abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 augustus 2001 @ 15:35:08 #1
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1524325
quote:
DEN HAAG - De verkoop van poppers, een populaire partydrug, wordt aan banden gelegd. Het ministerie van Volksgezondheid heeft de Wet op de Geneesmiddelen zodanig gewijzigd dat verkoop van deze stimulerende middelen niet meer is toegestaan.

De Keuringsdienst van Waren gaat de komende maanden controleren of poppers daadwerkelijk van de toonbanken zijn verdwenen. Poppers zijn flesjes met vluchtige stoffen, waaronder amylnitriet. Gebruik ervan, via inhalatie, heeft enkele minuten een sterk euforisch effect. Het middel wordt veelvuldig gebruikt in de homowereld, vooral om een orgasme te verhevigen.

Volgens het ministerie is het gebruik van poppers ongewenst omdat de stoffen hartkloppingen, bloedarmoede en hoofdpijn tot gevolg kunnen hebben. De aangekondigde controles volgen op een constatering van de inspectie voor de volksgezondheid dat het gebruik van poppers in discotheken en andere uitgaansgelegenheden toeneemt. Ook de douane trok aan de bel, omdat poppers in grotere hoeveelheden bleken te worden ingevoerd.

www.nu.nl

Hej ja, de homo's hebben het al zo moeilijk, gun ze ook ff een lolletje. Of is dit een daad van handjeklap? Jullie mogen wel trouwen, maar dan moeten jullie wel van de poppers afblijven.

Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
  donderdag 30 augustus 2001 @ 15:54:59 #2
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_1524479
quote:
Volgens het ministerie is het gebruik van poppers ongewenst omdat de stoffen hartkloppingen, bloedarmoede en hoofdpijn tot gevolg kunnen hebben.
Welja, het heilige Ministerie van Volksgezondheid zal wel weer eens voor de zoveelste keer bepalen wat gewenst en ongewenst is voor de domme burger die zijn eigen beslissingen niet weet te nemen.

"Volgens het ministerie is het gebruik van jalapeņo-pepers ongewenst omdat de pepers een hete bek, tranende ogen en een pijnlijke stoelgang tot gevolg kunnen hebben."

"Volgens het ministerie is het gebruik van suiker ongewenst omdat suiker een verrot gebit, een te dik lichaam en hyperactiviteit tot gevolg kan hebben."

"Volgens het ministerie is het gebruik van koffie ongewenst omdat de koffie stress, hevige hoofdpijn en misselijkheid tot gevolg kan hebben."

Etc. etc. etc.

He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_1524561
Laat die kutzuurpruimen oprotten met alles wat een beetje opwinding in dit saaie leven geeft te verbieden!!

We zijn toch godverdomme geen handelingsonbekwame KLEUTERS??!

Ja, en dit verbod zal de invoer en het gebruik ook uiteraard FLINK doen afnemen

Hoe DOM zijn ze daar??

Unox, the worst operating system.
  donderdag 30 augustus 2001 @ 16:04:19 #4
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_1524581
Volstrekt nutteloos dit. Ieder individu heeft het recht op een euforische kringspier en knallende koppijn...
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_1524610
Ja precies, als ik waspoeder wil snuiven dan is dat ook mijn goed recht.
  donderdag 30 augustus 2001 @ 16:08:16 #6
10188 links234
pi_1524615
De idioterie is ook weer duidelijk: Alsof het ook maar ene kleine mallemoer gaat helpen!

Nou ja, ik ben benieuwd wanneer de eerste invallen in illigale poppers laboratio plaats gaan vinden. En ik ben benieuwd of de politie homoclubs gaat controleren op zaterdagnacht.

Ik heb medelijden met de agent die in uniform de darkroom in moet om daar te controleren of er geen verboden middelen gebruikt worden.

Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
  donderdag 30 augustus 2001 @ 16:15:56 #7
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_1524701
- "Ik heb wat gevonden commisaris."
- "Ok, kom maar hier, ik ruik meteen of het echt amylnitriet is."
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  donderdag 30 augustus 2001 @ 16:17:33 #8
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_1524717
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 16:15 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
- "Ik heb wat gevonden commisaris."
- "Ok, kom maar hier, ik ruik meteen of het echt amylnitriet is."

Overigens schijnt het te voelen alsof God Zelf je in je achterste neemt. Altijd leuk om ffies te proberen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_1524766
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 16:08 schreef links234 het volgende:
Ik heb medelijden met de agent die in uniform de darkroom in moet om daar te controleren of er geen verboden middelen gebruikt worden.
Die gasten vinden het natuurlijk heerlijk om een interne visitatie te krijgen, ze staan in de rij
  donderdag 30 augustus 2001 @ 16:27:20 #10
8369 speknek
Another day another slay
pi_1524786
Poppers is al lang verboden. Daarbij heeft het op de lange termijn hele schadelijke gevolgen.
Maar als mensen het een keer willen uitproberen, sja moet kunnen. Ik zelf vind het meuren.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_1524824
Toch vervelend voor je he Links?

Gaat het toch wat meer pijn doen om gezellig wat genomen te worden, zo zonder spierverslappers he?

donderdag 30 augustus 2001 @ 16:36:57 #12
10188 links234
pi_1524873
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 16:31 schreef Ron_Jeremy het volgende:
Toch vervelend voor je he Links?

Gaat het toch wat meer pijn doen om gezellig wat genomen te worden, zo zonder spierverslappers he?

Ik weet niet of je het doorhebt, ouwe maagd, maar de bedoeling is dat je die poppers via je NEUS inneemt.
pi_1525210
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 16:36 schreef links234 het volgende:

[..]

Ik weet niet of je het doorhebt, ouwe maagd, maar de bedoeling is dat je die poppers via je NEUS inneemt.

hahaha

Ga je me nu echt vertellen dat je niet weet waarom poppers zoveel door homo's gebruikt wordt???????????

Behalve een licht eufoisch gevoel is het een spierontspanner... en dus ontspant de kringspier zich ook. Is het een stuk makkelijker om anaal genomen te worden!

Valt me een beetje van je tegen dat je dat niet weet hoor!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')