abonnement Unibet Coolblue
pi_1662054
Doet iemand hier daaraan? wat denken jullie hierover?
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 17 september 2001 @ 20:59:50 #2
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_1662139
Nee, heb wel wat info ervan bekeken.

En wat ik ervan vind: het kan niet werken, na een paar levels moet zowat ehel de wereld lid worden om nog genoeg mensen te kunnen werven. Besides, het lijkt me echt de manier om flink wat kennissen minder te hebben...

pi_1662167
Ok, ik hap.

WTF hebben we het over?

"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  maandag 17 september 2001 @ 21:19:26 #4
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_1662307
Het is een verkoopmethode die eigenlijk al heel lang bestaat. De bedoeling is niet alleen om zoveel mogelijk produkten te verkopen, maar ook zoveel mogelijk nieuwe distributeurs te vinden.

De aloude Tupperware party zou je kunnen zien als een MLM-voorbeeld. Mensen gebruiken hun vriendenkring om produkten door te verkopen, oftewel om het zelf te gebruiken, of om ze zelf ook weer door te verkopen. Het gaat vaak ook om produkten die ook gewoon in de winkel te koop zijn, of via andere 'innovatieve' kanalen zoals TelSell.

Ik zou er niet aan beginnen. Er zijn verschillende redenen waarom MLM niet kan werken. Het is net als met pyramide spellen. De mensen die er als eerste bij zijn verdienen misschien wat, de grote meute wordt er alleen maar armer door. Er is nu eenmaal maar een beperkte vraag naar dit soort produkten. Daarnaast vinden een hoop mensen het vervelend als hun vrienden hun iets proberen te verkopen.

Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
pi_1662324
Ik doe mee aan zoiets, ik geloof het eigenlijk ook niet echt, maarja boeije. Het werkt met rapporten die je door moet sturen, opzich wel overtuigend verhaal enzo.

Als je informatie wil mail me maar, ik heb zo'n hele uitleg.

pi_1662341
Bij datgene wat ik doe daar bestaat het maar uit 4 lagen, dus iedereen heeft gelijke kansen.
  maandag 17 september 2001 @ 21:36:32 #7
11502 nipeng
The last ride is free
pi_1662487
Flikker op.
Ga je familie maar oplichten.

Slotje!

pi_1662548
Ok, nu ik weet wat het is: waarom zou dit in D&S moeten horen?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_1662932
Ik kende ook een paar mensen die zich daarmee bezig hielden.
Die hebben niet of nauwelijks geld verdiend.
En geen vrienden meer.
pi_1662983
Volgens mij kan dit topic prima in GC staan.

Aldus geschiedde!

*zwieeeeeeep*

"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  maandag 17 september 2001 @ 22:49:06 #11
2390 JungleMan
Found & lost her..
pi_1663288
Herbalife.. aaargh.. daar doen ze op m'n werk allemaal aan. Kan je mee afvallen, bijkomen en gezond blijven. Erg leuk allemaal, maar het boeit me echt niets. Ik eet liever m'n normale boterham met kaas op ipv milkshakes of thee.

Dat Herbalife is dus ook een MLM'tje

Ik vind die van Jungleman erg intens. De blik in die ogen. Echt een gefrustreert, in de jungle rondslingerende, puber op zoek naar seks in zijn meest primale vorm.
  Redactie Frontpage dinsdag 26 februari 2002 @ 10:56:09 #12
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3306721
Ben van het weekend bij een MLM demonstratie geweest. Fascinerend, echt waar. De ene na de andere 18-jarige sluit een contract af voor 2600 Euro.

Ik mocht achter de schermen kijken. Je weet echt niet wat je ziet of hoort. Ongelooflijk.

  dinsdag 26 februari 2002 @ 10:59:52 #13
16443 T_R_I_P
PROUD OF BRASIL
pi_3306756
quote:
Op dinsdag 26 februari 2002 10:56 schreef SunChaser het volgende:
Ben van het weekend bij een MLM demonstratie geweest. Fascinerend, echt waar. De ene na de andere 18-jarige sluit een contract af voor 2600 Euro.

Ik mocht achter de schermen kijken. Je weet echt niet wat je ziet of hoort. Ongelooflijk.


Ikke ook een keer van dichtbij meegemaakt. Heel erg triest dat er nog zoveel mensen zo makkelijk te paaien zijn! Ben toen ook benaderd maar op de een of andere manier hadden ze al snel door dat ik niet zo makkelijk over te halen was... Zou ik zo spottend gekeken hebben?
"Statistics are like bikinis, what they reveal is suggestive but what they conceal is vital"
  Redactie Frontpage dinsdag 26 februari 2002 @ 11:02:49 #14
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3306781
Ik ben bezig met een verhaal over MLM en mocht met een kennis mee. Maar ik werd door de baas en de managers wel met een scheef oog aangekeken.

Het werkt simpel. Het is gewoon neuro linguistisch programeren en dan geen tijd geven na te denken. De volgende dag is pay-day.

  dinsdag 26 februari 2002 @ 11:09:37 #15
16443 T_R_I_P
PROUD OF BRASIL
pi_3306841
quote:
Op dinsdag 26 februari 2002 11:02 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben bezig met een verhaal over MLM en mocht met een kennis mee. Maar ik werd door de baas en de managers wel met een scheef oog aangekeken.

Het werkt simpel. Het is gewoon neuro linguistisch programeren en dan geen tijd geven na te denken. De volgende dag is pay-day.


Jij bent journalist of ben je voor je studie met een verhaal hierover bezig? Ik wilde het eigenlijk voor een paar vrije studiepunten doen, maar dit werd mij ten zeerste afgeraden door mijn begeleider omdat er nogal bedreigende situaties ontstaan zijn in het verleden bij mensen die erover hebben willen schrijven (niet positief dus, maar gewoon de waarheid vertellen...)
"Statistics are like bikinis, what they reveal is suggestive but what they conceal is vital"
  Redactie Frontpage dinsdag 26 februari 2002 @ 11:13:41 #16
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3306871
Ik was journalist, maar ben nu tekstschrijver. Dit verhaal schrijf ik op eigen initiatief en probeer het dan ergens te slijten.

Waar ik was, waren geen bedreigende situaties. Maar ik heb me wel koest gehouden, want er staan 3 kleerkasten in de zaal die alles in de gaten houden. Ze wisten dat ik schrijver was en ze wisten dat ik kwam.

Nu probeer ik een verhaal te schrijven dat positief noch negatief is. Gewoon de werkelijkheid laten zien en dan mogen de lezers zelf bepalen wat ze ervan vinden.

  dinsdag 26 februari 2002 @ 11:22:00 #17
16443 T_R_I_P
PROUD OF BRASIL
pi_3306942
quote:
Op dinsdag 26 februari 2002 11:13 schreef SunChaser het volgende:
Ik was journalist, maar ben nu tekstschrijver. Dit verhaal schrijf ik op eigen initiatief en probeer het dan ergens te slijten.

Waar ik was, waren geen bedreigende situaties. Maar ik heb me wel koest gehouden, want er staan 3 kleerkasten in de zaal die alles in de gaten houden. Ze wisten dat ik schrijver was en ze wisten dat ik kwam.

Nu probeer ik een verhaal te schrijven dat positief noch negatief is. Gewoon de werkelijkheid laten zien en dan mogen de lezers zelf bepalen wat ze ervan vinden.


Ik bedoelde bedreigende situaties na publicatie. Was echt niet fris wat er gebeurd is. Geen doden natuurlijk, maar telefonische bedreigingen enzo.
Ben wel benieuwd naar jouw stuk, kan je een gil geven wanneer het gepubliceerd wordt en waar? Mailen mag natuurlijk ook.
"Statistics are like bikinis, what they reveal is suggestive but what they conceal is vital"
  Redactie Frontpage dinsdag 26 februari 2002 @ 11:23:25 #18
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3306958
Heb nog geen idee van hoe of wat. Ik ga het iig schrijven, maar ik weet nog niet of het gepubliceerd wordt. Maar ik zal je het tzt wel mailen.
  dinsdag 26 februari 2002 @ 11:23:57 #19
16443 T_R_I_P
PROUD OF BRASIL
pi_3306964
quote:
Op dinsdag 26 februari 2002 11:23 schreef SunChaser het volgende:
Heb nog geen idee van hoe of wat. Ik ga het iig schrijven, maar ik weet nog niet of het gepubliceerd wordt. Maar ik zal je het tzt wel mailen.
Lijkt me leuk!
"Statistics are like bikinis, what they reveal is suggestive but what they conceal is vital"
  dinsdag 26 februari 2002 @ 14:42:12 #20
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_3309673
MLM is FDB
EN zoals Aernout al terecht opmerkt: aan het einde van je banksaldo heb je geen vrienden meer over. En al die mensen die er ingaan voor € 2600,- en soms nog meer: het is je eigen schuld, want je weet net als bij die belspelletjes op tevee van tevoren dat het allemaal nep is, en dat het zandkasteel op drijfzand is gebouwd.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  dinsdag 26 februari 2002 @ 14:44:23 #21
16443 T_R_I_P
PROUD OF BRASIL
pi_3309701
quote:
Op dinsdag 26 februari 2002 14:42 schreef buzzer het volgende:
MLM is FDB
EN zoals Aernout al terecht opmerkt: aan het einde van je banksaldo heb je geen vrienden meer over. En al die mensen die er ingaan voor € 2600,- en soms nog meer: het is je eigen schuld, want je weet net als bij die belspelletjes op tevee van tevoren dat het allemaal nep is, en dat het zandkasteel op drijfzand is gebouwd.
Yep, maar ondanks dat velen Nederland toch een "ontwikkeld" land vinden waar het niveau qua onderwijs zo hoog ligt, trappen er nog steeds onwijs veel mensen in.

Vraag ik me dan weer af; lezen er zoveel mensen geen kranten of kijken ze geen journaal?

"Statistics are like bikinis, what they reveal is suggestive but what they conceal is vital"
pi_3312417
quote:
Op dinsdag 26 februari 2002 14:44 schreef T_R_I_P het volgende:
(...) Vraag ik me dan weer af; lezen er zoveel mensen geen kranten of kijken ze geen journaal?
Hebzucht wint 't (bijna) altijd van gezond verstand.
  Redactie Frontpage woensdag 27 februari 2002 @ 12:41:39 #23
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3320334
quote:
Op Tuesday 26 February 2002 17:22 schreef Treinhomo het volgende:
Hebzucht wint 't (bijna) altijd van gezond verstand.
idd
pi_20526882
... veel negatieve geluiden over het MLM... is er uberhaupt wel iets positiefs aan?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')