Leeftijd: 22
Burgelijke staat: vrijgezel
Beroep: uitzendkracht
Trefwoorden: pittig, uitdagend, lief
Sandy wilde zo graag meedoen aan Big Brother, dat zij haar baan ervoor heeft opgezegd. En dat is typisch iets voor Sandy, want ze is een stoer en nogal impulsief meisje.
Haar grote hobby is sporten en ze gaat heel ver om te winnen. Sandy is nuchter en assertief en laat niet zo snel over zich heen lopen.
Toch heeft Sandy een klein hartje, want toen ze haar grote liefde in Spanje moest achterlaten, besloot ze na een week het vliegtuig terug te pakken. Ze vindt het fantastisch om mee te mogen doen aan Big Brother en ze gaat er helemaal voor. Ze beschrijft zichzelf als een 'heel gelukkig meisje dat blij en toch best nuchter door het leven gaat.'
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 07-10-2001 20:56]
quote:Ik ook
Op zaterdag 08 september 2001 15:29 schreef shmoopy het volgende:
Ik krijg Sabine-associaties.
quote:Alhoewel er toch al heel wat overheen zijn gegaan.
Op zaterdag 08 september 2001 15:15 schreef Laurens het volgende:
Sandy is nuchter en assertief en laat niet zo snel over zich heen lopen.
quote:Dat zullen dan w.s. vrouwen geweest zijn, want naast een echte transeksueel hebben we volgens mij ook een heuse lesbienne in tha House.
Op zaterdag 08 september 2001 19:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alhoewel er toch al heel wat overheen zijn gegaan.
Uit het interview met Sandy:
"Als ik een dag iemand anders mag zijn, wil ik
Sandy en niet als 'die pot'."
http://www.big-brother.nl/content/inhabitants/interview17.php
quote:dat stond er ja.....heeft Yorin snel weggehaald.......om het (nog) hetero kijkende mannendeel van het publiek voor de buis te houden
Op maandag 10 september 2001 12:50 schreef Zusje het volgende:[..]
Dat zullen dan w.s. vrouwen geweest zijn, want naast een echte transeksueel hebben we volgens mij ook een heuse lesbienne in tha House.
Uit het interview met Sandy:
"Als ik een dag iemand anders mag zijn, wil ik
Sandy en niet als 'die pot'."
audrey = overigens een slanke mona kloon..
en tsja.. sabine was altijd wel een lekker wijf.. dus la ma komme
dat wordt echt een doos in het huis
quote:Zo dan heb je lef zeg! Na jaren trouwe uitzendkracht te zijn geweest zomaar je baan opzeggen. Daar zullen de intecedentes van het (KellY?)uitzendbureau echt verdrietig van worden.
Op zaterdag 08 september 2001 15:15 schreef Laurens het volgende:Beroep: uitzendkracht
Sandy wilde zo graag meedoen aan Big Brother, dat zij haar baan ervoor heeft opgezegd.
quote:Welnee, mannen vinden (mooie, niet-mannelijke) lesbiënnes over het algemeen juist hartstikke geil! Dé erotische fantasie van veel kerels: twee vrouwen die het met mekaar doen.
Op woensdag 03 oktober 2001 01:06 schreef Nyrem het volgende:[..]
dat stond er ja.....heeft Yorin snel weggehaald.......om het (nog) hetero kijkende mannendeel van het publiek voor de buis te houden
quote:Yep: megababe! En het mooie is... ze gaat Kelly inwijden in het vrouwelijk orgasme, let maar op
Op donderdag 04 oktober 2001 22:29 schreef Hollander het volgende:
op uiterlijk heeft ze gewonnen (tot nu toe)
Doekje!!!!
Mooi meisje, rare stem, niet heel erg slim, aardig.
quote:Nee hoor, Daniëlle wint makkelijk.
Op donderdag 04 oktober 2001 22:29 schreef Hollander het volgende:
op uiterlijk heeft ze gewonnen (tot nu toe)
quote:Het dorp waar ik van mijn 4e t/m 18e jaar heb gewoond!
Op woensdag 03 oktober 2001 02:09 schreef Hooghoudt het volgende:
Hoogwoud?
Ligt in de kop van Noord-Holland in de streek West-Friesland.
Ik herkende meteen het accentje (overigens praat ik niet zo hoor, mijn ouders komen er niet vandaan).
quote:Of 3 vrouwen!
Op donderdag 04 oktober 2001 13:00 schreef Gert het volgende:[..]
Welnee, mannen vinden (mooie, niet-mannelijke) lesbiënnes over het algemeen juist hartstikke geil! Dé erotische fantasie van veel kerels: twee vrouwen die het met mekaar doen.
quote:Hahahahahaha LOL
Op donderdag 04 oktober 2001 12:49 schreef Da hopman het volgende:[..]
Zo dan heb je lef zeg! Na jaren trouwe uitzendkracht te zijn geweest zomaar je baan opzeggen. Daar zullen de intecedentes van het (KellY?)uitzendbureau echt verdrietig van worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |