abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1452828
Ik heb laatst voor het eerst in 7 of 8 jaar mijn nichtje gezien en het is echt een pracht van een vrouw geworden ze is nu 27 en ik ben nu 18 maar ik vind haar echt heel mooi en ik val niet eens op blond! maarja ik vind het nu een beetje kut dat het me nichtje is enzo. Zijn er mensen die hetzelfde probleem hebben dat je liever wou dat het geen fanmilie was, want ik kijk er nu meer tegen een lekkere meid aan dan tegen een familielid....help
pi_1452853
'k heb ook geile nichtjes, maarja niks aan te doen.

Dacht je dan dat je wel kans maakte als ze je nichtje niet was (zij lekkerding van 27 en jij 18 )

Realiteit is een illusie die zich voor doet bij gebrek aan alcohol
pi_1452884
Sorry ik denk niet dat het wat wordt. Dat zou een groots familieschandaal worden. Niet alleen ben je 10 jaar jonger het is ook nog je nicht.

En is ze nog wel vrijgezel? Waarschijnlijk ziet ze jou gewoon als haar schattige kleine neefje die vroeger bloot door het huis rende roepend dattie auw aan zijn vinger had.

Overigens is het wel wettelijk toegestaan om een relatie aan te gaan of zelfs te trouwen met je nicht of neef. In sommige landen is het zels de norm dat doen ze om familieschatten in de familie te houden.

inu-oniichan : "The dog-eared bro"
  maandag 20 augustus 2001 @ 21:20:24 #4
3656 tuxido
Wie draagt er nu een pak?
pi_1452901
Ik ken iemand die met zijn nicht getrouwd is
Mag volgens de wet wel. En zelf hebben ze er blijkbaar ook geen problemen mee
ik moet hier nog eens iets goeds voor verzinnen
pi_1452948
Heb laatst trouwens "Great balls of fire" ('t levensverhaal van Jerry Lee Lewis) gezien, zijn muzikale carriere was helemaal ingestort toen de mensen erachter kwamen dat ie op z'n 22ste (dacht ik maar kan ook 21 of 23 zijn) met zijn 13 jarige nichtje getrouwd was.
pi_1453260
quote:
Op maandag 20 augustus 2001 21:20 schreef tuxido het volgende:
Ik ken iemand die met zijn nicht getrouwd is
Mag volgens de wet wel. En zelf hebben ze er blijkbaar ook geen problemen mee
Wie zei er dat het niet toegestaan was?
pi_1453292
quote:
Op maandag 20 augustus 2001 21:54 schreef MiSS_TiquE het volgende:

[..]

Wie zei er dat het niet toegestaan was?

Niemand
pi_1453325
quote:
Op maandag 20 augustus 2001 21:57 schreef Manfredje het volgende:

[..]

Niemand

Dan is het goed
  maandag 20 augustus 2001 @ 22:01:06 #9
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_1453326
Tom Greens ouders zijn btw ook neef en nicht zeggen ze.

Wees blij met zulke nichtjes, jullie treffen het beter dan mij, jullie hoeven je niet te vervelen op familie dagen/weekenden.

pi_1453341
Sja, ik denk dat je van je familie ook misschien iets sneller zou zeggen, "nou die ziet er leuk/lekker uit".
Ik had het ook met een nichtje, van dezelfde leeftijd. Zij vond mij ook erg leuk en baalde dat ik haar neef was. Mja ik denk dat alsik haar tegen was gekomen en zij was dus geen familie dat ik haar misschien niet zo snel leuk zou vinden.
Bij haar is het namelijk ook zo dat ze heeeeel kieskeurig is. Ze heeft op haar 17e nog steeds geen vriend gehad. Omdat ze dus te kieskeurig is. En ik val dan wel gelijk door de selectieprocedure? das toch wel vaag want ik ben nou niet de aantrekkelijkste denk ik.
Pacta Sunt Servanda
  maandag 20 augustus 2001 @ 22:48:01 #11
13695 hoogl298
mooie meneer....
pi_1453718
quote:
Op maandag 20 augustus 2001 21:14 schreef Manfredje het volgende:
'k heb ook geile nichtjes, maarja niks aan te doen.

Dacht je dan dat je wel kans maakte als ze je nichtje niet was (zij lekkerding van 27 en jij 18 )

Misschien is hij wel een lekker ding van 18
Ach, het kan nog veel erger
  maandag 20 augustus 2001 @ 23:00:21 #12
11729 killerkef
Veni, Vidi, Prutsum Erat
pi_1453811
k heb het zelfde weleens meegemaakt

ik was 25 en toen kwam ik mijn nichtje voor het eerst in 15 jaar tegen..
Zij was toen 21
Er sloeg bij ons beide een vonk over en we hebben zelfs even wat gehad...
voor de familie hebben we het verborgen gehouden.
Uiteidelijk is het niets geworden omdat ze mijn nichtje was

Alleen mij pa heeft het volgens mij ooit door gehad.
Hij begon plots toen ie bij mij was over een verhaal dat hij wel eens iets met een nichtje van hem had gehad
Ik zei niets..... :-)

neef en nicht vrijen licht zei hij

maandag 20 augustus 2001 @ 23:22:41 #13
12891 nomis
There can be only one
pi_1454029
Mijn neef en nicht wonen samen. die zullen ook wel binnen kort gaan trouwen denk ik.
Welcome, to the desert, of the real
  maandag 20 augustus 2001 @ 23:33:20 #14
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_1454126
Je mag gewoon met je neef of nicht gaan rotzooien hoor.Is niet illegaal,dus wat houdt je tegen!!!
To infinity…and beyond!
pi_1464701
Mijn vader's neef is met een nicht van hem getrouwd.
Ze hebben iets van 4 lilliputters, geen normale kinderen iig niet zoals jij en ik zijn.
Natuurlijk is het niet altijd zo dat je misvormde/mismaakte kinderen krijgt, maar het risico zit erin!
Pacta Sunt Servanda
pi_1465222
Een vriend van mij zat altijd openlijk te fantaseren over zijn nicht.... iedereen goed opgelet...

Twee weken later had ze met een vriend van hem..

Ik ben haar nog een paar keer tegengekomen, 'outta my league' zeg, sjies wat een lekker ding

woensdag 22 augustus 2001 @ 15:57:33 #17
12265 Kameeltje
raad is wat ik ruik.....
pi_1466171
quote:
Op maandag 20 augustus 2001 22:01 schreef Myster_E het volgende:

Wees blij met zulke nichtjes, jullie treffen het beter dan mij, jullie hoeven je niet te vervelen op familie dagen/weekenden.

Merk je wel dat het neef en nicht zijn, want Tom Green spoort gwoon NIET !

[Dit bericht is gewijzigd door Kameeltje op 23-08-2001 08:52]

Everyone is wise, untill he speaks. Those who know don't speak, those who speak don't know. Cynics are made, Not born
pi_1467141
quote:
Euhhhhhh, dan noem je ook wel iemand op he?????
  woensdag 22 augustus 2001 @ 18:11:17 #19
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_1467156
quote:
Is dit een waarschuwing voor dat je nooit met je neef/nicht een kind moet maken??
To infinity…and beyond!
pi_1467337
Zeg nooit nooit, maar ik denk niet dat het een geslaagd idee is. Misschien kunstmatig bevruchten, nadat je goed hebt gekeken wat voor een kind je zal krijgen... beetje je sperm tweaken weet je wel
Pacta Sunt Servanda
pi_1471352
Zelf ook een nichtje dat er zeer behoorlijk uitziet (echter niet veel contact met haar door ruzie van ouders) maar dfaar zou ik nooit wat mee beginnen omdat ze familie is. Ik zie nou al al die scheve gezichten voor me op de verjaardagen.
You'll tell the angels in heaven that you had never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you.
pi_1471482
Ik heb ook 2 hele mooie nichtjes, vooral de jongste en hoewel ik hun schoonheid kan apprecieren kan ik me echt niks meer voorstellen, maar ja. Dat ben ik dan.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  Redactie Frontpage donderdag 23 augustus 2001 @ 09:38:01 #23
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1471524
quote:
Op maandag 20 augustus 2001 23:00 schreef killerkef het volgende:
Uiteidelijk is het niets geworden omdat ze mijn nichtje was
Dus het had wel potentie iets te blijvends te zijn, maar je bent er mee gestopt omdat je dacht dat je familie het niet aankon?

Ik heb zelf nooit zoiets gehad, van mijn moeders kant heb ik slechts 1 nicht van 15 jaar ouder en van mijn vaders kant zijn alle nichtjes donker en ik val alleen op blank.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')