Nou vraag ik me af: Hoe kan je dat nou aan iemand zien? Hoe weet je nou of iemand echt zichzelf is of niet? Het kàn toch dat je een brede muziek/kleding-smaak hebt of zo? Vind ik persoonlijk heel normaal.
Ze accepteren je dus dan ook niet ,gezien het feit dat ze roepen dat je je anders moet gedragen!
Echte vrienden/kennissen doen zoiets niet,die accepteren je hoe je bent!
quote:Wie geeft je eigenlijk dat commentaar? Als het mensen zijn die je al van kleins af aan kennen zou je na moeten denken of je op zo'n moment wel jezelf bent. Maar als jij zegt dat je WEL jezelf bent laat ze toch lekker praten. En doen gewoon waar je zin in hebt. En ik vind dat dat inderdaad kan dat je n brede muziek/kleding smaak hebt, tuurlijk. Laatst zei iemand tegen mij dat ie niet wist wat voor type ik precies was. Niet echt kak, niet alternatief. Ik zeg nou, da's mooi, ik draag gewoon wat ik die dag aan wil. Of ik er dan bekakt of alternatief bijloop intresseert me eigenlijk niet.
Op woensdag 22 augustus 2001 19:11 schreef postinggirl het volgende:
Ik krijg .... heel normaal.
Verder over je vraag hoe je je kan zien of mensen zichzelf zijn of niet... Dat kun je denk ik niet snel. Pas als je iemand beter en langer kent.
quote:owwwwww mensen die je vaagt kent,en dan direct over je oordelen,
Op woensdag 22 augustus 2001 19:17 schreef postinggirl het volgende:
Ik bedoelde ook degenen die ik maar vaag ken en waar ik verder niets mee hoef, mijn echte vrienden zijn zo godzijdank niet. Maar ja, het blijft irritant.
ik persoonlijk.. weet wie ik ben.. waar ik voor sta.. en dat weten alleen de mensen die mij echt kennen.. dus ouders, goede vrienden.. en zij kunnen echt merken als dat je anders gedrag...
andere mensen.. om me heen die denken te weten wie ik ben.. weten dat absoluut niet.. dat omdat ze niet werkelijk zien wie ik ben.. dat omdat ik dat niet toelaat.. dat uitbescherming van mij zelf.. omdat ze daar misbruik van kunnen maken...
echt het probleem is dat als mensen je van je echte kant kennen.. je zoveel mogelijk je eigen IK proberen te laten zijn.. dat je niet meer jezelf bent.. omdat ze dan je IK willen veranderen.. als je dat zelf door heb.. kun je jezelf blijven.. anders ga je zelf niet meer voelen...
dit is mij dus overkomen in een Relatie.. omdat ik niet meer de IK kon zijn, omdat ze de werkelijke IK zag.. en niet beviel wie de voor de buitenwereld IK geldende wou zien...
Liefs en succes,
Helga
Tenzij 't je beste vriend(in) is die je al 50 jaar kent Want die hebben meestal recht van spreken.
[Dit bericht is gewijzigd door Theeboon op 23-08-2001 07:14]
quote:Op gebied van muzieksmaak is alles normaal, maar wat het is, is dat het voor veel mensen moeilijk is als ze je niet in een categorie kunnen stoppen, als ze je niet kunnen definiëren. Mensen willen graag een blik op iemand kunnen werpen en zeggen "oh, dat is een punker" of "ah, die luistert naar rap".
Op woensdag 22 augustus 2001 19:11 schreef postinggirl het volgende:
Het kàn toch dat je een brede muziek/kleding-smaak hebt of zo? Vind ik persoonlijk heel normaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |