quote:ja, hij heeft er kijk op....
Op donderdag 26 juni 2003 20:46 schreef bleiblei het volgende:
Geniaal die openingspost van Sunchaser.
2 maande max, en hij moet het al 2 jaar aanzien...
quote:Ik kijk de herhaling vanavond! Heerlijkheid, jongens!!!
Op maandag 1 september 2003 17:58 schreef static het volgende:
Over een half uurtje start het weer.
quote:
Na een flinke zomerstop is RTL Boulevard weer terug op maandag 1 september. En hoe, want Boulevard knalt het nieuwe televisieseizoen in met een exclusief interview met Jordy en Constanza Breukhoven over de familieruzie.Primeurs
Na een lange zomerstop keren live vanuit Hilversum en rechtstreeks vanuit een nieuw decor Beau, Albert en Peter van der Vorst op maandag 1 september terug voor een nieuw seizoen RTL Boulevard. Een heel jaar lang de allerheetste primeurs uit de roerige werelden der showbizz, misdaad, royalty en fashion, zoals altijd voorzien van commentaar door Fiona Hering, Irene van de Laar, John van den Heuvel, Bram Moszkowicz, Henkjan Smits en Wilfred Genee.Aanvaring
De eerste uitzending begint met een knaller over het verstoorde familiegeluk van de familie Breukhoven. Boulevard heeft een exclusief interview met Jordy en Constanza Breukhoven over de aanvaring met hun ouders, diva Conny en haar man, Free Record Shop-baas Hans Breukhoven.Familie
Alsof dat nog niet genoeg is, wordt er eigen film- en fotomateriaal van de voormalige privé-filmer van de koninklijke familie voor het eerst op het televisiescherm vertoond: beelden van Bernhard, Juliana en alle anderen die nooit eerder vertoond zijn. Tot maandag 18.30 uur!
quote:
Op maandag 1 september 2003 18:09 schreef static het volgende:
Leuke start.
[..]
quote:De 'Reistafel'. Van de Tros.
Op maandag 1 september 2003 18:49 schreef Pichu het volgende:
Wat is de "Vietnaamse" keuken Lonny
quote:Ja, nu komt het interview met de kinderen van de Breukhovens!
Op maandag 1 september 2003 19:13 schreef CloudStrife het volgende:
Haha Show van Nederland wordt echt ge0wned in deze uitzending
quote:Ik bedoelde dat ie "Vietnaamse" zei ipv Vietnamese
Op maandag 1 september 2003 18:57 schreef static het volgende:[..]
De 'Reistafel'. Van de Tros.
quote:Die was geweldig
Op maandag 1 september 2003 19:14 schreef Demol het volgende:[..]
Ja, nu komt het interview met de kinderen van de Breukhovens!
quote:Ik wil die naam wel weten van die SBS6-man die tussen de ruzie zit.
Op maandag 1 september 2003 19:30 schreef CloudStrife het volgende:
Wat is SBS6 toch een smerige zender.
Ventje van SBS6 praat expres zijn mondje voorbij om daarna lekker te gaan bieden op de tape met het telefoongesprek ("Wij gaan sowieso over RTL Boulevard heen qua bedrag"). Wat een smiechten!
quote:WTF is Dave?
Op maandag 1 september 2003 19:32 schreef detulp050 het volgende:
BoulevardGeweldig programma !
Vooral hoe ze vertelden over de presentator van 'de Waarheid'
quote:Van dat café in Hilversum. Veronica is erg blij dat ze hem hebben!
Op maandag 1 september 2003 19:33 schreef pekel het volgende:[..]
WTF is Dave?
![]()
quote:Neuh. Prietpraat van/over niets.
Op maandag 1 september 2003 19:30 schreef pekel het volgende:[..]
Die was geweldig
![]()
Zou mij niet verbazen als Breukhoven Inc. de gehele pers voor hun karretje gespannen heeft met een bakkie gebakken lucht, ter meerdere eer en glorie van hun eigen egotripperij. Wel een goed gelukte stunt overigens.
En stuur die kinderen maar eens naar de weight-watchers; wat een vetkleppen..
Niet alleen het 3FM kuiken is geruimd maar Isabelle ook.
RTL Boulevard owned Show van Nederland echt wel!
quote:SBS6 grijpt hun kans voor de nieuwe versie van Big Diet
Op maandag 1 september 2003 19:40 schreef Tesla het volgende:[..]
En stuur die kinderen maar eens naar de weight-watchers; wat een vetkleppen..
quote:Volgens de Telegraaf dus Bart Ettekoven.
Op maandag 1 september 2003 19:31 schreef pekel het volgende:[..]
Ik wil die naam wel weten van die SBS6-man die tussen de ruzie zit.
check hem hier
en dan op promo klikken rechtstreeks is ie niet te linken
quote:Amateur
Op dinsdag 2 september 2003 14:20 schreef onanymous het volgende:
Heeft iemand de promo van ze gezien?? die is echt vetcheck hem hier
en dan op promo klikken rechtstreeks is ie niet te linken
quote:En inmiddels loopt het dus al 2 jaar!!
Op maandag 3 september 2001 18:30 schreef SunChaser het volgende:
Nou, ben benieuwd. Zal wel zoiets worden als de rode loper (brt) of Exclusief (RTL+)Ik geef het 2 maand, dit programma.
quote:Nou, geen verschil gehoord eigenlijk..
Op dinsdag 2 september 2003 13:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben ik de enige die zich gister heeft zitten ergeren aan de achtergrondmuziekjes? Veel harder dan voorgaande seizoenen. Wie denken ze daar een plezier mee te doen?
quote:GMTA
Op dinsdag 16 september 2003 19:48 schreef Duiveltja het volgende:
Deze pisnicht moeten ze maar niet meer vragen
Wilde dus net hetzelfde zeggen hier
Wat een stomme kuthomo. Met zijn denigrerende toon naar vrouwen toe. Hij wou echt popi doen. Dan liever Fiona voor de mode.
quote:Ik denk dat je Jensen bedoelt?
Op dinsdag 26 maart 2002 09:02 schreef postinggirl het volgende:
Bij Ruuddewild.nl hebben ze tegenwoordig een leuke RTL Boulevard-persiflage. Echt goed gedaan.
quote:Die bij Jensen zijn echt zoooooooooooooooo slecht
Op dinsdag 16 september 2003 20:11 schreef ForeverEternalFreak het volgende:[..]
Ik denk dat je Jensen bedoelt?
RdW doet ze ook wel eens.
quote:Vind ik niet
Op dinsdag 16 september 2003 20:13 schreef SunChaser het volgende:[..]
Die bij Jensen zijn echt zoooooooooooooooo slecht
RdW doet ze ook wel eens.
quote:Lol!
Nou, ben benieuwd. Zal wel zoiets worden als de rode loper (brt) of Exclusief (RTL+)Ik geef het 2 maand, dit programma.
quote:Het seizoen is net begonnen, alweer vakantie?
Op vrijdag 14 november 2003 18:23 schreef Breuls het volgende:
Vakantie ofzo?
quote:Nou, ja. Of hijs ziek. Ofzo.
Op vrijdag 14 november 2003 18:27 schreef static het volgende:[..]
Het seizoen is net begonnen, alweer vakantie?
![]()
quote:Dat dikkertje? Wat deed hij het vreselijk slecht.
Op zaterdag 15 november 2003 02:46 schreef DarkFire het volgende:
Die vervanger doet het niet slecht hoor.
Winston doet het wel erg leuk vanavond.
quote:(uit: RTL Boulevard vs publieke omroep)
Ik word gek van dat gezeik over de publieke omroepen![]()
quote:Klopt, die vervanger is erg goed
Op zaterdag 15 november 2003 02:46 schreef DarkFire het volgende:
Die vervanger doet het niet slecht hoor. Maar Beau is valser dus leuker om naar te kijken!
quote:Dat is een gigantisch griebelaar ... de chemie beau /albert maakt het programma. Als deze doeber is is het meteen een stuk minder.
Op vrijdag 14 november 2003 18:54 schreef Demol het volgende:
Zit die gozer van Voetbal Insite er weer.
quote:Goed inzicht!
Bijvoorbeeld: "Stel dat Sita een optreden had met Marco tijdens PSV-Ajax en ze zou net als Miss Jackson opeens haar borst laten zien dan was het niet meer Marco en Sita, maar Marco & Tie-ta."
En Beau van Bederven Bedorven is ook nog steeds goed. Dus.
[Dit bericht is gewijzigd door R_ON op 08-02-2004 19:51]
Fiona is trouwens ook leuk alleen die praat zo verschrikkelijk snel
Alle grote sterren kraakt hij af, maar als het om Frans Bauer of BZN of wat dan ook dan is hij niets dan lovend. Zeker bang om zijn doelgroep te kwetsen.
Jezus dat mensen hier naar kijken..dat begrijp ik echt niet. Ik erger me toch altijd aan de straal van ongenuanceerde diarree die hij ongestrafd rondspuit.
Nou vind ik het niet zo erg dat die pisnicht over 'sterren' praat, maar dat hij ook nog maatschappelijke en morale kwesties gaat verkondigen dat kan nou toch echt niet
Weg met die vent en dat hele kutkloteschijtprogramma
quote:M'n vrouw is helemaal fan van Fiona. Ik moet altijd lachen om hoe waanzinnig snel ze kan praten en dan die reactie van Beau erbij, half verbaasd half lachend.
Op zondag 8 februari 2004 19:40 schreef Markie-Mark het volgende:Fiona is trouwens ook leuk alleen die praat zo verschrikkelijk snel
quote:Albert V. brengt het shownieuws met een knipoog. Hij is toch nooit echt super gemeen of plat. Dat jij dat niet doorziet zegt meer over jou dan over hem.
Op maandag 16 februari 2004 01:52 schreef xman het volgende:
Mijn god, wat kan die Albert Verlinde toch de grootste onzin uit zijn nek lullen. Ik bedoel hoe verzint die gozer het allemaal. Ik heb die gozer alleenmaar dikker zien worden en dag naar dag steeds dommere onzin zien verkondigen.Alle grote sterren kraakt hij af, maar als het om Frans Bauer of BZN of wat dan ook dan is hij niets dan lovend. Zeker bang om zijn doelgroep te kwetsen.
Jezus dat mensen hier naar kijken..dat begrijp ik echt niet. Ik erger me toch altijd aan de straal van ongenuanceerde diarree die hij ongestrafd rondspuit.
Nou vind ik het niet zo erg dat die pisnicht over 'sterren' praat, maar dat hij ook nog maatschappelijke en morale kwesties gaat verkondigen dat kan nou toch echt nietWeg met die vent en dat hele kutkloteschijtprogramma
(Ps. lees de eerste zinnen van je post nogeens door....een gevalletje van de pot verwijt de ketel?)
quote:Nou hij brengt het anders altijd alsof het feiten zijn!
Op maandag 16 februari 2004 02:09 schreef R_ON het volgende:[..]
Albert V. brengt het shownieuws met een knipoog. Hij is toch nooit echt super gemeen of plat. Dat jij dat niet doorziet zegt meer over jou dan over hem.
(Ps. lees de eerste zinnen van je post nogeens door....een gevalletje van de pot verwijt de ketel?)
quote:Fiona zou er goed aan doen een stemband-sterilisatie te ondergaan.
Op maandag 16 februari 2004 01:58 schreef Lamer_Deluxe het volgende:[..]
M'n vrouw is helemaal fan van Fiona. Ik moet altijd lachen om hoe waanzinnig snel ze kan praten en dan die reactie van Beau erbij, half verbaasd half lachend.
quote:en iedere avond om half zeven zit je dus weer voor de buis, zo te lezen, maar je begrijpt jezelf wel
Op maandag 16 februari 2004 01:52 schreef xman het volgende:
Mijn god, wat kan die Albert Verlinde toch de grootste onzin uit zijn nek lullen. Ik bedoel hoe verzint die gozer het allemaal. Ik heb die gozer alleenmaar dikker zien worden en dag naar dag steeds dommere onzin zien verkondigen.Alle grote sterren kraakt hij af, maar als het om Frans Bauer of BZN of wat dan ook dan is hij niets dan lovend. Zeker bang om zijn doelgroep te kwetsen.
Nou vind ik het niet zo erg dat die pisnicht over 'sterren' praat, maar dat hij ook nog maatschappelijke en morale kwesties gaat verkondigen dat kan nou toch echt nietWeg met die vent en dat hele kutkloteschijtprogramma
quote:Fiona is geweldig
Op maandag 16 februari 2004 02:11 schreef Frasier het volgende:[..]
Fiona zou er goed aan doen een stemband-sterilisatie te ondergaan.
quote:Haar stem niet
Op maandag 16 februari 2004 02:17 schreef schatje het volgende:[..]
Fiona is geweldig
.
quote:Nee niet, maar het wordt 2 keer per dag uitgezonden, dus als ik aan het zappen ben dan valt mijn oog weleens op RTL Boulevard. Luister ik 2 minuten, weet ik weer waarom ik me er altijd aan heb geergerd, vervloek de man en ga weer verder met zappen.
Op maandag 16 februari 2004 02:15 schreef milagro het volgende:[..]
en iedere avond om half zeven zit je dus weer voor de buis, zo te lezen, maar je begrijpt jezelf wel
quote:tuurlijk..zou ik ook zeggen
Op maandag 16 februari 2004 02:20 schreef xman het volgende:[..]
Nee niet, maar het wordt 2 keer per dag uitgezonden, dus als ik aan het zappen ben dan valt mijn oog weleens op RTL Boulevard. Luister ik 2 minuten, weet ik weer waarom ik me er altijd aan heb geergerd, vervloek de man en ga weer verder met zappen.
quote:God die vrouw is toch zo...aaah.. ik verbaas me altijd om hoeveel onzin die vrouw in staat is om per minuut te vometteren. Echt DE lopende encyclopedie van de hersenlose gebral!
Op maandag 16 februari 2004 02:17 schreef schatje het volgende:[..]
Fiona is geweldig
.
quote:Nou nee, ze weet waar ze over praat
Op maandag 16 februari 2004 02:24 schreef xman het volgende:[..]
God die vrouw is toch zo...aaah.. ik verbaas me altijd om hoeveel onzin die vrouw in staat is om per minuut te vometteren. Echt DE lopende encyclopedie van de hersenlose gebral!
quote:Nou ze doet zich voor als heel wat, maar ze lult er altijd een heel mooi verhaal omheen. Alsof ze die en die persoonlijk kent en ze zich altijd tussen de sterren bevindt. Ik ontken niet dat ze alles weet van iedereen. Zij kan professor worden van de RTL Boulevard universiteit van zinlose informatie.
Op maandag 16 februari 2004 02:25 schreef schatje het volgende:[..]
Nou nee, ze weet waar ze over praat
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |