abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 augustus 2001 @ 22:28:03 #1
5590 Robino
Has left the Fok!-building
pi_1398584
Ik háát die 2 dagen! Op zondag ben ik altijd duf (of ik nou uitgegaan ben of niet) en heb ik altijd het idee dat de week weer voorbij is. Maandag is helemaal erg, dan sta je weer helemaal aan het begin van de week... Het lijkt me fijn als je dat eeuwige gevoel kan verdringen, zodat je niet steeds gefocussed bent op wat voor dag het nou is. Iemand tips?
pi_1398955
Ik heb vooral een hekel aan de zondag:
  • Geen fuk op TV te beleven
  • Geen winkels open
  • Nergens iets te doen
  • Thuis is het dan ook saai
  • Als je 's ochtends in bed ligt en de wind staat een beetje verkeerd, dan wordt je uit bed gejengeld door die kutkerkklokken!
  • Vooral als het dan regent... dan is het gewoon kut!
  • Volgende dag vroeg opstaan (behalve met vakanties/feestdagen)
  • Hoe maak ik die nog een beetje leuk:

• Achter de computer kruipen en op internet gezelligheid zoeken (chat/fora) of andere dingen (spelletjes, muziek maken e.d.)
  • Koop-/Huurvideo kijken
  • Naar vrienden gaan of uitnodigen
  • Laatste wanhopige poging om verveling te voorkomen: huiswerk maken aaarggghh!!
  • pi_1399139
    zondag is gewoon een kutdag
    Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
      zondag 12 augustus 2001 @ 23:22:44 #4
    7092 Oosthoek
    Homo SAABiens
    pi_1399180
    Zuipen, en dan naar Utrecht om verder te zuipen.

Tot in 't café

daarna schilderde ik mijn schaduw
    deed het licht uit
    en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
    pi_1399346
    Ga eens naar de bioscoop of naar het strand als het mooi weer is. (vandaag dus niet)
    Da's toch nie normaal, das abnormaal, tis gewoon nie te gleuven!!!
    pi_1399355
    zo lang mogelijk uitslapen...hoef je niet zoveel van de dag mee te maken
    [b][i]O+[/i][/b][br]you've got the right to remain silent ... so shut up ! [br] and for your information ... I'm no one's property and never will be !
    pi_1399364
    quote:
    Op zondag 12 augustus 2001 23:43 schreef Amable.Chica het volgende:
    zo lang mogelijk uitslapen...hoef je niet zoveel van de dag mee te maken
    juist heel vroeg op staan en dan zondagochtend bij een meertje gaan zitten genieten van de rust, terwijl de rest van de wereld uitslaapt en jij geniet van alleen al de kleine vogeltjes of het spoor van de eendjes onder de treurwilgen..
    *denkt aan heel speciaal meertje.. zucht
    pi_1399548
    quote:
    Op zondag 12 augustus 2001 23:45 schreef Roonaan het volgende:

[..]

juist heel vroeg op staan en dan zondagochtend bij een meertje gaan zitten genieten van de rust, terwijl de rest van de wereld uitslaapt en jij geniet van alleen al de kleine vogeltjes of het spoor van de eendjes onder de treurwilgen..
    *denkt aan heel speciaal meertje.. zucht

dat kan ook

of naar groot meer als het lekker weer is om alle jongens te zien surfen

[b][i]O+[/i][/b][br]you've got the right to remain silent ... so shut up ! [br] and for your information ... I'm no one's property and never will be !
    pi_1400953
    Ehm, formule 1 kijken?

Of anders de hele dag met je vriendin in bed blijven liggen

Of zorgen dat je zaterdag leuke dingen regelt voor zondag (boodschappen voor uitgebreid ontbijt of diner).

Of iets recreatiefs gaan doen (strand, bos, Efteling)

"The question of whether computers can think is like the question of whether submarines can swim."
    Edsger Wybe Dijkstra [1930-2002]
      maandag 13 augustus 2001 @ 09:15:33 #10
    11502 nipeng
    The last ride is free
      maandag 13 augustus 2001 @ 09:28:20 #11
    14694 ernems_menneke
    Eenzaamheid is ook niet alles
    pi_1401026
    gewoon lekker slapen en dromen over je liefdes leven
    is life worth living if you have to live it alone?
      maandag 13 augustus 2001 @ 11:24:15 #12
    11971 iKKe007
    Ben® Kreezy
    pi_1401571
    ik had zaterdagavond een pietsiepietsie teveel gedronken dus ik heb eigenlijk de hele zondag niet echt meegemaakt werkt wel goed moet ik bekennen. tot half 3 slapen, tot half 8 wakker zijn, en dan weer verder pitten. duurt die zondag gelijk veeeeel korter.

en sjah, je kunt ook gewoon de zondag beginnen met een lekker ontbijtje; daarna relaxed naar je oma op visite ofzo.. vind dat oude mens ook leuk. dan fiets je eens een rondje in het dorp waar toch geen bal te beleven is en wie weet kom je nog meer bekenden tegen die zich net zo vervelen als jij.

Blablablablabla - I'm an idiot.. Tell me something I don't know!!! -- Stats Fok!Fotospel!
    pi_1402524
    Godspeed is op zondag standaard rot.

Dus na langzaam wakker geworden te zijn, ga ik naar videotheek twee filmpies huren, op de bank half slapend kijken, vaak om een uur of vier komt er iemand langs (ook rot), om 18:00 standaard een super-shoarma, 21:00 friends (die ik eigenlijk al ken), daarna meestal de thriller, dan slapen omdat ik maandag weer op-en-top op mijn werk moet zijn.

Deze traditie gaat niet op als het lekker weer is!

Godspeed.

I dream my life.................and live my dream!
    pi_1403334
    Beachbop
    standaard in de zomer op zondag, weer of geen weer. Gister ook weer lekker lopen springen.
    En der zijn altijd nog wel feestjes ergens, in of outdoor.
    pi_1459494
    s@rday heel hard uitgaan, en dan zondag lekker brak zijn, en Homeshopping Europe gaan kijken. 's Avonds (weer) naar het terras, zodat je maandag weer brak bent en alleen maar wilt slapen. (of naar school moet )
    Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
    pi_1459538
    Slapen, internetten. Heerlijk.
    pi_1459613
    Zondag roeleert! Lekker met hele groep naar het park, muziekje, gitaartje, jointje, breezertje, KAN niet beter!! de zondag is juist zwaar relaxte dag!
    sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
    pi_13000835
    quote:
    Op dinsdag 21 augustus 2001 19:46 schreef EvilFaith het volgende:
    Zondag roeleert! Lekker met hele groep naar het park, muziekje, gitaartje, jointje, breezertje, KAN niet beter!! de zondag is juist zwaar relaxte dag!
    "There are no short cuts to any place worth going"
    - Beverly Sills
      Redactie Frontpage zondag 7 september 2003 @ 15:00:10 #19
    1150 crew  SunChaser
    Leuker wordt het niet
    pi_13000849
    quote:
    Op zondag 12 augustus 2001 22:28 schreef Robino het volgende:
    Iemand tips?
    Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken Neuken drinken neuken drinken
      zondag 7 september 2003 @ 15:00:37 #20
    14790 EvilFaith
    zie signature
    pi_13000859
    PIZZA_SHOOTER

hahaha ohhh jij bent slecht!!

Ik schaam me diep ja, dat ik TWEE jaar geleden dat er neer heb gezet, gelukkig heb ik geleerd van mijn zonde en heb ik deze smerige drankjes voor altijd afgezworen..

maargoed als jij eindelijk 16 bent en alcohol mag drinken spreek ik je nog wel keer aan..

pi_13000938
    quote:
    Op zondag 7 september 2003 15:00 schreef EvilFaith het volgende:
    PIZZA_SHOOTER

hahaha ohhh jij bent slecht!!

Ik schaam me diep ja, dat ik TWEE jaar geleden dat er neer heb gezet, gelukkig heb ik geleerd van mijn zonde en heb ik deze smerige drankjes voor altijd afgezworen..

maargoed als jij eindelijk 16 bent en alcohol mag drinken spreek ik je nog wel keer aan..

- Beverly Sills
      zondag 7 september 2003 @ 15:05:41 #22
    14790 EvilFaith
    zie signature
    pi_13000976
    quote:
    Op zondag 7 september 2003 15:04 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

[afbeelding]

ze doet me aan jouw denken...
    pi_13001052
    quote:
    Op zondag 7 september 2003 15:05 schreef EvilFaith het volgende:

[..]

ze doet me aan jouw denken...

Schattig...
    - Beverly Sills
    pi_13001687
    Slapen, Formule 1 kijken, eten.
    pi_13003202
    Zondag valt nog wel mee... vergeleken met Maandag, Dinsdag, Woensdag en Donderdag....
    We are born crying, live complaining, and die disappointed.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')