quote:Ik heb mijn nick volgens mij niet gewijzigd?
Op dinsdag 18 september 2001 01:40 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Waarom heb je je nick gewijzigd en hoe zit het met de inktvissen?
Over de inktvissen kan ik binnenkort een nieuwtje vertellen.
quote:Aha, excuses, verklaring voor de verwarring: er is een Mike(-S dus) aanwezig alhier met hetzelfde icon als jij hiervoor had (de flats), dus ging ik ervanuit dat je afstand had gedaan van de "S", vandaar.
Op dinsdag 18 september 2001 10:02 schreef Smike het volgende:[..]
Ik heb mijn nick volgens mij niet gewijzigd?
Over de inktvissen kan ik binnenkort een nieuwtje vertellen.
Nieuws over de inktvissen zou geweldig zijn.
quote:Die "S" is toch wel een wezenlijk deel van mijn username, die doe ik niet zomaar weg.
Op dinsdag 18 september 2001 13:42 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Aha, excuses, verklaring voor de verwarring: er is een Mike(-S dus) aanwezig alhier met hetzelfde icon als jij hiervoor had (de flats), dus ging ik ervanuit dat je afstand had gedaan van de "S", vandaar.
quote:Dat spreekt voor zich, ik begreep er danook niets van, en zag mezelf genoodzaakt er een speciaal topic voor te openen, Smike zonder "S" is toch niet hetzelfde.
Op dinsdag 18 september 2001 13:52 schreef Smike het volgende:[..]
Die "S" is toch wel een wezenlijk deel van mijn username, die doe ik niet zomaar weg.
.
Heeft u de Mike met hetzelfde icon al u hiervoor gebruikte al waargenomen, en is hij wellicht familie?
(zie ook: Cosma-Shiva)
quote:Ik moet toegeven dat de user "Mike" mij tot voor kort niet echt opgevallen was. Enig speurwerk leverde mij de kennis op dat deze user al zeer lang geregistreerd is en toch ook al heel wat posts heeft. Overigens moet ik u er op wijzen dat zijn huidige usericoon en het usericoon dat ik tijdelijk heb gebruikt enigszins van elkaar verschillen. Het bewijsmateriaal is hieronder te vinden.
Op dinsdag 18 september 2001 15:59 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Dat spreekt voor zich, ik begreep er danook niets van, en zag mezelf genoodzaakt er een speciaal topic voor te openen, Smike zonder "S" is toch niet hetzelfde.Heeft u de Mike met hetzelfde icon al u hiervoor gebruikte al waargenomen, en is hij wellicht familie?
(zie ook: Cosma-Shiva)
Mike -------- Smike
Overigens, dank voor de interesse. Mocht ik ooit mijn nickname willen wijzigen, dan zal ik eraan denken een aantal users op de hoogte te stellen.
quote:Zo naast elkaar gezien zou men idd kunnen stellen dat er een duidelijk verschil tussen de user icons waarneembaar is, maar stelt u zich nu eens de volgende situatie voor;
Op dinsdag 18 september 2001 16:34 schreef Smike het volgende:[..]
Ik moet toegeven dat de user "Mike" mij tot voor kort niet echt opgevallen was. Enig speurwerk leverde mij de kennis op dat deze user al zeer lang geregistreerd is en toch ook al heel wat posts heeft. Overigens moet ik u er op wijzen dat zijn huidige usericoon en het usericoon dat ik tijdelijk heb gebruikt enigszins van elkaar verschillen. Het bewijsmateriaal is hieronder te vinden.
[afbeelding] [afbeelding]
Mike -------- SmikeOverigens, dank voor de interesse. Mocht ik ooit mijn nickname willen wijzigen, dan zal ik eraan denken een aantal users op de hoogte te stellen.
user: Cosma-Shiva
user: Osma-Shiva
Zou u dit niet als verwarrend ervaren?
Hoe dan ook , ik zou het prettig vinden indien u mij ervan op de hoogte zou willen brengen indien u uw usernaam zou wijzigen (zelfs al zou die wijziging uit het weglaten van 1 letter bestaan)
[Dit bericht is gewijzigd door Cosma-Shiva op 18-09-2001 19:49]
Toevallig
quote:Zeer zeker, ik hoop dan ook dat ik zulke verwarrende situaties kan vermijden hier op Fok.
Op dinsdag 18 september 2001 19:34 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Zo naast elkaar gezien zou men idd kunnen stellen dat er een duidelijk verschil tussen de user icons waarneembaar is, maar stelt u zich nu eens de volgende situatie voor;user: Cosma-Shiva [afbeelding]
user: Osma-Shiva [afbeelding]
Zou u dit niet als verwarrend ervaren?
quote:Uw naam staat bij deze genoteerd. Overigens wil ik u nog best even melden dat ik heden ten dage nog best content ben over de gekozen username. Ik verwacht dan ook niet dat ik in de nabije toekomst een nieuwe username zal kiezen.
Hoe dan ook , ik zou het prettig vinden indien u mij ervan op de hoogte zou willen brengen indien u uw usernaam zou wijzigen (zelfs al zou die wijziging uit het weglaten van 1 letter bestaan)
quote:Inmiddels hebben we beide weer een nieuw icoontje.
Op dinsdag 18 september 2001 21:45 schreef Mike het volgende:
Grappig, Smike was me al wel opgevallen, maar niet dat we bijna dezelfde icons hebben (hadden)...Toevallig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |