abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1585703
Leo

Leeftijd: 35
Burgelijke staat: vrijgezel
Beroep: opleidingsadviseur
Trefwoorden: intellectueel, geestig, versierder

Leo heeft één heel overheersende karaktertrek: hij houdt van afwisseling. Hij geniet met volle teugen van zijn impulsieve levensstijl en ruilt werk en relaties makkelijk in voor een nieuwe uitdaging.

Tussen de banen door heeft hij veel gereisd, om daar heerlijk te genieten van lekkere etentjes en de prachtige omgeving. Leo is ook nog eens een fanatieke hardloper en zijn grote passie is astrologie. Hij is sinds enige tijd werkzaam als begeleider van groepen in bedrijven waar veranderingen doorgevoerd worden. Hij heeft net een eigen huis gekocht en woont daar vooralsnog alleen. Leo wil meedoen aan Big Brother om te zien of hij zonder privacy kan.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 07-10-2001 21:09]

blabla
  zaterdag 8 september 2001 @ 15:28:56 #2
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1585766
Lijkt op een leraar van m'n oude school
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  Trouwste user 2022 zaterdag 8 september 2001 @ 18:47:32 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_1587372
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 15:23 schreef Laurens het volgende:
Hij heeft net een eigen huis gekocht en woont daar vooralsnog alleen.
Een EIGEN huis nog wel, waarschijnlijk op een plek onder de zon.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_1588372
(vooroordelen-mode aan)
Lijkt me echt zo'n soort van psycholoog (het beroep zit ook enigzins in die richting). Het type waar ik niet zo dol op ben, zo'n zielenknijpertje dat zichzelf 'intellectueel' noemt. Zo kijkt hij ook echt uit zijn ogen.
(vooroordelen-mode uit)
  woensdag 10 oktober 2001 @ 22:03:15 #5
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_1867702
Leo komt morgen naar Almere
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_1867720
Past denk ik wel goed bij Gert-jan, heeft die ook eindelijk iemand waar hij normale discussies kan voeren.
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
  Moderator donderdag 11 oktober 2001 @ 13:17:57 #7
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_1872222
Oeioeioeioei!!! Als je dit zo leest, dan is die Leo al een wrak nog voor hij een stap in huis gezet heeft, sidderend van angst voor Au3:

Van de BB-site:
Leo zit minder lekker in zijn vel. Ook hij heeft een flinke ruzie met Audrey gehad. Zij heeft hem toen uitgemaakt voor 'watje' en 'loser' en daar zit hij nu nog mee. Hij is dan ook een beetje bang om naar Almere te gaan. Audrey heeft hem namelijk gedreigd dat hem en de andere Spanje-bewoners 'nog wat te wachten staat als ze in Almere komen'.

Vertrouwelijk
Aan de andere kant wil hij ook wel graag weg uit Spanje. Hij heeft het gezellig met Ed, maar toch heeft hij het gevoel dat hij met niemand kan praten. Wellicht ligt dit vooral aan Leo zelf, want hij geeft weinig van zichzelf bloot en vertrouwt niemand. Hij hoopt in Almere iemand te vinden met wie hij wel vertrouwelijk durft te zijn.

Doordat Leo in een dipje zit, voerde hij tijdens zijn laatste dagen in het Spaanse huis niet zoveel meer uit. Dit leidde tot irritatie bij de rest en ook in Almere zou dit wel eens voor strubbelingen kunnen zorgen. Toch is ook Leo een waardevolle aanvulling voor het team dat hem kiest. Hij is namelijk in goede conditie en ook nog eens intelligent.

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 11 oktober 2001 @ 13:21:14 #8
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1872240
quote:
Op donderdag 11 oktober 2001 13:17 schreef Gert het volgende:
Oeioeioeioei!!! Als je dit zo leest, dan is die Leo al een wrak nog voor hij een stap in huis gezet heeft, sidderend van angst voor Au3:

Van de BB-site:
Leo zit minder lekker in zijn vel. Ook hij heeft een flinke ruzie met Audrey gehad. Zij heeft hem toen uitgemaakt voor 'watje' en 'loser' en daar zit hij nu nog mee. Hij is dan ook een beetje bang om naar Almere te gaan. Audrey heeft hem namelijk gedreigd dat hem en de andere Spanje-bewoners 'nog wat te wachten staat als ze in Almere komen'.

Vertrouwelijk
Aan de andere kant wil hij ook wel graag weg uit Spanje. Hij heeft het gezellig met Ed, maar toch heeft hij het gevoel dat hij met niemand kan praten. Wellicht ligt dit vooral aan Leo zelf, want hij geeft weinig van zichzelf bloot en vertrouwt niemand. Hij hoopt in Almere iemand te vinden met wie hij wel vertrouwelijk durft te zijn.

Doordat Leo in een dipje zit, voerde hij tijdens zijn laatste dagen in het Spaanse huis niet zoveel meer uit. Dit leidde tot irritatie bij de rest en ook in Almere zou dit wel eens voor strubbelingen kunnen zorgen. Toch is ook Leo een waardevolle aanvulling voor het team dat hem kiest. Hij is namelijk in goede conditie en ook nog eens intelligent.

Welja nog een labiel persoon erbij.
  donderdag 11 oktober 2001 @ 13:29:22 #9
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1872305
quote:
Op donderdag 11 oktober 2001 13:21 schreef marky het volgende:

[..]

Welja nog een labiel persoon erbij.

Labiel is leuk
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  donderdag 11 oktober 2001 @ 13:29:26 #10
10152 Buffie
There is only one
pi_1872306
Vond Leo in voorfilmpje best sympathiek overkomen eigenlijk, dat wordt nog leuk. Volgens mij kan Leo het wel met Gert-Jan vinden, en dat is maar goed ook want G-J kan wel een maatje gebruiken denk ik zo.

Leo is vrijgezel en wisselt graag van relaties en houdt van uitdagingen? Ben benieuwd wie hij gaat bespringen... of andersom natuurlijk. Als hij het psychologische tiep is, dan heb ik zo'n vermoeden dat Diane zich wel eens op onze Leo zou kunnen gaan storten

Die Ed lijkt me persoonlijk een raar type, met z'n punkerige Harley uiterlijk. Zeker ruwe bolster blanke pit type maar wel met een klein hartje natuurlijk

Als chocola een man was, dan zou ik ermee trouwen
  donderdag 11 oktober 2001 @ 14:04:55 #11
11254 honesty
lekkere neus!!!!!
pi_1872592
Dan is het te hopen dat Leo bij GJ in het team komt. Ben ook benieuwt wat de relatie van Leo t.o Coos en Paskwal waren in Spanje, ik ben bang dat als Coos bang voor Leo is hij zijn marionette Paskwal gebruikt om hem niet in het team te trekken.
Liefde, leven , geven!!!!
pi_1872636
quote:
Op donderdag 11 oktober 2001 14:04 schreef honesty het volgende:
Dan is het te hopen dat Leo bij GJ in het team komt.
Eigenlijk hoop ik dat ie bij AU3 in het team komt. Kan nog lachen worden als de berichten van de BB-site kloppen.
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_1872648
quote:
Op donderdag 11 oktober 2001 13:17 schreef Gert het volgende:

Van de BB-site:

Vertrouwelijk

Dit wordt smullen, als ik dat stukje zo lees!
  donderdag 11 oktober 2001 @ 14:47:14 #14
5793 dot
Uit het stof getrokken user!
pi_1873011
Heeeee hij is nog vrijgezel, zal het wat zijn voor Diane?
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.
pi_1873194
"Intellectueel" en "passie voor astrologie".
Tja. Tegenstrijdiger kan haast niet.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
  † In Memoriam † donderdag 11 oktober 2001 @ 19:47:11 #16
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1875966
quote:
Op donderdag 11 oktober 2001 14:47 schreef dot het volgende:
Als-ie maar geen toespelingen maakt, vindt zij alles best.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1876022
quote:
Op donderdag 11 oktober 2001 14:47 schreef dot het volgende:
Nee, meer wat voor Andries
  donderdag 11 oktober 2001 @ 23:12:13 #18
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_1878486
Ligt het aan mij of is dit een esotherische zweefteef à la Prof. Zonnebloem die bij Expeditie Robinson naar huis is gestuurd? Of zou 'ie gewoon zenuwachtig geweest zijn?
Een welhaast meer nietszeggend promofilmpje zou mijns inziens niet mogelijk zijn geweest. Wat een kwast.
Ben te zaai voor een signature
pi_1878509
Waar is ZIJN Moeder??????
Iedereen is een hoer, alleen de prijs is anders!
pi_1878577
ik vind leo wel iemand voor Diane
nieuwe bb luve duo
pi_1878583
Leo........... wiesdah???
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_1878792
Eerste indruk: saai
Exit volgende week.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  donderdag 11 oktober 2001 @ 23:39:28 #23
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1878802
quote:
Op donderdag 11 oktober 2001 23:38 schreef CartWOman het volgende:
Eerste indruk: saai
Exit volgende week.
Is het niet de broer van Richard??
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_1878831
Leo lijkt me een te doorsnee iemand... maargoed we zullen zien.
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
  vrijdag 12 oktober 2001 @ 00:40:41 #25
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_1879294
vind hem juist wel sympathiek. Een denker, intelligent, dat lijkt me een verademing.
Misschien horen wij ook nog eens een inhoudelijk gesprek.
wat moet ik hier nu neerzetten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')