quote:er zijn er meerdere, gebruik je altijd dezelfde of neem je gewoon die je het eerste tegenkomt en vrij is??
Op vrijdag 31 augustus 2001 12:46 schreef links234 het volgende:
De damesplee
de laatste in de rij of degene die niet bezet is.
quote:Grappig!!
Op vrijdag 31 augustus 2001 13:03 schreef Dagootje het volgende:
Er stond ooit in Men's Health een regelschema voor mannen voor de pisbakken. Zo is het gebruikelijk als eerste degene naast de muur te nemen. De tweede die binnenkomt neemt de andere uiterste. Daarna werk je met zoveel mogelijk uitersten naar het midden toe, tot ze min of meer om en om bezet zijn. Vanaf dat moment ga je altijd rechts van iemand staan omdat 90% v/d mannen linksdragend is. You're welcome.
er is trouwens ooit een onderzoek geweest over welke wc de vrouwen nemen als ze kunnen kiezen en meer dan de helft koos voor de laatste vanwege de pivacy.)
Als het FF kan ga ik naar de gewone toiletpot waar de deur dicht kan.
quote:Ben een meer dan gemiddelde toiletganger dus
Op vrijdag 31 augustus 2001 13:45 schreef DarkElf het volgende:
Het liefst ga ik thuis, voel ik me op me gemak en weet ik dat de wc schoon is maar als het echt niet anders kan ga ik naar de eerste wc in het rijtje...er is trouwens ooit een onderzoek geweest over welke wc de vrouwen nemen als ze kunnen kiezen en meer dan de helft koos voor de laatste vanwege de pivacy.)
Kort samengevat: Ik wil een toilet zover mogelijk van eenieder die mij zou kunnen storen bij mijn intieme bezigheid: -het lozen van afvalstoffen-
Kan iemand mij nou vertellen waarom vrouwen -IN GODS NAAM- altijd met z'n tweeen naar het toilet gaan?
Gaan ze dan proberen te stereo-plonsen????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |