[edit]
En nu dus wel... Database problemen or something?
[/edit]
quote:Ik heb nog geen previews gezien, ben wel benieuwd.
Op zondag 12 augustus 2001 14:49 schreef awraeven het volgende:
Oke.. er zijn al een aantal previews uit enzo, maar welke muziek zit er onder??? wanna have enzo.
Maar als ik heel eerlijk ben ben ik na al dat lange wachten op de nieuwe serie toch wel een beetje nieuwsgierig.
En als alles waar ik me kwaad over heb gemaakt heel simpel wordt opgelost tijdens de eerste seconden van de preview, dan heb ik niks gezegd
quote:Maar wie zegt dat ze het schip bedoelen? Het is niet alleen een naam maar ook een engels woord voor onderneming, iniatief , waagstuk.
Op zondag 12 augustus 2001 20:22 schreef DixonHill het volgende:
ook nog Star Trek Enterprise terwijl hij vele jaren speelt voordat de eerste Enterprise ook maar werd gebouwd.
quote:De oude Enterprise dus
Op zondag 12 augustus 2001 20:49 schreef cptmarco het volgende:
De nieuwe Enterprise
quote:Paramount zegt dat
Op zondag 12 augustus 2001 20:45 schreef Tweek het volgende:
Maar wie zegt dat ze het schip bedoelen?
Ooit had ik een boek (balen dat ik die niet meer heb) waar netjes getekend de allereerste Enterprise stond met al zijn opvolgers..... en ik weet wel dat die foto voor geen meter overeen komt met die tekening.
Star Trek is no more.... het is nu alleen nog maar een melkkoe voor Paramount imho
maar ik wil het wel een kans geven, want zonder een nieuwe Star Trek serie kan ik niet leven
Gelukkig is er op dit moment Earth: Final Conflict (ook van Rooddenberry)
quote:ja maar dat is nu al bezig met de 3de herhaling
Op zondag 12 augustus 2001 21:46 schreef STING het volgende:
.....
Gelukkig is er op dit moment Earth: Final Conflict (ook van Rooddenberry)
quote:Het schip heet wel degelijk zo, ECHTER, deze serie speelt zich af VOOR dat de federatie gevormd werd, die andere eerste enterprise is dus de eerste v/d federatie.
Op zondag 12 augustus 2001 20:45 schreef Tweek het volgende:[..]
Maar wie zegt dat ze het schip bedoelen? Het is niet alleen een naam maar ook een engels woord voor onderneming, iniatief , waagstuk.
quote:Uhm, het wordt geen Star Trek: Enterprise genoemd, gewoon Enterprise... En zo goed is het nou niet met Voyager gekomen, hoor, ondanks dat het Star Trek in de titel voorkomt...
Op zondag 12 augustus 2001 23:29 schreef awraeven het volgende:
[...]
ja, die is prima, doe die maar, noem het star trek en dan komt het wel goed...
[...]
Laten we zeggen: een alternate timeline, maar dan vanaf het prille begin.
Toch ziet die NX-01 veel moderner uit dan de NCC-1701, afgezien dus van die nacelles.
quote:Nou Raven, veel fans (zoals ik) wilde dit concept wel. Op zich vind ik het gaaf klinken, maar hoe het uitgevoerd wordt is de vraag... dat moet ik nog maar zien.
Op zondag 12 augustus 2001 23:29 schreef awraeven het volgende:
VRAAG WAT DE FANS WILLEN IPV ZELF IETS TE VERZINNEN! zow.. dat is er uit...
quote:Voor mij het voordeel dat ik het nog nooit eerder gezien heb!
Op zondag 12 augustus 2001 23:36 schreef Roy_Benjamin het volgende:[..]
ja maar dat is nu al bezig met de 3de herhaling
Die Enterprise ziet er heel er echt veel te dynamisch en gestroomlijnd uit, het model lijkt teveel op de nieuwste generatie ST schepen. Ik snap best dat het allemaal er wat gelikter uit ziet dan ST: TOS, moet ook wel, anders trek je geen nieuw publiek aan en jaag je misschien het bestaande publiek weg.
http://www.st-intelligence.com/akira01.jpg
Dit is het plaatje van een van de nieuwste class ships, klein compact wendbaar modern.. en hoe ziet de nieuwste uhh een van de oudste Enterprise eruit...
Lijkt dus heel erg op elkaar.. nou ja dat moeten we dan maar door de vingers zien!
[Dit bericht is gewijzigd door STING op 13-08-2001 09:21]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |