Nu zijn we met zijn allen terecht gekomen in het jaar 2001, allemaal redelijk goed ontwikkeld..
Kan iemand mij hier eens uitleggen waarom strax een heel land slachtoffer gaat worden van wraakacties terwijl er maar een zeer kleine groep verantwoordelijk is voor hetgeen wat er gebeurde in Amerika?
* Loedertje snapt er geen fuck meer van
quote:Kijk maar eens in threads over marokkanen die de straat opgaan. Lees wat mensen zeggen over de vrijheid van meningsuiting. Door zulke mensen, loedertje.
Op woensdag 12 september 2001 22:23 schreef Loedertje het volgende:Kan iemand mij hier eens uitleggen waarom strax een heel land slachtoffer gaat worden van wraakacties terwijl er maar een zeer kleine groep verantwoordelijk is voor hetgeen wat er gebeurde in Amerika?
Dat heet nu de dictatuur van de meerderheid, ehhh.. democratie.
Bovendien moest het maar eens afgelopen zijn met die flauwekul (aangenomen dat de daders uit de Arabische wereld komen) met al dat geweld in naam van allah
[Dit bericht is gewijzigd door The_Great_Cornholio op 12-09-2001 22:27]
Lijkt me duidelijk...
Zo is het, de wereld is hard, de mens is zelfdestructief, helaas... We hadden beter een natuurlijke vijand kunnen hebben Ik wou ook dat het anders was, maar dan ben ik ineens een idialist, pacifist of een wat dan ook. So what...
*mijn keuze voor zelfbehoud, ook voor de mensheid*
quote:Nog even en ik ben zeker hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor de aanslagen in de VS ??
Op woensdag 12 september 2001 22:25 schreef Claudia_x het volgende:[..]
Kijk maar eens in threads over marokkanen die de straat opgaan. Lees wat mensen zeggen over de vrijheid van meningsuiting. Door zulke mensen, loedertje.
Dat heet nu de dictatuur van de meerderheid, ehhh.. democratie.
quote:indirect zegt Bush dit.
Op woensdag 12 september 2001 22:25 schreef The_Great_Cornholio het volgende:
Wie zegt dat er een heel land slachtoffer van wordt danBovendien moest het maar eens afgelopen zijn met die flauwekul (aangenomen dat de daders uit de Arabische wereld komen) met al dat geweld in naam van allah
![]()
![]()
hij zegt namelijk dat hij niet zal toleren dat een land de daders in "bescherming" neemt. Stel nou dat Bin Laden de dader zou zijn, dan verklaart de V.S. waarschijnlijk de oorlog aan Afghanistan, tenzij Bin Laden uitleveren (en die kans acht ik vrij klein)
quote:Propageerde jij voor grenzen aan de vrijheid van meningsuiting
Op woensdag 12 september 2001 22:27 schreef Topic het volgende:[..]
Nog even en ik ben zeker hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor de aanslagen in de VS ??
quote:en die Bin Laden laat zich natuurlijk zomaar pakken? De Taliban heeft niet eens het hele land onder controle, laat staan de macht om een miljardair die tot op de tand bewapend is uit te leveren
Op woensdag 12 september 2001 22:31 schreef stevenshof het volgende:
afghanistan wil hem wel uitleveren maar dan moet het vaststaan dat hij het heeft gedaan...
quote:Lijkt me stug, ik denk niet dat de VS nou Saudi Arabie gaat platbombarderen hoor
Op woensdag 12 september 2001 22:33 schreef FuTilE het volgende:
... ook al durft niemand dat concreet te zeggen, de oorlog aan de Islamitische wereld verklaard hebben...
[Dit bericht is gewijzigd door Re op 12-09-2001 22:38]
quote:Sorry. Ik verwarde je je met een mijner opponenten. Lette even niet op. Heb niets gezegd
Op woensdag 12 september 2001 22:32 schreef Claudia_x het volgende:[..]
Propageerde jij voor grenzen aan de vrijheid van meningsuiting
quote:Het zij je vergeven. In het heetst van de strijd...
Op woensdag 12 september 2001 22:38 schreef Topic het volgende:[..]
Sorry. Ik verwarde je je met een mijner opponenten. Lette even niet op. Heb niets gezegd
quote:Hmz, dus mijn eerdere bewering "wij" tegen het "Groene Fascisme" klopt helaas..
Op woensdag 12 september 2001 22:33 schreef FuTilE het volgende:
Omdat de hele westerse wereld nu op een lijn gezet wordt (onder het mom van "Wij, de 'geciviliseerde' wereld" tegen het kwaad), en we, ook al durft niemand dat concreet te zeggen, de oorlog aan de Islamitische wereld verklaard hebben...
Actie-reactie snap ik btw wel, alleen ik wil eigenlijk als mens niet begrijpen dat "wij"nog zo primitief reageren en er nu al sprake is van het "afstraffen van een héél land" als er slechts een kleine groep hoofdverantwoordelijk is..
quote:Nee, direct gezien zeker niet, maar er wordt hier gespeeld met vuur... In de rhetoriek van de VS is geen plaats voor nuance, het is wij,goed tegen hen,kwaad. Als je nu al hoort dat "ieder land of persoon, met wat voor betrekking tot de aanslagen dan ook, zij het herbergend, zij het financieel steunend enz." nooit meer veilig zal zijn, en de hele westerse wereld gaat daar in mee, dan kun je je indenken dat er een zwart-witte sfeer gaat ontstaan. Verder is de status van de VS zo aangetast, dat zij er niet terug voor zullen deinzen om een indien nodig een zondebok aan te wijzen... En de westerse wereld zal de VS daar onvoorwaardelijk in steunen.
Op woensdag 12 september 2001 22:37 schreef Re het volgende:[..]
Lijkt me stug, ik denk niet dat de VS nou Saudi Arabie gaat platbombarderen hoor
quote:* Loedertje weet alleen dat 20 April de geboortedag van Adolf was
Op woensdag 12 september 2001 22:45 schreef BSE het volgende:
Ehm TOPIC wat is er nou op 20 april??
Zie reaktie in thread Marrokaanse gemeenschap veroordeelt gedrag??![]()
* Loedertje gaat ff naar die thread om te kijken waar BSE op doelt..
quote:De oplossing komt daar vanzelf . Als je niet kunt wachten gebruik dan een zoekmachine.
Op woensdag 12 september 2001 22:45 schreef BSE het volgende:
Ehm TOPIC wat is er nou op 20 april??
Zie reaktie in thread Marrokaanse gemeenschap veroordeelt gedrag??![]()
quote:Waaarom, in deze zogenaamde "beschaving" dan wel toegeven aan die wraak gevoelens?
Op woensdag 12 september 2001 22:51 schreef Schorpioen het volgende:
Door wraakacties zullen ook een heleboel onschuldigen getroffen worden. Wraak is aan de ene kant mssch begrijpelijk maar het is imo NOOIT een oplossing.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |