ik wordt gek van die stralende verkoperblik van je
WATI!!!
* VixenFromHell vlucht gauw de bossen weer in
wil nie weer ontvoerd worden hoor!
*sleurt Vixen weg...
[Dit bericht is gewijzigd door Ali Salami op 19-11-2000 22:18]
* Ali Salami loopt naar de Titan
Hee, zag ik daar dat vervelende meisje??? Nee, vast niet, die krijg ik nog wel....
40 miljoen... ik had het je voor de helft kunnen leveren.
quote:BAAAAAS!!! HET ETEN IS BEZORGD
Op 19 november 2000 22:25 schreef Xenia het volgende:
Wati!! Je bent opgelicht! Ze hadden je watje moeten noemen.40 miljoen... ik had het je voor de helft kunnen leveren.
ah getver klote bezorger.
ik had pizza besteld geen hot-dog
quote:Hij staat in het bos.
Op 19 november 2000 22:28 schreef Wati Gelati het volgende:
Voor de helft???? Wel potverdom** Stomme aap!! Maar ja, misschien is deze dan wel beter. Doe mij van jouw dan ook nog maar eentje. Ook met strik graag...
Eerst 20 miljoen en dan wijs ik je de plek...
quote:Wati!! Zijn we al compagnons?
Op 19 november 2000 22:32 schreef crackmonkey het volgende:
BAAAAAS!!! HET ETEN IS BEZORGDah getver klote bezorger.
ik had pizza besteld geen hot-dog
Schakel dat lelijke kreng ff uit voor me met zijn eigen titan.
quote:Mine is bigger
Op 19 november 2000 22:37 schreef crackmonkey het volgende:
dit is dus een titan dom hondje
BMG wil mij vermoorden (heb z'n restaurant in de fik gestoken )
Zou jij hem ff uit kunnen schakelen met je apen en je wapens?
quote:We zijn compagnons. Maat ik wil eigenlijk Speedcore en Crackmonkey ook niet voor het hoofd stoten.
Op 19 november 2000 22:35 schreef Xenia het volgende:
Wati!! Zijn we al compagnons?Schakel dat lelijke kreng ff uit voor me met zijn eigen titan.
Ah goedenacht, kwam u even vertellen dat ik niet graag gefouileerd wordt
*Daar staat Don Minkeltje met een tommygun, alsmede ook een aantal van zijn handlangers eveneens met Tommyguns:)
Tis beter dat je weggaat:)
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 02:00 schreef Minkeltje het volgende:
*met een knal vliegt de voordeur open, en vier apen rollen beetje knock-out naar binnen*....Ah goedenacht, kwam u even vertellen dat ik niet graag gefouileerd wordt
*Daar staat Don Minkeltje met een tommygun, alsmede ook een aantal van zijn handlangers eveneens met Tommyguns:)
Tis beter dat je weggaat:)
knock knock
*met een knal vliegt de ontploft de voorgevel en staan Don Minkel en z`n handlangers doof en nasmeulend in de puinzooi.
Ah goedenacht, we komen U even uitzetten.
RICHTENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
VUUUUUUUUUUUUUUUUUURRRRRRR
quote:
Op maandag 19 mei 2003 09:45 schreef slaughtermonkey het volgende:Ah goedenacht, we komen U even uitzetten.
RICHTENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
VUUUUUUUUUUUUUUUUUURRRRRRR
quote:ROFL + voormalig chinees leider
Op zondag 25 mei 2003 16:41 schreef Loedertje het volgende:[..]
* Omnifit denkt "als dit kasteel zo "te vuur en te tank" wordt verdedigd, is er wellicht iets te halen.....
* Stapt over de restanten van de gevel
FF kijken wat er te halen valt.....
Na een moment van twijfel, steekt hij het document bij zich.... je weet nooit of het nog eens van pas komt.... zwijgend vervolgt hij z'n weg, in de wetenschap, dat hij bezig is Don's topic te verkl*ten..... "Omnifit simply doesn't give a damn"
Aandachtig begint hij de lezen........
Het Koninkrijk Slok!
Lectori Salutem,
Op één van mijn omzwervingen, ontdekte ik in een plaatselijke bibliotheek, op één van de schappen, een oud manuscript. Het had daar kennelijk al jaren gelegen, want het zag er vergeeld en verfomfaaid uit.
In vergetelheid geraakt (door de bibliothecaris allang uit het register geschrapt), lag het daar als een vodje, achter de Dikke van Daele. In een opwelling, pakte ik, blies het stof er af en begon er in te bladeren.
Het was een curieus verhaal een sprookje leek het wel.
Duimend door het geschrift, hier en daar een passage lezend, raakte ik meer en meer geïntrigeerd door de inhoud.
Het handschrift was verfijnd en duidelijk leesbaar, maar op sommige plaatsen had de de tand des tijds zich reeds doen gelden, en waren delen van het verhaal voor altijd verdwenen. Alleen de anonieme auteur zou daar nog uitsluitsel kunnen geven. Ik besloot het boekje mee naar huis te nemen.
De dienstdoende klerk gaf mij desgevraagd, met een achteloos ophalen van de schouders, toestemming.
Zeker door de één of andere halve zool laten liggen, was zijn mening .
Met mijn schat zorgvuldig in mijn aktentas opgeborgen spoedde ik mij huiswaarts, alwaar ik onder het genot van een goed glas wijn begon te lezen..
Ik wil de lezer de inhoud van het sprookje niet onthouden, dus (zo goed en zo kwaad als dat gaat) geef ik hier een compilatie...... ter Lering ende vermaek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |