Heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt?
Thanx
Weetabix
iig Sterkte
Ik heb dat ook meegemaakt. De ex van mijn vriendin bleef bellen en janken door de telefoon, tot anderhalf jaar nadat ze uit elkaar waren. Het staartje vanb het verhaal wat ik heb meegemaakt, was dat mijn vriendin alleen maar verder van hem afgekeert raakte. Ik vond het wel romanties van hem, ik zou dat nooit doen. In ieder geval beelf bij haar het gevoel dat hij, zoals gedurende de jaren dat ze bij elkaar waren, niet naar haar luisterde en zelfs als hij zij dat hij dat wel deed was dat maar om haar argumenten te weerleggen.
Kap ermee, als er nog wat tussen jullie is knijp je het zo kapot.
quote:Doe maar niet. Laat haar gewoon met rust. Get a life.
Op woensdag 22 augustus 2001 16:08 schreef TranQuil het volgende:
Bel/Spreek haar ff
Ik zal mijn best doen om haar niet meer te bellen of smsen.
Als ze me wilt en om me geeft, dan neemt ze vanzelf wel contact op...
Bedankt,
weetabix
quote:Ik heb het vanaf de andere kant meegemaakt en het zat erin dat ik terug naar haar ging, maar het is wel één van de dingen geweest waarom ik niet terug ben gegaan.
Op woensdag 22 augustus 2001 15:51 schreef weetabix het volgende:
...
3 maanden geleden heeft mijn ex vriendin me gedumpt na een relatie van 2 jaar. Op de een of andere manier kan ik het maar niet loslaten en pak ik continu de tel op en bel ik haar. Ik bedoel niet een keertje bellen, maar echt enorm vaak bellen. Zij raakt daar enorm geiritteerd van en drukt me de hele tijd weg of neemt op en dan zegt ze dat ik haar met rust moet laten. Ik weet dat ik de situatie alleen maar erger maak op deze manier, maar ik kan het niet laten om de tel op te pakken en haar te bellen of te smsen.
Ik weet dat het niet normaal is, maar ik heb zo veel meegemaakt met haar en ik wil het niet opgeven. Ik denk dat ik op het moment erg zwak in mijn schoenen sta, maar ik weet niet meer zo goed wat ik moet doen. Ik ben haar om heel eerlijk te zijn een beetje aan het stalken volgens mij, en als het 1 ding is wat ik niet wil is dat het wel, maar het is zo verdomde moeilijk om niet de tel op te pakken en te bellen.
Ze maakt het me ook niet makkelijk, want af en toe neemt ze wel op en zegt ze me dat ze van me houd , maar dat ze eventjes wat rust nodig heeft...Heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt?
Thanx
Weetabix
Ik had gewoon ruimte nodig en nog steeds en ik denk dat dat voor haar ook geld.
Je dringt haar zo gevoelens op, waar ze misschien nog niet klaar voor is om te verwerken of er iets mee te doen.
Laat haar met rust, mijn ervaring is dat dit soort dingen een averechts effect hebben.
Zeg haar dat je van haar houdt en zeg dat je haar met rust laat zodat ze kan nadenken of ze nog wat met je wil.
'You can't force love'
quote:maar niet vergeten dat ze je heeft gedumpt en daarom misschien niet terugwil waardoor ze niet zal bellen.
Op woensdag 22 augustus 2001 16:13 schreef weetabix het volgende:
Als ze me wilt en om me geeft, dan neemt ze vanzelf wel contact op...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |