Nou, dat hobbelt zo een tijdje door, totdat mijn vriend en zijn tante ruzie krijgen om iets heel onbenulligs..om een lang verhaal kort te maken, nadat ze een aantal weken niet on "speaking terms" waren, begon ze mij met een of ander stomme smoes te bellen en ruzie te trappen om iets dat ik (ZOGENAAMD!!!) gezegd zou hebben over haar, daarna begon ze best wel dreigend te worden naar mij toe..(ze zou bij mijn moeder een bom onder de auto leggen, etc etc, het kwam zelfs zover dat zij en haar dochter bij mij onder het raam gingen staan dreigen etc. Hiervan was ik zodanig onder de indruk dat ik mijn vriend heb gebeld om te komen, alleen, hij werd zo ontzettend kwaad, o.a. omdat zijn nicht en tante ook al zijn ex het ziekenhuis in hebben geslagen, hoe die tante het naar mij bracht leek het altijd of de ex van mijn vriend een verschrikkelijk kreng was, maar nu zie ik het dus in een iets ander perspectief..zijn tante kon het gewoon niet "handelen" als een andere vrouw aandacht afsnoepte imo.) Anyway, door die voorgeschiedenis..en het feit dat ze mij bedreigden, werd het mijn vriend teveel, toen hij mij totaal overstuur aantrof is hij onder haar raam gaan staan om te roepen dat ze mij met rust moest laten, dat werd dus weer gedoen over en weer, totdat het zover kwam dat hij daar half de deur intrapte..politie erbij etc etc.. Nou, toen was het een tijdje rustig, totdat ik een keer thuiskwam en mijn vriend beneden stond met zijn nicht te praten, dat ontaardde dus weer in een ruzie, en blijkbaar raakte zij daardoor zo gefrustreerd dat toen ze mij zag, ze mij aanvloog en praktisch in elkaar sloeg. Dat meisje is dus wel jonger dan ik, maar veel sterker..hier heb ik ontzettend veel last van gehad psychisch, ik was altijd heel erg zelfverzekerd en dat is een tijdje helemaal weg geweest, durfde bijna niet de straat meer op, schrok overal van etc. Het ergste is nog dat die mensen dus naast mij wonen en ik ze dus niet altijd kan ontlopen, ik ben ook hard op zoek naar andere woonruimte maar ja, dat heb je ook niet zomaar gevonden..
Nou, later ben ik die nicht dus nog een keer tegengekomen, ik wilde gewoon doorlopen in eerste instantie, maatr ik hoorde haar lachen achter mijn rug, dus draaide ik me om, en vroeg wat er te lachen viel. Dit was voor haar reden om nog een keer bovenop mij te vliegen, alleen was nu mijn vriend er niet om haar enigzins tegen te houden. Na deze tweede keer heb ik dus aangifte gedaan (ze bleek ook al een behoorlijk aantal keer in de politiecomputer te staan vanwege mishandeling, maar ja, ze was toen nog minderjarig), Anyway, haar moeder is dus gisteren gebeld door de politie inzake die aangifte, en loopt mij nu dus al weer sinds gisteren te bellen, vanochtend zelfs op mijn werk, en te bedreigen..Ik weet eik niet meer zo goed wat ik moet doen...ze heeft een relatie gehad met een advocaat die nog steeds haar zaken behartigt (een hele goeie) en op de een of andere manier wordt alles altijd geseponeerd als er iets aan de hand is qua aanklachten enzo..Ik heb geen zin om WEER in elkaar geslagen te worden, durf amper nog mijn eigen straat in..
Ik verwacht niet dat iemand hier een oplossing weet, maar ik moest het nou eindelijk es vertellen
Ik hoop dat jullie snel een leuk huisje vinden, lekker ver van die #@%@#$ vandaan.
Het mag niet, maar ik zou me kunnen voorstellen, dat iemand pepperspray als zelfverdediging in zo'n geval aanschaft.
[Dit bericht is gewijzigd door Halinalle op 05-09-2001 12:08]
Je kunt een straat verbod aanvragen voor dat nichtje /tante al zal moeilijk zijn als ze in de zelfde straat wonen.
Ik kan je alleen maar sterkte toewensen , en hopelijk dat je vriend wat kan doen om ze tegen te houden.
mijn tip:
Zorg dat je zo weinig mogelijk alleen bent. Zorg voor zoveel mogelijk afleiding en zorg dat je d'r zo snel mogelijk vandaan komt. Zoiets kan een vernietigende impact hebben voor jaren lang.
ik kan wel zeggen dat je die bitch es flink op d'r smoel moet slaan, maar waarschijnlijk wordt jij dan aangepakt.
Hopelijk gebeurd er nu es wat. Misschien moet je es gaan praten bij een buro voor rechtshulp. Eventuele getuigen die iets gezien of gehoord hebben moeten veel voor je kunnen doen.
Hopelijk kom je d'r snel weg daar. Sterkte meid
Ik weet wat je doormaakt ik heb zoiets gehad met mijn ex vriend.
Ik weet er geen oplossing op want je zit natuurlijk ook met zoveel angst.
Maar laat niet over je heen lopen en doe iedere keer aangifte.
want doe je dat niet dan denken ze o ze is bang dan gaan ze steeds verder.
Probeer zo snel mogelijk te verhuizen.
Ik wens je heel veel sterkte.
groetjes lovebaby
quote:Dankje
Op woensdag 05 september 2001 12:10 schreef Frutsel het volgende:
Godver... dit maakt me dus weer eens supermisselijk. Ik kan me de situatie zoals jij die weergeeft donders goed begrijpen. Ik ken iemand die dezelfde " angst " als jij hebt om dezelfde reden. En wat kan je doen? Zeer weinig. Zeker als jij ook nog met dat advocaatje aan komt. De nederlandse maatschappij verzaakt gewoon om dit soort dingen keihard aan te pakken.mijn tip:
Zorg dat je zo weinig mogelijk alleen bent. Zorg voor zoveel mogelijk afleiding en zorg dat je d'r zo snel mogelijk vandaan komt. Zoiets kan een vernietigende impact hebben voor jaren lang.ik kan wel zeggen dat je die bitch es flink op d'r smoel moet slaan, maar waarschijnlijk wordt jij dan aangepakt.
Hopelijk gebeurd er nu es wat. Misschien moet je es gaan praten bij een buro voor rechtshulp. Eventuele getuigen die iets gezien of gehoord hebben moeten veel voor je kunnen doen.
Hopelijk kom je d'r snel weg daar. Sterkte meid
quote:
Op woensdag 05 september 2001 12:11 schreef jerney het volgende:
Jezus Vivi wat erg
Zoek zo snel mogelijk een nieuwe woonruimte! En misschien kan je tot die tijd bij vrienden/familie logeren?Dit is iig geen manier van leven.
Laat je iig niet afschrikken door het feit dat al die voorgaande zaken geseponeerd zijn. Gewoon doorzetten.
ALS je naar je eigen huis gaat, zorg dan dat er ten alle tijden iemand bij je is.
quote:ik dacht er ook al over om deze reply te geven, maar aangezien de aggressieve aard van dat nichtje is er een grote kans dat ze volgende keer met een mes ofzo aan komt ....
Op woensdag 05 september 2001 12:19 schreef Party-pooper het volgende:
Gewoon een busje peperspray of traangas kopen.
vivi, veel sterkte, ik hoop dat je z.s.m. andere woonruimte volgt en van die (#*&^#_@! verlost bent
quote:26
Op woensdag 05 september 2001 12:18 schreef StephanL het volgende:
ik weet niet hoe oud je bent, maar kan je niet bij je moeder weer intrekken voor een tijdje zolang je geen ander huis heb?
quote:Yep. ik had ook peperspray van m'n vrienje gekregen kmaar die ben ik verloren met m'n domme hoofd..maar idd, iemand anders die haar een klap heeft verkocht schijnt nu 2 vingers te missen inmiddels, ik weet ook niet hoeveel ik daarvan serieus moet nemen maar ik vind het vooruitzicht niet echt prettig
Op woensdag 05 september 2001 12:22 schreef Vision het volgende:[..]
ik dacht er ook al over om deze reply te geven, maar aangezien de aggressieve aard van dat nichtje is er een grote kans dat ze volgende keer met een mes ofzo aan komt ....
vivi, veel sterkte, ik hoop dat je z.s.m. andere woonruimte volgt en van die (#*&^#_@! verlost bent
quote:Toch vind ik het verstandig, want als ze weer geweldadig wordt (al dan niet met 'hulpmiddelen') dan moet ze toch wegkomen zonder in het ziekenhuis te belanden.
Op woensdag 05 september 2001 12:22 schreef Vision het volgende:[..]
ik dacht er ook al over om deze reply te geven, maar aangezien de aggressieve aard van dat nichtje is er een grote kans dat ze volgende keer met een mes ofzo aan komt ....
quote:Ik denk toch echt dat je dat met een korreltje zout moet nemen, als dat echt zo was had ze nu niet meer bij je in de straat gewoond.
Op woensdag 05 september 2001 12:27 schreef Vivi het volgende:[..]
Yep. ik had ook peperspray van m'n vrienje gekregen kmaar die ben ik verloren met m'n domme hoofd..maar idd, iemand anders die haar een klap heeft verkocht schijnt nu 2 vingers te missen inmiddels, ik weet ook niet hoeveel ik daarvan serieus moet nemen maar ik vind het vooruitzicht niet echt prettig
quote:Ik hoop het
Op woensdag 05 september 2001 12:24 schreef Halinalle het volgende:
Houd maar in gedachten, dat, zodra jullie verhuisd zijn, je nooit meer iets met die figuren te maken hebt.
quote:ja, ik zei toch al dat ze "bepaalde" mensen kent.
Op woensdag 05 september 2001 12:29 schreef Party-pooper het volgende:[..]
Of heeft ze het laten doen..
quote:Doordat het je huisbaas is (Zo lees ik dat in je verhaal) is er wel wat aan te doen. Als een huisbaas sexueel of in een andere vorm intimiderend is tegenover zijn/haar huurders. Kan je dit wel aangeven bij de Huurcommisie en de politie. Deze kunnen je verder helpen met de te maken stappen. Verders heb je tevens voorrang bij de gemeente om snel aan vervangende woonruimte te komen.
Op woensdag 05 september 2001 12:07 schreef Lord Dreamer het volgende:
Dit is erg klote .. vaak is de enige oplossing te verhuizen omdat de politie niet in staat is om er iets aan te doen ..Je kunt een straat verbod aanvragen voor dat nichtje /tante al zal moeilijk zijn als ze in de zelfde straat wonen.
Ik kan je alleen maar sterkte toewensen , en hopelijk dat je vriend wat kan doen om ze tegen te houden.
Als je het aanpakt volgens hierboven kan je wel een straatverbod eisen, alleen heeft het niet zoveel zin omdat het haar pand en ook haar straat (hij/zij) woont erin...alleen heb je wel meer kans met (tijdelijk) vervangende woonruimte.
SUCCES EN STERKTE
quote:Dank je
Op woensdag 05 september 2001 12:34 schreef Vidra het volgende:[..]
Doordat het je huisbaas is (Zo lees ik dat in je verhaal) is er wel wat aan te doen. Als een huisbaas sexueel of in een andere vorm intimiderend is tegenover zijn/haar huurders. Kan je dit wel aangeven bij de Huurcommisie en de politie. Deze kunnen je verder helpen met de te maken stappen. Verders heb je tevens voorrang bij de gemeente om snel aan vervangende woonruimte te komen.
Als je het aanpakt volgens hierboven kan je wel een straatverbod eisen, alleen heeft het niet zoveel zin omdat het haar pand en ook haar straat (hij/zij) woont erin...alleen heb je wel meer kans met (tijdelijk) vervangende woonruimte.
SUCCES EN STERKTE
quote:Joooo.... Ik ken ook "bepaalde" mensen.... Mijn papz... Mijn mamzz... Mijn vriendinnetje...
Op woensdag 05 september 2001 12:31 schreef Vivi het volgende:[..]
ja, ik zei toch al dat ze "bepaalde" mensen kent.
Heej je moet je leven niet laten leiden door een of andere mutzzzz... Maakt niet uit wie... NIemand heeft het recht je dat te ontnemen... Laat anders je girlpower eens ff zien aan die mutzz... Of stop whinen hierr en ga ook "bepaalde" mensen opzoeken... Voor geld doen sommige mensen al heel veel hoor... T'klinkt fout maar ik denk dat dat de oplossing voor je is ofzo aangezien je nix anders durft... en komop het laatste wat je moet doen is tog verhuizen... Dan heeft ze helemaal het idee dat ze je heeft waar ze je hebben wilt... Niet doen hoor... Gewoon terugvechten en anders roep je mij maar.... gna gna... zal ik ér ass welles ffies whoopen... Heeej maar komop keep up the good work en niet je heele hebbuh en houdduh laten leiden door die mutzzz.... Okay??
quote:Als je informeerd bij de plaatselijke woningbouwvereniging dan kan je daar een heleboel te weten komen, wie en wat en waar die commissie zit, of dat men als jeje verhaal verteld een betere instantie kunnen aanwijzen...
Op woensdag 05 september 2001 12:36 schreef Vivi het volgende:[..]
Dank je
Ik denk dat ik idd maar es naar de huurcommissie stap
SUCCES
quote:En hoe wou jij in vredesnaam bewijzen dat die mutzz haar bedreigd... idd niet.. en wat doet de politie... helemaal nix en de huurcommissie... NOG MINDER denk je nou egt dat die lui elkaar daar afvallen... ik denk het niet
Op woensdag 05 september 2001 12:34 schreef Vidra het volgende:[..]
Doordat het je huisbaas is (Zo lees ik dat in je verhaal) is er wel wat aan te doen. Als een huisbaas sexueel of in een andere vorm intimiderend is tegenover zijn/haar huurders. Kan je dit wel aangeven bij de Huurcommisie en de politie. Deze kunnen je verder helpen met de te maken stappen. Verders heb je tevens voorrang bij de gemeente om snel aan vervangende woonruimte te komen.
SUCCES EN STERKTE
quote:
Op woensdag 05 september 2001 12:40 schreef Vidra het volgende:[..]
Als je informeerd bij de plaatselijke woningbouwvereniging dan kan je daar een heleboel te weten komen, wie en wat en waar die commissie zit, of dat men als jeje verhaal verteld een betere instantie kunnen aanwijzen...
SUCCES
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |