en de gene die het laatst komt moet het kwakkie van de rest opeten.
Oke, deze spelletje schijnen ze daar te doen;
In het midden leg men een boterham.
Men "jackt off" en spuit zijn "Man Juice" vervolgens op de het boterham!
De laatste die komt eet de boterham op!
[Dit bericht is gewijzigd door Funk_Dr_Spock op 26-08-2001 21:11]
quote:LMAO!
Op zondag 26 augustus 2001 21:10 schreef Funk_Dr_Spock het volgende:![]()
![]()
![]()
Ik dacht meer aan een gezellige samenkomst, samen rukken en wie weet nog meer. Ik weet dat deze parties bestaan (hebben), want het stond vroeger altijd op NOS teletekst pagina 447 (homo-agenda), maar nu staat het er niet meer op..
quote:* GATVERDAMME RANZIGE GASTEN
Op zondag 26 augustus 2001 21:10 schreef Funk_Dr_Spock het volgende:
Forreels die feesten schijnen SYKO te zijn.Oke, deze spelletje schijnen ze daar te doen;
![]()
![]()
![]()
Jaren later, in Amsterdam wonend, werd me duidelijk dat die J.O. parties er vooral waren om safe sex te promoten. Ze bestaan nog steeds, en wel in kroegen als The Web of Cuckoo's Nest. Nooit geweest, maar loop als je echt belangstelling hebt één van de kroegen rond de Warmoesstraat in A'dam eens binnen. Daar liggen genoeg flyers en krantjes met waar en hoe.
quote:He, leuk idee voor een meeting, tis weer is wat anders in ieder geval.
Op zondag 26 augustus 2001 20:47 schreef mad26 het volgende:
Heeft iemand wel 's een jack-off party bezocht? Hoe was het? Heb je een adres daarvoor, het lijkt me wel spannend om dat ook te doen namelijk!
quote:Jezus... is dat dan echt? Een vriend van me zei zoiets over een aantal studiegenoten van hem... maar is dat echt? AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH... gatver zeg.
Op zondag 26 augustus 2001 21:10 schreef Funk_Dr_Spock het volgende:
Forreels die feesten schijnen SYKO te zijn.Oke, deze spelletje schijnen ze daar te doen;
![]()
![]()
![]()
PS: ff voor de duidelijkheid, pindakaas met banaan wilde ik toen nog wel proberen en dat is goed bevallen, maar sperma begin ik nie aan. Gewoon ff voor de duidelijkheid. (en dan nu naar bed)
quote:lol
Op zondag 26 augustus 2001 22:17 schreef mad26 het volgende:
Ik dacht meer aan een gezellige samenkomst, samen rukken en wie weet nog meer
Ach ja, ieder z'n meug natuurlijk
quote:Hang je um dan altijd naast je broek aan de kapstop ??
Op dinsdag 28 augustus 2001 22:01 schreef misterDre het volgende:
Ik doe altijd m'n jas uit als ik ergens binnen kom
quote:Bij afloop van een jack off party schijnt het in dat geval raadzaam te zijn enigszins voorzichtig te zijn met het 'betreden' van je jaszaken.
Op dinsdag 28 augustus 2001 22:01 schreef misterDre het volgende:
Ik doe altijd m'n jas uit als ik ergens binnen kom
quote:Broek???? Kep een regenjas
Op dinsdag 28 augustus 2001 22:03 schreef Topic het volgende:[..]
Hang je um dan altijd naast je broek aan de kapstop ??
quote:Dus na afloop is het Jakkes!
Op dinsdag 28 augustus 2001 22:07 schreef Halinalle het volgende:[..]
Bij afloop van een jack off party schijnt het in dat geval raadzaam te zijn enigszins voorzichtig te zijn met het 'betreden' van je jaszaken.
quote:Ja dat was inderdaad vroeger het geval. Ik eet zelfs nog wel dat hier inde buurt ze gehouden werden. heb er aan getwijfeld heen te gaan maar durfde niet. Aan de ene kant zou ik het wel eens proberen willen.
Op zondag 26 augustus 2001 22:17 schreef mad26 het volgende:
Hmm... That's not what I had in mind... Boterham met spermaWaarom zou je het op een boterham doen als je 't wilt proeven...
Ik dacht meer aan een gezellige samenkomst, samen rukken en wie weet nog meer. Ik weet dat deze parties bestaan (hebben), want het stond vroeger altijd op NOS teletekst pagina 447 (homo-agenda), maar nu staat het er niet meer op..
Nielsh
quote:
Op vrijdag 07 september 2001 14:03 schreef Nielsh26 het volgende:[..]
Ja dat was inderdaad vroeger het geval. Ik eet zelfs nog wel dat hier inde buurt ze gehouden werden. heb er aan getwijfeld heen te gaan maar durfde niet. Aan de ene kant zou ik het wel eens proberen willen.
Nielsh
quote:Wat is dit nu weer voor reactie., ik gef alleen mijn mening, het afhouden er van is mijn idee geweest dat er alleen vieze oude mannetjes zijn. Als je iets afkeurd okee, maar een braak reactie is in MHO een beetje overtrokken.
Op vrijdag 07 september 2001 14:53 schreef Aneurism het volgende:[..]
JIJ OOK AL?
Het is mijn inziens niet de bedoeling dat een moraal ridder een ieder zijn openlijkheid door zulke reacties de kop in drukt. Bij het sexualiteitsforum staat duidelijk aangegeven geen puberaal gedrag. Mijn hoop is hier zinnig over te kunnen discuseren en niet met modder gooien. Mocht je willen reageren dan verneem ik graag waarom het jou niet trekt. Maar verklaar in je berichtje mij niet voor gek.
Nielsh (jeroen)
quote:Hmm is misschien wel een idee, heb je het wel eens gedaan?
Op vrijdag 07 september 2001 15:09 schreef Clone het volgende:
Mij lijkt het heel leuk om te doen........
Iemand zin om dit te organiseren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |