abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 14 september 2001 @ 00:07:09 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1632139
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in het commentaar-topic: Commentaren op de streamverslagen, deel 1
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op: Streamverslagen 13 september 2001

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 14-09-2001 19:49]

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1632265
Diepe, diepe rust op alle streams, op af en toe een kuchje na...
pi_1632295
Zo te horen ligt één van de heren flink te snurken
  vrijdag 14 september 2001 @ 01:24:58 #4
12856 NiHiels
Zo, nu eerst een bak koffie...
pi_1632654
Iedereen slaapt nog steeds rustig
geen beweging of gesnurk te herkennen.
Hand over the coffee and no one gets hurt.
pi_1632664
Ze slapen

[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 14-09-2001 01:28]

't gaat om hoe je ermee omgaat
pi_1632668
de krengen slapen nog steeds, geen aktie
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  vrijdag 14 september 2001 @ 02:22:20 #7
3193 Rubbertje
ik denk, dus ik creëer
pi_1632742
[helaas modus on] Het is stil, iedereen slaapt, er gebeurt niets... [/helaas modus off]
"All motion is relative, maybe it is you who has moved away by standing still"
pi_1632758
en nog steeds iedereen in diepe rust...
Gert-Jan: "Kel was de ster, Kel was glamour"
  vrijdag 14 september 2001 @ 02:50:01 #9
15850 DoctorLLLooove
Amateur gynaecoloog
pi_1632770
Hoezo slapen? Streams 1 en 2 geven lege kamers. Stream 3 geeft niks en stream 4 alleen geluid van stromend water (geen beeld). OOOOOOh, ik moet heftig plassen!
Ligt 't aan mijn comp of ist'er echt niks te zien?
pi_1632841
06:50 streams in de "arme" slaapkamer. Ze zijn allemaal wakker en zitten ruzie te maken over wie er vannacht naar de wc is geweest (oid). Kan het slecht volgen, geluid valt steeds weg.

07:05 Frank is naar buiten, de rest is weer gaan slapen.

[Dit bericht is gewijzigd door REC op 14-09-2001 07:10]

pi_1632852
07:20 Andries ligt bovenop Kelly en ze gaan als beesten tekeer... oh nee, dat zag ik niet goed, ze liggen nog gewoon te slapen
Frank zit nog steeds buiten bij de oven en praat wat in zichzelf: het doet hem denken aan z'n diensttijd, wel leuk, niet te lang. Hij moppert (mompelt) iets over dat Diane(?) niet is geinteresseerd in zijn avances.

[Dit bericht is gewijzigd door REC op 14-09-2001 07:31]

pi_1632873
07:40 Frank heeft wat gedronken en is weer naar binnen. Hij vindt het wel lekker in z'n uppie. Hij gaat nu naar het hek en kijkt verlekkerd naar het rijke gedeelte Rest ligt nog steeds te slapen. Frank zit nu een manual te lezen.

08:00 Frank is uitgelezen en zit buiten weer (te wachten) bij de oven. Rest slaapt nog steeds en ik ga wat nuttigs doen

[Dit bericht is gewijzigd door REC op 14-09-2001 08:01]

vrijdag 14 september 2001 @ 08:30:38 #13
4605 KingShakur
back.... really...
pi_1632951
8.34 Frank zit rechtop op een stoel te knikkebollen, rest slaapt (eentje snurkt hard)
A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
  vrijdag 14 september 2001 @ 08:40:24 #14
4605 KingShakur
back.... really...
pi_1632961
Stem: "Willen alle bewoners zich verzamelen voor The Battle, deze begint over 5 minuten"
A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
  vrijdag 14 september 2001 @ 08:46:06 #15
4605 KingShakur
back.... really...
pi_1632974
Battle begint en Diane moet naar de Dagboekkamer
  vrijdag 14 september 2001 @ 08:48:48 #16
4605 KingShakur
back.... really...
pi_1632976
Een battle met als staartje een captainbattle..

Er staat een object waar ze 4 uur in moeten blijven zitten. Als ze het halen (alle vijf tegelijk) mogen ze weer naar het rijke gedeelte. De deuren moeten gesloten blijven.

Er zijn geen pauzes (plassen etc), niks mag je meenemen en alles wat in het object ligt moet in de originele staat blijven.

[Dit bericht is gewijzigd door KingShakur op 14-09-2001 08:53]

vrijdag 14 september 2001 @ 08:50:16 #17
4605 KingShakur
back.... really...
pi_1632982
Als de battle geslaagd is, gaat de captainbattle in.
De winnaar krijgt het object.
  vrijdag 14 september 2001 @ 08:58:39 #18
4605 KingShakur
back.... really...
pi_1633011
Het object is een Smart met opgeblazen ballen etc erin... ze husselen nu om iedereen er in te krijgen. Eens ze er inzitten met de deuren dicht begint de Battle. NU
  vrijdag 14 september 2001 @ 09:05:07 #19
4605 KingShakur
back.... really...
pi_1633020
Ze willen winnen, een makkie denken ze.
Frank en Kelly willen wel het autootje en Frank geeft aan zelfs 40 u er in te willen blijven.
pi_1633046
Het is doodstil op de streams, het enige watje hoort is wat wind in de microfoon.......
Jammer dat je niet kan horen wat in de auto gezegt wordt...

sorry, er komt een straaljager over, je hoort wel wat..

vrijdag 14 september 2001 @ 09:17:38 #21
4605 KingShakur
back.... really...
pi_1633050
Ik hoor wel alle gesprekken.
Ze hebben het over auto's, welke auto ze rijden, hoe ze een nieuwe auto uitzoeken, import uit Duitsland...
  vrijdag 14 september 2001 @ 09:35:38 #22
4605 KingShakur
back.... really...
pi_1633106
Het regent...
Voor de rest inhoudsloze gesprekken over knopjes in de auto, over de camera-mensen die om de auto heen lopen. Frank speelt met de claxon.

* KingShakur is weg nu, wie neemt over?

† In Memoriam † vrijdag 14 september 2001 @ 10:18:19 #23
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1633430
10:15 uur
Ze zitten allemaal nog in de Smart. er staan cameramensen vlakbij de auto te filmen. Frank en Kelly hebben de voorramen een stukje opengedaan. Ik vraag mij af of dit wel mag. Ze kleppen een beetje over radioprogramma's. Frank is een beetje druk. Hij lijkt de 'Aldrico-aanpak' te gebruiken om de rest uit de auto te krijgen. Hij wil de Smart zélf winnen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  † In Memoriam † vrijdag 14 september 2001 @ 10:20:05 #24
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1633446
10:20 uur
Gert-Jan moppert al een beetje dat-ie niet echt comfortabel zit. Op de opmerking van iemand dat-ie dan maar op de pook moet gaan zitten, zegt-ie: "Jezus, alsof ik vaseline op m'n ster heb". Of iets in die trant.

Andries stelt voor dat ze allemaal een kwartier hun mond houden: "Ik tel af, ok?".

† In Memoriam † vrijdag 14 september 2001 @ 10:28:14 #25
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1633516
10:30 uur
Er wordt niet of nauwelijks gesproken. Er ramt alleen iemand per ongeluk op de claxon.
  † In Memoriam † vrijdag 14 september 2001 @ 10:30:24 #26
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1633541
  † In Memoriam † vrijdag 14 september 2001 @ 10:39:20 #27
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1633627
10:35 uur
Andries: "zo, het kwartier is om, jullie zijn allemaal loosers, ik ben de enige die z'n mond gehouden heeft".
Frank: "Dus wij zijn loosers, en wat dan nog?".
Andries: "Niks, het was ook niet mijn idee, maar als we een spelletje doen, dan speel ik het ook uit".
Kelly: "Is één battle niet genoeg? Het spijt me dan dat ik het verpest heb".
Frank: "Nou nou, dat komt in de krant morgen".
  vrijdag 14 september 2001 @ 10:44:25 #28
3193 Rubbertje
ik denk, dus ik creëer
pi_1633678
Ze hebben het over drankjes...
En over "Frenkenstein genen" (gemanipuleerde maisgenen...?)
En over bier
  vrijdag 14 september 2001 @ 10:56:17 #29
3193 Rubbertje
ik denk, dus ik creëer
pi_1633773
Het gaat nou al en hele tijd over bieren: marketing, merken, gisting, soorten, light-bieren (Diane: wat is daar dan lite aan?).
  † In Memoriam † vrijdag 14 september 2001 @ 10:56:26 #30
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1633774
10:55 uur
Ze mopperen steeds meer dat ze zo beroerd zitten.
Zal de sponsor van dit wagentje leuk vnden
  † In Memoriam † vrijdag 14 september 2001 @ 11:03:18 #31
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1633824
11:00 uur
Ze rammen elkaar zo nu en dan met ellebogen, etc.
Frank: "Wel humor dit eigenlijk, met z'n allen in dit kutautootje".
Kelly: "Ik moet plassen".
Frank: "Nee, dat hou je maar in".
GJ: "Nee hoor, zeik maar in de auto".
GJ: "We mogen zeker niet de ballen leeg laten lopen?".
Frank: "Nee!".
  † In Memoriam † vrijdag 14 september 2001 @ 11:13:05 #32
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1633883
11:10 uur
Andries probeert een dealtje te regelen. Hij stelt voor er allemaal tegelijk uit te stappen: "Wat kost zo'n auto? 20 mille? 25 mille? Ik neem genoegen met 3!". Kelly: "Nee joh, je denkt toch niet dat ik die auto ga verkopen? Dat kunnen we niet maken". Idee afgewezen.
  † In Memoriam † vrijdag 14 september 2001 @ 11:18:06 #33
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1633917
11:15 uur
Het moppen- en raadselkwartiertje is aangebroken.

De eerste poging van Andries gaat volledig de mist in.

pi_1634013
Kelly voelt haar been niet meer...heeft bekneld gezeten.

Ze worden niet goed van de 'luchtjes' in de auto...
zweetvoeten e.d.

Dianne hapt naar adem door het stukje raam dat open staat, de cameraman staat er voor; die ontneemt haar de frisse lucht
Kelly gaat strax lekker in de sauna, haar haren wassen en dan iets lekkers te eten maken voor de rest.

Andries zit vol in de zon en roept dat het op een broeikas lijkt.

Ik ga ff stoppen i.v.m. de 3 min stilte..

[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 14-09-2001 11:57]

pi_1634235
Het gaat nog steeds niet erg goed met Diane...ze vraagt met huilerige stem of de cameraman weg wil gaan alsjeblieft.
De anderen schrikken en proberen haar op te beuren... "Kom op Diane, we zijn er bijna! Nog 40 minuten!!!!"
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_1634383
Diane hapt naar adem

Het gaat inmiddels wel weer met haar. Ze is stil en wacht geduldig af. Kees zit ook met zijn ogen dicht.Kelly praat veel. Een goeie vriend van haar speelt de hoofdrol in onderweg naar morgen....(Ik versta niet wie ze bedoelt)

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_1634485
het is gelukt
  † In Memoriam † vrijdag 14 september 2001 @ 12:58:45 #38
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1634491
En het Fok!forum is ook weer genoemd. Een keer of drie zelfs. Steeds meer lijken het te kennen. Of ze dénken dat omdat GJ het nu al meerdere keren heeft genoemd.
pi_1634519
ja ook over nep foto's.
  † In Memoriam † vrijdag 14 september 2001 @ 13:03:14 #40
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1634521
13:00 uur
Kelly, Diane en GJ zijn uitgestapt.

Andries en Frank gaan door. Andries is voorin gaan zitten. Alleen hij en Frank zitten er nu nog in. Ze willen allebei de auto winnen. Frank: "Waarom wil jij die auto winnen? Zeg het eens!". Andries: "Tsja, ik denk dat ik mijn moeder er blij mee kan maken". Frank: "En je moeder heeft geen centjes om een nieuwe te kopen?".

Frank gunt de auto dus absolúút niet aan Andries. Hij moet en zal winnen!

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 14-09-2001 13:05]

pi_1634524
als ik het goed begrijp zitten Andries en Frank er nog in, en die gene die er in blijft zitten krijgt de auto
pi_1634563
Frank stapt uit omdat Andries werkloos is nu en krijgt die auto
  † In Memoriam † vrijdag 14 september 2001 @ 13:12:03 #43
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1634581
13:10 uur
Door de vastberadenheid van Andries en zijn stoïcijnse reactie op de intimidatie-pogingen van Frank, heeft deze ingezien dat hij een harde heeft aan Andries. Frank heeft dus de strijd opgegeven.
pi_1635322
Kennelijk heeft in deze topic niemand begrepen wat voor weddenschap of uitdaging het nu precies was. Deze opdracht stond al gepland en was bedoeld voor de 6 bewoners en niet de nu nog aanwezige 5. Dit maakt dat de aanwezige ruimte in de auto nu aanmerkelijk groter was. Dus ook de opdracht eenvoudiger. Zeker niet voorzien door de productie was het vroegtijdige einde van de opdracht door het afhaken van alle 4 de bewoners. Stel je een situatie voor waarbij het uren en, ik bedoel 24 uur of meer zou hebben geduurd voor dat er uiteindelijk 1 man in die auto zou zijn overgebleven. Dat zou een geheel andere situatie hebben gegeven.
pi_1635391
quote:
Op vrijdag 14 september 2001 14:46 schreef tanjalies het volgende:
Kennelijk heeft in deze topic niemand begrepen wat voor weddenschap of uitdaging het nu precies was. Deze opdracht stond al gepland en was bedoeld voor de 6 bewoners en niet de nu nog aanwezige 5. Dit maakt dat de aanwezige ruimte in de auto nu aanmerkelijk groter was. Dus ook de opdracht eenvoudiger. Zeker niet voorzien door de productie was het vroegtijdige einde van de opdracht door het afhaken van alle 4 de bewoners. Stel je een situatie voor waarbij het uren en, ik bedoel 24 uur of meer zou hebben geduurd voor dat er uiteindelijk 1 man in die auto zou zijn overgebleven. Dat zou een geheel andere situatie hebben gegeven.
Iedereen snapt dat en iedereen weet dat, nu moet jij nog begrijpen dat je dit in het verkeerde topic hebt gezet
I wish for just once, somebody would call me "Sir" without adding the words: "You're making a scene"
  vrijdag 14 september 2001 @ 14:56:12 #46
4490 Tinkepink@work
Kloon van Tinkepink.
pi_1635407
quote:
Op vrijdag 14 september 2001 14:54 schreef D-RiSe het volgende:

[..]

Iedereen snapt dat en iedereen weet dat, nu moet jij nog begrijpen dat je dit in het verkeerde topic hebt gezet

Ook offtopic: Doe jij eens even rustig aan joh, nergens voor nodig om met je kop tegen de muur te slaan.

Enne, Tanjalies: lang niet gezien! Welkom terug!

Nee, ik ben niet aardig!
pi_1635661
Dank je tinkepink.
  vrijdag 14 september 2001 @ 15:22:53 #48
7814 wiip
Forgive, but never forget. JFK
pi_1635723
diane gaat met haar benen op de naakte piemel van frank liggen. het lijkt of ze er mee aan het spelen is.
of na 1 1/2 minuut is ze klaar of het werd haar te heet. nu zit ze met har kuit tegen zijn jodokus.
btw intussen zitten ze allemaal op kelly na in het bad
Descartes:Each problem that I solved became a rule which served afterwards to solve other problems. JFK:Mankind must put an end to war or war will put an end to mankind.
pi_1635952
15.47
Diane zit alleen nog met Andries in bad. IK kan niet verstaan waar ze het over hebben (te veel ruis)
pi_1636027
Ik mis niet zo veel zie ik al
Net als Blogabet altijd down...
pi_1636060
15.57
Diane en Andries zijn nu ook uit bad.
Kelly komt nu ook de badkamer binnen. Maar weer niet te verstaan, want nu hangt er een echo.
pi_1636194
16.11
Kelly: Nou dat ziet er niet uit met zo'n zender (ze heeft het over haar outfit (spijkerbroek strak roze shirt)

Diane is zich nog steeds aan het aankleden.

De mannen liggen op de bank

pi_1636219
Batterijen wisselen!!!!
pi_1636319
16.20
Gert Jan wil Thais eten. Hij wil vanavond ff feestvieren, iets lichts en niet met zo'n klomp in zijn buik zitten

Andries: Diane wilde eerst aardappelen en groente, ik denk niet dat ze daar veel steun in zal vinden, ik steun haar plan niet.

Diane: We moeten wel even wat vitamines enzo binnen krijgen

Kelly: Patat met frikandellen is ook niet gezond hoor

Diane: We kunnen geen boodschappen bestellen, we kunnen alleen afhaal eten kiezen

Ze stemmen nu wat ze willen eten

Kelly: Ik doe met je mee ik wil ook Thais, maar niemand luisterd naar mij

Andries: Ik wil ook wel Thais

Kelly: Oke dan doen we Thais

16.24
Ze hebben het er nu over wat ze nog meer willen bestellen

Gert Jan: Diane

Frank: Hoort ze niet

Andries: Bier kan vanavond wel...

vrijdag 14 september 2001 @ 16:30:20 #55
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_1636347
G-J en Frank zitten te babbelen in de luxe woonkamer.
G-J vindt dat het in rijkrustiger is dan in arm.
Beiden vinden ook dat de tijd zo snel gaat ; ze hebben 2 dagen in arm gezeten.
Frank : Zullen we morgenochtend even lekker gaan sporten ?
G-J : Ik wou straks al.
Frank : Dat kan niet. Lekker morgenochtend man, een uur of 10.

TUUT TUUT : Willen alle bewoners hun batterijen wisselen ?.

Frank doet dit voor G-J.
Frank : Blijf maar lekker lichen joh.
G-J is trouwens erg moe / lui. Hij lag even geleden ook al op de bank te slapen.
G-J ligt nu weer op die bank trouwens
G-J : Ze gooien die batterijen toch gewoon weg als ze gebruikt zijn ? Het zijn gewone alkaline-batterijen.

Diane komt binnen in een geel hempje.
Ze weet niet goed hoe het microfoontje vast te maken.

Kelly stelt voor Thais te gaan eten.
Frank zit een Spaans liedje van Aldrico te zingen.
Frank wil graag een rijtje Red Bull bestellen.
Frank : Verder vind ik alles best.
G-J wil graag kip met cashewnoten o.i.d.
Andries heeft het over patat.
Diane zou het liefst aardappelen met groente willen.
Andries : Ik ben bang dat Diane weinig steun zal krijgen.
G-J somt op wat ze kunnen bestellen ; Grieks, Indiaas, Thais, Chinees, Argentijns, Spare ribs, Pizzas
Kelly : Ik wil gewoon eten !
G-J : Het eten is geregeld. Het kost f 30,- per persoon.
Ze gaan er gelijk de normale boodschappen bij bestellen als gel voor Andries, Red Bull, bier.
Iemand (Kelly ?) wil een kapper.

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_1636496
Diane en Kelly zijn geirriteerd op elkaar (ofzo) over het eten.

Andries (?) vond het wel leuk, Frank niet.

pi_1636549
16.42
Het gaat lekker in het huis, nu reageren Gert Jan en Andries lekker geïrriteerd op elkaar.
  vrijdag 14 september 2001 @ 16:54:17 #58
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_1636619
Diane en Kelly kissebissen in de badkamer.

Diane : Hou je nu op of niet !?
Diane : Jij begint hoor niet ik.
Kelly : Ik voel me gewoon niet lekker.

G-J : We hoeven ons niet druk te maken om het eten. We kunnen alleen maar afhalen. Dat kan morgen ook.
G-J : Zijn er nog dingen waar we die 1.000 piek mee vol kunnen krijgen ?
Ze vragen zich nu af wanneer het tijdstip ingaat van het budget.
G-J : Dan heb je de vraag verkeerd gesteld.
Andries wordt ZEER kwaad nu !!!
Andries : Ik kan gvd de hele dag geen goed voor je doen. !!! Je doet dit bij iedereen. Ik heb het helemaal gehad !!!!
G-J : Doe even rustig...
Andries probeerd hetgeen hij wil zeggen nog eens rustig te vertellen.

Andries tegen G-J : Er komt geen fatsoenlijk woord uit je.
G-J : Ik wist niet dat ik je zo snel op de kast kon krijgen.
Andries : Dat je lukt bijna niemand...
Frank : Mij maakt hij eerst gek en nu hem. Dit zijn gewoon geen geintjes.
Diane : Anders ga ik gewoon weg.
Frank : Dat is de weg van de minste weerstand.
Frank : Ik vind het knap dat Andries over de zeik gaat.

Frank : Ik begrijp Andries. Toen de Battle was afgelopen mochten we het bestellen.
G-J : Ik vraag alleen of hij de vraag goed wil stellen.

Elders maken Kelly en Diane het met elkaar goed.
Ze houden nu van elkaar
Kelly : Ik hou gewoon van gezelligheid.

Diane : Nou moet je je smoel houden Frank.
Dit is een geintje

vrijdag 14 september 2001 @ 18:23:25 #59
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_1637369
In een rustige atmosfeer in de woonkamer op de bank praten G-J en Andries nog even over het voorval.
Ze komen er niet uit...
G-J vindt dat Andries niet had hoeven vragen wat voor boodschappen er gehaald moesten worden, omdat Diane dit wist, en G-J dit ook tegen Andries gezegd had.
Andries vondt dat G-J van kleine dingen een probleem maakt en mensen niet uit laat spreaken door overal tussendoor te komen.
G-J vindt juist dat Andries van kleine dingen een probleem maakt.
Andries : Je lijkt wel een soort God.
Frank : Beginnen we nou weer ? Ik dacht dat het uitgesproken was. Frank loopt zich zichtbaar op te winden dat hij zich er niet mee bemoeien kan.

Stem : Er staat eten in de verwenkamer op een dienblad.

pi_1637451
Ze zitten thais te eten.
Hebben het over Aldrico en dat ze hem missen
bij een exit loop ik als eerste naar Aldrico en niet naar mijn familie aldus Frank. Tevens heeft hij als hij eruit moet een enorme verrassing?

Hebben het nu over het thaise eten, diane wil niet weten wat erin zit omdat ze anders onpasselijk wordt:r

Als je gaat door filosoferen over iets, kom je altijd uit tot niets....probeer het maar, klopt altijd!
pi_1637634
Leuk aan het praten.
  † In Memoriam † vrijdag 14 september 2001 @ 19:42:11 #62
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1638043
19:40 uur
De groep zit wat te keuvelen. Frank zit alweer met een ontbloot bovenlijf. De rest heeft gelukkig wél het fatsoen normaal gekleed te gaan. Ze praten wat over dingen die ze allemaal in het arme gedeelte niet hadden. Diane verveelt zich. Frank: "Nou ga eens wat zingen voor ons". Diane: "Nee". (Pfieeeuw. Red.)
  vrijdag 14 september 2001 @ 21:15:45 #63
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_1638685
Kelly staat in de keuken hapjes te maken.

Er is een muziekje, en er is drank.

GJ zegt dat Bacardi/.... (?) er uit ziet als ouwe mannen zeik. Frank beaamt dat.

Frenk is nog steeds half ontbloot, hij vraagt of Diane bij 'm komt zetten. Hij gaat met zijn hoofd op haar schoot liggen.
Ze missen de klootzak (Aldrico) G.J. heeft daar geen commentaar op.
Ze hebben het erover dat ze al zoveel hebben meegemaakt, Diane zegt dat dat door Aldrico komt, dat hij leven in de brouwerij brengt en ook voor wrijving kan zorgen.

Ze hebben het er over dat Frenk straks een nieuwe naast hem in zijn bed komt. Frenk wil dat misschien wel niet en vraagt of Andries dat niet wel dan. Andries vindt dat zielig voor Kelly. Frenk is opgeschoven naar borsthoogte van Diane en vraagt nu of Diane niet bij hem wil komen slapen. Diane zegt dat ze lekker alleen blijft liggen. Dat vindt Frenk zout. Hij vertelt nou nog eens aan de anderen dat Diane dat niet wel. Hij doet wel een mitella om.

Ze praten allemaal al een beetje aangeschoten. Kelly geeft nou aan dat ze lekker alleen blijft slapen, dat ze niet bij iedereen zomaar gaat liggen. De rest zegt nu: ja hallo Driesje slaapt bij je.

bekijkt het van de andere kant
pi_1639273
Diane & Kelly zingen "What's up" van 4non blondes
GJ vindt dit het ultieme vrijdagavond nr
't gaat om hoe je ermee omgaat
  vrijdag 14 september 2001 @ 22:55:11 #65
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_1639406
Geroddel...

Andries : Wij treden nu een keer per maand op met het bandje. Als dat 4 keer per maand zou zijn, dan zou dat mooi zijn natuurlijk.
Frank : Kijk, wij worden captains (poe poe), maar ik zal je nooit fucken.
Andries : Ik jou wel. Ik zou wel van jou willen winnen.
Frank : Ik wil dan Diane in mijn team.

Andries : Ik denk dat we een chick in ons team krijgen.

Frank : Ik ben niet verliefd he. Maar jij ziet het ook he. (ze fluisteren nog steeds) Het gaat over Diane.
Frank : Mocht er iets gebeuren, dan ga ik er zo uit .
Andries : Maar buiten zijn toch ook mooie meiden ?
Onduidelijk gefluister nu.
Diane gilt / zingt nogal hard op de achtergrond.
Frank : Het laatste weekend met mijn vrienden..
Andries : Alle hoeken van het huis ??
Frank : Ik ben er gewoon gek op. Haar dochters zijn 12 en 14. Ze knuffelen meer met mij dan met hun eigen vader. Die relatie was voor degene waarmee ik laatst 6 jaar was. Zij betekent heel veel voor mij.
Frank : Als het hier gebeurd, gebeurd het.
Andries : Maar niet buiten dan ?
Frank : Als ze me eerst niet zien staan, dan nu ook niet.

Andries vertelt over zijn aanwezigheid in een disco met Robin, Georgie en Ferdi.
Andries : Ze waren helemaal gek !
Frank : Wat dacht je van mij als ik straks buiten kom ? (wat een air zeg.).

Frank gaat 'effen zeiken'.

vrijdag 14 september 2001 @ 23:29:00 #66
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_1639696
Ze moesten de batterijen wisselen.

Frank gaat naar de DK.
Vooraf zegt hij dat hij iemand (een nichtje) wil feliciteren. Dat was hij vergeten.
Na zijn bezoek aan de Dk zegt Frank dat hij BB bedankt heeft hoe BB over hun waakt.
Frank : Dat heb ik ook namens jullie gedaan.
Frank : Ook krijgen we zo 2 videootjes, en een envelop...
G-J : Wat is dat nou ? Doe je dat in je dagelijkse leven ook ? Iedereen bedanken ?
Frank : (rustig) BB verdiend een aai over de bol. Het is een projekt.
G-J : Ik krijg in de DK alleen maar op mijn kloten.
Frank : Dat ligt aan jezelf.

Ze gissen naar de 2 videobanden.
Een nieuwe bewoner ?

Frank : Er zijn tegen mij dingen gezegd, waar ik over nagedacht heb. Daar wilde ik ze toch even voor bedanken, en stiekum ook namens jullie.

Ze wachten op de 'piep' voor de banden.

pi_1640396
Ze praten over het risico dat BB meebrengt ten aanzien van het verliezen van je baan.

Frank steekt een heel verhaal af over zijn werk. Hoe hij naar Amerika moest om van alles te regelen. In Amerika vonden ze het geweldig dat hij meedeed aan BB en kreeg hij groen licht. Mailtjes gehad van iedereen, tot en met de hoogste baas aan toe om hem succes te wensen.

Vervolgens zegt Diane dat ze zich daaraan ergert, omdat het nou net ging om eventuele risico's en dat zij niks hoeft te horen dat het bij Frank wel goed gaat.

Frank reageert gepikeerd: 'nou dan hou ik voortaan mijn mond wel'

GJ zegt dat ie van Kelly meer verwacht. 'O ja' zegt Kelly?? 'Ja, zegt GJ, 'er zit bij jou een heel verhaal achter volgens mij, maar dat komt nog wel als de tijd rijp is'

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_1640493
GJ zegt dat ie weet dat ie arrogant overkomt, mede naar aanleiding van het filmpje dat de medebewoners hebben kunnen zien, waarop zijn BMW cabrio en nog wat zaken.

Frank zegt dat ie inderdaad arrogant is.

GJ weerlegt dat ie heeft gevraagd of zijn cabrio niet in beeld hoefde omdat hij deze reacties wel had verwacht. Hij wil niet gezien worden als de miljonair.

Hij geeft als voorbeeld dat hij ook als eerste wegging uit de auto van de battle. Die auto maakt hem niet uit bij wie die terecht komt maar het maakt hem wel uit dat hij wordt aangevallen, op een hoge toon, met veel wijzen en intimidatie, vind hij wel vervelend.

Hij vind het naar, en wil een stukje cohesie creeeren.
Frank zegt dat ie op zijn hoede is voor GJ. Heeft dat zelfs in de DBK te kennen gegeven. GJ zegt dat als hij nooit had verteld dat ie miljonair was Frank zo niet zou reageren.

Frank vraagt of GJ weet waarom hij door de mand is gevallen?
GJ zegt dat ie dat niet weet. Frank zegt dat hij enorm fout bezig was met het beoordelen van de kranten en tv beelden over amerika. Dan mag GJ nog zo'n verantwoordelijke baan hebben maar hij valt door de mand omdat hij niet wenst te geloven dat Amerika echt is. GJ zal altijd zijn maatje blijven maar hij is voortaan erg op zijn hoede voor wat GJ bettreft.

Andries gaat vragen stellen over zijn eigen filmpje en de rest mag alleen met ja of nee antwoorden.
Weten jullie nu waar ik woon en waar ik geboren ben??

Iedereen zegt ja. Kelly vraagt of hij dat erg vind. Andries geeft aan dat hij dat inderdaad liever niet had gehad. Met name voor een stukje anonimiteit na BB.

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  † In Memoriam † zaterdag 15 september 2001 @ 01:00:54 #69
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1640514
En we gaan weer vrolijk verder in: Streamverslagen 15 september 2001
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')