Ik heb een leuk meisje via internet leren kennen. Ben al een paar weken met haar aan het chatten en heb haar ook al 1x aan de telefoon gehad. Ik vind haar erg leuk en zij vind me ook erg leuk heeft ze me verteld. Ik ben denk ik verliefd op haar geworden en zij denkt dat ze ook verliefd is op mij. We hebben veel van dat soort gesprekken zoals ik vind je lief en je bent een schatje enzo, standaard crap ken je wel (of niet). Ook heeft ze al eens gezegd dat ze van me houd, maar ik weet niet of ik van haar hou, ik wil haar graag ontmoeten dan kan ik dat pas zeggen, via internet vind ik dat toch lastiger. Heb ik haar ook verteld. En dat snapte ze zei ze.
Enige probleem is dat ze beetje moeilijk doet over ontmoeten ze kan op dit moment niet het huis uit van wege iets waardoor ze niet kan lopen.
Nu heb ik al meerdere malen aangeboden om langs te komen bij haar ontmoeten we elkaar gewoon daar vind ik allemaal prima. (waar een wil is, is een weg en liefde kent geen grenzen toch?). Wil ze alleen niet en ze wil haar adres niet geven omdat ze bang is voor stalkers ofzo. Net of ik een stalker ben, heb al heel veel gechat soms wel 19 uur op een dag. Ja.. ik weet... niet normaal maar ja.. de tijd vliegt soms.. en het is goedkoper dan bellen.
Ik snap die redenatie niet helemaal, ik geef veel om haar en zij geeft veel om mij heeft ze gezegd, wat is dan het probleem? Zij wil niet dat ik zelf daarheen kom, ze wil me zelf een keer meenemen, maar ja dat gaat nu dus lastig en voordat ze weer kan lopen zijn we een maand verder als het er al geen 2 zijn. Heb er al verschillende voorstellen over gedaan dat iemand anders mij dan oppikt op een plek ofzo en mij dan naar haar brengt. Maar alles is over dat onderwerp tot nu toe nee. "Heb geduld is het antwoord." Heb ook wel geduld, oke.. wordt erg op de proef gesteld, maar wil haar zo graag zien, kan niet dus... And that fucking hurts.
Wat ik me af vraag is of ik niet in de zeik wordt genomen enzo. Want dat zou ik echt een klote streek vinden, we hebben al heel veel gechat over de meest uiteenlopende onderwerpen en ook best wel serieuze gesprekken gehad.
Het klikt via chat erg goed en ik hoop dat het irl ook zo is.
Oja. ik heb pas een foto van haar gehad toen we al een week of 3 chatte (elke dag gechat) en zij ook van mij dus het gaat echt om het innerlijk hier, niet om het uiterlijk enzo.
Is dit nu pure onzin of is dit gewoon een lief en onzeker/verlegen meisje die mij erg leuk vind??
please help me out...
b.t.w vrouwen geven aandacht als ze er zelf zin in hebben dus heeft ze erge zin om met jou te chatten
[Dit bericht is gewijzigd door Chandler op 13-08-2001 11:20]
Je bent verliefd --> rommel in je kop. Maar bedenk:
De aanhouder wint. De opdringer verliest.
Dat hele verhaal over niet bij haar langs mogen komen is uitermate begrijpelijk. Je leest verhalen genoeg over gekken die heel vervelende dingen doen op "droomdates" Dat meisje is gewoon voorzichtig, en terrecht. Hou het een tijdje vol, als je echt verleifd bent en zij ook, is dat niet zo'n probleem. De drang naar ontmoeting zal alleen maar groter worden, ook voor haar.
En inderdaad. Het is wel slim van je om als clone te posten. Maar het betekent wel dat je er dus meer mee zit dan je haar durft te zeggen. En of dat zo'n goeie basis is.......
hang in There.
Zoniet: get on with your life, zolang er nog niet echt iets is (en daar kun je volgens mij wel van spreken) kun je altijd nog terug.
Verder: Heel veel succes
P.S. relaties via internet kunnen echt wat worden, ga over 2 weken ook op vakantie met iemand die ik via internet ken.
Hoe heb je trouwens een foto kunnen opsturen als je haar adres niet weet?
Woont ze nog thuis?
ik zou gewoon een beetje proberen door te zetten als jullie elkaar echt heel leuk vinden. Het moet er toch een keertje van komen he
quote:foto -> digicam -> e-mail, klaar. :-)
Op maandag 13 augustus 2001 11:23 schreef shmoopy het volgende:
Hmm,ik vind het een beetje een vreemd verhaal,van haar kant dan.Hoe heb je trouwens een foto kunnen opsturen als je haar adres niet weet?
Woont ze nog thuis?
quote:
Op maandag 13 augustus 2001 11:25 schreef persoontje1 het volgende:[..]
foto -> digicam -> e-mail, klaar. :-)
Ja, ze woont nog thuis bij haar ouders.
Ik weet hoe moeilijk het kan zijn,
maar ik zou toch proberen nog even geduld te hebben.
Het kan natuurlijk zijn dat je belazerd wordt,
maar misschien ook niet.
Soms moet je dat risico maar nemen,
wie weet waar het allemaal toe leidt.
Sterkte,want geduld hebben kan heel moeilijk zijn.
Ze wil blijkbaar wel bij haar thuis meeten zegt ze. Wel afspreken op een openbare plaatst en dan neemt ze mij mee naar huis.
quote:Is niet alleen chatten, heb een keer op een dag toen ik lang moest werken, zo'n 30 smsjes met haar gestuurd. Ook best wel ziek, vooral m'n collega's hadden zo iets van jezus wat ben jij aan het doen, maar ja... boeie is leuk.
vrouwen geven aandacht als ze er zelf zin in hebben dus heeft ze erge zin om met jou te chatten
quote:Dat ben ik met je eens, ik probeer dat ook niet te doen, hou er zelf ook niet van en zij heeft dingen mee gemaakt en ik heb dingen mee gemaakt waardoor opdringerig gedrag alleen maar de verkeerde uitkomst kan hebben.
Je bent verliefd --> rommel in je kop. Maar bedenk:De aanhouder wint. De opdringer verliest.
quote:Ja, ik weet het en als je dan zegt van ja ik ben zo niet dan maakt dat ook geen reet uit want je tikt makkelijker dingen in dan dat ze je ook waar maakt. Dat is het grote nadeel van internet vind ik. Daarom wil haaar ook zo graag ontmoeten. En zij mij ook wel heb ik het idee. Krijg af en toe van die teksten over mijn scherm van ik mis je en was je maar bij me.
Dat hele verhaal over niet bij haar langs mogen komen is uitermate begrijpelijk. Je leest verhalen genoeg over gekken die heel vervelende dingen doen op "droomdates" Dat meisje is gewoon voorzichtig, en terrecht. Hou het een tijdje vol, als je echt verleifd bent en zij ook, is dat niet zo'n probleem. De drang naar ontmoeting zal alleen maar groter worden, ook voor haar.
quote:Ik kan met haar goed praten en ze weet hoe ik er over denk, ik wil gewoon even de mening van wat anderen mensen horen kijken wat die er over te zeggen hebben, als buitenstaander heb je toch een wat andere kijk op de zaken dan wanneer je er midden in zit.
En inderdaad. Het is wel slim van je om als clone te posten. Maar het betekent wel dat je er dus meer mee zit dan je haar durft te zeggen. En of dat zo'n goeie basis is.......
quote:Vind haar tot nu toe zeker de moeite waard, dus ik wacht nog af, maar die onzekerheid is gewoon kut om het zo maar ff te zeggen. Heb ik haar ook gezegd dat het internet en die onzekerheid me toch een beetje tegenhoud en ze snapte dat zei ze en ze wil me echt graag ontmoeten.
Als je dat de moeite waard vindt gewoon afwachten.
quote:Ze noemde wat wij nu hebben een lat relatie. Zou dat al kunnen?
Zoniet: get on with your life, zolang er nog niet echt iets is (en daar kun je volgens mij wel van spreken) kun je altijd nog terug.
quote:Thanks, ik heb al veel mensen via internet leren kennen hoor, 2 van m'n beste vrienden ken ik via internet, die elkaar ook via internet hebben leren kennen en een relatie hebben dus het kan wel ja, ik weet het, maar als je het zelf mee maakt dan is het toch ff anders.
Verder: Heel veel succes
P.S. relaties via internet kunnen echt wat worden, ga over 2 weken ook op vakantie met iemand die ik via internet ken.
quote:Thanks, heb het er ook wel moeilijk mee, heb mezelf voorgenomen om er niet over te beginnen, wanneer we elkaar nou eindelijk eens gaan zien enzo, wil dat wel natuurlijk erg graag, maar ik wil mezelf niet opdringen aan haar. Heb haar dat ook gezegd en dat vond ze lief.
Ik weet hoe moeilijk het kan zijn,
maar ik zou toch proberen nog even geduld te hebben.Het kan natuurlijk zijn dat je belazerd wordt,
maar misschien ook niet.
Soms moet je dat risico maar nemen,
wie weet waar het allemaal toe leidt.Sterkte,want geduld hebben kan heel moeilijk zijn.
pff.. wat een verhaal weer. Allemaal tot zover bedankt voor de reacties waardeer het echt!
Veel mensen vinden het makkelijk om via internet contact te maken omdat ze zich dan anders/beter kunnen voordoen dan ze zijn, dat zal zij ook wel bij jou hebben gedaan als ze niet wil afspreken. Het feit dat ze niet wil afspreken zeg eigenlijk al genoeg.
Zeg dat je wilt afspreken en dat ze anders kan opzouten dat merk je het vanzelf, accepteer gewoon geen smoesjes
Als ze niet kan lopen, maar wel in een rolstoel zitten of zo en bang is voor stalkers dan kunnen jullie toch ergens in een cafe afspreken eventueel met een vriendin of vriend van haar erbij om haar te helpen en haar zekerder te laten voelen en dan neem jij ook iemand mee en kunnen jullie elkaar leren kennen en die anderen kunnen ook samen kletsen.
Kijk, het kan allemaal zo zijn als zij zegt, maar het kan ook zijn dat ze veel ouder is, dat ze getrouwd is, dat ze een (kut)geintje met je uit haalt, dat ze veel ernstiger ziek is dan ze nu durft te zeggen of verzin zo nog maar wat dingen.
Volg je gevoel. Als jij voorstelt haar eens zo te ontmoeten (als je dat tenminste een goed idee vindt), hoe reageert ze dan, hoe reageert ze op je vraag om te bellen? Voelt haar reactie goed? Nou prima. Ga je twijfelen? Ga dan eens nadenken of je dit wel wilt. Zeg haar dat ook, geef aan dat je hier onzeker van wordt. Luister naar je gevoel, dat kan je een stuk verder helpen.
quote:http://www.site-b.nl/getruukt
Op maandag 13 augustus 2001 15:18 schreef The_Guy het volgende:
Pas maar op!,
quote:Ja zou idd wel kunnen ja. Ik begrijp het wel goed waarom ze bang zou zijn voor stalkers, maar als ik eens terug lees naar al die chats die we tot nu toe al hebben gehad, zo'n 1.5MB alleen aan tektst en waarover dat ging zou je toch denken dat het niet fake zou zijn.. maar zeker weten doe je het natuurlijk nooit...
Op maandag 13 augustus 2001 13:44 schreef Nimue het volgende:
Ik vind de reden waarom jullie elkaar niet kunnen ontmoeten nogal vaag. Dat kan ook zijn omdat jij het vaag opschrijft, dus schiet alsjeblieft niet meteen in de verdediging.Als ze niet kan lopen, maar wel in een rolstoel zitten of zo en bang is voor stalkers dan kunnen jullie toch ergens in een cafe afspreken eventueel met een vriendin of vriend van haar erbij om haar te helpen en haar zekerder te laten voelen en dan neem jij ook iemand mee en kunnen jullie elkaar leren kennen en die anderen kunnen ook samen kletsen.
quote:Nou ja.. die keren dat ze zei dat ze naar het ziekenhuis moest voor haar operatie was ze die dagen ook niet online enzo. Maar het zou wel kunnen ja dat ze gewoon ziek in d'r hoofd is om een spelletje te spelen ik weet het niet...
Kijk, het kan allemaal zo zijn als zij zegt, maar het kan ook zijn dat ze veel ouder is, dat ze getrouwd is, dat ze een (kut)geintje met je uit haalt, dat ze veel ernstiger ziek is dan ze nu durft te zeggen of verzin zo nog maar wat dingen.
quote:Dat het ontmoeten zeker gaat komen maar dat het nog wat geduld zal vragen, en bellen kan alleen als ze vrijuit kan praten, geen mensen in de buurt enzo, wat ik me goed kan voorstellen, vind het zelf ook niet prettig als mensen met mijn gesprekken meeluisteren.
Volg je gevoel. Als jij voorstelt haar eens zo te ontmoeten (als je dat tenminste een goed idee vindt), hoe reageert ze dan, hoe reageert ze op je vraag om te bellen?
quote:Mijn gevoel weet niet wat het wil. Ene kant vind ik haar erg leuk, maar aan de andere kant wel jammer dat ze zo lastig doet over bellen en ontmoeten enzo. Maar ik zal het er nog eens met haar over hebben. En er bij zeggen dat ik ik wel onzeker van wordt. Heb je gelijk in enzo. Heb ook tegen haar gezegd dat mijn ouders nog niks weten, vertel het wel als ik zekerheid heb. Kon ze ook snappen, maar ja.. ondertussen...
Voelt haar reactie goed? Nou prima. Ga je twijfelen? Ga dan eens nadenken of je dit wel wilt. Zeg haar dat ook, geef aan dat je hier onzeker van wordt. Luister naar je gevoel, dat kan je een stuk verder helpen.
En dat van getruukt.nl dunno... als ze me 1x laat staan heeft ze pech gehad, dat risico wil ik wel lopen want vind haar erg aardig enzo.
quote:Heb het er met haar hierover gehad, en hier reageerde ze wel goed op: "als je dat onzeker maakt dan gaan we er wat aan doen" En vervolgens hebben we effe met elkaar gebeld, niet zo lang want we hadden beide last van Parkinson verschijnselen, toch wel beetje spannend om te bellen. Maar ze zei wel van om je een gevoel van meer zekerheid te geven bellen we gewoon wat vaker, geen probleem.
Op maandag 13 augustus 2001 21:47 schreef Nimue het volgende:
Goed! Ga met haar praten hierover, vertel haar je onzekerheid, kijk, luister naar haar reactie. Luister dan nog eens naar je gevoel. Volgens mij kom je zo wel verder.
Sterkte!
quote:Ik heb haar 06 nummer. Maar ik ga haar niet bellen op een niet afgesproken tijd, ze heeft het vaak erg druk en komt niet altijd uit, ze zei zelf dat ze wel aangeeft wanneer we kunnen bellen enzo. Op de reactie dat zij mij ook kan bellen als het haar uitkomt ging ze niet echt op in. Ik merk het wel. En mobielephone kosten? Heb ik toch niet. Alles wordt door m'n baas betaald, wel makkelijk.
Op dinsdag 14 augustus 2001 09:49 schreef Halinalle het volgende:
Heb je haar telefoonnummer? Bel haar dan gewoon eens op een niet afgesproken tijd, bijvoorbeeld NU.
Als je haar telefoonnummer niet kent, en ze die nog steeds niet wilt geven, dan zou bij mij dus duidelijk het "FAKER-ALERT" afgaan.
quote:Klinkt goed!
Op dinsdag 14 augustus 2001 17:06 schreef persoontje1 het volgende:
*BLIJ* :-)
Daarnet een uur met haar zitten bellen, gezellig zitten kletsen, haar internet was dood (chello). Kreeg een SMS dat als ik belde we ff verder praten enzo. En was erg gezellig! Hebben ook nog samen liedjes zitten zingen. Euhz.. maar ja.. dit zal jullie wel niet boeien.
Anyways... doet iemand die wil faken dit?
quote:Aw, wat lief! De dochter van Henk Binnendijk.
Op dinsdag 14 augustus 2001 17:06 schreef persoontje1 het volgende:
Hebben ook nog samen liedjes zitten zingen.
quote:Ja.
Anyways... doet iemand die wil faken dit?
LOL @ Herald.
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |