abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 juni 2000 @ 22:52:00 #1
2472 punks
gewoon lekker klein!!
pi_132932
wilde je ff beterschap wensen en hopelijk ben je gauw weer op de weg te vinden!!
Dat je een minderwaardigheidscomplex hebt, wil nog niet zeggen dat je niet dom en lelijk bent.
pi_132933
en ik wil graag King kong beterschap wensen. T`is niet eerlijk dat ze je van die wolkenkrabber hebben afgeknald, en ik hoop dat de gaten spoedig geheeld zijn.

en klim de volgende keer in een lagere wolkenkrabber. Dan breek je tenminste niet zoveel botten als je neerkomt.

(tevens wil ik de groeten doen aan donkey kong, kan dat ook??)

woensdag 21 juni 2000 @ 23:12:00 #3
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_132934
Dan wil ik Jason Voorhees graag beterschap wensen. Ik heb bewondering voor het feit dat je nu al 20 jaar lang wordt doorzeefd, in brand gestoken, gefileerd, geelectrocuteerd en verzopen en toch steeds weer terugkomt. en dat al acht films lang. Hulde

(tevens wil ik niet de groeten doen aan Freddy Krueger)

opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
pi_132935
Namens Hubbeltje bedankt
Ik denk zelf dat Hubbeltje over twee weekjes weer op de weg te zien is, dan gaat die namenlijk naar de garage voor een motorische opknap beurtje.
  Jubileum moderator donderdag 22 juni 2000 @ 20:29:00 #5
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_132936
Punks wat liehief !!

Jammer dat het Hubbeltje nog niet klaar is ten tijde van de megafestatie maar misschien wel bij een volgende meeting

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 22 juni 2000 @ 22:48:00 #6
2472 punks
gewoon lekker klein!!
pi_132937
quote:
op 06-22-2000 om 08:29 PM schreef Lois het volgende:

Jammer dat het Hubbeltje nog niet klaar is ten tijde van de megafestatie maar misschien wel bij een volgende meeting

de volgende meeting was toch de dag erna?

Dat je een minderwaardigheidscomplex hebt, wil nog niet zeggen dat je niet dom en lelijk bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')