Kheb gewoon kippenvel van dit bericht, echt een heldendaad van die passagiers die niet meer om hun eigen leven hebben gevochten maar om de levens van anderen.
quote:Heb je ook een Bron ??
Op woensdag 12 september 2001 22:56 schreef Catwoman1967 het volgende:
Er is nu net bekend geworden dat in de 3e of 4e vliegtuig een man heeft gebeld met 911 en doorgaf dat ze gekaapt waren. Hij kreeg de informatie dat er al 2 vliegtuigen gekaapt waren en dat zij waarschijnlijk ook onderdeel van het plan waren. De man wist dus van de andere aanslagen af en heeft de passagiers van zijn vliegtuig ingelicht en ze hebben een stemming gehouden wat te doen en toen hebben ze de kapers aangevallen en daardoor is dat vliegtuig wat of onderweg was naar Het Witte Huis of naar Air Force One neergestort op Het Pentagon of in Pittsburg. De passagiers hebben dus voorkomen dat Het Witte Huis of Air Force One geraakt zou wordenKheb gewoon kippenvel van dit bericht, echt een heldendaad van die passagiers die niet meer om hun eigen leven hebben gevochten maar om de levens van anderen.
[Dit bericht is gewijzigd door Re op 12-09-2001 23:01]
quote:In ieder geval het 1 van de 2 laatste niet. Ze hebben het gesprek opgenomen. De mensen van 911 konden dus de stemming horen en dat ze aan het vechten waren.
Op woensdag 12 september 2001 22:58 schreef Re het volgende:
dus niet neergeschoten door F16s
quote:Naja, die eerdere twee vliegtuigen deden of konden dat niet, en vaak raken mensen in paniek verdoofd door angst. Alle hulde voor deze mensen dus.
Op woensdag 12 september 2001 23:05 schreef IceAnt het volgende:
Op zich een mooie daad natuurlijk maar op dat moment wisten ze dus al dat ze dood gingen. Lijkt me dus een reaktie die voor de hand ligt.
quote:de mens is "geprogrammeerd" voor overleving dus ligt niet voor de hand, vandaar eerst een stemming?
Op zich een mooie daad natuurlijk maar op dat moment wisten ze dus al dat ze dood gingen. Lijkt me dus een reaktie die voor de hand ligt.
quote:Ze hadden ook verlamd kunnen raken en niets kunnen doen, wel of niet weten dat je dood gaat, vindt het nog steeds een heldendaad. Ze hebben hun eigen angsten opzij gezet.
quote:sukkel!..... denk eens na, je hoort net dat je in een vliegende bom zit.....paniek!, Shock! en zware stress maken zich dan van je meester, je kunt niet meer helder denken......en je bent met nog 90 anderen die mischien nog wel heftiger reageren, voordat je dan zo ver bent jezelf op te offferen....man!!! zie het voor je,,,,,,getver!!!
quote:Zeer veel respect.
Op woensdag 12 september 2001 23:04 schreef WarriorNL het volgende:
Diep respect voor deze passagiers.
Ik voorspel een film....
quote:Dan kan dat dus het vliegtuig zijn waar we het over hebben.
Op woensdag 12 september 2001 23:09 schreef Topic het volgende:
Op een nieuwsuitzending (kwee nie meer welke) werd gezegd dat het vliegtuig bij pitsburg zich met de neus in de grond geboord had. Die moet dus recht naar beneden gedoken zijn en is dus niet neergestort of neergeschoten.
quote:ehhh meneer, als er in de cockpit van een verkeersvliegtuig een gevecht plaastvindt van leven op dood, is het dan onvoorstelbaar dat het vliegtuig zich de grond in boort???
Op woensdag 12 september 2001 23:09 schreef Topic het volgende:
Op een nieuwsuitzending (kwee nie meer welke) werd gezegd dat het vliegtuig bij pitsburg zich met de neus in de grond geboord had. Die moet dus recht naar beneden gedoken zijn en is dus niet neergestort of neergeschoten.
quote:Inderdaad. En als enige zou ik dat niet ziek vinden.
Op woensdag 12 september 2001 23:09 schreef nipeng het volgende:
Ik voorspel een film....
Standbeeld voor deze mensen. Geld naar hun nabestaanden.
quote:Wie had het over offeren????
Op woensdag 12 september 2001 23:11 schreef IceAnt het volgende:
Wat nou op offeren??
Je hoort dat je zeer waarschijnlijk gaat neerstorten, dan neem je toch iedereen mee die daar schuldig aan is??
quote:jezelf op offeren = overdrachtelijk, geldt dus voor elke passagier....geeezzzzz moet alles uitgekauwd worden???
Op woensdag 12 september 2001 23:11 schreef IceAnt het volgende:
Wat nou op offeren??
Je hoort dat je zeer waarschijnlijk gaat neerstorten, dan neem je toch iedereen mee die daar schuldig aan is??
quote:Dat zeg ik toch ? Dat tie zich doelbewust de grond ingeboord heeft ?
Op woensdag 12 september 2001 23:11 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
ehhh meneer, als er in de cockpit van een verkeersvliegtuig een gevecht plaastvindt van leven op dood, is het dan onvoorstelbaar dat het vliegtuig zich de grond in boort???
lijkt me duidelijk
quote:Ik zou er ook geen probleem mee hebben dus je bent niet de enige.
Op woensdag 12 september 2001 23:11 schreef speknek het volgende:
[..]
Inderdaad. En als enige zou ik dat niet ziek vinden.
Standbeeld voor deze mensen. Geld naar hun nabestaanden.
quote:doelbewust??? ik denk het niet, ik vrees dat iedereen die het vliegtuig had kunnen redden, inmiddels al dood was of lag te bloeden, de highjackers waren waarschijnlijk al overmand....bah!
Op woensdag 12 september 2001 23:14 schreef Topic het volgende:[..]
Dat zeg ik toch ? Dat tie zich doelbewust de grond ingeboord heeft ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |