Ik heb al een tijdje contact met een meisje aan de andere kant van het land. We bellen en sms-en vaak met elkaar en ik vond haar wel erg leuk en zij mij zonodig nog leuker..
Maar de laatste tijd begon ik nogal te twijfelen en wilde ik eigenlijk met alles ophouden.
Punt is nu dat zij mij net op dat moment uitnodigde om bij haar langs te komen. Van de ene kant wilde ik dat wel omdat ik dan pas echt kan zeggen of het wel of niet iets voor mij is maar van de andere kant heb ik er geen goed gevoel bij, omdat ik op dat moment al sterk over de hele situatie twijfelde. Als we bellen of sms-en dan heb ik niet meer dat zelfde gevoel als een paar weken terug en dan denk ik, waarom zal ik in godsnaam heel de dag reizen hiervoor..
Tis ook zo dat zij nog wel heel nieuwsgierig naar mij is en me graag wil ontmoeten terwijl ik er verder weinig meer bij voel..
Is het dan goed dat ik de stoute schoenen aantrek en toch maar ga..kijken of het alsnog wel gaat klikken?
De oplossing zal voor sommigen van jullie misschien heel simpel zijn maar ik voor mij zijn dergelijke kwesties gewoon verdomd moeilijk..
groet
quote:Wow, de mythe... Bestaat die dan echt
Op vrijdag 07 september 2001 08:49 schreef Chandler het volgende:
idd ga er gewoon op af: mischien is het zelfs de vrouw van je leven
Ehhh, wel op een leuke plek afspreken waar iets te doen is.
Go for it !
groet
quote:Als je gaat chatten om een vriendin te zoeken, zoek er dan ook 1 die dichter bij je woont.
Op vrijdag 07 september 2001 19:23 schreef nozem het volgende:
ja inderdaad Herald, daar heb je helemaal gelijk in, ik zag haar inderdaad als een potentiele vriendin, en voor een beetje gezelligheid hoef ik geen 300 km te reizen.
Er zijn meer vissen in de zee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |