quote:Ja, ik
Op zondag 26 augustus 2001 11:09 schreef Phydomir het volgende:
Zoals jullie misschien wel weten krijg je nu engels voetbal op RTL 5, ook redelijk veel live wedstrijden (zo ook vanavond weer). Zijn er hier verders nog mensen die het voetbal daar volgen?
Hoe vinden jullie dan dat rtl 5 het doet met het voetbal, ik vind nml. dat de verslagen en alles er om heen helemaal zo slecht nog niet is.
quote:Schrap dat 'live' maar weer, wat RTL 5 beweert live voor te schotelen, om 17 uur, is Aston Villa - Man Utd. Deze wedstrijd is echter al om 15 uur (Nederlandse tijd) begonnen. De enige wedstrijd die om 17 uur Nederlandse tijd gespeeld wordt is Newcastle - Sunderland (fantastische derby altijd) maar die heeft RTL 5 dus niet.
Op zondag 26 augustus 2001 11:09 schreef Phydomir het volgende:
Zoals jullie misschien wel weten krijg je nu engels voetbal op RTL 5, ook redelijk veel live wedstrijden (zo ook vanavond weer). Zijn er hier verders nog mensen die het voetbal daar volgen?
Kortom, die tyfuslijers van RTL 5 lopen weer de zaak te verneuken en de kijkers voor lul te zetten met het claimen een wedstrijd live uit te zenden, terwijl de spelers dan al onder de douche staan....
Belachelijk gewoon weer van RTL 5
quote:RTL 5 vs MotD
Op zondag 26 augustus 2001 15:04 schreef Phydomir het volgende:
Om ff wat meer gespreksstof te krijgen.Hoe vinden jullie dan dat rtl 5 het doet met het voetbal, ik vind nml. dat de verslagen en alles er om heen helemaal zo slecht nog niet is.
Sinds ik op 19 januari de wedstrijd Derby County-Ipswich Town heb bezocht, ben ik helemaal fan van het Engels voetbal. Afgelopen zaterdag heb ik voor het eerst in mijn leven studio sport laten schieten om over te schakelen naar RTL5 voor opnieuw een Van Nistel-show.
Echt klote, iedere week weer die Nederlandse topspelers te zien spelen, zoals V. Nistelrooy en Hasselbaink. Als je zo ziet spelen; Verdomme daar hadden we mee op het WK kunnen zitten!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |