenmaal een speld in een hooiberg

pi_1668999
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 15:34 schreef killerkef het volgende:
sterkte de komende tijd
je "broken heart" komt wel weer goed

de zoekttoch naar de ware is nu eenmaal een speld in een hooiberg

thnx

ja dat weet ik, maar ik begon gewoon te twijfelen aan het hele chatgebeuren.

pi_1669074
quote:
[b]Op dinsdag 18 september 2001 15:34 schreef killerkef het volgende:[/b

de zoekttocht naar de ware is nu eenmaal een speld in een hooiberg.

Volgens mij is het zo dat als je niet zoekt, je juist vindt.

dinsdag 18 september 2001 @ 23:25:08 #13
9167 reddie
is bang voor de waarheid...
pi_1673667
Ja, het heeft kans. Ik heb bijna een jaar geleden iemand ontmoet op internet. We konden heel goed samen chatten, en na 2 keer chatten bleek ook (puur toeval) dat we bij elkaar op school zaten. Het voordeel van elkaar chattend te leren kennen is dat je nog niet om hoeft te gaan met uiterlijk en lichaamstaal. We wisten echt al heel veel van elkaar toen we toch maar eens hebben afgesproken. We zijn gewoon hele goeie vrienden, en vanaf begin af aan hebben we (ik tenminste) elkaar gewoon "veilig" gevoeld bij elkaar...

Gewoon een nieuwe manier om elkaar te ontmoeten, internet, niets vreemds aan...

Poor is the man whose pleasures depend on permission of another...
  Redactie Frontpage dinsdag 18 september 2001 @ 23:59:23 #14
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1673892
Mag ik er even op wijzen dat chatten een manier is om elkaar te leren kennen ipv kroeg, werk of parenclub. En dan de relatie al of niet opbloeit irl?
pi_1690327
Ik heb nu een half jaar verkering, ook gebeurt via internet...
dus t kan wel
  Redactie Frontpage vrijdag 21 september 2001 @ 01:34:08 #16
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1690777
We praten in mei nog wel verder
pi_1690863
quote:
Op donderdag 20 september 2001 23:56 schreef naughtyGirlie het volgende:
Ik heb nu een half jaar verkering, ook gebeurt via internet...
dus t kan wel
Misschien gaat 't bij jou ook wel bij de 7 maanden fout?
Neehoor, ik weet zeker dat jij 't wel langer volhoudt
pi_1691468
Denk het niet, maar meestal is iemand op chat geheel anders dan IRL...
pi_1693160
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 09:37 schreef Aneurism het volgende:
Denk het niet, maar meestal is iemand op chat geheel anders dan IRL...
Vaak wel.. maar dat merk je al snel genoeg IRL. Ik heb mijn vriendin ontmoet via e-mail en daarna een hoop chatten, bellen, webcam-chat etc. en toen wij elkaar voor het eerst ontmoetten, voelde het meteen aan of wij elkaar al JAREN kenden. Zo vertrouwd. En (IMO) komt dat omdat wij ons beiden niet anders hebben voorgedaan op chat dan wij IRL zijn. Ik ga niet zeggen dat deze relatie (onze eerste ontmoeting is nog redelijk 'vers', en we kunnen elkaar door de afstand niet echt vaak ontmoeten) altijd stand zal houden, maar ach.. ik heb al genoeg relaties stuk zien lopen die op de 'normale' manier zijn begonnen. Dat heeft weinig met chatten te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')