abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 9 september 2001 @ 14:24:08 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1593336
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in het commentaar-topic: Commentaren op de streamverslagen, deel 1
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op: Streamverslagen 9 september 2001, deel 1

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 09-09-2001 19:53]

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zondag 9 september 2001 @ 14:31:37 #2
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1593379
14:30 uur
Andries en Aldrico nog steeds in gesprek. Andries zit comfortabel onderuitgzakt. Aldrico staat min of meer te rillen. Jas aan en muts op. Al hoort dat bij z'n imago.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 9 september 2001 @ 14:33:04 #3
11738 Zworld
Fok!Food Master
pi_1593388
Jammer dat er maar twee meiden zijn
Dikke en Zworld zijn de Fok!FoodMasters[br]>>>Forum!<<< [br]MPEG FAQ!
  zondag 9 september 2001 @ 14:33:51 #4
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1593391
Andries is toch wel wat eenzaam geweest

En later toch wat aanspraak

pi_1593401
aldrico praat met andries
pi_1593645
Ik heb maar twee streams kan niet zien wat de rest aan het doen is. Andries praat nog steeds met Aldrico........
  zondag 9 september 2001 @ 15:33:54 #7
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_1593774
Andries en Diane bij het hek aan het praten over gisteravond.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zondag 9 september 2001 @ 15:38:49 #8
11923 I.R.Baboon
pi_1593821
Ze vervelen zich en willen dat er iets gaat gebeuren.
pi_1593835
quote:
Op zondag 09 september 2001 15:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ze vervelen zich en willen dat er iets gaat gebeuren.
hoogtepunt van vandaag volgens de bewoners:
batterijen verwisselen
`n (radicale) Moslim met `n mening valt onder geloofsovertuiging. `n Nederlander met 'n mening is een racist...
  Admin zondag 9 september 2001 @ 15:46:50 #10
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_1593883
15:43
er praten er 2 door het hek. Ik neem aan Anries met Diane.
Het gaat over een activiteit die Andries heeft gedaan. Hij bschrijft een soort van spel/toneelstuk.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 9 september 2001 @ 15:49:22 #11
11923 I.R.Baboon
pi_1593902
15.47:

Andries en Diana praten over caberatiers. Ze zijn alletwee fan van Youp v.h. Hek.

pi_1593945
Andries en diane zitten over theater te praten, ze houden allebei van joep van het hek ofzo, diana vind ook johnny kraaijkamp senior leuk (?) en andries had het over een of andere caberetier waarvan ik de naam ben vergeten.
nu gaat het gesprek over brigitte kaandorp, diane probeert haar na te doen en dat is best lollig eignelijk.., wat een culturele mensen allemaal in het huis joh....
  zondag 9 september 2001 @ 15:56:41 #13
11923 I.R.Baboon
pi_1593975
15:53

Diane heeft het nog steeds over cabaret. Ze vertelt over Toon Hermans, die ze een paar weken geleden bij Youp bij zomergasten had gezien.

pi_1594018
nu gaat het over zomergasten, met youp van het hek, over het stukje van toon hermans, diane en andries lijken wel goed met elkaar om te kunnen gaan, mijn verbinding word nu beetje overbelast dus er viele en stukje weg, net toen diane toon hermans nadeed, beetje jammer, want dat kon nog lollig worden, andries' moeder is fan van tineke schouten.. diane is wel een keer ibj een optreden van haar geweest, en die gaat ook meteen haar nadoen.. Andries loopt te liegen dat ze haar goed nadoet hij kan er zelfs nog een fake lachje uit persen, ze probeert nu weer iemand anders na te doen, het is wel heel erg duidelijk wie er ontdekt wil worden bij bb..
pi_1594098
andries heeft nederlandse nogiets gestudeert dus die kan wel meepraten over dianes acteerprestaties, heeft het nu over zijn eerste college, waar ie bij dramatische expressies iets met klinkers moest doen(de vloer aanvegen).. klinkt beetje zweverig voor een leek, hij moest een schilderij van de muur schreeuwen met klinkers, het beeld word nu wazig hoor alleen nog geluid
Diane heeft een keer een workshop(clamererie ofzo) gedaan, wat ze ook vreemd vond, ze zaten in een kring, en dan moesten ze zich voorstellen door je naam te zeggen met een rare beweging erbij. diane biedt andries een kopje thee aan.
mijn beeld is weg dus ik kan de bewegingen bij de rare geluiden niet zien, ik vind het een beetje saai worden deze conversatie dus iemand anders mag het gaan verslaan
pi_1594119
Gert-jan gaat in het arme gedeelte douchen.. schijnt niet lekker te zijn, frank en aldrico zeggen dat ze wachten met douchen tot ze weer in het luxe gedeelte zitten
ReohgnireT
  zondag 9 september 2001 @ 16:22:44 #17
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_1594217
Andries, Gert-Jan en Diane kletsen gezellig door het hek heen over Jiskefet tot Aldrico binnen komt lopen en over muziek begint te praten.
Intussen in de vierde persoo er ook bij gaan zitten.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  zondag 9 september 2001 @ 16:28:08 #18
11923 I.R.Baboon
pi_1594272
Andries en Aldrico praten over muziek en zo. Andrico is bezig met een musical. Volgens mij denken ze dat ze in starmaker zitten.
  zondag 9 september 2001 @ 16:30:12 #19
11923 I.R.Baboon
pi_1594297
Aldrico huppelt rond in zijn oranje Kabouter-Plop achtig pakje en zingt delen uit z'n eigen musical.
  zondag 9 september 2001 @ 16:52:45 #20
11923 I.R.Baboon
pi_1594489
Andries loopt buiten, de batterijen moeten worden gewisseld en er vloog net een vliegtuig over.. dat was het wel zo'n beetje.
  zondag 9 september 2001 @ 17:05:25 #21
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_1594620
Aldrico, Gert-Jan en Kelly zitten in de tuin.
Aldrico vraagt aan Kelly of ze veel homofiele vrienden heeft, want hij vind dat ze daar veel trekjes van over heeft genomen. (ze antwoordt overigens ja.)

Daarna vraagt hij hoe lang ze is. Kelly zegt 1.86, Aldrico zegt dat dat een mooie maat voor een model is. Nu volgt een beschouwing van Kelly over vriendinnen die model zijn,
en een beschouwing van Aldrico over dat de meeste vrouwen juist maat 40 hebben en niet modelmaatje. Kelly heeft het over dikke vrouwen met een legging en putten in hun dijen. Dat vind ze lelijk! Tja!

bekijkt het van de andere kant
  zondag 9 september 2001 @ 17:20:29 #22
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_1594724
Discussie over de procedure. Gert-Jan en Diane komen er niet helemaal uit, wie beslist of je weer erbij (uit het arme gedeelte?) mag, Diane denkt dat BB dat beslist, GJ denkt dat je een voorkeur uit mag spreken.

Aldrico heeft het over naakte mannen die staan te dansen en dat andere mannen daar jaloers op zijn.

Kelly heeft de kift als iemand plezier heeft (iemand begrijpt het niet)en de ander is daar zo'n zuur type over.

Aldrico heeft het over een gedrogeerde negerjongen die zijn broek naar beneden deed in het Vondelpark terwijl Braziliaanse jongens de capuera (ofzoiets) aan het dansen waren.

Diane zegt dat ze liever een lange broek aanheeft tegen Frenk (nu ook buiten) vanwege geborgenheid , Met z'n allen in een bad zitten zonder gedoucht te hebben vind ze niet zo fris en fruitig.
Dat Kelly zo extreem is, maakt dat Diane ook wel wat verder kan gaan. Dat ze(Kelly) er uitgebreid voor gaat zitten en met de douchekop enzo... Diane vindt zichzelf niet zo narcistisch als Kelly is. Omdat ze uitgebreid de spiegels schoon ging maken enzo..
En dat Diane fotoschuw is.

Andries rommelt in de keuken en leest alweer een handleiding

Het ziet er niet natuurlijk uit zegt Diane. Frenk zegt dat je het aan sneetjes kunt zien. Diane zegt dat ze daar niet op let.
Frenk vraagt zich af waarom ze d'r niet eerlijk voor uit komt.
Maar Diane en Frenk vinden d'r een heerlijk mens.

zondag 9 september 2001 @ 17:35:26 #23
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_1594824
Volgens Frank komt er een regenwoudje aan en moeten ze maar eens gaan inpakken.

Gert-Jan en Aldrico hebben het over rijk en arm. GJ zeurt er over (dat valt geloof ik wel mee, maar Aldrico blaast het weer op) en heeft over een spinneweb en voetbal in Afrika om zijn verhaal kracht bij te zetten. (niet te volgen)

Andries is iets te eten aan het maken , afbakbroodjes (twee), en een glas appelsap/water en gaat dat op de bank opeten.

Gert-Jan en Adrico hebben het er over dat Aldrico vaak een zonnebril op heeft en dat natuurlijk makkelijker praat voor Aldrico.

Binnen gaat het gesprek over het chemisch toilet. Lekker voor Andries met z'n afbakbroodje
Kelly heeft wel een visioenen over een kerel met een strontarm die wordt gelikt door een klein dun mannetje en als hij niet praat wordt er een tand uitgetrokken (Dit naar aanleiding van een film die Frank heeft gezien).
Kelly d'r nagels ruiken naar heerlijke parfum en iedereen (Diane en Frenk) mogen ruiken. Ze doen het nog ook zo te horen.
En Andries smikkelt vrolijk verder op de bank.

pi_1594870
17:39-17:43
Frenk is een beetje heel erg vervelend. Hij zit te zeuren over zijn vuile thee en brood uit het jaar nul. En dat terwijl Andries daar in die luxe zit. Hijzelf heeft ook maar 2x tien minuten geslapen. Dus is hij net zo zielig als Andries. Daarop zegt Diane dat Andries zelfs niet 10 seconden mag slapen.... Toch blijft Frank mopperen dat hij verrekt hier te douchen en zoveel moeite moet doen voor een beetje warm water terwijl Andries het uit de kraan kan halen.

En dat terwijl hij op de bigbrother site heeft geschreven dat hij het liefst in het arme gedeelte zou beginnen (!) Toch blijft Frank erbij dat hij het net zo zwaar heeft dan Andries...

Geluidsfragmentje van 2e gedeelte van deze discussie (Realplayer, sorry nog slechte kwaliteit)

[Dit bericht is gewijzigd door clowntje op 09-09-2001 19:35]

zondag 9 september 2001 @ 17:45:12 #25
15522 Katie
Hieperdepiep
pi_1594885
Oke zegt Frenk, wij zijn arm, maar we hebben het rijk met elkaar
Frenk vindt dat hij het zelf zwaarder heeft, hij zit nog in zijn onderbroek van gisteren en hij verdomd het om te gaan douchen. Hij doet het NIET!

Buiten is Aldrico nog aan het woord. Ze gaan nu naar binnen want het eten is klaar. Gert Jan vraagt aan Aldrico of hij zich kan voorstellen dat het voor andere mensen vermoeiend is om naar te luisteren want hij gaat zo snel.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')