abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1664598
Goeieavond.
Ik denk dat ik het wel eens eerder vergeten ben.
  Moderator dinsdag 18 september 2001 @ 00:55:35 #2
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_1664603
* in verkeerde topic beland is *
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_1664607
Go, Go BITCH!!, It's Ya Birthday... [br] We FUCK YOU Like It's Ya Birthday!
  Moderator dinsdag 18 september 2001 @ 00:55:56 #4
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_1664610
Sorry...

* maakt dat ie weg komt *

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_1664615
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 00:55 schreef ZineGeneZidane het volgende:

If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_1664621
Hè!! Gezellig hier
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_1664625
Nog geen reactie van Cosma-Shiva.
pi_1664635
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 00:54 schreef Imi het volgende:
Goeieavond.
Het zijn uw woorden, kunnen wij in deze tijden nog van goeie avonden spreken???

Daarom zou ik liever zeggen: Hallo Imi, en waar was u al die tijd???

Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_1664643
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 00:58 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Het zijn uw woorden, kunnen wij in deze tijden nog van goeie avonden spreken???

Daarom zou ik liever zeggen: Hallo Imi, en waar was u al die tijd???

Aangezien ik vanavond nog wel wakker ben en zelfs aanwezig op fok! zou je gerust kunnen stellen dat het wel degelijk een goede avond is, toch?
pi_1664706
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 00:59 schreef Imi het volgende:

[..]

Aangezien ik vanavond nog wel wakker ben en zelfs aanwezig op fok! zou je gerust kunnen stellen dat het wel degelijk een goede avond is, toch?

Vanuit dat oogpunt bezien zou ik hooguit kunnen stellen dat een grote blijdschap zich van mij meester maakt, echter in deze tijden (One problem that the Bush administration faces. The US vice-president, Dick Cheney, said yesterday that he had "no doubt" that Bin Laden was the "prime suspect", but proving that he had directly instigated or funded last week's attacks on the US was likely to be another matter.

Although no evidence linking Bin Laden to the attacks has been disclosed, reports yesterday linked one of the suspected hijackers to the suicide bomb attack on USS Cole.

Newsweek and the Los Angeles Times said that Khalid al-Midhar, who died in the crash at the Pentagon, had earlier been captured by a surveillance video meeting one of the Cole suspects in Kuala Lumpur, Malaysia.

But despite strong suspicions that Bin Laden was behind the attack on the warship in Aden, no specific evidence of his role has emerged. One of the most tantalising pointers is that Abdul al-Muhsin al-Taifi, named as one of the two suicide bombers in Yemen, was wanted for questioning about the 1998 bombing of the American embassy in Nairobi, for which Bin Laden has also been blamed.

British intelligence sources say that Bin Laden's sympathisers have no formal structure, making it extremely difficult to penetrate his al-Qaida organisation or to find hard evidence against it.

"It is an informal network which crosses international boundaries", one source said. The members do not see themselves as a part of a group and, unlike the IRA and other terrorist groups, they do not operate in cells.

Rather they are a collection of individuals "inspired" by Bin Laden, the intelligence sources added.)is van blijdschap spreken ook niet echt passend, ik zoek nog even naar de juiste bewoordingen die het gevoel dat zich van mij meester maakt gezien het feit dat u er vanavond bent het best omschrijft en tevens passend is gezien de omstandigheden.

dinsdag 18 september 2001 @ 01:08:49 #11
3719 risk one
Hypothecaire zekerheid.
pi_1664720
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 00:59 schreef Imi het volgende:

[..]

Het houdt het midden tussen arrogantie en gezond zelfvertrouwen. Omwille van de Goede Sfeer zal ik het maar op het laatste houden.

En natuurlijk wens ik Cosma-Shiva ook een Goede Avond toe.

pi_1664734
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 01:07 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Vanuit dat oogpunt bezien zou ik hooguit kunnen stellen dat een grote blijdschap zich van mij meester maakt, echter in deze tijden (One problem that the Bush administration faces. The US vice-president, Dick Cheney, said yesterday that he had "no doubt" that Bin Laden was the "prime suspect", but proving that he had directly instigated or funded last week's attacks on the US was likely to be another matter.

Although no evidence linking Bin Laden to the attacks has been disclosed, reports yesterday linked one of the suspected hijackers to the suicide bomb attack on USS Cole.

Newsweek and the Los Angeles Times said that Khalid al-Midhar, who died in the crash at the Pentagon, had earlier been captured by a surveillance video meeting one of the Cole suspects in Kuala Lumpur, Malaysia.

But despite strong suspicions that Bin Laden was behind the attack on the warship in Aden, no specific evidence of his role has emerged. One of the most tantalising pointers is that Abdul al-Muhsin al-Taifi, named as one of the two suicide bombers in Yemen, was wanted for questioning about the 1998 bombing of the American embassy in Nairobi, for which Bin Laden has also been blamed.

British intelligence sources say that Bin Laden's sympathisers have no formal structure, making it extremely difficult to penetrate his al-Qaida organisation or to find hard evidence against it.

"It is an informal network which crosses international boundaries", one source said. The members do not see themselves as a part of a group and, unlike the IRA and other terrorist groups, they do not operate in cells.

Rather they are a collection of individuals "inspired" by Bin Laden, the intelligence sources added.)is van blijdschap spreken ook niet echt passend, ik zoek nog even naar de juiste bewoordingen die het gevoel dat zich van mij meester maakt gezien het feit dat u er vanavond bent het best omschrijft en tevens passend is gezien de omstandigheden.

Laat u (zullen we elkaar inmiddels maar eens gaan tutoyeren?) het me wel zo spoedig mogelijk weten wanneer u de beste omschrijving heeft gevonden van het gevoel dat u meester maakte enkele minuten geleden en misschien nu zelfs nog overheerst. Verder betrekt u in uw verhaal een groot deel van de gebeurtenis die afgelopen dinsdag in Amerika heeft plaatsgevonden. Is dit omdat u ook met deze gevoelens nog steeds worstelt of is het meer omdat uw mijn insteek op het algemene verhaal wat betreft de ramp wilt horen?

Ik zie uw reply met genoegen tegemoet.

Liefs,

Imi

pi_1664752
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 01:08 schreef risk one het volgende:

[..]

Het houdt het midden tussen arrogantie en gezond zelfvertrouwen. Omwille van de Goede Sfeer zal ik het maar op het laatste houden.

En natuurlijk wens ik Cosma-Shive ook een Goede Avond toe.

Hetgeen ik u in dank afneem, en vanzelfsprekend wens ik u ook een Goede Avond.

Of wij momenteel van Goede avonden(in algemene zin) kunnen spreken is natuurlijk een tweede.

dinsdag 18 september 2001 @ 01:16:47 #14
3719 risk one
Hypothecaire zekerheid.
pi_1664767
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 01:13 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Hetgeen ik u in dank afneem, en vanzelfsprekend wens ik u ook een Goede Avond.

Of wij momenteel van Goede avonden(in algemene zin) kunnen spreken is natuurlijk een tweede.

Dat spreekt voor zich. Gelukkig kunnen we het elkander nog steeds toewensen, bij wijze van hart onder de riem in deze barre tijden.
pi_1664769
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 00:56 schreef Diverse_Reality het volgende:

[..]

Go, Go BITCH!!, It's Ya Birthday... [br] We FUCK YOU Like It's Ya Birthday!
pi_1664791
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 01:16 schreef ZineGeneZidane het volgende:

[..]

aangezien m'n vriendje boos is dat wij hier niet fatsoenlijk met elkaar kunnen fozen, wil ik jullie voorstellen om jullie intressante doch storend gesprek ergens anders voort te zetten

bij voorbaat dank

If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_1664796
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 01:10 schreef Imi het volgende:

Laat u (zullen we elkaar inmiddels maar eens gaan tutoyeren?)

Dat lijkt me inmiddels een goede optie. U mag wel ER tegen mij zeggen
quote:

Liefs,

Imi

Bij deze.

Liefs terug,

ER

pi_1664801
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 01:22 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Dat lijkt me inmiddels een goede optie. U mag wel ER tegen mij zeggen
[..]

Bij deze.

Liefs terug,

ER

Danku
pi_1664802
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 01:21 schreef Diverse_Reality het volgende:

[..]

aangezien m'n vriendje boos is dat wij hier niet fatsoenlijk met elkaar kunnen fozen, wil ik jullie voorstellen om jullie intressante doch storend gesprek ergens anders voort te zetten

bij voorbaat dank

Maar natuurlijk, graag gedaan!!

PS. Bestaat er een cursus fozen? Ik wil me dit interessante gegeven graag eigen maken, ik heb er nog nooit van gehoord. Is het gerelateerd aan vozen??

pi_1664815
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 01:24 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Maar natuurlijk, graag gedaan!!

PS. Bestaat er een cursus fozen? Ik wil me dit interessante gegeven graag eigen maken, ik heb er nog nooit van gehoord. Is het gerelateerd aan vozen??

ju zult dit verschijnsel waarschijnlijk ook wel kennen onder de naam friemelen, vozen is echter een hoger stadium.
dit is zeg maar het voorspel op vozen dus
  dinsdag 18 september 2001 @ 01:27:17 #21
3719 risk one
Hypothecaire zekerheid.
pi_1664816
quote:

[..]

bij voorbaat dank

Als u meent mij te kunnen verplichten tot een bepaalde taak door mij er voor te bedanken nog voor ik de betreffende taak uit heb gevoerd, bent u abuis.

Ik wens u veel geluk met uw wederhelft.

(Overigens meen ik mij te herinneren dat 'vozen' de correcte spelling is, in tegenstelling tot 'fozen')

pi_1664818
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 01:10 schreef Imi het volgende:

[..]

Laat u (zullen we elkaar inmiddels maar eens gaan tutoyeren?) het me wel zo spoedig mogelijk weten wanneer u de beste omschrijving heeft gevonden van het gevoel dat u meester maakte enkele minuten geleden en misschien nu zelfs nog overheerst. Verder betrekt u in uw verhaal een groot deel van de gebeurtenis die afgelopen dinsdag in Amerika heeft plaatsgevonden. Is dit omdat u ook met deze gevoelens nog steeds worstelt of is het meer omdat uw mijn insteek op het algemene verhaal wat betreft de ramp wilt horen?

Liefs,

Imi

Mijn bescheidenheid staat me niet toe u te tutoyeren en mijn arrogantie staat u niet toe mij te tutoyeren, dus laten we daar vanaf zien svp.

Het gevoel dat zich van mij meester maakte op het moment dat ik zag dat u wederom aanwezig was alhier is nauwelijks in woorden uit te drukken.

Het is echter niet zo dat dit gevoel nog immer al mijn gevoelens overheerst, aangezien de gewenning zich al gauw van mij meester maakt, maar het is vanzelfsprekend nog steeds in zekere mate aanwezig.

Hetgeen door mij geplaatst over de situatie in de VS is niet te wijten aan het worstelen met gevoelens, noch dat ik graag zou zien dat u uw visie hieromtrend zou ventileren.

Doch vrijwel op hetzelfde moment dat ik het door u geschreven "Goeieavond" las, hoorde ik op mijn tv "and we will smoke them out of their holes", toen dacht ik eveneens (goeieavond!) maar dan met een geheel andere betekenis als u mogelijkerwijs bedoelde.

[Dit bericht is gewijzigd door Cosma-Shiva op 18-09-2001 01:36]

pi_1664858
quote:

[..]

bij voorbaat dank

U infiltreerd in het topic dat mijn naam draagt, en nu wilt u hier nog gaan vozen ook? Heeft u soms geen goede manieren?
Hetgeen u hier aan perversiteiten wilt gaan tentoonspreiden werpt een smet op mijn goede naam, en daarom zou ik u willen verzoeken dit topic te verlaten ofwel de mods te verzoeken om de titel van dit topic te wijzigen zodat u hier vrijelijk uw gang kunt gaan.
pi_1664864
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 01:27 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Mijn bescheidenheid staat me niet toe u te tutoyeren en mijn arrogantie staat u niet toe mij te tutoyeren, dus laten we daar vanaf zien svp.

Het gevoel dat zich van mij meester maakte op het moment dat ik zag dat u wederom aanwezig was alhier is nauwlijks in woorden uit te drukken.

Het is echter niet zo dat dit gevoel nog immer al mijn gevoelens overheerst, aangezien de gewenning zich al gauw van mij meester maakt, maar het is vanzelfsprekend nog steeds in zekere mate aanwezig.

Hetgeen door mij geplaatst over de situatie in de VS is niet te wijten aan het worstelen met gevoelens, noch dat ik graag zou zien dat u uw visie hieromtrend zou ventileren.

Doch vrijwel op hetzelfde moment dat ik het door u geschreven "Goeieavond" las, hoorde ik op mijn tv "and we will smoke them out of their holes", toen dacht ik eveneens (goeieavond!) maar dan met een geheel andere betekenis als u mogelijkerwijs bedoelde.

Jammer dat het tutoyeren door u niet gewenst is. Mede omdat ik dit in verschillende door mij geplaatste posts al wel heb toegepast en nimmer commentaar over het feit dat ik ugetutoyeerd heb gehoord. Maar voor de posts waarin ik dit wel heb gedaan heb ik dan ook geen enige spijt omdat het past bij de schrijfstijl die ik al sinds enige tijd op het fok!forum hanteer.

Verder is het correct dat uw betekenis die u in uw gedachten had totaal verschillend van mijn gedachte op het moment dat ik het intypte. Ik had ondertussen dat ik mijn topic plaatste dan ook niet op de achtergrond de tv aanstaan en ik ving dan ook niet de zin: "and we will smoke them out of their holes" op.

Hierdoor is het feit wat in Amerika gebeurd is, wat overigens een gebeurtenis is die ik ten zeerste betreur, niet gerelateerd aan het goede avond wensen aan jouw. Dit is namelijk ook wat ik nog even wil benadrukken: Ik wens je een oprecht goede avond en moge hetgene wat in Amerika is gebeurd jouw je familie of de mensheid in het algemeen niet nog eens overkomen.

Doordat bij het tutoyeren ook niet gewenst was zou ik mijn post dan ook wat formeler afsluiten met de volgende Goed bedoelde doch formele groet:

Vriendelijke groet,

Imi

pi_1664879
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 01:34 schreef Cosma-Shiva het volgende:

titel van dit topic te wijzigen zodat u hier vrijelijk uw gang kunt gaan.

Liever niet hoor!!!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')