quote:Zoiets dacht ik dus ook, maar volgens mij zijn ze nou ook weer niet zo stom om dat te doen..ze zeggen dat ze t niet doen, en als ze t dan toch doen kunne nze echt massa's claims verwachten..
Op zondag 19 augustus 2001 17:54 schreef ZozoVII het volgende:
Volgens mij gebruikt Microsoft spyware... ook in MSN.
Microsoft heeft trouwens niet het recht om andere data dan aangegeven te versturen naar hun site, dus doen ze dat natuurlijk ook niet
quote:Bij elk HTTP reaquest gaat er info mee over je PC. Zal eens kijken wat allemaal, heb het ergens staan.
Op zondag 19 augustus 2001 19:48 schreef Chandler het volgende:
tuurlijk wordt er informatie naar hun site gestuurd, om dingen op te halen, maar als het goed is komt er alleen maar data aan dat over jou operating systeem gaat en geinstalleerde onderdelen, een kleine script kijkt dan welke onderdelen nog niet zijn geinstalleerd en geeft die aan als optie!..Microsoft heeft trouwens niet het recht om andere data dan aangegeven te versturen naar hun site, dus doen ze dat natuurlijk ook niet
quote:okey dan... nou post het ook dan wil je!
Op maandag 20 augustus 2001 00:09 schreef slakkie het volgende:[..]
Bij elk HTTP reaquest gaat er info mee over je PC. Zal eens kijken wat allemaal, heb het ergens staan.
quote:Simpel: Internet Explorer is van Microsoft. MSN Messenger is van Microsoft. Get the picture? Waarschijnlijk bevat IE gewoon code die Messenger automatisch kan laten opstarten als je naar Hotmail gaat.
Op zondag 19 augustus 2001 22:14 schreef Melluh het volgende:
Hoe kan een website een programma opstarten?
quote:Ja, en zeer onveilig. Maar dat maakt Microsoft niets uit.
Is dat niet heel erg bug-gevoelig?
quote:Het zou niet onveilig zijn als iedereen zijn tengeltjes uit andermans computer zou houden...
Op maandag 20 augustus 2001 02:55 schreef lzandman het volgende:[..]
Simpel: Internet Explorer is van Microsoft. MSN Messenger is van Microsoft. Get the picture? Waarschijnlijk bevat IE gewoon code die Messenger automatisch kan laten opstarten als je naar Hotmail gaat.
[..]Ja, en zeer onveilig. Maar dat maakt Microsoft niets uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |