abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1574293
Hoi mensen,

Ik heb al een tijdje contact met een meisje aan de andere kant van het land. We bellen en sms-en vaak met elkaar en ik vond haar wel erg leuk en zij mij zonodig nog leuker..
Maar de laatste tijd begon ik nogal te twijfelen en wilde ik eigenlijk met alles ophouden.
Punt is nu dat zij mij net op dat moment uitnodigde om bij haar langs te komen. Van de ene kant wilde ik dat wel omdat ik dan pas echt kan zeggen of het wel of niet iets voor mij is maar van de andere kant heb ik er geen goed gevoel bij, omdat ik op dat moment al sterk over de hele situatie twijfelde. Als we bellen of sms-en dan heb ik niet meer dat zelfde gevoel als een paar weken terug en dan denk ik, waarom zal ik in godsnaam heel de dag reizen hiervoor..
Tis ook zo dat zij nog wel heel nieuwsgierig naar mij is en me graag wil ontmoeten terwijl ik er verder weinig meer bij voel..
Is het dan goed dat ik de stoute schoenen aantrek en toch maar ga..kijken of het alsnog wel gaat klikken?
De oplossing zal voor sommigen van jullie misschien heel simpel zijn maar ik voor mij zijn dergelijke kwesties gewoon verdomd moeilijk..

groet

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_1574329
gewoon gaan..
afstand is wel vervelend maar maakt het zeker niet onmogelijk. kijk gewoon hoe het is en maak dan de keuze..
suc6
pi_1574330
Gewoon gaan, anders krijg je er misschien spijt van. Als het niks is/wordt, so what, dan weet je het tenminste zeker...
pi_1574367
ik vind het raar dat je per se verliefd op haar moet zijn om d'r een keer te ontmoeten. Jemig als ik zo zou denken had ik Scorp nooit ontmoet. Ik begin steeds vaker het gevoel te krijgen dat je verliefd moet worden op iemand waar je vaak mee praat(hoewel ik vermoed dat je haar 'toevallig' bent tegen gekomen via een of ander chatprogramma).
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_1574571
Idd, gewoon gaan..
wat heb je te verliezen
Je kan er alleen maar wat mee winnen..
enne niet geschoten is altijd mis..
dus huppa die trein in
Ockeloen.
  donderdag 6 september 2001 @ 23:57:23 #6
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_1574714
Dude,..
Go for it.
Baat 't niet, dan schaadt 't niet!
Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
Du Riechst So Gut
  vrijdag 7 september 2001 @ 08:42:20 #7
12265 Kameeltje
raad is wat ik ruik.....
pi_1575717
Go Nozem, Go Nozem, Go Nozem
Wie nie waagt, wie nie wint.....
(en de rest weet je zelf wel )
Everyone is wise, untill he speaks. Those who know don't speak, those who speak don't know. Cynics are made, Not born
pi_1575724
idd ga er gewoon op af: mischien is het zelfs de vrouw van je leven
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_1575743
quote:
Op vrijdag 07 september 2001 08:49 schreef Chandler het volgende:
idd ga er gewoon op af: mischien is het zelfs de vrouw van je leven
Wow, de mythe... Bestaat die dan echt
pi_1576672
Ik heb al heel wat blind dates gehad en hoe meer je ervan verwacht hoe meer het tegenvalt. Ga er gewoon heen met de gedachte dat het een goede vriendin van je is. Blind dates zijn gewoon hartstikke leuk.

Ehhh, wel op een leuke plek afspreken waar iets te doen is.

Go for it !

Hmm
pi_1576704
idd, ik sluit mij aan bij bovenstaande replies...
Ikzelf heb er ook al enige leuke 'ervaringen' mee opgedaan. Gewoon doen is mijn advies..
Sova, sova, sova, säng, säng, säng...
pi_1580044
jeah, leuk om te zien dat alle mannelijke personen, en dat zijn de enige die gereageerd hebben :)zeggen dat ik er voor moet gaan.
Maar ik ga niet, heb ik beslist..ik zoek het nie en als het een vriendschap wordt is het wel een vriendschap op 300 km afstand en daar zie ik het nut niet van in, in ieder geval bedankt voor jullie reacties!

groet

vrijdag 7 september 2001 @ 19:18:07 #13
3767 Herald
Come get some
pi_1580110
hoe kwam je dan bij die meid? Waarom heb je uberhaupt contact met haar gemaakt? Als ik het goed begrijp ging het jou dus enkel om een potentiele vriendin. En van vriendschap is al helemaal geen sprake want je vertikt het om naar haar toe te gaan voor enkel wat gezelligheid.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_1580142
Jammer dat ze hier geen straffen voor hebben.
Hmm
pi_1580162
ja inderdaad Herald, daar heb je helemaal gelijk in, ik zag haar inderdaad als een potentiele vriendin, en voor een beetje gezelligheid hoef ik geen 300 km te reizen.
  vrijdag 7 september 2001 @ 19:29:03 #16
11907 IntroV
Veel voor weinig
pi_1580206
quote:
Op vrijdag 07 september 2001 19:23 schreef nozem het volgende:
ja inderdaad Herald, daar heb je helemaal gelijk in, ik zag haar inderdaad als een potentiele vriendin, en voor een beetje gezelligheid hoef ik geen 300 km te reizen.
Als je gaat chatten om een vriendin te zoeken, zoek er dan ook 1 die dichter bij je woont.
Ik bedoel, stel dat gewoon als voorwaarde, net zoals dat ze bijvoorbeeld cup D moet hebben, en bruin haar.
Het is natuurlijk onzin dat je op zoek gaat naar een vriendin, er 1 vindt, en dan nog niet bij haar kan zijn wanneer je wilt omdat ze tig km van je vandaan woont.

Er zijn meer vissen in de zee.

vrijdag 7 september 2001 @ 19:29:27 #17
14153 wimpie-bosboom
Charlie don't surf!
pi_1580207
Daar heb je helemaal gelijk in, jonge.
Er zijn zat leuke meiden bij jou in de buurt.
Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
pi_1582042
Zeker te weten en dat voor maar 50 piekies,
Hmm
pi_1583776
Nou ja, als je kijkt wat je zoal aan drankjes kwijt bent op een avond wel ja.
Die meiden drinken meestal geen bier maar van die peperdure mixen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')