abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 augustus 2001 @ 19:47:17 #1
5590 Robino
Has left the Fok!-building
pi_1405316
Ik hou er eigenlijk niet zo van om prive-dingen over mijn relatie op Fok! te plaatsen, maar ik heb hier echt een probleem wat me helemaal niet lekker zit:

Het gaat heel goed tussen mijn vriendin en mij, maar zojuist vertelde ze me iets waarvan ik heel erg moest slikken: een vriend van haar, die ze overigens niet eens zo goed kent, had een reis gewonnen naar Salou. Geen van zijn vrienden kon mee, en dus vroeg hij aan mijn vriendin of ze meewil. Mijn vriendin wil graag mee, alleen ze wil me niet kwetsen en vroeg wat ik ervan vond. Wij vertrouwen elkaar voor de volle 100 %, maar toch:
- ze gaat met een vage vriend mee die ik niet ken
- naar SALOU, of all places

Ondanks dat ik echt heel veel vertrouwen in haar heb kan ik hier echt niet blij mee zijn. Niet dat zij er iets aan kan doen maar ze is een echte mannenmagneet; tijdens een normaal avondje uit stromen de mannen op haar af. Laat staan in Salou. Wat zouden jullie ervan vinden?

maandag 13 augustus 2001 @ 19:54:12 #2
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_1405375
Ik zou haar gewoon laten gaan.. Als ze echt 100% van jou houdt, dan zal er na die vakantie niet veel aan de hand zijn. Is er wel wat aan de hand en komt ze niet terug bij jou (in het ergste geval) dan houdt ze nu ook al niet 100% van je en weet je meteen waar je aan toe bent..
pi_1405559
Aan de andere kant: Salou is natuurlijk een typische neuk vakantie (kun je daar nog iets anders doen dan?). Ik bedoel, ze zou dit eigenlijk niet moeten willen.
Als het nou nog een plaats was waar iets te zien is ofzo (Praag, Rome, dat soort bestemmingen) dan is het een ander verhaal.

Anyway, ik zou zeker de keuze aan haar laten. Het is een goede testcase voor jullie relatie.

maandag 13 augustus 2001 @ 21:19:20 #4
3767 Herald
Come get some
pi_1405625
ik vind het hele idee om een meid met een vriend uit te nodigen al raar
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_1405638
geen tijd/geld om extra ticket te kopen?
pi_1405639
Eens met Aernout, naar Salou ga je om te neuken. Lijkt me duidelijk.
Als ze dat doorstaat zonder vreemd te gaan, lijkt me dat de ultieme lovetest. Dan hoef je nooit meer aan haar te twijfelen.
pi_1405657
mmm, Aernout has a point, Salou is idd. ook niet de plek waar ik mijn vriendin heen zou sturen op vakantie; maar van de andere kant, als ze écht van jou houdt (enigzins cliché maar ja), zal ze het niet doen. Het is iig wel een goeie test ja, weet je gelijk waar je aan toen bent. Hoe lang is ze dan trouwens weg?

Ik heb gezegd.

"The question is not 'who is going to let me', the question is 'who is going to stop me'"
pi_1405751
quote:
Op maandag 13 augustus 2001 21:20 schreef Halinalle het volgende:
Eens met Aernout, naar Salou ga je om te neuken. Lijkt me duidelijk.
Als ze dat doorstaat zonder vreemd te gaan, lijkt me dat de ultieme lovetest. Dan hoef je nooit meer aan haar te twijfelen.
Tja, maar je weet dus nooit 100% zeker wat daar gebeurt is.
Als test dus waardeloos....
pi_1405762
oe.. minder!

Maar volgens mij hoef je dat normaal gesproken niet eens te zeggen!
Mijn vriendin kan wel nagaan dat ik dat niet leuk zou vinden, en als zij mij zou vragen, zou ik meteen een gezicht trekken van "doe maar wat je niet laten kan, echt een positieve ontwikkeling voor onze relatie zal het niet zijn".
En dan snapt zij het wel helemaal.
Maar als je eerst hebt gezegd dat het je niets uitmaakt, en later op terugkomen is wel raar.
Moet je wel een tactisch moment uitzoeken.
Of ga tijdens die vakantie ook ergens heen.

maandag 13 augustus 2001 @ 23:33:56 #10
5590 Robino
Has left the Fok!-building
pi_1406683
Die vriend had die reis trouwens gewonnen, en geen van zijn vrienden kon mee.
Ik heb tegen haar gezegd dat ik het echt niet leuk vind, maar dat ik haar vertrouw en dat ze moet doen wat ze leuk vind.

Jullie hebben idd gelijk dat het een goede test is. En nogmaals, ik vertrouw haar heel erg, alleen ik voel me als het ware in de steek gelaten dat ze daar zo makkelijk over is. Ik bedoel, ze hangt wel eens met die gozer aan de telefoon, en verder ziet ze hem tijdens het uitgaan wel eens. En nu gaat ze er zo mee op vakantie......

('t is voor 8 dagen)

[Dit bericht is gewijzigd door Robino op 13-08-2001 23:39]

pi_1406970
quote:
Op maandag 13 augustus 2001 21:36 schreef Passione het volgende:
oe.. minder!

Maar volgens mij hoef je dat normaal gesproken niet eens te zeggen!
Mijn vriendin kan wel nagaan dat ik dat niet leuk zou vinden, en als zij mij zou vragen, zou ik meteen een gezicht trekken van "doe maar wat je niet laten kan, echt een positieve ontwikkeling voor onze relatie zal het niet zijn".
En dan snapt zij het wel helemaal.
Maar als je eerst hebt gezegd dat het je niets uitmaakt, en later op terugkomen is wel raar.
Moet je wel een tactisch moment uitzoeken.
Of ga tijdens die vakantie ook ergens heen.

Zoals ik al aangaf, ze moet zelf aanvoelen dat dit geen goed idee is. En als ze dat niet aanvoelt is het (denk ik) al mis.
pi_1407822
Housten?! You got a problem!
pi_1408000
tering wat een stel aanstellers zijn jullie zeg. ipv blij voor dat meisje te zijn, dat ze een weekje gratis op vakantie kan. Zitten jullie alleen maar te zeggen van, na zou het niet vertrouwen hoor ze gaat naar Salou.

Zegt misschien meer over jullie zelf dan over haar. Dat jullie allemaal met maar een doel naar Salou zouden gaan. Je hebt ook mensen die niet hun hele vakantie hoeven te neuken.

Ze heeft zelf niet eens voor de bestemming gekozen en die gozer ook niet. Hij heeft het gewonnen!!
En als je zelf al zo erg twijfelt over jullie relatie dat je niet weet of je haar wilt laten gaan. Zal ik maar is goed over jullie relatie en de vertrouwensband nadenken. Want dat zegt wel wat over hoe jij denkt.

Zou je jezelf ms niet in kunnen houden, als jij een week naar Saoul ging?

Laat je vriendin lekker gaan en genieten van een week gratis vakantie.

dinsdag 14 augustus 2001 @ 09:13:26 #14
1687 poep
praat geen poep
pi_1408016
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2001 09:08 schreef MissX het volgende:
tering wat een stel aanstellers zijn jullie zeg. ipv blij voor dat meisje te zijn, dat ze een weekje gratis op vakantie kan. Zitten jullie alleen maar te zeggen van, na zou het niet vertrouwen hoor ze gaat naar Salou.

Zegt misschien meer over jullie zelf dan over haar. Dat jullie allemaal met maar een doel naar Salou zouden gaan. Je hebt ook mensen die niet hun hele vakantie hoeven te neuken.

Ze heeft zelf niet eens voor de bestemming gekozen en die gozer ook niet. Hij heeft het gewonnen!!
En als je zelf al zo erg twijfelt over jullie relatie dat je niet weet of je haar wilt laten gaan. Zal ik maar is goed over jullie relatie en de vertrouwensband nadenken. Want dat zegt wel wat over hoe jij denkt.

precies!
houdt van spannend...
  Moderator dinsdag 14 augustus 2001 @ 09:31:20 #15
8781 crew  Frutsel
pi_1408097
quote:
Op maandag 13 augustus 2001 19:47 schreef Robino het volgende:

Het gaat heel goed tussen mijn vriendin en mij, maar zojuist vertelde ze me iets waarvan ik heel erg moest slikken: een vriend van haar, die ze overigens niet eens zo goed kent, had een reis gewonnen naar Salou. Geen van zijn vrienden kon mee, en dus vroeg hij aan mijn vriendin of ze meewil. Mijn vriendin wil graag mee, alleen ze wil me niet kwetsen en vroeg wat ik ervan vond. Wij vertrouwen elkaar voor de volle 100 %, maar toch:
- ze gaat met een vage vriend mee die ik niet ken
- naar SALOU, of all places

Ondanks dat ik echt heel veel vertrouwen in haar heb kan ik hier echt niet blij mee zijn. Niet dat zij er iets aan kan doen maar ze is een echte mannenmagneet; tijdens een normaal avondje uit stromen de mannen op haar af. Laat staan in Salou. Wat zouden jullie ervan vinden?

Die vent kent jou vriendin NIET EENS HEEL GOED?
Waarom vraagt die d'r dan mee? Als ze nou de dikste maatjes waren dan was het voor mij anders. Het zit jou zichtbaar niet lekker, dan moet je dat eerlijk zeggen lijkt me. En dan is aan haar de keuze of ze wel of niet gaat.

Mijn vriendin wil eind dit jaar met een goede vriendin naar Madrid. No problem voor me...maar Salou is inderdaad wat anders. Helemaal als ze die vent al niet "eens zo goed kent"....

Heb mijn twijfels er over...

pi_1408124
I agree with missX, Gewoon laten gaan...
I wish for just once, somebody would call me "Sir" without adding the words: "You're making a scene"
pi_1408182
quote:

Als een vriendin van mij een vakantie naar Salou zou winnen en mij (zonder mijn vriendin) zou uitnodigen, zou ik weigeren want:
(1. ook al betaal je me, ik ga niet naar Salou)
2. al ben ik helemaal zeker van mezelf, ik vermoed dat mijn vriendin in dit geval toch met een raar, twijfelend gevoel zou blijven zitten, en dat wil ik niet.
3. ik zou me afvragen wat die andere vriendin van mij wil, als zij me zomaar uitnodigt naar een partybestemming als Salou. Het kan natuurlijk geheel onschuldig zijn, maar toch. In Robino's geval zou ik me ook afvragen wat die gozer van zijn vriendin wil. Ik kan me haast niet voorstellen, dat hij haar alleen voor de gezelligheid uitnodigt.

Als het, zoals al eerder gezegd, een ander soort bestemming/vakantie was zou een stuk minder twijfelachtig zijn.

dinsdag 14 augustus 2001 @ 09:49:56 #18
14784 Goudvis
 Vanity is My Favorite Sin....
pi_1408216
Mja als zij HEEL graag mee wil met iemand die ze niet zo goed kent zo ik toch twijfelen aan me relatie. Bedoel je kan het haar niet verbieden ofzo maar Sa 'fuckin' lou of all places. Bedoel drank en een lot of gasten die echt schijt hebben aan je relatie. Aan de andere kant is er ook iets als vertrouwen, en ach ja .. stel haar de vraag hoe zij zich zou voelen als jij met een chick naar sa lou zou gaan.
Another confrontation that you couldn't avoid
  dinsdag 14 augustus 2001 @ 09:57:49 #19
14688 Hadiewoezee
dj Paul Elstak fan!
pi_1408264
quote:
Maar dan is de vraag; gaat iedereen wel naar Salou?? Nee volgens mij niet....
Als ik wil neuken op vakantie ga ik naar Salou en als ik dat niet als doel stel ga ik ergens anders heen!
Men stelt hier dat Salou is om te neuken, maar daaruit kan je niet zomaar concluderen dat iedereen hier naar Salou gaat om te neuken.....
pi_1409187

.:. "I've got feelings, just like you" .:.
pi_1409191
Ik zou haar in ieder geval erg duidelijk maken, dat ik het niet op prijs stel dat ze zoiets overweegt..
Zeker als ze die vriend niet goed kent..

En ken jij m wel? Zo ja: wat is je mening / gevoel over hem? Zelfs als ze alleen goed bevriend zijn is het nog erg twijfelachtig! Zo nee: nodig m in ieder geval eens uit om de 'stemming' tussen die twee te checken.

Punt is: Als ze graag wil en ze gaat toch wel, wat je er ook van vindt > blijkbaar neemt ze jouw mening niet zo serieus > blijkbaar jullie relatie dus ook niet.

Kun je haar geen vakantie beloven naar een andere mooie bestemming, maar dan met jou?

A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_1409316
de LMK heeft gelijk.

Het is zeer triest dat je je vriendin niet eens een vakantie gunt omdat je eigen ego in de weg zit. Het is voor haar toch hartstikke leuk dat ze gaat? Wat boeit het dan wat jij ervan denkt. Als ze jou alleen oppervlakkig kende was je blij voor haar geweest, maar omdat jullie nu iets hebben zou deze vakantie opeens een bedreiging vormen voor je eigen geluk. Als zij daar gelukkiger wordt dan dat ze met jou is doe je daar niks tegen en ze gaat toch. Wees dan op z'n minst blij voor haar en zet even je eigenbelang in deze situatie aan de kant. Als ze terugkomt is ze of blij om je te zien of blijer met een ander en dan krijg je dat hopelijk snel te horen. Zo is het nu eenmaal. Die dingen kunnen gebeuren. Dat wil niet zeggen dat je per definitie van de 'worst case' uit moet gaan. Dat ligt aan het vertrouwen dat je in haar hebt. Geen vertrouwen? Dan zou ik het meteen uitmaken omdat je dan zelf al een probleem maakt van de relatie... Wel vertrouwen? Laat haar lekker gaan, mocht het misplaatst zijn dan heb je het toch geprobeerd.

now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
pi_1409326
Ligt het nou aan mij of posten mevrouwtjeX en lmk nou exact hetzelfde...
b o a r d e n : k i t e / s n o w / w a k e
pi_1409447
Weet je, er is zo'n geweldig programma love test op veronica, misschien een idee?
pi_1409484
Ik vraag me het volgende af:
Wie zouden er, als je een vaste vriend(in) hebt, met een ander voor 8 dagen naar Salou gaan?

Ik niet. Ik kan me echt niet voorstellen dat mijn vriendin dat leuk zou vinden.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')