ik had dus een feessie vanavond.. pa van een vriend van me was 50 geworden.. 200 man. leuke band, gezellig en teveel alcohol..
anyway om 12 uur de politie aan de deur over de muziek.. die stond te hard.. Yeah Right,.. dat huis staat in the middle of nowhere.. kan echt niet dat mensen daar last van hebben gehad.. anyway.. police weer weg.. 2 uur poltie weer terug.. weer zeiken over muziek.. muziek uit.. ok prima..
ik om 3 uur weg.. met in totaal 2 bier 4 breezers en 4 cola op. (die 4 cola als laatste) en ja hoor.. zodra ik weg reed (ze stonden daar nog) gelijk busje achter me aan.. Stopmaar ff.. blazen dus..
teveel.. mee naar bureau.. nog een Xje blazen! en teveel.. 0.6 promille.. 0.5 (agent z'n woorden) is de grens.. en gewoon een boete! DJEEZ! ga wat nuttigs doen op zaterdag avond LUL! ga boeven vangen, ga meehelpen de moordenaar van dat meisje dat vermoord is (hoofd en romp verhaal) te zoeken ofzo..
anyway.. 400,= boete.. 1 uur rijverbod, en een hoop gezeik..
nahja.. eigenschuld dikke bult! moet je maar niet rijden als je gedronken hebt.. tsja ik weet het..
maar toch zuigt het!!!!
Eigenlijk zou men (de burger) ook zo'n apparaat beschikbaar moeten hebben. Dan kan je meten wat je staat is en ervoor kiezen om nog wat langer te blijven (ontnuchteren)/eerder te stoppen met drinken.
BTW: IllOgical vindt rijden met drank op NIET oke, en doet het zelf ook niet. Max 1 glas bier, minimaal 2 uur voor vertrek geledigd. Schoonzus van IllOgical is een keer van achter aangereden door een notoire (wow moeilijk woord) alcoholist. Gelukkig hebben zij en haar (toen een half jaar oude) dochter niets eraan overgehouden.
[Dit bericht is gewijzigd door IllOgical op 09-09-2001 08:34]
Hmmm...is iemand die onder invloed achter het stuur zit niet een potentiele moordenaar? Je hoeft de krant er maar op na te slaan. Sterker nog, er komen per jaar meer mensen om het leven als gevolg van alcoholgebruik dan door geweld.
quote:Wheeheeewhoohoo! Klassiek man dit. Geloof je ook in de Paashaas?
Op zondag 09 september 2001 10:00 schreef Bastard het volgende:
Maar ik kan ( en dat zullen er wel meer zeggen ) meer hebben aan drank dan een ander.
quote:Jij bent de beste chauffeur die je kent (behoort in ieder geval tot de beste 10%), en rijdt nog beter als je drank op hebt.
Maar ik kan ( en dat zullen er wel meer zeggen ) meer hebben aan drank dan een ander.
Jeez, en ons ervan beschuldigen dat we brave burgers zijn. Beetje opgeblazen ego?
quote:Sja alcohol schijnt nou eenmaal effect te hebben op je verantwoordelijkheidsgevoel ( galgje ), maar ik denk dat ik de mijne wel ken. Alleen staat meneer agent dat niet aan als ik hem dat vertel.
Op zondag 09 september 2001 10:13 schreef IllOgical het volgende:
Goh, IllOgical heeft nog noooit een druppel alcohol gehadIllOgical is echter geen puber meer, maar een verantwoordelijk lid van deze maatschappij. Jij bent blijkbaar ook een lid van deze maatschappij, alleen mist IllOgical dat "verantwoordelijke".
ik stap gewoon met een paar borrels op achter het stuur; stomdronken nooit, maar ik ken mn grenzen.
quote:Ik begrijp wat je bedoeld...rij zelf ook wel eens met losse handen (hoe moek anders da bier vasthouden) <:)
Brave borsten hier allemaal zeg. Ja ok het is ook niet goed te praten als je een aanrijding krijgt met alcohol in je kraag...
En ja dan stap ik doodleuk in mn auto naar huis toe, meestal niet meer dan 4 km , anders blijf ik wel pitten.
Als ik word gepakt, eigen schuld dikke bult regels zijn regels maar ik overdrijven is ook een vak!
Dat gezeik over ik ken mijn grenzen. Gewoon niet drinken als je moet rijden. En ik vind het goed dat de politie in het weekend daar op controleerd, je hoort best vaak, dat er iemand met alcohol achter het stuur iemand dood rijd......en er zelf dan wel goed vanaf komt.
Dood door schuld.!!
quote:inderdaad zoals ze op www.tuftufclub.com zeggen:
Op zondag 09 september 2001 14:51 schreef Ron_Jeremy het volgende:
De politie zijn de NSB-ers van de 21e eeuw
"volksverraders"
"graaiers"
"geldkloppers"
Een passage van www.tuftufclub.com:
"A1 is in het oosten van het land een vrij aangenaam stuk asfalt. Hij is vrij rustig en uitgestrekt en als je de sporadische linksplakkers niet wakkermaakt en rechts voorbij schiet, kun je kilometers lang lekker doorkachelen en je auto gebruiken waarvoor hij bedoeld is.
De olifant onder de flitsers weet dat ook en ruikt cash. Nog een paar maanden te gaan tot kerstmis en de winstdeling dit jaar moet weer de moeite waard zijn. Dus besluit KLPD-er Johan ter hoogte van Lochem aan zijn atletische gestalte te gaan bouwen. Graaikassie opbouwen, krantje en bakkie leut: Johan is weer een paar uurtjes zoet. Jammer voor Johan dat The Creator langskwam. Nu kan heel Nederland zien hoe hij vierhonderd passanten in de bek heeft gescheten. Volgende keer beter, Johan!"
[Dit bericht is gewijzigd door KonnieKipke op 09-09-2001 15:11]
quote:HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, JA, IK LACH JE UIT
Op zondag 09 september 2001 04:43 schreef megamuch het volgende:
BLAAT
quote:Lachuh haha
had die reakties ook wel verwacht van jullie pubers , wacht maar tot je meer ervaring hebt in het nuttigen van alcohol.
quote:Illogical is gewoon een doodsaaie piet!
Op zondag 09 september 2001 10:13 schreef IllOgical het volgende:
Goh, IllOgical heeft nog noooit een druppel alcohol gehadIllOgical is echter geen puber meer, maar een verantwoordelijk lid van deze maatschappij. Jij bent blijkbaar ook een lid van deze maatschappij, alleen mist IllOgical dat "verantwoordelijke".
*Hik, shit heb ik dat kratje nu al op? Snel even met de auto een nieuwe halen *
wat ik eik wilde zeggen is, dat ik baalde dat die gasten daar bleven staan totdat er mensen naar huis gingen. Gewoon een uur gaan staan wachten. Dat vind ik persoonlijk een vrij laf iets. Kijk, als ik nou opweg was naar huis en ik rij met 120 over een 80 km weg en ze houden me aan en ik moet blazen, prima. Een grootscheepse alcohol controle op de maasboulevard (bekende weg in rdam) prima, maar ga iet zo lullig staan wachten..
anyway.. Tis me eigen gore rotschuld en ik geef jullie ook allemaal gelijk hoor, niet rijden als je gezopen hebt. Toch heb ik het gedaan. Fout van mij, boete is terecht, alleen de manier waarop vind ik niet terecht.
was wel een gezellig feestje overigens
Hypocriet gezeik. Terecht dat de topicopener dat hij die 400 piek boete hebt gehad, en tuurlijk dat ze voor dat huis stonden te wachten. Had ik als agent ook gedaan. Lullig voor hem dat ie gepakt is, maar eigenlijk kon je er wel op zitten wachten. En over laf? Lef is iets waarmee je niet oud wordt. Met nadenken wel. En ik vind het slim wat de heren agenten gedaan hebben.
Maar ga niet lopen klagen dat de agenten de moderne NSB'ers zijn. Ze doen gewoon hun werk, en vanuit de samenleving is gevraagd om 'meer blauw op straat'. Dan moet je ook JOUW consequenties aanvaarden. En als je als een zware crimineel behandeld wordt omdat je wat gestolen hebt, of met alcohol in het verkeer bent gegaan. Tja. Is waar de maatschappij om gevraagd heeft.
quote:het is je vergeven
Op zondag 09 september 2001 16:19 schreef megamuch het volgende:
anyway.. Tis me eigen gore rotschuld en ik geef jullie ook allemaal gelijk hoor, niet rijden als je gezopen hebt. Toch heb ik het gedaan. Fout van mij, boete is terecht, alleen de manier waarop vind ik niet terecht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |