Hoe maak ik die nog een beetje leuk:
Tot in 't café
quote:juist heel vroeg op staan en dan zondagochtend bij een meertje gaan zitten genieten van de rust, terwijl de rest van de wereld uitslaapt en jij geniet van alleen al de kleine vogeltjes of het spoor van de eendjes onder de treurwilgen..
Op zondag 12 augustus 2001 23:43 schreef Amable.Chica het volgende:
zo lang mogelijk uitslapen...hoef je niet zoveel van de dag mee te maken
quote:dat kan ook
Op zondag 12 augustus 2001 23:45 schreef Roonaan het volgende:[..]
juist heel vroeg op staan en dan zondagochtend bij een meertje gaan zitten genieten van de rust, terwijl de rest van de wereld uitslaapt en jij geniet van alleen al de kleine vogeltjes of het spoor van de eendjes onder de treurwilgen..
*denkt aan heel speciaal meertje.. zucht
of naar groot meer als het lekker weer is om alle jongens te zien surfen
Of anders de hele dag met je vriendin in bed blijven liggen
Of zorgen dat je zaterdag leuke dingen regelt voor zondag (boodschappen voor uitgebreid ontbijt of diner).
Of iets recreatiefs gaan doen (strand, bos, Efteling)
en sjah, je kunt ook gewoon de zondag beginnen met een lekker ontbijtje; daarna relaxed naar je oma op visite ofzo.. vind dat oude mens ook leuk. dan fiets je eens een rondje in het dorp waar toch geen bal te beleven is en wie weet kom je nog meer bekenden tegen die zich net zo vervelen als jij.
Dus na langzaam wakker geworden te zijn, ga ik naar videotheek twee filmpies huren, op de bank half slapend kijken, vaak om een uur of vier komt er iemand langs (ook rot), om 18:00 standaard een super-shoarma, 21:00 friends (die ik eigenlijk al ken), daarna meestal de thriller, dan slapen omdat ik maandag weer op-en-top op mijn werk moet zijn.
Deze traditie gaat niet op als het lekker weer is!
Godspeed.
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2001 19:46 schreef EvilFaith het volgende:
Zondag roeleert! Lekker met hele groep naar het park, muziekje, gitaartje, jointje, breezertje, KAN niet beter!! de zondag is juist zwaar relaxte dag!
quote:Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken
Op zondag 12 augustus 2001 22:28 schreef Robino het volgende:
Iemand tips?
hahaha ohhh jij bent slecht!!
Ik schaam me diep ja, dat ik TWEE jaar geleden dat er neer heb gezet, gelukkig heb ik geleerd van mijn zonde en heb ik deze smerige drankjes voor altijd afgezworen..
maargoed als jij eindelijk 16 bent en alcohol mag drinken spreek ik je nog wel keer aan..
quote:
Op zondag 7 september 2003 15:00 schreef EvilFaith het volgende:
PIZZA_SHOOTERhahaha ohhh jij bent slecht!!
Ik schaam me diep ja, dat ik TWEE jaar geleden dat er neer heb gezet, gelukkig heb ik geleerd van mijn zonde en heb ik deze smerige drankjes voor altijd afgezworen..
maargoed als jij eindelijk 16 bent en alcohol mag drinken spreek ik je nog wel keer aan..
quote:ze doet me aan jouw denken...
Op zondag 7 september 2003 15:04 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
quote:Schattig...
Op zondag 7 september 2003 15:05 schreef EvilFaith het volgende:[..]
ze doet me aan jouw denken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |