abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 september 2001 @ 22:11:22 #1
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_1605800
Eén van mijn favoriete topics vorig jaar, was volgens mij een topic van Harrie: Wat niet in de streams te zien was.
In dit topic plaatste hij met grote regelmaat stukjes van andere websites met gebeurtenissen die niet op de streams te zien waren. Erg prettig vond ik altijd, want dan hoefde ik niet steeds al die andere websites door te spitten. Dit jaar weer?

Om vast het startschot te geven hier een stukje over Andries in de dagboekkamer:

Andries ondervraagd na Battle
Terwijl Kelly en Diane eindelijk hun haren kunnen wassen en hun benen kunnen scheren, wordt Andries naar de dagboekkamer geroepen om een aantal vragen te beantwoorden.

Big Brother wil weten of hij veel steun gehad heeft aan zijn medebewoners tijdens de Battle. Ja ontzettend veel! In het begin was het niet nodig en toen zei ik: ga maar slapen jongens, toen ging het nog goed! Maar als ze er vanmorgen niet geweest waren dan had ik het niet gered.

Diane
Vooral Diane is heel lief geweest. Ze kwam met me praten door het hek en de gesprekken die ik met haar had waren heel diepgaand. Daar blijf je wakker van, omdat je diep moet nadenken over je antwoorden. Ik heb ook heel veel aan Gert-Jan gehad. Hij heeft me er vanmorgen doorheen getrokken. En Frank is volgens mij bijna net zo veel wakker geweest als ik!

Kelly
Als Big Brother hem vraagt of er ook mensen waren waar hij niet zo veel aan had, antwoordt hij vastberaden: Kelly. Ze stelde zich passief op, bleef aan tafel zitten. Ze kwam nooit eens met een krukje bij het hek zitten om een praatje met me te maken. Kelly is veel met zichzelf bezig. Ze had het er alleen maar over hoe graag ze haar haren wilde wassen en stond de hele tijd voor de spiegel. Ik ben van plan om het contact met haar wat aan te halen, maar qua steun in de Battle heb ik niks aan haar gehad.

Aldrico
Big Brother is benieuwd wat Andries van de momenten met Aldrico tijdens de Battle vond. Dat waren hele speciale momenten, waarop we elkaars hand vastpakten, elkaar diep in de ogen keken en elkaar rustig lieten uitspreken. Ik denk zeker dat onze band gegroeid is.

Over de vraag wat zijn plannen voor straks zijn, hoeft hij niet lang na te denken. Ik wil heel graag met mijn vriendjes het bad in, maar als ik in de spiegel kijk zie ik heel diepe zwarte wallen onder mijn ogen. Ik denk dus wel dat ik snel naar mijn bedje ga!

www.big-brother.nl

Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 10 september 2001 @ 22:15:54 #2
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_1605856
Nou.. dat contact met Kelly heeft ie inmiddels wel aangehaald...
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_1608005
Wat goed dat je dat nog weet Tinkepink !
Helaas ben ik fysiek momenteel niet in staat dit te doen.
Komt hoop ik wel weer hoor !

Misschien kan jij de regie van dit topic op je nemen ?

Groet,
Harry

Het komt goed.... En anders maar niet.
  dinsdag 11 september 2001 @ 08:56:06 #4
4490 Tinkepink@work
Kloon van Tinkepink.
pi_1608611
Ik zal het proberen. Maar omdat ik het erg druk heb op mijn werk heb ik er misschien niet altijd tijd voor. Hulp van medefokkers is dus van harte welkom!
Nee, ik ben niet aardig!
  woensdag 12 september 2001 @ 15:21:16 #5
4490 Tinkepink@work
Kloon van Tinkepink.
pi_1619127
Ruzie tussen Kelly en Diane
Jij bent alleen maar met je uiterlijk bezig. Diane wordt kwaad op Kelly als deze haar niet komt helpen in de keuken.

In plaats daarvan bekijkt Kelly zichzelf in het spiegeltje dat zij van Diane heeft geleend. Ik leen jou nooit meer iets, als het zo gaat! Boos beent Diane de tuin in. Als Frank de boel wil sussen, sneert ze: Ik bepaal wanneer het voor mij de limiet is!Geschrokken gaat Frank haar achterna. Hij pakt een stoel en gaat naast haar zitten in de tuin. Ik ga gewoon naar huis en laat haar hier in de shit zitten!is haar eerste reactie. Frank kalmeert haar en probeert het gebeuren te relativeren.
Kelly moet ook haar verhaal kwijt en is de dagboekkamer ingegaan. Ik wilde alleen maar haar spiegeltje lenen en toen, bleeeeh! Ik weet niet wat ik heb hoor met vrouwen, dat heb ik altijd. Hoe komt dat nou? Helaas voor haar kan Big Brother geen antwoord geven op deze vraag. Big Brother raadt haar aan om met Diane te praten. Dit advies volgt Kelly meteen op. Ze gaat naast Diane en Frank in de tuin zitten. Ik heb je spiegeltje meteen op tafel gelegd en ik zal het volgende keer niet meer van je lenen, goed? Diane vraagt zich af of ze volgende keer nog wel iets uit zal lenen. Kelly raakt geïrriteerd. Ik zal het in het vervolg niet eens meer vragen, omdat ik me daar heel ongemakkelijk bij voel. Jij doet er zo moeilijk over!Diane reageert niet meer en kijkt de andere kant op. Schouderophalend trekt Kelly zich terug in de huiskamer.

www.big-brother.nl

Nee, ik ben niet aardig!
  maandag 17 september 2001 @ 20:08:45 #6
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_1661637
*schopje*

"Ik kuste Diane om Frank te plagen"
Na de scènes van vannacht roept Big Brother de bewoners één voor één in de dagboekkamer om te vragen hoe zij zich nu voelen.

Patricia Mesman 17-09-2001 17:41
Gert-Jan bijt de spits af. “Gefeliciteerd met de punten die je gister tijdens de Battle hebt behaald”, begint Big Brother. Gert-Jan vertelt dat hij zich top voelt. “De spanningen in het Huis zijn weg. Het is gister een mooie dag geweest, ik heb genoten van Kel en Diane en van het spektakel van Frank en Diane, maar daar heb ik de helft niet van meegekregen.”
De volgende in de dagboekkamer is Frank. “Ik heb het een beetje moeilijk,” begint hij, “er zijn wat dingen gebeurd, die ik moet verwerken. Ik heb van tevoren met mezelf afgesproken dat ik niet verliefd zou worden en dat is toch gebeurd. Ik heb een zwak voor Diane, maar ik blijf wel op mijn hoede.” Hij zucht even en zegt dan moedig: “Ik sla me er wel doorheen!”

“Het wordt niets tussen mij en Kel,” vertrouwt Andries Big Brother toe, “we zijn gewoon niet verliefd op elkaar.” “Kan het niet zijn dat Frank écht gevoelens heeft voor Diane?” vraagt Big Brother hem. “Hij is echt gek op dat meisje, hij is helemaal verkikkerd”, is het simpele antwoord. Verder wil Andries nog even aan Big Brother kwijt dat hij niet, zoals Gert-Jan hem verwijt, van tevoren het plan had om de auto te winnen. “Ik wil dat idee uit de wereld hebben, ik ben namelijk heel eerlijk en verre van achterbaks.”

“Dag Diane, vertel eens, hoe is het met je?” vraagt Big Brother als Diane zich met een cappuccino in de dagboekkamer installeert. “In principe gaat het hartstikke goed, maar ik heb eens goed nagedacht toen ik vannacht in bed lag. Na alles wat er gisteravond was gebeurd, vroeg ik me af of het wel verstandig is om in het Huis te blijven. Normaalgesproken heb ik wel een rem als ik heb gedronken, maar die ontbreekt hier.” “Je hebt Kelly gekust!” Big Brother is benieuwd naar haar reactie hierop. “Als je me dat van te voren had meegedeeld, zou ik het niet geloofd hebben! Ik voel me niet zo tot Kelly aangetrokken dat ik iets met haar zou willen. Ik deed het absoluut niet om Frank uit de tent te lokken.” Verder bekent Diane dat ze straks het liefst met Andries en Gert-Jan in het team komt te zitten. “Bij Kelly en Frank ben ik bang dat ik mezelf niet in toom kan houden!”

Kelly is de laatste bewoner die in de dagboekkamer komt. “Er zijn gekke dingen gebeurd vannacht”, begint Kelly vrolijk. “Ik heb Diane gekust om Frank een beetje te plagen. Ik weet dat hij haar leuk vindt. Maar ik had niet verwacht dat het zo uit de hand zou lopen tussen Frank en Diane.” Over Gert-Jan is Kelly erg positief. “Ik voel me veilig bij hem, hij is een soort papabeer voor me. Ik ga niet met hem zoenen, want hij is mijn type niet. Trouwens, ik zit hier niet in het Huis om met iedereen te tongen!”

www.big-brother.nl

maandag 17 september 2001 @ 20:14:26 #7
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_1661691
Frank heeft sex gehad met Diane!!!!

Frank verlangt meer van Diane
Frank heeft even behoefte aan ‘mannenpraat’ met Andries. Hij vraagt Kelly daarom of ze, net als de rest, naar de slaapkamer wil gaan. Gehoorzaam trekt Kelly zich terug.

Mirthe Lems 17-09-2001 18:53
Frank bekent Andries dat hij het heel moeilijk heeft met wat er gisteren met Diane is gebeurd. Mijn grootste struikelblok op dit moment is dat ik keihard word geconfronteerd met de feiten. Ze zit boven op mijn lip. Andries knikt begrijpend. Wat beurd is, is beurd. Ze kwam bij me liggen en we hebben gecopuleerd. Ik heb er van genoten, maar het is klaar. Andries vraagt waar hij het dan zo moeilijk mee heeft. Frank lijkt het zelf niet goed te weten. Ik ben nog nooit echt verliefd geweest. Ik wil ook geen relatie maar… Hij maakt zijn zin niet af. In plaats daarvan loopt hij naar de keuken en schenkt zichzelf een stevige borrel in.
Ik zie hoe ze naar me kijkt, vervolgt Frank zijn verhaal als hij terug is, en ik zoek er niks achter, maar toch merk ik dat ze iets voor me voelt. Andries vraagt waar Diane volgens hem dan bang voor is. Frank antwoordt resoluut: Dat we weer gaan copuleren. Ze is hartstikke heet, weet je. Andries grinnikt om deze ontboezeming, maar Frank gaat onverstoorbaar verder. Ze doet nu zo raar. Ik ben niet boos op haar, maar het moeilijkst is dat ik straks misschien de strijd met haar moet aangaan. Andries vraagt: Waarom is dat moeilijk? Je weet allebei dat je bij Big Brother Battles kunt treffen. Frank luistert niet eens. Ik heb het er vandaag heel moeilijk mee en dan zegt ze: ‘Ja, daar kan ik je niet mee helpen.’ En dat stuit me tegen de borst! Andries probeert hem voorzichtig duidelijk te maken dat Diane de toenaderingen van Frank misschien wel niet meer op prijs stelt. Als ze zegt: ‘Ik voel niks voor je’, dan... Frank laat hem zijn zin niet afmaken en roept verontwaardigd: Dat heeft ze niet gezegd! Niet in bed in ieder geval. Andries vindt dat hij het dan nog eens op de vrouw af aan haar moet vragen. Op het moment dat ze zegt: ‘Ik wil niks met je en ik voel niks voor je’, dan kun je het het beste laten rusten. Frank verzucht spijtig: “Het enige wat ik van Diane verlang, is dat ik soms effe tegen haar aan mag liggen.

www.big-brother.nl

pi_1661900
Vies woord hè?? Copuleren!!!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  maandag 17 september 2001 @ 20:38:07 #9
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_1661935
Ach meisje, het gaat mij niet om het woord, maar om het feit dat een aantal mensen zich afvroegen of Frank het nu met Diane gedaan had. Aangezien ik het antwoord niet in de streams heb terug gezien heb ik het hier maar geplaatst.

En nee, copuleren is geen vies woord, sterker nog, ik vind het een van de meest 'nette' woorden om 'de geslachtsdaad' te beschrijven (en dat vind ik pas een 'vies' woord).

maandag 17 september 2001 @ 20:42:31 #10
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1661982
Ik geloof er niks van dat Frank en Diane gecopuleerd hebben. Die Frank verzint maar wat. Diane moet 'em niet. Diane kicks (Franks) ass!
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_1661992
Ehh, Dianna heeft ongeveer 20 sec op Frenk gezeten in bed, ze ging wat op en neer. Volgens mij gebeurde het toen wel. (let wel op: 20 sec)
De rest was alleen gefrunnik.
  maandag 17 september 2001 @ 20:45:00 #12
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_1661994
quote:
Op maandag 17 september 2001 20:42 schreef Marble het volgende:
Ik geloof er niks van dat Frank en Diane gecopuleerd hebben. Die Frank verzint maar wat. Diane moet 'em niet. Diane kicks (Franks) ass!
Ja, daar zat ik ook al aan te denken. Volgens mij is Frank een beetje in de war. In ieder geval wekt hij bij mij de indruk dat hij een beetje sexueel gefrustreerd is.
pi_1662145
quote:
Op maandag 17 september 2001 20:44 schreef Knarfy het volgende:
Ehh, Dianna heeft ongeveer 20 sec op Frenk gezeten in bed, ze ging wat op en neer. Volgens mij gebeurde het toen wel. (let wel op: 20 sec)
De rest was alleen gefrunnik.
Ik heb die streamd ook gezien.... als dat neuken is, of copuleren om het eens mooi te zeggen, dan snap ik wel waarom Frank vrijgezel is. Als je tot 20 hebt kunnen tellen in die tijd dan kun je wel heel snel tellen.

Ik had heel erg last van plaatsvervangende schaamte bij die beelden. Dat die Frank zo'n bord voor zijn kop kan hebben en dan ook nog gaat zitten ontkennen dat ie sommige dingen heeft gezegd.
Ik hoop dat ze dit stukje gaan uitzenden, want het was ronduit genant...

Ik heb geen goed woord meer over voor die Frenk

pi_1662196
snap d'r nix meer van
eerst Ramt Diane Frank voor zijn kop..opflikkeren ,ik mot nix van je en dan fuckt ze met hem?????

Kan iemand het effe uitleggen hoe het nu zit?

pi_1662436
Ik begrijp het zelf ook niet helemaal.
Ik heb 's avonds niet gekeken alleen 's nachts.
En daar begreep ik uit dat ze hem geslagen had enzo.

Wat ik gezien heb was ongeveer zo:
F en D lagen samen in bed, D zij steeds "nee, nee", maar ze ging niet weg.
Een beetje gefrunnik, zoenen, slip uit en maar "nee, nee" blijven zeggen. (hier begreep ik echt niets van, ga dan weg!)
Frenk maar: ik hou van, ik vind je lief, enz.
Andries zij hier ook nog wat van, maar ze bleef maar liggen.
Andries ging toen weg.
Nog meer zoenen, gefrunnik, gehijg, enz.
Toen ging D op F zitten, nog geen 20 sec op en neer, en er weer af.
F: "ik hou van je", enz. D "nee, nee"
5 min later ging ze eindelijk weg.

dinsdag 18 september 2001 @ 14:24:52 #16
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_1667923
Eigenlijk is dit meer iets voor 'voer voor psychologen', maar goed. Als ik het zo snel kan inschatten is Diane typisch een meisje met een laag zelfbeeld en kan ze moeilijk omgaan met intimiteit. Dit kan (hoeft dus niet perse) leiden tot bovenstaande situaties. Heb momenteel niet zo veel zin om er verder op in te gaan, maar herken veel van haar gedrag van mezelf uit het verleden. Misschien dat een psycholoog beter kan uitleggen wat er met haar aan de hand is?
  dinsdag 18 september 2001 @ 19:52:12 #17
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_1671298
Speculaties over nieuwe bewoners
Gert-Jan en Diane maken gebruik van de fitnessruimte. Frank vertelt Andries de laatste ontwikkelingen van Diane en de twee speculeren over de nieuwe bewoners.

Esther Coumans 18-09-2001 12:29
Het is nu allemaal uitgepraat, begint Frank het verhaal. eïnteresseerd luistert Andries met een broodje in zijn hand naar Frank. Ze is heel gevoelig, maar enorm eigenwijs. Ze hecht waarde aan bepaalde dingen, die je niet ziet. Frank bekent dat hij gisteren schrok van haar reactie op de teamverdeling. Als ik captain zou worden, zou ik Diane als eerste in mijn team nemen. Diane vertelde me dat ze niet met mij in één team wilde, omdat ik dat niet aan zou kunnen. Frank vindt het belachelijk. Ik zie Diane gewoon zoals ze twee dagen geleden was. Dat andere hoofdstuk is afgesloten.

Hometrainer
Gert-Jan en Diane trainen in de verwenkamer op de fitnessapparaten. Diane begint op de hometrainer en Gert-Jan start op de loopband. Al snel loopt het zweet van het gezicht van Gert-Jan. Op de loopband kan je onder andere de afstand en je hartslag zien. Gert-Jan is nieuwsgierig naar zijn hartslag. Hij stopt even om op het knopje te drukken. Shit, nu ik ben gestopt, ben ik al mijn gegevens kwijt en ik weet mijn hartslag niet eens. Diane: Dat is echt balen, ant nu ben je uit je ritme. Na de training stappen de twee onder de douche.

Andries en Frank speculeren op de bank over aanstaande donderdag. Ik ben benieuwd wat voor nieuwe bewoners we krijgen”, zegt Andries. Frank bekent ook nieuwsgierig te zijn. Frank wrijft in zijn handen. Misschien komt er wel een lekker kippetje bij. Andries moet lachen om deze bewoording. Als er een leuke chick binnenkomt, why not? is zijn mening. De twee glunderen en kijken uit naar de nieuwe bewoners.

www.big-brother.nl

dinsdag 18 september 2001 @ 19:56:01 #18
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1671339
quote:
Op maandag 17 september 2001 20:42 schreef Marble het volgende:
Ok nu geloof ik dus wel dat ze gecopuleerd hebben... Maar Diane wordt met de minuut cooler!
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_1727708
Diane zegt alles in stilte

Het gaat niet goed met de Bewoners in Arm. Vanochtend wilde Frank niet praten, nu houdt Diane haar lippen stijf op elkaar.

Mascha Prins 24-09-2001 21:11

Arm - Diane is overduidelijk van slag. Ze kijkt triest uit haar ogen als ze buiten het zicht van de anderen is, maar elke keer dat zij wel in hun blikveld verschijnt staat haar gezicht op storm. Ze zegt niets tegen Andries, Daniëlle en Frank. Dit houdt ze al een paar uur vol.
De oorzaak ligt, alweer, bij Frank. Tijdens een teamgesprek heeft hij aangegeven tegen de nieuwe en toekomstige bewoners niet te liegen over zijn vrijpartij met Diane. Gesprekken over wat er tussen haar en Frank gebeurt is, leidde al eerder tot commotie bij Diane. Zij zegt dat ze alleen met Frank gezoend heeft, verder herinnert ze zich niets.

Stilte
Nu weigert Diane met de rest te praten. Ze eet haar maaltijd in stilte en verdwijnt daarna naar buiten om haar tanden te poetsen. Dat ze niet praat, betekent niet dat ze geen geluid maakt. Ze smijt met de deur en loopt herhaaldelijk de aanwezige blikken emmers om.

Haar teamgenoten vragen zich af wat er precies met haar aan de hand is. Ik merk al de hele middag dat iets haar niet lekker zit, merkt Daniëlle op. Ik heb haar gezegd dat ik er voor haar ben als ze wil praten. Als ze dan niet zelf komt, houdt het op. Frank houdt op met vragen wat Diane dwars zit. Andries, die zijn taak als captain serieus neemt, zegt dat hij later wel even met haar zal praten.

Die kans krijgt hij voorlopig echter niet, want Diane kruipt zonder iets te zeggen in bed. Ze heeft een doekje om mee te tutten, ook duimt ze. Dan verstopt ze haar hoofd in de slaapzak en begint zachtjes te huilen.

bron: www.big-brother.nl

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')