Wegens weinig interesse op Fok!Eiland
heeft Fok!Uitzendbureau helaas haar
deuren moeten sluiten ...
Binnenkort zal zich hier een nieuwe
winkel vestigen ...
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
quote:* BD meld zich aan, ik heb toch niks te doen
Op donderdag 13 september 2001 16:56 schreef starshine-girl het volgende:
OPENSTAANDE VACATURES:::: Smederij zoekt Assistent Smid
Contactpersoon: Atrimar
quote:Helaas Fok!Uitzendbureau is niet meer hier ... vandaag heb ik de deuren moeten sluiten wegens te weinig interesse van mede Fok!Eiland bewoners/bedrijven ...
Op maandag 24 september 2001 20:02 schreef BlackDevil het volgende:[..]
* BD meld zich aan, ik heb toch niks te doen
quote:
Op maandag 24 september 2001 20:52 schreef starshine-girl het volgende:Helaas Fok!Uitzendbureau is niet meer hier ... vandaag heb ik de deuren moeten sluiten wegens te weinig interesse van mede Fok!Eiland bewoners/bedrijven ...
quote:Wie weet wordt er in de toekomst wel weer een nieuw uitzendbureau geopend .. maar binnenkort zit hier een nieuwe winkel
Op maandag 24 september 2001 20:55 schreef BlackDevil het volgende:[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Wanneer hou je uitverkoop?
Op maandag 24 september 2001 21:00 schreef starshine-girl het volgende:
.. maar binnenkort zit hier een nieuwe winkel![]()
![]()
quote:Omdat iemand anders het altijd nog eens over kan nemen.
Op vrijdag 11 april 2003 19:35 schreef funmaster het volgende:
Als dit uitzendbureau moet sluiten, waarom is het nog steeds open?
Fok! uitzendbureau is er voor iedereen die personeel of werk zoekt.
Kom gerust eens binnen, de drankjes staan klaar.
- Garage Autodrome zoekt: Manager m/v die gemotiveerd is en van aanpakken weet. Affiniteit met de autobranche is een absolute pre. Verdere (arbeids)voorwaarden nader overeen te komen.
- Reclamebureau Robinson Crusoe zoekt: Manager M/V die van aanpakken houd. Steekwoorden: Creatief, flexibel, fris van geest. Verder beschik je over een goede talenkennis en hou je ervan om met mensen om te gaan. Verdere (arbeids)voorwaarden nader overeen te komen.
Arbeidsvoorwaarden nader overeen te komen.
Een goedendag. Ik ben op zoek naar personeel voor het productiebedrijf van Fok!TV.
quote:Goedemiddag.
Op dinsdag 3 juni 2003 21:36 schreef TheScienceMan het volgende:
* TheScienceMan loopt het uitzendbureau binnen.Een goedendag. Ik ben op zoek naar personeel voor het productiebedrijf van Fok!TV.
quote:Ervaren Redacteuren
Op dinsdag 3 juni 2003 21:39 schreef qbus het volgende:[..]
Goedemiddag.
Eens even kijken. Naar wat voor soort mensen bent u precies op zoek ?
Ik ben serieus op zoek naar twee mensen die kunnen helpen de Muncherie draaiende te houden Het is daar alweer een tijdje erg matig bezocht, wat vooral door de afwezigheid van bedienende en verhaal-verzinnende medewerkers komt
Alle hulp is welkom! Ik zal binnenkort ook op andere manieren proberen medewerkers te krijgen... Alvast bedankt!
quote:Voor de technische taken (licht camera, geluid) heb ik een oplossing voor u. Als u geen bezwaar tegen Poolse mensen heeft tenminste.
Op dinsdag 3 juni 2003 22:24 schreef TheScienceMan het volgende:[..]
Ervaren Redacteuren
Eindredacteuren
Receptioniste/ Telefoniste oproepbasis
Commercieel Redacteur
Eindredacteuren/Uitvoerend Producenten diverse programma's
Personeelsplanner
Businessmanager Mediaconcepten
Cameramensen
Geluidsmensen
Regisseurs
Assistent-regisseurs
Lichttechnici
quote:Goedemiddag.
Op woensdag 4 juni 2003 02:59 schreef Khalein het volgende:
Gdag!Ik ben serieus op zoek naar twee mensen die kunnen helpen de Muncherie draaiende te houden
Het is daar alweer een tijdje erg matig bezocht, wat vooral door de afwezigheid van bedienende en verhaal-verzinnende medewerkers komt
![]()
![]()
Alle hulp is welkom! Ik zal binnenkort ook op andere manieren proberen medewerkers te krijgen...
Alvast bedankt!
Tot mijn grote spijt is er momenteel helaas een tekort aan managers, bedrijfsleiders enz enz. Voor uitvoerende taken zoals onderhoud willen wij u graag van dienst zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |