Hoe het meisje om het leven is gebracht, wordt nog onderzocht. Voor seksueel misbruik zijn geen aanwijzingen. Uit sectie blijkt dat het gaat om een blank meisje, jonger dan 7 jaar. Het lichaam heeft vermoedelijk enkele dagen in het water gelegen.
Voor zover bekend heeft het raadplegen van de lijsten met vermiste personen in binnen- en buitenland nog niets opgeleverd. Een recherchebijstandsteam (RBT) van vijftien personen werkt aan het onderzoek. Zo zijn onder meer videobeelden die gemaakt zijn in openbare gelegenheden, waaronder een benzinepomp, in beslag genomen.
------------------------------------------------------------
wat afschuwelijk
quote:Duh.
Op woensdag 29 augustus 2001 17:39 schreef the_undertaker het volgende:
Het kind is door geweld om het leven gekomen.
Vreemd vind ik, alsof je ook alleen de romp van een levend meisje zou kunnen vinden.
Maar het doet je wel vermoeden dat hier de ouders achterzitten, als er inderdaad geen meisje van 7 jaar als vermist is opgegeven. Want welke ouder die zijn/haar kind kwijt is doet dat niet?
Ben erg benieuwd hoe dit verder gaat.
quote:ouder moet dan niet goed bij zijn hoofd zijn, wil die dit niet melden ( dit is serieus bedoeld!!)
Op woensdag 29 augustus 2001 17:48 schreef Gia het volgende:
En dat een 'undertaker' dit topic opent!Maar het doet je wel vermoeden dat hier de ouders achterzitten, als er inderdaad geen meisje van 7 jaar als vermist is opgegeven. Want welke ouder die zijn/haar kind kwijt is doet dat niet?
Ben erg benieuwd hoe dit verder gaat.
quote:Een ouder die zijn/haar kind kwijt is, heeft dat toch allang als vermist opgegeven? Tenzij ze zelf met de vermissing te maken hebben.
Op woensdag 29 augustus 2001 18:09 schreef aego het volgende:[..]
ouder moet dan niet goed bij zijn hoofd zijn, wil die dit niet melden ( dit is serieus bedoeld!!)
Er schijnt geen meisje van die leeftijd vermist te zijn.
Als een ouder van zijn/haar kind af wil en het vermoordt en alles verwijdert wat tot de identiteit van het kind zou kunnen leiden, zal hij/zij dat kind niet als vermist opgeven.
Lijkt me.
Maar mensen uit de omgeving van het meisje moeten haar toch missen? Of de school.
Ik verwacht dat ze wel geidentificeerd zal worden.
quote:Duh?.
Op woensdag 29 augustus 2001 17:43 schreef links234 het volgende:[..]
Duh.
Kind kan ook aan een ziekte of weet ik veel overleden zijn, waarna men pas het hoofd, armen en benen er afgehakt heeft. Het is wat minder logisch om dat te doen, maar het zou kunnen.
Het feit dat politie zegt dat ze door geweld om het leven is gekomen, betekent dat de romp kennelijk (dodelijke) verwondigen vertoont. Ervan uitgaande dat ze niet levend onthoofd is natuurlijk
quote:Of een bootongeluk, aangezien ze in het water is gevonden.
Op woensdag 29 augustus 2001 19:01 schreef R@b het volgende:[..]
Duh?.
Kind kan ook aan een ziekte of weet ik veel overleden zijn, waarna men pas het hoofd, armen en benen er afgehakt heeft. Het is wat minder logisch om dat te doen, maar het zou kunnen.
Het feit dat politie zegt dat ze door geweld om het leven is gekomen, betekent dat de romp kennelijk (dodelijke) verwondigen vertoont. Ervan uitgaande dat ze niet levend onthoofd is natuurlijk
quote:Dan zal het wellicht om een meisje uit een ver land zijn, die hier naartoe is vervoerd?
Op woensdag 29 augustus 2001 18:40 schreef Gia het volgende:[..]
Een ouder die zijn/haar kind kwijt is, heeft dat toch allang als vermist opgegeven? Tenzij ze zelf met de vermissing te maken hebben.
quote:Ja, maar als je zegt dat ze verhuisd is of bij haar moeder in het buitenland is gaan wonen. Of misschien was ze wel helemaal geen Nederlandse
Maar mensen uit de omgeving van het meisje moeten haar toch missen? Of de school.
quote:Aan alleen een romp? Lijkt me toch nog een lastige klus.
quote:maar ik vermoed dat het meisje ergens ver vandaan komt... oostblok ofzo...
Op woensdag 29 augustus 2001 18:40 schreef Gia het volgende:[..]
Een ouder die zijn/haar kind kwijt is, heeft dat toch allang als vermist opgegeven? Tenzij ze zelf met de vermissing te maken hebben.
Als een ouder van zijn/haar kind af wil en het vermoordt en alles verwijdert wat tot de identiteit van het kind zou kunnen leiden, zal hij/zij dat kind niet als vermist opgeven.
Lijkt me.Maar mensen uit de omgeving van het meisje moeten haar toch missen? Of de school.
quote:Wat minder logisch? Heel erg onlogisch lijkt me dat.
Op woensdag 29 augustus 2001 19:01 schreef R@b het volgende:[..]
Duh?.
quote:Om herkenning te voorkomen. Bedenk zelf een reden zou ik zeggen.
Op woensdag 29 augustus 2001 19:59 schreef Cosma-Shiva het volgende:[..]
Wat minder logisch? Heel erg onlogisch lijkt me dat.
Waarom zou iemand dat doen, ik kan geen logische verklaring bedenken.
Nou vooruit, een reden: Iemand ontvoert/haalt meisje uit een ander land, kind word hier ziek of krijgt een ongeluk en overlijdt. Dader wil van het lijk af etc............. Het is uiteraard veel minder logisch dan in het geval het meisje door geweld om het leven is gebracht, maar het kan wel.
quote:Op iemand die een jong meisje ombrengt/toetakelt kan ik sowieso geen logica toepassen.
Op woensdag 29 augustus 2001 19:59 schreef Cosma-Shiva het volgende:[..]
Wat minder logisch? Heel erg onlogisch lijkt me dat.
Waarom zou iemand dat doen, ik kan geen logische verklaring bedenken.
Een politiewoordvoerster kon nog niets zeggen over het geslacht, de leeftijd of de herkomst van het kind. Ook is volgens haar onbekend of de vondst iets te maken heeft met de romp van een klein meisje dat maandag bij strand Nulde in Putten werd gevonden.
Bron: De Telegraaf
---------------------------
Het wordt steeds raadselachtiger...
Ik hoop iig dat het ze een stap in de goede richting geeft om dit afschuwelijke misdrijf tot een oplossing te kunnen brengen...
quote:Laat ik je voor de verandering eens gelijk geven. Klaart de lucht tussen ons ook een beetje op.
Op woensdag 29 augustus 2001 23:00 schreef R@b het volgende:[..]
Om herkenning te voorkomen. Bedenk zelf een reden zou ik zeggen.
Nou vooruit, een reden: Iemand ontvoert/haalt meisje uit een ander land, kind word hier ziek of krijgt een ongeluk en overlijdt. Dader wil van het lijk af etc............. Het is uiteraard veel minder logisch dan in het geval het meisje door geweld om het leven is gebracht, maar het kan wel.
Het kan, inderdaad, maar goed, ze kan ook per ongeluk uit elkaar gevallen zijn tijdens het zwemmen. Die kans is echter ook erg klein.
quote:Ik vond die andere kinderen van scouting al irritant als ze elke keer onaangekondigd overstag gingen
Op woensdag 29 augustus 2001 23:05 schreef Kleintje het volgende:
Maar wat als de ouders zelf ook omgekomen zijn met een bootongeluk ofzo?
Weekje varen op het IJsselmeer.
Zondag noodweer geweest.
Ouders omgekomen, kind omgekomen en niemand die ze mist want ze waren pas net onderweg.
Wie weet is het kind JAWS wel tegengekomen?
Maar misschien is ze ook wel ergens tussen de schroef van 'n tanker gekomen.
Je weet het niet hè?
quote:Moet je nagaan hoe ziek die mensen zijn die dit op hun geweten hebben..
Op vrijdag 31 augustus 2001 01:21 schreef nipeng het volgende:
Brrr...
Je zult dat hoofd of romp maar gevonden hebben.
Die deinzen dus echt nergens voor terug
quote:Of het meisje was net als Nicky Verstappen toevertrouwd aan een gezellig vakantiekamp voor kinderen met uitstekende begeleiding en men denkt daar dat het kind vanwege heimwee allang naar huis is gebracht terwijl er 1 lieve oude vakantieleider "met uitstekende referenties" verzuimt heeft te vertellen dat hij het kind elders heeft geprobeerd onder te brengen .
Op vrijdag 31 augustus 2001 00:46 schreef FuTilE het volgende:
Ik denk dat het een pedofiliesekte betreft, enneh, enneh dat ze video's gemaakt hebben. Snuffmovies, snuffmovies ja... *sniffel sniffel*, en dat ze die video's verkocht hebben aan Jan Pronk, en dat Jan Pronk ze weer doorverkocht heeft aan George Bush om het kyoto-verdrag eindelijk rond te krijgen... en omdat George Bush impotent is, en alleen nog maar erecties kan krijgen van rompjes. Nulderompjes. Nee, geen gewone rompjes, alleen nulderompjes, rompjes die aan het strand van Nulde gevonden zijn...Maar misschien is ze ook wel ergens tussen de schroef van 'n tanker gekomen.
Je weet het niet hè?
Je weet het niet hè? ?
quote:Oh ja, zo'n lieve, oude vakantieleider die vroeger ook de ouders van die kindertjes heeft mogen 'begeleiden' en daar dus zoveel vertrouwen mee heeft gewonnen dat ook de kinders er met een 'gerust' hart naartoe gezonden kunnen worden...
Op vrijdag 31 augustus 2001 02:26 schreef Loedertje het volgende:[..]
Of het meisje was net als Nicky Verstappen toevertrouwd aan een gezellig vakantiekamp voor kinderen met uitstekende begeleiding en men denkt daar dat het kind vanwege heimwee allang naar huis is gebracht terwijl er 1 lieve oude vakantieleider "met uitstekende referenties" verzuimt heeft te vertellen dat hij het kind elders heeft geprobeerd onder te brengen .
Je weet het niet hè? ?
quote:Ja zoeentje, het liefst nog met een kerkelijke achtergrond
Op vrijdag 31 augustus 2001 02:38 schreef Meaghan het volgende:[..]
Oh ja, zo'n lieve, oude vakantieleider die vroeger ook de ouders van die kindertjes heeft mogen 'begeleiden' en daar dus zoveel vertrouwen mee heeft gewonnen dat ook de kinders er met een 'gerust' hart naartoe gezonden kunnen worden...
quote:
Op zondag 16 september 2001 16:33 schreef Tiggle het volgende:
Ik ben sinds vrijdag terug van een week vakantie. Het nieuws wordt nu natuurlijk gedomineerd door de aanslagen in USA. Maar ik vroeg me af of er VOOR dinsdag misschien iets meer bekend is gemaakt over het onderzoek naar de vondst van het kinderlichaam en hoofdje die gevonden zijn?
Zijn ze al achter de identiteit van dat meisje?
Jongentje was gevonden in de buurt van de Tower Bridge en zou 10 dagen in het water hebben gelegen. Jochie had een broekje met duits etiket aan.
(Misschien rituele offeringen van een sekte?? Ik bedoel je weet het niet, tegenwoordig kan alles zo maar gebeuren!)
[Dit bericht is gewijzigd door DarkElf op 28-09-2001 09:53]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |