Ik heb nu al vaak met een meisje zitten chatten, die ook nog bij me in de buurt woont. Alleen ons leeftijdvesrchil is vrij groot (zij is 17, ik 24). Nu hebben we toch besloten elkaar een keer te gaan ontmoeten. Ik heb daar wel lang over nagedacht, ook gezien het leeftijdsverschil en zo. Nu hoorde ik ook dat ze het er zelf ook met dr moeder over had gehad, die het allemaal heel leuk vond, wel positief dus.
Maar ik ben toch best zenuwachtig voor zo'n date... Iemand tips?
Het leeftijdsverschil hoeft echt geen probleem te zijn. Ik ben zelf ook 24, en mijn vriendin is 18. Wij hebben elkaar ook via internet ontmoet, en hebben nu zo'n 5 maandjes een relatie....
Dus.... GA ERVOOR !
quote:ja precies, daarom heb ik er ook een tijd over nagedacht en zo, maar in de chat, gaat t heel goed, we begrijpen elkaar in een half woord en zo, beetje eng zelfs...
Op maandag 13 augustus 2001 15:42 schreef spaceben het volgende:
nou euh.. is toch wel een niveau verschil in kennis en ervaring (mag ik hopen)
17/24 is echt wel wat anders dan 27/34 ofzo...
ach je merkt het wel. iig have fun!
quote:Toch zegt leeftijd niet zoveel. Mijn vriendin is bijvoorbeeld gewoon al een stuk volwassener dan leeftijdsgenoten van haar. Ik heb echt niet het idee dat ze 18 is, eerder van mijn leeftijd.....
Op maandag 13 augustus 2001 15:42 schreef spaceben het volgende:
nou euh.. is toch wel een niveau verschil in kennis en ervaring (mag ik hopen)
17/24 is echt wel wat anders dan 27/34 ofzo...
ach je merkt het wel. iig have fun!
quote:Gewoon jezelf zijn,
Op maandag 13 augustus 2001 15:34 schreef good4u2 het volgende:
mede naar aanleiding van: internet relatiesIk heb nu al vaak met een meisje zitten chatten, die ook nog bij me in de buurt woont. Alleen ons leeftijdvesrchil is vrij groot (zij is 17, ik 24). Nu hebben we toch besloten elkaar een keer te gaan ontmoeten. Ik heb daar wel lang over nagedacht, ook gezien het leeftijdsverschil en zo. Nu hoorde ik ook dat ze het er zelf ook met dr moeder over had gehad, die het allemaal heel leuk vond, wel positief dus.
Maar ik probeer wel mezelf te zijn natuurlijk. We hebben al vrij veel gechat, en dan vertel ik ook geen leugens of zo hoor.
quote:Heb je al een foto gezien ?
Op maandag 13 augustus 2001 16:33 schreef good4u2 het volgende:
ja, das makkelijker gezegd dan gedaan heMaar ik probeer wel mezelf te zijn natuurlijk. We hebben al vrij veel gechat, en dan vertel ik ook geen leugens of zo hoor.
Verder ben ik gewoon mezelf geweest, heb geen stoere verhalen verteld en dat heeft gewoon gewerkt.
quote:Heb namelijk vorige week ook iemand ontmoet die ik via internet had leren kennen. Toch wel prettig om eerst een foto gezien te hebben...
Op maandag 13 augustus 2001 16:48 schreef good4u2 het volgende:
nee
maar goed, we'll see
quote:iets zegt me dat jij gewoon jezelf kunt zijn. Je bent verantwoordelijk genoeg volgens mij. Dus niet moeilijk doen en lekker jezelf zijn.
Op maandag 13 augustus 2001 15:34 schreef good4u2 het volgende:
mede naar aanleiding van: internet relatiesIk heb nu al vaak met een meisje zitten chatten, die ook nog bij me in de buurt woont. Alleen ons leeftijdvesrchil is vrij groot (zij is 17, ik 24). Nu hebben we toch besloten elkaar een keer te gaan ontmoeten. Ik heb daar wel lang over nagedacht, ook gezien het leeftijdsverschil en zo. Nu hoorde ik ook dat ze het er zelf ook met dr moeder over had gehad, die het allemaal heel leuk vond, wel positief dus.
quote:Zo, bedankt voor het compliment
Op maandag 13 augustus 2001 16:58 schreef Squartaq het volgende:[..]
iets zegt me dat jij gewoon jezelf kunt zijn. Je bent verantwoordelijk genoeg volgens mij. Dus niet moeilijk doen en lekker jezelf zijn.
quote:Nee, dan valt t in ieder geval niet tegen he
Op maandag 13 augustus 2001 17:19 schreef Aneurism het volgende:
verwacht er niet te veel van![]()
quote:Hoezo was het vermakelijk?
Op maandag 13 augustus 2001 18:44 schreef Aneurism het volgende:
juist, kan me mijn laatste supposed to be i date herrineren... erhmm tja, het was erhm vermakelijk...
quote:Ja natuurlijk hoor
Op dinsdag 14 augustus 2001 17:30 schreef TasmanianDevil het volgende:
Zeg, we horen toch nog we hoe het gegaan is of niet ???????
Ik vraag me nog steeds af of ik zelf niet verliefd zou kunnen worden, op iemand die ik nog nooit heb gezien...
... mischien wel een beetje,
* zucht *
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |