Leeftijd: 21
Burgelijke staat: vrijgezel
Beroep: verkoopster
Trefwoorden: geraffineerd, eigenzinnig, pittig
Priscella heeft een vrije opvoeding genoten, waardoor ze al snel zelfstandig was. Daardoor heeft ze ondanks haar jonge leeftijd een zeer uitgesproken mening.
Ze heeft een pittig karakter en is behoorlijk eigenzinnig. Haar vrienden en vriendinnen kijken naar haar op. Priscella heeft zich opgegeven voor Big Brother omdat ze 'de wereld iets te laten zien heeft'. Ze is ervan overtuigd dat je na afloop van het programma een enorme zelfkennis bezit, omdat je jezelf echt 'tegen komt'. Daarnaast is het voor Priscella een kans om eindelijk haar geboortedorp te verlaten.
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 07-10-2001 21:22]
quote:
Op vrijdag 14 september 2001 23:38 schreef KingShakur het volgende:
Heeft nou niemand een screenshotje van de uitzending van gisteren toen ze met haar koffer langsliep?
quote:Idd ja. En waarom heb je eerst de titel aangepast en 'm daarna toch op slot gedaan, Cynix?
Op vrijdag 14 september 2001 23:52 schreef SunChaser het volgende:
Cynix, wat ongelofelijk belachelijk dat je dat andere topic nu ineens sluit. Was een heel leuke discussie zonder geflame of wat dan ook. En ik vind best dat we die discussie kunnen voortzetten.
Dan laat ik de titel zoals-ie nu is, ok?
quote:Ga er maar van uit dat we nog wel meer tietjes te zien krijgen.
Op zaterdag 15 september 2001 00:39 schreef Aernout het volgende:
Die tietjes foto van Pris wordt nog geld waard
(Scan op verzoek, ding staat niet aangesloten en ik heb nu ff geen zin)
poging 2!
quote:lief!
Op zondag 16 september 2001 19:03 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ik sluit m'n scanner vanavond wel even aan... *sught*
En hier een iets vergrootte Pris:
quote:Hup, posten!!
Op maandag 17 september 2001 10:30 schreef Aneurism het volgende:
Ik heb mooiere foto's van haar gezien...
quote:Ook die dansfoto's bij H&M in de etale?
Op maandag 17 september 2001 11:39 schreef Aneurism het volgende:
En die staan ook allemaal op fok al...
Dat iedereen zo enthousiast reageert omdat ze erin zit betekent niet per se dat iedereen idolaat van d'r is en niet meer kritisch kan zijn (zoals laatst iemand scheen te denken. Het is alleen gewoon zo leuk dat iemand van hier erin zit, en ik ben gewoon heel benieuwd hoe ze zich gaat opstellen tegenover de anderen enzo, en hoe alles gaat lopen, etc. etc.
quote:dat was volgens mij anders(om) maar om dat hier nu weer allemaal op te gaan rakelen, nah.
Op maandag 17 september 2001 16:11 schreef Oudjong het volgende:
Was de Parasiet nou zo kwaad op Priscella om een plaatje met een gehandicapte of was het andersom?? Dat liep toch op een ban uit?
quote:Ze zouden die 2 in het BB huis moeten zetten, fun ...
Op maandag 17 september 2001 16:11 schreef Oudjong het volgende:
Was de Parasiet nou zo kwaad op Priscella om een plaatje met een gehandicapte of was het andersom?? Dat liep toch op een ban uit?
quote:
Op maandag 17 september 2001 14:47 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ook die dansfoto's bij H&M in de etale?
quote:Zo is ze dus niet...
Op maandag 17 september 2001 16:08 schreef Beatrice het volgende:
Ik ben ook niet dol op d'r hoor, ik zie vooral een jong puberend meisje dat (denk ik) nogal in de knoop zit met haarzelf, en daarom maar wild om zich heen schopt.
O ja ik heb helaas geen ouwe klassen foto meer liggen.
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 02:09 schreef rooierooie het volgende:
Daniëlle vertelt op dit moment aan Kelly en Gert-Jan over de andere mensen in Spanje. Iedereen vindt ze even lief, maar Priscilla, daar moest ze vreselijk aan wennen. "Ze heeft een heeeeeeel hard gevoel voor humor."
quote:nee doe maar niet,
Op maandag 17 september 2001 16:15 schreef Tante Bep het volgende:[..]
dat was volgens mij anders(om) maar om dat hier nu weer allemaal op te gaan rakelen, nah.
wel heel erg toepasselijk nu, zou ze in voorkennis dat topic hebben geschreven?
Wie geeft/zou zich opgeven voor de BB in september?
(credits seek&found voor Semtex)
Screenshotje?
quote:
Op donderdag 27 september 2001 23:19 schreef CJ het volgende:
Ik hoor net dat Priscella niet meer durft te slapen, want ze ziet spoken in huis?
quote:Ik hoor het ook net. Nou, is ze lekker klaar mee dan.
Op donderdag 27 september 2001 23:19 schreef CJ het volgende:
Ik hoor net dat Priscella niet meer durft te slapen, want ze ziet spoken in huis?
quote:Van Coos of Richard op de streams? Ik weet 't ook niet.
Op donderdag 27 september 2001 23:20 schreef Tinkepink het volgende:waar heb je dat vandaan?
Edit: typo
quote:paranoia eerder denk ik
Op donderdag 27 september 2001 23:24 schreef Struggle het volgende:
paranormaal?
[Dit bericht is gewijzigd door zeeuws jongetje op 27-09-2001 23:31]
quote:Das in deze situatie wel heel waarschijnlijk ja. Zeker als ze dit niet eerder heeft gehad.
Op donderdag 27 september 2001 23:30 schreef zeeuws jongetje het volgende:[..]
paranoia eerder denk ik
Die kale zal wel een alcohol vergiftiging hebben of zo, of op zijn minst constand stront lazeres rondzwalken daar.
quote:Wat heeft ze JOU misdaan Sakura? Ik lees alleen maar verbitterde posts van jou over Priscella. Het is ook niet mijn favoriete Fokster, laat staan BB bewoonster, maar ik vind dit zo langzamerhand aardig irritant worden. Misschien zou je ermee op willen houden? Of voor eens en altijd duidelijk maken wat er aan de hand is. Dit is puur schoppen wat je doet. En heeft niks met BB te maken.
Op donderdag 27 september 2001 23:33 schreef Sakura het volgende:
Whahahaha, alsof er één zichzelf respecterend spook is dat zich zou vermoeien met een of ander lelijk kaal mens in een of ander vaag huis in spanje whahahaahhahaDie kale zal wel een alcohol vergiftiging hebben of zo, of op zijn minst constand stront lazeres rondzwalken daar.
[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 27-09-2001 23:39]
quote:
Op donderdag 27 september 2001 23:33 schreef Sakura het volgende:
Whahahaha, alsof er één zichzelf respecterend spook is dat zich zou vermoeien met een of ander lelijk kaal mens in een of ander vaag huis in spanje whahahaahhahaDie kale zal wel een alcohol vergiftiging hebben of zo, of op zijn minst constand stront lazeres rondzwalken daar.
Pris heeft wel meer zulke zaken meegemaakt in het verleden, maar dat is niet aan mij om het hierover te hebben. Haar verleden doet er niet toe.
Later kan ze het misschien wel zelf verklaren.
En ja Pris zat wel vaker achter het toetsenbord met een slok op, maar zo zijn er 'tig'!
quote:Waarom vertel je het dan?
Op donderdag 27 september 2001 23:44 schreef KingShakur het volgende:Pris heeft wel meer zulke zaken meegemaakt in het verleden, maar dat is niet aan mij om het hierover te hebben. Haar verleden doet er niet toe.
Later kan ze het misschien wel zelf verklaren.
quote:Er kan inderdaad ook iets achter zitten wat wij helemaal niet verwachten. Hoeft natuurlijk niets met alcohol o.i.d. te maken hebben, maar daar wordt 'logisch' wel aan gedacht als men hier kenbaar maakt dat ze 'redelijk vaak' drinkt...
Op donderdag 27 september 2001 23:53 schreef Loedertje het volgende:[..]
Waarom vertel je het dan?
quote:Niks verbitterd, alleen zo nu en dan een beetje flink tegengas tegen de BB3 godin hier op Fok, is wel op zijn plaats denk ik. Is er in ieder geval 1 die een beetje relatieverend optreed.
Op donderdag 27 september 2001 23:38 schreef ElizabethR het volgende:[..]
Wat heeft ze JOU misdaan Sakura? Ik lees alleen maar verbitterde posts van jou over Priscella. Het is ook niet mijn favoriete Fokster, laat staan BB bewoonster, maar ik vind dit zo langzamerhand aardig irritant worden. Misschien zou je ermee op willen houden? Of voor eens en altijd duidelijk maken wat er aan de hand is. Dit is puur schoppen wat je doet. En heeft niks met BB te maken.
Beetje interressant lopen doen van die kale, en nou moeten wij zeker allemaal ohhh en ahhh gaan lopen roepen, nou, dank je, ik pas er voor. Maar ja, misschien lijd zij ook wel aan het jomanda syndroom.
Iemand die echt de gave heeft om geesten te zien, en echte gave heeft, die loopt er niet mee te koop.
Echt, er zijn 2 mogelijkheden, of het jomanda syndroom, of het heineken syndroom. Take your pick.
quote:Tegengas is prima, alleen je woordkeus getuigt niet van veel relativeringsvermogen, eerder van 'oud zeer'.
Op donderdag 27 september 2001 23:57 schreef Sakura het volgende:[..]
Niks verbitterd, alleen zo nu en dan een beetje flink tegengas tegen de BB3 godin hier op Fok, is wel op zijn plaats denk ik. Is er in ieder geval 1 die een beetje relatieverend optreed.
quote:En waarom doet zij interessant en de rest van de bewoners niet? Is interessant doen alleen van toepassing als je aangeeft geesten te zien? Bovendien heb ik dat alleen uit de mond van Coos gehoord, niet van Priscella. Ik zie geen verschil met de rest van de bewoners. Die proberen ook interessant te doen bij tijd en wijle. Dat doet ieder mens wel eens. En ik roep zeker geen ohh of ahh. Dat doe ik pas als ze het verdiend.
Beetje interressant lopen doen van die kale, en nou moeten wij zeker allemaal ohhh en ahhh gaan lopen roepen, nou, dank je, ik pas er voor. Maar ja, misschien lijd zij ook wel aan het jomanda syndroom.
quote:Ik heb het dan ook nog niet van haarzelf gehoord. Het is tweedehands info. Misschien heeft zij het er alleen over in het spaanse huis omdat ze immers niemand anders heeft om erover te praten.
Iemand die echt de gave heeft om geesten te zien, en echte gave heeft, die loopt er niet mee te koop.
quote:Nee. Ik take niks. Ik take alleen notie van het feit dat jij in elk BB topic over Priscella nogal ongenuanceerd probeert 'tegengas' te geven, en dat stoort me. Doe het dan op een volwassen manier.
Echt, er is zijn 2 mogelijkheden, of het jomanda syndroom, of het heineken syndroom. Take your pick.
quote:omdat ie interessant wil doen
Op donderdag 27 september 2001 23:53 schreef Loedertje het volgende:[..]
Waarom vertel je het dan?
je hebt nog 4 vrouwen in het huis:
- audrey
- sandy
- tania
- priscilla
dus 50% kans dat ze er volgende week ingaat .. zo niet dan pas over drie weken waarschijnlijk (als het om en om 2 mannen en 2 vrouwen in het huis komen)
quote:En jij niet he?
Op vrijdag 28 september 2001 00:33 schreef Nyrem het volgende:
omdat ie interessant wil doen
quote:klopt.... waarom interessant doen? Ik vind BB verschrikkelijk.
Op vrijdag 28 september 2001 09:07 schreef Gellarboy het volgende:[..]
En jij niet he?
ps: onderbouw je bewering volgende keer met posts, goed?
quote:Minder make-up gebruiken...
Op donderdag 27 september 2001 23:28 schreef CJ het volgende:
Gehoord op de streams. Wat ik er van kon opmaken is dat ze kleuren zou zien..
quote:...als ze in die spiegels kijkt?
. En heel vaag hoorde ik iets van gezichten op de muren ofzo.Priscella slaapt dus niet meer sinds ze daar last van heeft...
Edit: typo
quote:Misschien was het beter geweest als ze voor deelname aan BB3 al een beetje zelfkennis had.
Op vrijdag 14 september 2001 23:11 schreef Cynix ® het volgende:
Vervolg op: Priscella, deel 1
En het eerste deel van: Priscella, en wat er aan Fok! is veranderdZe is ervan overtuigd dat je na afloop van het programma een enorme zelfkennis bezit, omdat je jezelf echt 'tegen komt'.
quote:Gebruikt ze niet eens!!
Op vrijdag 28 september 2001 17:06 schreef Loedertje het volgende:[..]
Minder make-up gebruiken...
quote:
Op vrijdag 28 september 2001 22:34 schreef Kampie het volgende:[..]
Gebruikt ze niet eens!!
quote:Nou, 't is wel BB hoor, doe gerust mee.
Op donderdag 27 september 2001 23:32 schreef CartWOman het volgende:
Klinkt niet goed, dat verhaaltje over Priscella.
Vreemd genoeg verbaast het me niet; maar ik ga me niet wagen aan vooroordelen
Natuurlijk zou ze door KUNNEN draaien. Aangezien ze geen diazeapam heeft denk ik dat alles wel los loopt.
Geen vuilspuierij meer.....
Die verhalen heb je weer via via en hoe betrouwbaar zijn die?
We zien wel wat er gebeurt als ze er is! Nog een paar dagen slapen...
jullie zitten net te doen alsof je gelijk een een alcoholist bent als je af een toe een keer wat drinkt. Of conflicteert dat, alcohol en computergebruik? Volgens mij loopt dat allemaal wel los met die Priscella. Jullie zullen gewoon even moeten wachten tot ze in Almere zit en dan weet je precies hoe het zit.
quote:alweer een transsexueel? in haar/zijn profiel staat dat zij/hij een man is
Op zondag 23 september 2001 14:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
OK, willen jullie ff lachen?
topic uit de BB archieven van 23 november 1999wel heel erg toepasselijk nu, zou ze in voorkennis dat topic hebben geschreven?
Wie geeft/zou zich opgeven voor de BB in september?
(credits seek&found voor Semtex)
MORGEN!!!!!
quote:Ik denk in het team van Pascal
Op donderdag 18 oktober 2001 13:08 schreef Kleintje het volgende:
Bij wie zal ze in het team komen?????
quote:Ligt eraan wie er op dat moment in rijk zit. Ik denk dat ze nl beide voor Priscella kiezen. Komt er geen Battle meer dan zal ze naar rijk gaan, dus team Andries (en na vanavond hopelijk ook team GJ
quote:Ik denk in het team van Andries
sgop!
quote:Jah een woesteling is dat zeg.
Op donderdag 18 oktober 2001 21:56 schreef Rafterman het volgende:
Goddamne, ik zie op het moment priscella op tv en wat een Lekker Mokkel!!!!!!
quote:ECHT WEL!!!!!
Op donderdag 18 oktober 2001 21:58 schreef Zworld het volgende:[..]
Jah een woesteling is dat zeg.
ik ben eruit wie mijn BB3 favo is!!!!!
quote:kaal was geiniger geweest jah!
Op donderdag 18 oktober 2001 22:00 schreef popolon het volgende:
Ze heeft nu alweer te lang haar ...
Die gaat wellicht de boel wel enigszins op stelten zetten.
Ze zei trouwens heel stellig "ik heb al een vriendje", volgens mij gaan al die mannen in het huis helemaal gek worden van geilheid, en Pris houdt ze gewoon allemaal af
quote:Voor het eerst 100% met je eens scan.
Op donderdag 18 oktober 2001 22:02 schreef scanman01 het volgende:
Lekker ding.. maar wel een beeeeeetje arrogant volgens mij. Maar t'is maar de eerste indruk... kan nog veranderen.
quote:Ze ziet er inmiddels al niet zo marinierachtig meer uit vind ik eigenlijk. Het is aangegroeid tot een gewoon leuk kort koppie.
Op donderdag 18 oktober 2001 22:12 schreef Sakura het volgende:
onze marinier
Ze ziet er echt wel goed uit vind ik. Jammer van die keiharde persoonlijkheid.
quote:Dat valt wel mee, ze kan heel goed meeleven met andermans ellende
Op donderdag 18 oktober 2001 22:32 schreef TheMarco het volgende:[..]
Jammer van die keiharde persoonlijkheid.
Lijkt me een prima aanwinst voor 't huis, qua vuurwerk...
quote:Een "publieke baan" hmmm.... ?
Op donderdag 18 oktober 2001 22:40 schreef Skull-splitter het volgende:
Pris kan hier een publieke baan aan over houden
Nah ik kop hem er toch maar niet in.....
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 22:34 schreef Arcee het volgende:
Pittige tante hoor!
quote:Ik hoop het, ik meende even een beetje Priscella van Fok te herkennen in haar cynische beschrijving van Leo op het filmpje uit Spanje. Ik ben benieuwd of het nog wat wordt verder. Vooralsnog valt ze wel tegen.
Lijkt me een prima aanwinst voor 't huis, qua vuurwerk...
[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 18-10-2001 22:57]
Alleen moet ze niet lachen..
quote:Ja ze is natuurlijk ook wel 10 minuten in beeld geweest...
Op donderdag 18 oktober 2001 22:55 schreef Cenicienta het volgende:
De hooggespannen verwachtingen van de Fokkers vond ik niet echt waargemaakt vanavond door die zelfingenomen doos Priscella.
typische Pris opmerking:
Patty: "Vinden jullie het erg dat er zo over jullie geoordeeld wordt terwijl jullie erbij zitten?"
Pris: "Nee hoor, doen wij ook over hun"
Wat had je verwacht dan in die 10 minuten?
Dat ze een fok-shirt aan zou hebben?
Dat ze d'r broek liet zakken?
Ik snap het niet. Er valt niks "mee te vallen" of "tegen te vallen" tijdens zo'n intro uitzending lijkt mij.
quote:Meestal blijkt zoiets dan in werkelijkheid mee te vallen. In haar geval dus niet!
Op donderdag 18 oktober 2001 22:05 schreef fashionably_late het volgende:
Arrogant, egoistisch... haar eigen woorden.
Geil man, doet me aan Jessica Rabbit denken.
quote:ik heb haar vanmiddag de groeten terug gedaan ....
Op donderdag 18 oktober 2001 23:15 schreef fashionably_late het volgende:
Nyrem kreeg de groetjes!
dacht nou...dan zal pris ook wel rond die tijd landen...
en jawel...mn gevoel was juist
vluchten uit barca gechecked a la inspector gadget...
en merijn stond bij de gate...
verrassing...
heel kort succes gewenst....
was bang voor sancties eigenlijk...en bewakers wisten eigenlijk niet waarom pris wegliep volgens mij...
maar goed...was wel ff leuk...
GOOD 4 you!
quote:Ik heb het over TV, niet het hoerdom... Maar wel een ontzetten leuk mens, wel ontiegelijk JONG! Ik voel me er gewoon oud bij...
Op donderdag 18 oktober 2001 22:45 schreef TheMarco het volgende:[..]
Een "publieke baan" hmmm.... ?
Nah ik kop hem er toch maar niet in.....
quote:wat zou jij doen?
Op donderdag 18 oktober 2001 23:28 schreef speknek het volgende:
En ze stond tien meter van de rest die feest aan het vieren waren. Een beetje een einzelganger volgens mij.
als malle henkie meehuppelen ?
quote:Nou precies...
Op donderdag 18 oktober 2001 23:28 schreef Nyrem het volgende:[..]
wat zou jij doen?
als malle henkie meehuppelen ?
Is Pris iets te materialistisch voor
quote:valt best wel mee....
Op donderdag 18 oktober 2001 23:30 schreef Chlamydia het volgende:[..]
Nou precies...
en 'gezellie enthousiast' doen als 1 of andere gestoorde ombouw muts een meerminnen carnavalspak krijg.
Ik had direct de deur weer uitgelopen.Is Pris iets te materialistisch voor
quote:Dan moet ze wel ERG radicaal veranderd zijn het laatste half jaar
Op donderdag 18 oktober 2001 23:32 schreef Nyrem het volgende:[..]
valt best wel mee....
quote:Beter dan een meeloper.
Op donderdag 18 oktober 2001 23:28 schreef speknek het volgende:
En ze stond tien meter van de rest die feest aan het vieren waren. Een beetje een einzelganger volgens mij.
quote:ja was gewoon mazzel...en Yorin denkt echt dat de rest vd wereld gek is ofzo.
Op donderdag 18 oktober 2001 23:30 schreef fashionably_late het volgende:
GOOD 4 U! (Dat moet ik dan toch zeggen, Nyrem???)
en dat ze ZEKER niet op schiphol zou landen... uhuhhuu
en dat ze gisterennacht zou landen ook...
ajtuurlijk yorin...we are gek!
dus was goed dat de eerste vlucht ook juiste was...
quote:...ach misschien hebben we een verschillende definitie over materialisme!
Op donderdag 18 oktober 2001 23:33 schreef Chlamydia het volgende:[..]
Dan moet ze wel ERG radicaal veranderd zijn het laatste half jaar
quote:Tis de CIA niet hoor
Op donderdag 18 oktober 2001 23:43 schreef Laurens het volgende:
<<<<
Nyrem, je hebt mazzel met zo'n vriendin!Maar ehh, Yorin leest wel regelmatig dit forum
dus ik weet niet of het wel zo slim is om dit hier te vertellen.
quote:ik heb toch geen info uitgewisseld?
Op donderdag 18 oktober 2001 23:43 schreef Laurens het volgende:
<<<<
Nyrem, je hebt mazzel met zo'n vriendin!Maar ehh, Yorin leest wel regelmatig dit forum
dus ik weet niet of het wel zo slim is om dit hier te vertellen.
en ik heb niets raars gedaan...
een knipoog en succes en een vette glimlach!
ps: zij heeft ook vette mazzel met zo'n vriend hoor
quote:fuck staan ze weer voor mn deur
Op donderdag 18 oktober 2001 23:43 schreef Chlamydia het volgende:[..]
Tis de CIA niet hoor
quote:hmmmmmm en wat nu?!
Op donderdag 18 oktober 2001 23:48 schreef Jappie het volgende:
surinaams accent mode/"Nyrem luister noh , ik vind je wwwaaalgelijk hoorr jongen"
jij in arme gedeelte? ik in het rijke goed?
quote:En zo bescheiden dat die vriend ook is... !
Op donderdag 18 oktober 2001 23:45 schreef Nyrem het volgende:ps: zij heeft ook vette mazzel met zo'n vriend hoor
quote:Was japans glapje .
Op donderdag 18 oktober 2001 23:52 schreef Nyrem het volgende:[..]
hmmmmmm en wat nu?!
jij in arme gedeelte? ik in het rijke goed?
quote:jij hebt zeker honger...
Op donderdag 18 oktober 2001 23:53 schreef TheMarco het volgende:[..]
En zo bescheiden dat die vriend ook is... !
want je hapt wel gretig
wel ff in goede verhoudingen blijven lezen
ps: mag toch wel tevreden met mezelf zijn????
(en ik ben no way near perfect)
quote:ik wist dat een grapje was...
Op donderdag 18 oktober 2001 23:56 schreef Jappie het volgende:[..]
Was japans glapje .
quote:gebeld door haar vriend?/
Op vrijdag 19 oktober 2001 00:13 schreef Laurens het volgende:
Priscella heeft het over SchipholHaar vriend stond haar op te wachten zegt ze.. Later was er het gerucht dat ze gebeld was door haar vriend
maar mn streams doen het niet
sorry ik ben niet nieuwsgierig,,,,,,maar uhhhhh wat zei ze precies?
Ik lig weer te kronkelen op de grond over de spitse opmerkingen van het Fok!vee.
Priscella is vanavond (in de live-uitzending- goed overeindgebleven
quote:Iets van: Ik kwam bij de airport, dit en dat, toen zag ik ineens mijn viend! 'Heee priscella', de bewakers zagen het ook. Verder niet veel volgens mij.
Op vrijdag 19 oktober 2001 00:18 schreef Nyrem het volgende:[..]
gebeld door haar vriend?/
haar phone ligt thuis?maar mn streams doen het niet
sorry ik ben niet nieuwsgierig,,,,,,maar uhhhhh wat zei ze precies?
Later met het douchen (ofzo) zei iemand tegen haar dat ze gebeld zou zijn door haar vriend, of het waar was. Priscella zei dat het helemaal niet kan, ze heeft 5 weken geen telefoon gezien.
Kan je me trouwens ff mailen?
[Dit bericht is gewijzigd door Laurens op 19-10-2001 00:34]
maar... ze zal best aardig zijn, ... maar geweldig vind ik haar zeker niet hoor!! Jullie hebben de verwachtingen te hoog gesteld.
Ik vond haar ook niet bitchy overkomen, ze was gewoon zenuwachtig en nerveus en dat zag je !!
Niets bijzonders dus...(tot nu toe vind ik haar gewoon een Nancy: en dat is geen compliment) Ben benieuwd of ze daar nog wat gaat presteren.
Verder is het gewoon een huppelkutje (zoals ze dat huis in ging en daarvoor die high-5 met Tania, dat was sneu)
quote:Op bepaalde momenten vond ik d'r ook wat dommig doen. Maar als je echt een huppelkutje bent ga je onmiddellijk dolenthousiast meedoen met dat festijn tijdens het nummer van Quincy. Godzijdank hield ze zich daar een beetje buiten
Op vrijdag 19 oktober 2001 00:31 schreef Ethel het volgende:
Verder is het gewoon een huppelkutje (zoals ze dat huis in ging en daarvoor die high-5 met Tania, dat was sneu)
quote:ja dat bewijst het beperkte denkvermogen van het Yorin-orgaan!
Op vrijdag 19 oktober 2001 00:30 schreef Laurens het volgende:[..]
Iets van: Ik kwam bij de airport, dit en dat, toen zag ik ineens mijn viend! 'Heee priscella', de bewakers zagen het ook. Verder niet veel volgens mij.
Later met het douchen (ofzo) zei iemand tegen haar dat ze gebeld zou zijn door haar vriend, of het waar was. Priscella zei dat het helemaal niet kan, ze heeft 5 weken geen telefoon gezien.
konden ze niet bedenken dat ik ook de streams kan volgen...en oplet...en als spanjebewoners zeggen dat ze rond 1 uur aankwamen....ik ga nadenken...okee...tussen 12 en 3 moeten ze komen..
na 3'n is te laat..
voor 12 te vroeg (vanwege opvang)
...en zoveel vluchten uit barcelona waren er niet...
ik koos er 2 eentje van 13:00 (landde 12:45) en die van 13:30
nou eerste keus was raak...
en we hebben elkaar 1 minuut gezien......want ik deed nog heel jamesbond achtig.... en "succeS" en alleen maar lachen meer niet!
ps: was natuurlijk allemaal een gok...en een gevoel
quote:Oke, ze deed niet mee. Maarrrrrr, als ze echt zo stoer was, dan had ze de rest tot orde geroepen tijdens dit festijn en die achterlijke polonaise stopgezet!!! Kijk, dan had ik respect voor haar gehad!!
Op vrijdag 19 oktober 2001 00:34 schreef Beatrice het volgende:[..]
Op bepaalde momenten vond ik d'r ook wat dommig doen. Maar als je echt een huppelkutje bent ga je onmiddellijk dolenthousiast meedoen met dat festijn tijdens het nummer van Quincy. Godzijdank hield ze zich daar een beetje buiten
quote:hahaha....
Op vrijdag 19 oktober 2001 00:37 schreef Ethel het volgende:[..]
Oke, ze deed niet mee. Maarrrrrr, als ze echt zo stoer was, dan had ze de rest tot orde geroepen tijdens dit festijn en die achterlijke polonaise stopgezet!!! Kijk, dan had ik respect voor haar gehad!!
quote:*LOL*
Op vrijdag 19 oktober 2001 00:39 schreef Nyrem het volgende:[..]
hahaha....
denk dat ze dat samen met ED had moeten doen...
Pris: " Ed....trek de stekker er ff uit.en ik wil graag een motie van ontzettend triest gedrag indienen."
Dat moet de eerste vraag aan P worden zodra ze zich hier weer vertoont:
"Zeg Pprecilla, waarom heb je geen motie van ontzettend triest gedrag ingediend tijdens de polonaise??"
Dat kind is toch hartstikke dun met een goed figuur???!!
Heeft ze anorexia??
quote:Homohatende dyslecticus die je er bent!
Op vrijdag 19 oktober 2001 01:33 schreef Rubbertje het volgende:
Pottenkapsel, blech!
En verwaant ja.
quote:Nee hoor, maar vind dit kapsel echt 3x nix....
Op vrijdag 19 oktober 2001 01:35 schreef Roache_ het volgende:[..]
Homohatende dyslecticus die je er bent!
quote:
Priscella gelukkig naar Arm
Priscella is nog maar net binnen of ze mag al naar Arm vertrekken. Dit vindt ze echter helemaal niet erg.
Mascha Prins 18-10-2001 22:56Arm - Priscella is duidelijk bij haar aankomst in het Huis. In de auto vertelt ze Patty dat ze liever niet bij Leo in het team wil. Ze vindt hem irritant.
Haar aversie tegen hem blijkt direct als ze de woonkamer in Rijk binnen loopt. Ze begroet Leo met een schouderklopje, maar ze zoent hem niet.Ze heeft geluk, want Rijke captain Danielle kiest voor Tania. Dit tot grote tevredenheid van het team van Pascal, want Priscella was hun eerste keus.
Sigaret
Zodra Priscella de Arme kant heeft betreden, is het eerste wat ze zegt: Ik smacht naar een sigaret . Ze krijgt direct te horen dat er weinig te roken is in Arm. Bovendien is er ook geen tijd voor, want alle Bewoners moeten naar buiten voor de exitprocedure.
Als ze allemaal weer terug in het Huis zijn, er hoefde vandaag niemand te vertrekken, kakelt iedereen door elkaar heen. Priscella vertelt dat ze in het vliegtuig nog heerlijk gegeten heeft.
Gemasturbeerd
Daarna wil ze direct weten wat er met Audrey is gebeurd. Als ze hoort dat zij vertrokken is, vraagt ze: Is de situatie geescaleerd? Pascal heeft daar een gevat antwoord op: Niet geescaleerd, gemastubeerd. In het bad.
Dan wil ze weten wat de Bewoners in Arm te eten krijgen. Dat het erg weinig is, vindt ze niet erg. Ik ben in Spanje toch zes kilo aangekomen. Ze heeft in Spanje trouwens nog een hele leuke week gehad, vertelt ze. Ze krijgt ook meteen te horen dat de douche ijskoud is en dan is het tijd voor een rondje door het Huis.
bron: de BB site
iedereen zijn mening toch
En wat is er mis met een beetje arrogantie?? (niet dat ik haar daar op betrapte hoor) maar het lijkt wel of je van sommige kneusjes hier met je hoofd gebogen in een hoekje moet gaan zitten om niet als arrogant bestempeld te worden.
Mensne die meteen "Nep" gaan lopen bleren: Beetje standaard afzeik woordje: Hoe weet je nou of iemand "nep" is als je die persoon helemaal niet in het echt kent..zou jij 100% jezelf zijn in zo'n situatie??? Bah, kinderachtig geneuzel.
Zeikerds.
quote:Kweenie of je het weet, tis de gewoonte hier dat alle inkomende bewoners grondig worden geanalyseerd en beoordeeld, terecht of onterecht.
Op vrijdag 19 oktober 2001 10:33 schreef Vivi het volgende:
-knip-
Zeikerds.
quote:Ik vond haar lachje te gemaakt. Mag ik!
Op vrijdag 19 oktober 2001 10:33 schreef Vivi het volgende:
Ik vind het een hartstikke leuke knappe meid, dat gezeik over haar kapsel ja of nee, Lekker Belangrijk!!!En wat is er mis met een beetje arrogantie?? (niet dat ik haar daar op betrapte hoor) maar het lijkt wel of je van sommige kneusjes hier met je hoofd gebogen in een hoekje moet gaan zitten om niet als arrogant bestempeld te worden.
Mensne die meteen "Nep" gaan lopen bleren: Beetje standaard afzeik woordje: Hoe weet je nou of iemand "nep" is als je die persoon helemaal niet in het echt kent..zou jij 100% jezelf zijn in zo'n situatie??? Bah, kinderachtig geneuzel.
Zeikerds.
Ik heb gewoon mijn twijfels over haar. Ik denk dat zij zich er heel erg van bewust is dat de buitenwereld meekijkt, anderen vast ook wel hoor, maar ik heb zowieso altijd een beetje moeite met mensen die heeeel lang nadenken voordat ze iets zeggen. Dat vond ik vooral duidelijk in het filmpje over haar. Toen ze gevraagd werd iets over zichzelf te vertellen. Alsof je dat niet allang in je hoofd hebt zitten na 20 screening rondes.
(Genoeg argumenten?)
quote:waarschijnlijk net zolang als jij over jouw reactiepost! nadenkt
Op vrijdag 19 oktober 2001 11:36 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Ik heb gewoon mijn twijfels over haar. Ik denk dat zij zich er heel erg van bewust is dat de buitenwereld meekijkt, anderen vast ook wel hoor, maar ik heb zowieso altijd een beetje moeite met mensen die heeeel lang nadenken voordat ze iets zeggen. Dat vond ik vooral duidelijk in het filmpje over haar. Toen ze gevraagd werd iets over zichzelf te vertellen.
(Genoeg argumenten?)
quote:Ja hoor, ik zal wel happen. (Hou ik van, happen)
Op vrijdag 19 oktober 2001 11:59 schreef Nyrem het volgende:[..]
waarschijnlijk net zolang als jij over jouw reactiepost! nadenkt
Sommige mensen hebben ook nog andere dingen te doen dan alleen maar posten
en kijken of er reacties zijn. Werk. Zegt dat je iets?
quote:Ja en wat een kinderstem, jeee. Volgens mij was ze bloed en bloed nerveus zat de hele tijd te bewegen en was een beetje te erg blij. Het lijkt me ook een beetje een posee-typje, "kijk eens wie ik ben" en verder niet zoveel voorstellen.
Op vrijdag 19 oktober 2001 02:14 schreef CJ het volgende:
Ik vond 'r wel lief en schattig over komen. Heel anders dan ik had verwacht naar aanleiding van al die (sterke?) verhalen die ik hier heb gehoord.
Ach ze boeide me dus niet echt, keek eig. alleen om te kijken wie zij nou was. Heb daarna alleen nog maar op Gert-Jan gelet. Leuke vent!
Verschrikkelijk irritant wijf
Ik snap niet dat iedereen het zo een tof wijf vindt, zijn jullie blind ofzo?
quote:lief??? schattig??? hebben we het over dezelfde Priscella?
Op vrijdag 19 oktober 2001 02:14 schreef CJ het volgende:
Ik vond 'r wel lief en schattig over komen. Heel anders dan ik had verwacht naar aanleiding van al die (sterke?) verhalen die ik hier heb gehoord.
quote:Euhh, nee, leg eens uit.
Op vrijdag 19 oktober 2001 12:30 schreef Brighteyes het volgende:Werk. Zegt dat je iets?
quote:nee je zegt het goed...zegtme niets
Op vrijdag 19 oktober 2001 12:30 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Ja hoor, ik zal wel happen. (Hou ik van, happen)
Sommige mensen hebben ook nog andere dingen te doen dan alleen maar posten
en kijken of er reacties zijn. Werk. Zegt dat je iets?
quote:Vraag het aan Nyrem...
Op vrijdag 19 oktober 2001 15:33 schreef Yarael het volgende:
Hoe doet Priscella het?
quote:tot nu toe presteert ze nog helemaal nix
Hoe doet Priscella het?
quote:Ze zit sinds gisteren alleen maar verschrikkelijk te roddelen over mensen die allang weg zijn.... en over de mensen uit het andere team.
Hoe doet Priscella het?
quote:Zou ze niet weten dat we mee kunnen kijken?
Op vrijdag 19 oktober 2001 16:00 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ze zit sinds gisteren alleen maar verschrikkelijk te roddelen over mensen die allang weg zijn.... en over de mensen uit het andere team.
Moet er wel bijzeggen dat ik Danielle een schatje vind.
quote:Ze doet me een beetje denken aan Mona uit BB1..
Op vrijdag 19 oktober 2001 16:00 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ze zit sinds gisteren alleen maar verschrikkelijk te roddelen over mensen die allang weg zijn.... en over de mensen uit het andere team.
quote:*ouch*
Op vrijdag 19 oktober 2001 16:47 schreef Loedertje het volgende:[..]
Ze doet me een beetje denken aan Mona uit BB1..
Voor de rest kan ik er weinig van zeggen omdat ze vandaag niet in beeld is geweest. Ja, dat zelfde geleuter als gisteren, maar dat wisten we al.
Bye bye, Ruby
Lekker leven hebbie dan.....lijkt me meer een zwaar gereformeerde opvoeding die ze heeft gehad
quote:Hoop dat ze zo doorgaat. Beetje die ingeslapen gemaakte zooi tot leven brengen!
Priscella wordt ondertussen gek van de zangkunsten van Diane. "Dat geblèr de hele dag. Ik word er schijtziek van. Van vanochtend tot nu hoor ik het al aan."
quote:OK!!! Da's duidelijk ee vette punt voor Pris!
Op vrijdag 19 oktober 2001 23:18 schreef Kozzmic het volgende:
Ik lees zojuist op de BB-site een leuk stukje m.b.t. Priscella:
[..]Hoop dat ze zo doorgaat. Beetje die ingeslapen gemaakte zooi tot leven brengen!
quote:En als ze lacht dan kun je beter hard weglopen!
Op vrijdag 19 oktober 2001 22:53 schreef TomBombadil het volgende:
Ik vind BBtB wel erg ingewikkeld worden met de komst van Priscilla. We hadden al een kerel die een vrouw wil zijn, en nu hebben we een vrouw die eruit ziet als een kerel.
quote:Ok, mooie uitspraak, nu nog recht in de snufferd van Diane en dán ben ik ook overtuigd..vooralsnog vind ik haar een roddelkont..een blufkontje..grote bek tegen derden, maar nog niks confronterends gezien..
Priscella wordt ondertussen gek van de zangkunsten van Diane. "Dat geblèr de hele dag. Ik word er schijtziek van. Van vanochtend tot nu hoor ik het al aan."
(Ben nog niet negatief, maar ze moet d'r blufgedrag hiero kwa forumgedrag effe doorzetten naar BBgedrag)
quote:Whhaahhahhaaahahhahhahah tering man, wil je dat nooit meer doen, ik zeik hier in mijn broek whaahahhhahahhaha
Op vrijdag 19 oktober 2001 22:53 schreef TomBombadil het volgende:
Ik vind BBtB wel erg ingewikkeld worden met de komst van Priscilla. We hadden al een kerel die een vrouw wil zijn, en nu hebben we een vrouw die eruit ziet als een kerel.
Eindelijk die ontieglijk lelijke bitch goed samen gevat.
quote:Het is een verschrikkelijk mens... Ze zit nu voor de derde dag in het huis, maar ze doet niets anders dan andere mensen (die er op dat moment niet bij zijn) zwart te maken en zo diep mogelijk in de grond te boren.
Op zaterdag 20 oktober 2001 10:05 schreef CartWOman het volgende:
Volgens mij gaan we nog heftige ruzies meemaken door het geroddel van Priscella; ze snijdt zichzelf zo behoorlijk in de vingers.
quote:Toch een dochter van Mona
Op zaterdag 20 oktober 2001 14:02 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ze zit nu voor de derde dag in het huis, maar ze doet niets anders dan andere mensen (die er op dat moment niet bij zijn) zwart te maken en zo diep mogelijk in de grond te boren.
Mischien veranderd ze, maar i dont think so!
That's the spirit ! Laat je nie kennen hoor !!!! :)
quote:Heb je de berichten boven die van jou (en intussen ook al eronder) wel goed gelezen???? Ik heb geen positief bericht meer gelezen in hele lange tijd!
Op zaterdag 20 oktober 2001 16:17 schreef mark_aka_makkus het volgende:
Toch wel humor, normaal lopen jullie allemaal BB3 en de bewoners af te zeiken. Nu zit pris erin en owee als er maar 1 woord verkeerd over haar word gezegd, dan schieten ze allemaal in verdedingsmode !
1 - 0
(lees de streamverslagen na een opm. van Pris tegen Kelly)
yep ze is nog steeds de bitch die we hoopten dat ze zou zijn.
moet
Nu brengt ze leven in de brouwerij, op zich oke
maar...
ik vind het nou weer jammer dat ze zo gaat slijmen bij kelly toen die zo aan het huilen was!! das nou weer een beetje jammer, als je zo stoer bent om kutopmerkingen te maken, blijf dan ook bij je standpunt.
Ik vind het een verschil om adrem en scherp te zijn in je observaties en opmerkingen, maar het is wat anders om hard en kwetsend te zijn. Gebrek aan opvoeding.
quote:Whehehehe
Dan roept Kelly iets vanuit de slaapkamer en Priscella reageert hier op. "Wil je je snikkel terug?" vraagt ze lachend. Pascal kan er om lachen, maar Frank niet. "O, dus dat soort humor heb jij?" Kelly heeft deze opmerking ook gehoord en komt uit de slaapkamer. "Niks is te gek Priscella, maar daar moet je niet mee grappen", zegt ze bits. Priscella wordt op haar plaats gewezen en weet nu hoe ver ze kan gaan bij haar medebewoners.
Ik vind haar wel lachen eigenlijk...
quote:Op zich heb je gelijk Ethel, maar wij ( of in ieder geval ik) loop me al wekenlang rot te ergeren aan Kelly die continu bezig is met haar eigen dramaatjes nu wordt ze dan eindelijk een keer echt gefokt en heeft ze dus reden om te huilen. Dat Pris vervolgens ziet dat ze bullseye heeft geraakt en dat Kelly er niet tegen bestand is en dan haar probeert gerust te stellen vindt ik juist wel oke. Ik hoor zojuist Kelly in de tuin zeggen dat ze aan de ogen van Pris kon zien dat ze het dit keer echt meende.( het goedmaken dus en het niet meer herhalen)
Op zaterdag 20 oktober 2001 19:22 schreef Ethel het volgende:
Eerst was ze saai, toen begon ze te praten (wat een irritante stem heeft ze zeg, ieehhhhh, is maar goed dat ze op fok alleen maar kan typen en dat we haar nie horen)
Nu brengt ze leven in de brouwerij, op zich oke
![]()
maar...
ik vind het nou weer jammer dat ze zo gaat slijmen bij kelly toen die zo aan het huilen was!! das nou weer een beetje jammer, als je zo stoer bent om kutopmerkingen te maken, blijf dan ook bij je standpunt.
lang leve Priscella
quote:Geen positieve berichten.... klopt....hier dan..
Op zaterdag 20 oktober 2001 16:33 schreef scanman01 het volgende:[..]
Heb je de berichten boven die van jou (en intussen ook al eronder) wel goed gelezen???? Ik heb geen positief bericht meer gelezen in hele lange tijd!
Kelly: roept wat vanuit de slaapkamer
Pris: Hé wat, Moet je je snikkel terug ?
Pascal: Grinnik
Frank: is dat jouw gevoel voor humor ?
Kelly: Daar moet je niet mee spotten (of iets dergelijks)
Nou dit vond ik dan wel weer positief ! Ik mag dit soort humor wel ! Jammer dat de rest het niet waardeert,
quote:maar toch....
Op zaterdag 20 oktober 2001 19:29 schreef Jappie het volgende:[..]
Op zich heb je gelijk Ethel, maar wij ( of in ieder geval ik) loop me al wekenlang rot te ergeren aan Kelly die continu bezig is met haar eigen dramaatjes nu wordt ze dan eindelijk een keer echt gefokt en heeft ze dus reden om te huilen. Dat Pris vervolgens ziet dat ze bullseye heeft geraakt en dat Kelly er niet tegen bestand is en dan haar probeert gerust te stellen vindt ik juist wel oke. Ik hoor zojuist Kelly in de tuin zeggen dat ze aan de ogen van Pris kon zien dat ze het dit keer echt meende.( het goedmaken dus en het niet meer herhalen)
Tania waarschuwde Kelly toch ook dat dit veel erger ging worden, dat dit nog nix was.
Wel leuk om te zien dat Arm het zo voor Kelly opneemt en zo agressief inhaakt op de actie van Precilla.
*gniez*
quote:zoals je Signature al zegt Lekker Belangrijk!
Op zaterdag 20 oktober 2001 19:35 schreef Phillie het volgende:
Wat een rotopmerking van Priscilla, bah! Hopelijk vliegt ze eruit a.s. donderdag, wat een eng mens!
quote:Nee Kelly is lekker.....
Wat een rotopmerking van Priscilla, bah! Hopelijk vliegt ze eruit a.s. donderdag, wat een eng mens!
( trouwens toen Ed het huis binnen kwam was het eerste wat hij tegen Kelly zei:"Hey man" ...ook niemand over horen klagen....)
quote:Ziet er trouwens uit als een vent met dat korte haar.Zo'n flauwe opmerking maken is triest.Ik spuug op dat soort mensen.Priscilla is een geval dat snel weg moet.
quote:Getuige de berichten kun je dat 'we' wel veranderen in 'ik'!
Op zaterdag 20 oktober 2001 19:19 schreef Jappie het volgende:
yep ze is nog steeds de bitch die we hoopten dat ze zou zijn.
Is een manier van zelfverdediging, zij het geen manier die veel kracht en zelfovertuiging verraadt. Als je jezelf OK voelt, heb je het niet nodig om anderen kleiner te maken.
Het kan ook zijn dat ze sadistisch is en het leuk vindt als mensen zich rot voelen. Dat zou betekenen dat het dus gewoon een onplezierig mens is.
In dat geval zal ze binnen de kortste keren geen leven meer hebben in dat huis en uiteindelijk vertrekken. Want ze gaan haar op alle fronten terugpakken. Daar is het team inmiddels hecht genoeg voor. Maar voor die tijd zal er dan nog wel wat vuurwerk plaatsvinden!
Die Frank is ook behoorlijk vatbaar voor allerlei treiterij.. eens kijken hoe die gaat reageren als P. bijvoorbeeld aan hem vraagt of zijn zoontje net zo dom en geil uit zijn ogen kijkt als hijzelf..
quote:Wat zeg je nou Scan?
Op zaterdag 20 oktober 2001 19:52 schreef scanman01 het volgende:[..]
Getuige de berichten kun je dat 'we' wel veranderen in 'ik'!
Een normaal mens pikt dit natuurlijk niet.. of dat ze mensen constant een mes in de rug loopt te steken... maar wel lief en aardig doen als diegene tegenover haar staat... Het is duidelijk de meest trieste persoon die ooit in een BB huis gezeten heeft.
( en over je quote; van "we" mag je voor mijn part ook wel Jappie maken ik zit te genieten)
Ze mag van mij nog wel een tijdje blijven hoor want ik ben wel benieuwd hoe iedereen op haar gaat reageren en wie ze te pakken gaat nemen, dat proces wil ik zeker wel aanschouwen
Ben wel benieuwd of ze haar lesje zal leren. Zo niet, dan zal ze zichzelf zeker nog vaak tegen komen, want zo'n iemand kan niet normaal functioneren in de maatschappij
quote:Dan heb je het een en ander gemist ben ik bang.. Ze doet niet anders dan mensen van team Andries of die al weg zijn zo diep mogelijk de grond in te boren... En tegen Andries, Diane of Frank durft ze die dingen blijkbaar niet recht in hun gezicht te zeggen, want dan doet ze lief en aardig!
Op zaterdag 20 oktober 2001 19:58 schreef Jappie het volgende:[..]
Wat zeg je nou Scan?
Ze zegt het toch mensen recht in hun gezicht?????
quote:Het kan ook gewoon betekenen dat ze dat gezeik van "Kelly na een dag al zat was"
Op zaterdag 20 oktober 2001 19:57 schreef Gert het volgende:
Dat botte gedrag is gewoon onzekerheid. Flink grof zijn en op die manier zorgen dat anderen zich wel twee keer bedenken voordat ze jou te grazen nemen. Een soort blaffende hond, alleen bijt zij ook want ze kwetst écht.Is een manier van zelfverdediging, zij het geen manier die veel kracht en zelfovertuiging verraadt. Als je jezelf OK voelt, heb je het niet nodig om anderen kleiner te maken.
Het kan ook zijn dat ze sadistisch is en het leuk vindt als mensen zich rot voelen. Dat zou betekenen dat het dus gewoon een onplezierig mens is.
In dat geval zal ze binnen de kortste keren geen leven meer hebben in dat huis en uiteindelijk vertrekken. Want ze gaan haar op alle fronten terugpakken. Daar is het team inmiddels hecht genoeg voor. Maar voor die tijd zal er dan nog wel wat vuurwerk plaatsvinden!
Die Frank is ook behoorlijk vatbaar voor allerlei treiterij.. eens kijken hoe die gaat reageren als P. bijvoorbeeld aan hem vraagt of zijn zoontje net zo dom en geil uit zijn ogen kijkt als hijzelf..
In het dagelijkse leven wordt er ook altijd van alles geroepen , en zelfs de kleinste belediging( bijv: "sukkel") kan hele gevoelige mensen al kwetsen. De mate waarin een belediging kan of niet kan wordt in mijn ogen bepaald door de gekwetste partij. Ook ik heb mij wel eens vergist in wat ik kan zeggen en tegen wie. Zodra ik merk dat iemand er echt door geraakt wordt ren ik mijn benen uit mijn lijf om die persoon weer op te beuren. ( dit geldt alleen niet voor personen die zelf altijd kwetsend bezig zijn ( zoals Kelly ) daarmee heb ik geen medelijden; dat gebeurt pas als ik zie dat die persoon het niet snapt en dan leg ik het uit) in mijn ogen is dat dus ook wat Priscella vanavond gedaan heeft.
Overigens is dit bovenstaande ook van toepassing op Andries; dat is dus ook de reden waarom ik de confrontatie tussen GJ en Andries had willen zien
quote:En dat ze het gezeik van Ed zat was. En dat ze het gezeik van Sandy zat was. En dat ze het gezeik van Leo zat was. Priscella vertoont repeterend gedrag mbt het onderuit proberen te schoffelen van mensen om haar heen.
Op zaterdag 20 oktober 2001 20:21 schreef Jappie het volgende:[..]
Het kan ook gewoon betekenen dat ze dat gezeik van "Kelly na een dag al zat was"
Ik weet niet of ze dat 'normaal' ook doet, maar van wat ik tot nu toe van haar gezien heb lijkt het me gewoon niet zo'n aardig meisje (maar: wél een aanwinst voor de levendigheid in het BB-huis!).
Ik juich het van harte toe hoor, als die bewoners elkaar geregeld eens flink de waarheid zeggen. Maar Priscella houdt er een lompe manier van kwetsen op na, die vooralsnog de conclusie rechtvaardigt dat het, excusez le mot, een teringbitch is.
Maar misschien gaat ze het ook nog hogerop zoeken, waardoor de waardering weer toeneemt. Kijk, Kelly in de hoek zetten met een makkelijke opmerking over haar sexe-verandering is niet zo moeilijk. Edje en Leo, mwah, makkelijke doelwitten. Maar ik ben wel benieuwd of en hoe ze de confrontatie met "discussie-technisch" gehaaidere personen als Andries, GJ en Coos aangaat.
En toch, eerlijk gezegd... vond ik het wel lachen ook hoor, "wil je je snikkel soms terug". Het is alleen zo lomp, ik zou dat niet pikken van iemand die in mijn gezelschap verkeert. Draai om d'r oren zou ze krijgen (nadat ik uitgelachen was.)
[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 20-10-2001 20:40]
quote:huh? heb ik wat gemist???
Op zaterdag 20 oktober 2001 20:21 schreef Jappie het volgende:
( dit geldt alleen niet voor personen die zelf altijd kwetsend bezig zijn ( zoals Kelly ) daarmee heb ik geen medelijden;
Mijn uitleg voor de leugen naar Frank is: dat ze hem gewoon met die opmerking in de maling nam omdat ze al een tijdje cynish over en weer aan het praten waren.
Mijn uitleg voor de leugen naar Andries toe: Priscella kon nooit uit haar zelf geweten hebben wat er zich allemaal in het huis heeft afgespeeld, iemand heeft haar dus een gekleurd verslag gegeven van de afgelopen weken.
Waar zij nu mee bezig is is dus Andries zijn vertrouwen te winnen om hem vervolgens op zijn nummer te zetten. (precies datgene waarvan ik gehoopt had dat Gertjan zou doen.)
quote:Wat dacht je van dag 1 tot nu.
Op zaterdag 20 oktober 2001 20:38 schreef fokje het volgende:[..]
huh? heb ik wat gemist???
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 19:27 schreef clowntje het volgende:
Dan roept Kelly iets vanuit de slaapkamer en Priscella reageert hier op. "Wil je je snikkel terug?" vraagt ze lachend
quote:rare opvatting heb je over kwetsen.
Op zaterdag 20 oktober 2001 20:47 schreef Jappie het volgende:[..]
Wat dacht je van dag 1 tot nu.
quote:Ja, hoe kun je daar in hemelsnaam gekwetst door zijn
Op zaterdag 20 oktober 2001 21:27 schreef Arcee het volgende:![]()
quote:-edit- lama, 'k snap 't al, denk ik
Op zaterdag 20 oktober 2001 21:34 schreef speknek het volgende:
Ja, hoe kun je daar in hemelsnaam gekwetst door zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |