abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1526979
Ik alleen muggen, vliegen, spinnen, mieren e.d.

Niet erg spannend dus. Zijn er Fokkers die bijv wel eens hun eigen eten gedood hebben?

donderdag 30 augustus 2001 @ 21:32:53 #2
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_1526981
alleen ongedierte
pi_1526991
Koeien, paarden, eenden, merels, duiven (ik HAAAAT duiven) en kippen.

Maar bovenal: MUSSEN. De achterlijkste levensvorm op aarde, een smet op de reputatie der gewervelde dieren. .

Wittgenstein
pi_1526997
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 21:32 schreef k_man het volgende:
Zijn er Fokkers die bijv wel eens hun eigen eten gedood hebben?
Ik heb weleens garnalen levend terwijl ze nog bewegen opgegeten. In China is dat heel normaal, lekker vers
  donderdag 30 augustus 2001 @ 21:35:42 #5
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_1526998
* Smots heeft wel eens een keer een klein katje uit haar lijden moeten doodmaken, omdat het beestje op sterven na dood was en lag te kreperen.

Ik heb me nooit in mijn leven ellendiger gevoeld dan op die dag, op dat moment, en ik heb me toen ook voorgenomen dat ik nooit meer een beest van het leven zou beroven, tenzij het AB-SO-LUUT noodzakelijk is.

The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  donderdag 30 augustus 2001 @ 21:36:32 #6
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_1527001
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 21:34 schreef Koekepan het volgende:
Koeien, paarden, eenden, merels, duiven (ik HAAAAT duiven) en kippen.

Maar bovenal: MUSSEN. De achterlijkste levensvorm op aarde, een smet op de reputatie der gewervelde dieren. .

pi_1527005
1 keer een kat doodgereden en dat vond ik zo erg!!

(me is echte kattegek)

I looked up, half hoping to see the thing from my dream but all I saw was a sky full of stars...
pi_1527013
Wormen, slakken, naaktslakken (beetje zout ), spinnen, muggen en een x een vogeltje (niet echt helemaal zelf maar ik was medeplichtig).
Alleen dat van dat vogeltje vond ik erg, maar hij was al bijna dood en hij had pijn.
anjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanja
pi_1527039
Varkens.

Heb in een ver grijs verleden vakantiewerk gedaan in een slachthuis. De manier om vegetarier te worden.

pi_1527055
Grootste dier; een vis. Vroeger ging ik wel eens mee vissen, eetbare vissen werden doodgeslagen en geslacht. Ik heb op deze manier regelmatig een vis doodgeslagen, nog vaker geslacht. Heb toch ergens wel een hekel aan om ze dood te slaan.
pi_1527067
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 21:35 schreef Aernout het volgende:

[..]

Ik heb weleens garnalen levend terwijl ze nog bewegen opgegeten. In China is dat heel normaal, lekker vers

Ik heb wel eens Kat gegeten! Heb jij dat nooit gegeten daar in China? Ze hangen daar buiten aan die "waslijnen"
pi_1527070
muggen, slakken, vliegen, mieren, teken, pissebed, ga zo maar door
  donderdag 30 augustus 2001 @ 21:49:35 #13
14535 jurerbrink
Trust anything but your mind.
pi_1527072
eh... krekels, motjes, vissen, doodskopkakkerlakken, een al half dood vogeltje in de afmaakfase, een paar vlinders.
pi_1527073
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 21:48 schreef Afketser het volgende:

[..]

Ik heb wel eens Kat gegeten! Heb jij dat nooit gegeten daar in China? Ze hangen daar buiten aan die "waslijnen"

Ja maar die maak je niet zelf dood
pi_1527077
hoogstens een keer wat vliegen, mieren, muggen etc gefragt.
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_1527085
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 21:49 schreef Aernout het volgende:
Ja maar die maak je niet zelf dood
Ah, ben jij d'r zo een, die al z'n dierenmoorden op anderen afschuift! . NEE LEKKERE JONGEN BEN JIJ!
Wittgenstein
pi_1527200
ben wezen jagen met me oom, dik groot zwijn geschoten en opgegeten (dus lever, vers en gebakken (heel gezond) en worstjes) Was hartstikke lekker, vond het wel wat minder toen me oom alle ingewanden van dat zwijn er uit ging halen, beetje ranzig om te zien. Ik zal binnenkort wel eendjes gaan schieten uit de lucht, ben al uitgenodigd, lijkt me wel bruut
it sux0rz!
pi_1527228
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 22:06 schreef Fuzzy het volgende:
ben wezen jagen met me oom, dik groot zwijn geschoten en opgegeten (dus lever, vers en gebakken (heel gezond) en worstjes) Was hartstikke lekker, vond het wel wat minder toen me oom alle ingewanden van dat zwijn er uit ging halen, beetje ranzig om te zien. Ik zal binnenkort wel eendjes gaan schieten uit de lucht, ben al uitgenodigd, lijkt me wel bruut
Wat mij wel bruut lijkt is het eind van een dubbelloops in jouw aars te steken en na even roeren de trekker over te halen. Ieder z'n meug heh.
Wittgenstein
pi_1527247
ik heb wel insecten gedood, maar voor de rest ben ik meer en dierenliefhebber, het doet me al pijn als ik zo'n lief beestje in z'n natuurlijke omgeving ziet lijden (oa discovery en National geoghraphic)
pi_1527279
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 22:10 schreef Koekepan het volgende:

[..]

Wat mij wel bruut lijkt is het eind van een dubbelloops in jouw aars te steken en na even roeren de trekker over te halen. Ieder z'n meug heh.

anytime...
it sux0rz!
pi_1527312
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 22:10 schreef Koekepan het volgende:

[..]

ahhhh een echte vegetarier !
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_1527319
1x een hondje en een keer een paar vogels. Ben trouwens ook wel vaker over katten heen gereden (stuk of 10 keer) iedere keer hier in de buurt. Moeten ze die (!#%*(^ beesten maar niet los rond laten lopen. Het stikt hier van die KUT katten

(nu niet meer btw)

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_1527327
Vliegen, Wormen, Lieveheersbeestjes, Muggen, Duiven, Kippen, Spinnen, Zilvervisjes, Mieren, Padden, Garnalen, Mossels. Geloof dat dat het zo'n beetje was.
pi_1527360
nou, ik heb muggen (mogen ze van mij allemaal uitroeien kutbeesten), vliegen, wespen, bijen, regenwormen, vissen, mieren, muizen, en nog wat ander gespuis
♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫
  donderdag 30 augustus 2001 @ 22:28:56 #25
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_1527367
Hrm... Vlieg, mug, etc. Daarnaast muizen, vissen, schaal- en schelpdieren. That's it.

Als je een mossel kookt, dan leeft 'ie nog. Altijd.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')