quote:www.nu.nl
DEN HAAG - De verkoop van poppers, een populaire partydrug, wordt aan banden gelegd. Het ministerie van Volksgezondheid heeft de Wet op de Geneesmiddelen zodanig gewijzigd dat verkoop van deze stimulerende middelen niet meer is toegestaan.De Keuringsdienst van Waren gaat de komende maanden controleren of poppers daadwerkelijk van de toonbanken zijn verdwenen. Poppers zijn flesjes met vluchtige stoffen, waaronder amylnitriet. Gebruik ervan, via inhalatie, heeft enkele minuten een sterk euforisch effect. Het middel wordt veelvuldig gebruikt in de homowereld, vooral om een orgasme te verhevigen.
Volgens het ministerie is het gebruik van poppers ongewenst omdat de stoffen hartkloppingen, bloedarmoede en hoofdpijn tot gevolg kunnen hebben. De aangekondigde controles volgen op een constatering van de inspectie voor de volksgezondheid dat het gebruik van poppers in discotheken en andere uitgaansgelegenheden toeneemt. Ook de douane trok aan de bel, omdat poppers in grotere hoeveelheden bleken te worden ingevoerd.
Hej ja, de homo's hebben het al zo moeilijk, gun ze ook ff een lolletje. Of is dit een daad van handjeklap? Jullie mogen wel trouwen, maar dan moeten jullie wel van de poppers afblijven.
quote:Welja, het heilige Ministerie van Volksgezondheid zal wel weer eens voor de zoveelste keer bepalen wat gewenst en ongewenst is voor de domme burger die zijn eigen beslissingen niet weet te nemen.
Volgens het ministerie is het gebruik van poppers ongewenst omdat de stoffen hartkloppingen, bloedarmoede en hoofdpijn tot gevolg kunnen hebben.
"Volgens het ministerie is het gebruik van jalapeņo-pepers ongewenst omdat de pepers een hete bek, tranende ogen en een pijnlijke stoelgang tot gevolg kunnen hebben."
"Volgens het ministerie is het gebruik van suiker ongewenst omdat suiker een verrot gebit, een te dik lichaam en hyperactiviteit tot gevolg kan hebben."
"Volgens het ministerie is het gebruik van koffie ongewenst omdat de koffie stress, hevige hoofdpijn en misselijkheid tot gevolg kan hebben."
Etc. etc. etc.
We zijn toch godverdomme geen handelingsonbekwame KLEUTERS??!
Ja, en dit verbod zal de invoer en het gebruik ook uiteraard FLINK doen afnemen
Hoe DOM zijn ze daar??
Nou ja, ik ben benieuwd wanneer de eerste invallen in illigale poppers laboratio plaats gaan vinden. En ik ben benieuwd of de politie homoclubs gaat controleren op zaterdagnacht.
Ik heb medelijden met de agent die in uniform de darkroom in moet om daar te controleren of er geen verboden middelen gebruikt worden.
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 16:15 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
- "Ik heb wat gevonden commisaris."
- "Ok, kom maar hier, ik ruik meteen of het echt amylnitriet is."
quote:Die gasten vinden het natuurlijk heerlijk om een interne visitatie te krijgen, ze staan in de rij
Op donderdag 30 augustus 2001 16:08 schreef links234 het volgende:
Ik heb medelijden met de agent die in uniform de darkroom in moet om daar te controleren of er geen verboden middelen gebruikt worden.
Gaat het toch wat meer pijn doen om gezellig wat genomen te worden, zo zonder spierverslappers he?
quote:Ik weet niet of je het doorhebt, ouwe maagd, maar de bedoeling is dat je die poppers via je NEUS inneemt.
Op donderdag 30 augustus 2001 16:31 schreef Ron_Jeremy het volgende:
Toch vervelend voor je he Links?Gaat het toch wat meer pijn doen om gezellig wat genomen te worden, zo zonder spierverslappers he?
quote:hahaha
Op donderdag 30 augustus 2001 16:36 schreef links234 het volgende:[..]
Ik weet niet of je het doorhebt, ouwe maagd, maar de bedoeling is dat je die poppers via je NEUS inneemt.
Ga je me nu echt vertellen dat je niet weet waarom poppers zoveel door homo's gebruikt wordt???????????
Behalve een licht eufoisch gevoel is het een spierontspanner... en dus ontspant de kringspier zich ook. Is het een stuk makkelijker om anaal genomen te worden!
Valt me een beetje van je tegen dat je dat niet weet hoor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |