abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1391989
Mijn hele leven heb ik al last van droge lippen (ja, bij de mond!); ca. 6 jaar geleden werd dit zo erg (pijnlijke kloofjes), dat ik Labello ben gaan gebruiken. Het werkt echt fantastisch! Binnen een week van alle problemen af!

Nu heb ik echter een ander probleem: minimaal 1 keer per uur (de afgelopen paar JAAR!!!) moet ik het gebruiken, omdat het anders heel irritant droog aanvoelt. Ik neem die Labello overal mee naartoe, zelfs zo erg dat wanneer ik 'm vergeten ben, terug naar huis ga of er ergens een koop...

Kent iemand dit probleem? En nog belangrijker: hoe kan je eraf komen?

None...
pi_1391995
ken het probleem... sta zelf elke dag strak van de fruitella
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_1392011
ik heb het meestal niet..want als ik het heb dan grijp ik om de seconde naar die stift....gewoon om iets te doen ofzo..
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_1392012
hmm paar weekjes niet gebruiken, s'morgens beetje labello erop, rest v/d dag niet en veel water drinken (=vocht aanvullen/herstellen)
  zondag 12 augustus 2001 @ 01:37:31 #5
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_1392929
Gebruik Blistex ipv Labello, uit zo'n klein potje. Wat mij betreft het enige wat helpt, maar waar je lippen niet meteen helemaal aan wennen.
pi_1392940
Tkan niet echt goed zijn.

Als het goed is herstellen je lippen vanzelf. Doordat je dat nu kunstmatig doet, zou het weles zo kunnen zijn dat je lichaam het niet meer gewend is, en het gewoon helemaal niet meer doet, lui?

zondag 12 augustus 2001 @ 01:53:41 #7
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_1392987
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 01:37 schreef Gaoxing het volgende:
Gebruik Blistex ipv Labello, uit zo'n klein potje. Wat mij betreft het enige wat helpt, maar waar je lippen niet meteen helemaal aan wennen.
heb ook altijd een tube blistex bij me
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_1392988
Ik ben ook een zware Labello verslaafde. Al zeker een jaar of 20
Ik heb meerdere Labbelo's, 1 in mijn tas, een bij m'n buro, 1 naast m'n bed, 1 in mijn jaszak en dan nog de reservelabello's.
Als ik van huis ga en mijn Labello vergeten ben (gebeurt zelden) dan voel ik me daar onprettig bij en krijg ik het gevoel hele droge lippen te hebben.
Ik vind het zelf geen vervelende verslaving, niet echt ongezond en kost geen bergen geld.

Ik ben naast mijn Labello verslaving ook minstens 15 jaar verslaafd geweest aan Optrex oogdruppels, zelfde verhaal, die gebruikte ik tig keer per dag.
Onlangs ben ik medicijnen gaan gebruiken waar in de bijsluiter beschreven stond dat oogdruppels invloed konden hebben op de werking van die medicijnen, wat mij heeft doen besluiten accuut te stoppen met de oogdruppels. Dat is me nu al 3 weken zonder ontwenningsverschijnselen gelukt.
Ik mis ze niet, ooit hoorde ik ook van een opticiën dat teveel gebruik van oogdruppels ervoor kan zorgen dat je ogen zelf niet genoeg vocht aanmaken.

Zonder oogdruppels leven kan ik dus prima, maar mijn Labello zou ik niet kunnen missen.
Overigens gebruik ik niet per definitie Labello, ik ben daar niet zo merkgebonden in, met lippenbalsem van de hema ben ik ook al tevreden. Zolang het maar wel een stick is en niet in een potje zit.

Freestyle
pi_1393043
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2001 23:23 schreef the_undertaker het volgende:
ken het probleem... sta zelf elke dag strak van de fruitella
Even terzijde:
Lieve Undertaker, zal ik je eens een overheerlijk recept geven? Doe eens een rolletje fruitella (zonder papier) door de yoghurt, en eet het pas na een uur op. Mijn dochter werd er helemaal gek van!

Liefs,
Helga

zondag 12 augustus 2001 @ 03:33:21 #10
6670 Mace
Profesioneel platzak
pi_1393496
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 01:40 schreef MoJo het volgende:
Tkan niet echt goed zijn.

Als het goed is herstellen je lippen vanzelf. Doordat je dat nu kunstmatig doet, zou het weles zo kunnen zijn dat je lichaam het niet meer gewend is, en het gewoon helemaal niet meer doet, lui?

klopt, ik had t zelfde.
daarna nog een x met zo'n blistex tubetje
nu er bijna van af....

en dan lopen ze te klagen over peuken....

Yeah Baby..Yeah
  zondag 12 augustus 2001 @ 09:46:26 #11
11948 Xortes
Divide and Conquer
pi_1393917
Hmm, ik heb hetzelfde, maar mijn lippen blijven gewoon heel droog omdat ik door mijn mond adem... Omdat ik altijd wel een beetje snifferig ben van de hooikoorts die mijn leven tergt is het moeilijk om door mn neus te ademen.
Iedereen is slechts een verzinsel van degene die hij ontmoet - Marten Toonder
  zondag 12 augustus 2001 @ 10:57:25 #12
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_1394071
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 09:46 schreef Xortes het volgende:
Hmm, ik heb hetzelfde, maar mijn lippen blijven gewoon heel droog omdat ik door mijn mond adem... Omdat ik altijd wel een beetje snifferig ben van de hooikoorts die mijn leven tergt is het moeilijk om door mn neus te ademen.
Ik wordt helemaal gek als ik niet door m'n neus kan ademen... Ik kan dan helemaal benauwd worden en doordraaien...
pi_1395788
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 01:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik heb meerdere Labbelo's, 1 in mijn tas, een bij m'n buro, 1 naast m'n bed, 1 in mijn jaszak en dan nog de reservelabello's.
Als ik van huis ga en mijn Labello vergeten ben (gebeurt zelden) dan voel ik me daar onprettig bij en krijg ik het gevoel hele droge lippen te hebben.
Ik vind het zelf geen vervelende verslaving, niet echt ongezond en kost geen bergen geld.
Wat grappig; dit herken ik ook. Ook overal een Labello liggen (naast het bed, bureau, bij de bank, in m'n tas, in elke jas die ik heb, in broekzakken etc...). Heel zielig eigenlijk, maar voor mij echt 'noodzakelijk'. Weet je waar ik echt de rillingen van krijg? Na het tandenpoetsen nergens een Labello kunnen vinden...
None...
pi_1395832
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 01:37 schreef Gaoxing het volgende:
bij blistex krijg je na een tijdje het zelfde effect als labello.....
je raakt er gewoon "verslaafd" aan
  zondag 12 augustus 2001 @ 15:47:02 #15
331 Merel
Be here now.
pi_1395941
Arma is ook verslaafd aan Labello maar hij zit nog in de ontkenningsfase.

Zijn hier ook praatgroepen voor?

"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_1396308
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 15:47 schreef Merel het volgende:
Arma is ook verslaafd aan Labello maar hij zit nog in de ontkenningsfase.

Zijn hier ook praatgroepen voor?

Natuurlijk niet!!! Van praten drogen je lippen toch uit?!?!?
None...
  zondag 12 augustus 2001 @ 17:08:13 #17
331 Merel
Be here now.
pi_1396347
en van zoenen?? nee toch hoop ik he?????
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_1396484
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 17:08 schreef Merel het volgende:
en van zoenen?? nee toch hoop ik he?????
Nee, dan niet echt, MITS de lippen van beide personen voorzien zijn van Labello. Ook mogen de lippen niet op andere lichaamsdelen dan de lippen 'verblijven', omdat je het er anders wel weer afveegt. Ik zoen dus ook nooit zonder Labello binnen handbereik!

Nog even over die praatgroepopmerking van jou: je vraagt toch ook niet in welke kroeg de volgende AA-bijeenkomst is?

None...
pi_1396606
Reactie van m'n broertje;

"

Hoi,
ik heb er ook last van,
dus nou heb ik een vraag:
hebben jullie ook dat je lippen in bepaalde seizoenen wel droog zijn en in andere niet?

Verbaal genie in love!
  zondag 12 augustus 2001 @ 20:25:25 #20
9981 Melluh
Eggcellent!
pi_1397644
Moet je eens gaan uitrekenen hoeveel kilo labello je al hebt opgegeten. Het verdampt niet ofzo, dus je moet het wel hebben afgelikt.

Nog een voordeel dus als je stopt met Labello: Je valt enorm af, want het is volgens mij 95% vet wat er in zit.

"Go ahead hate your neighbour, go ahead cheat a friend.[br]Do it in the name of heaven, you can justify it in the end" -Joan Baez[br]"Ah, but I was so much older then, I'm younger than that now" - Bob Dylan
  zondag 12 augustus 2001 @ 20:35:11 #21
331 Merel
Be here now.
pi_1397696
Arma is inmiddels uit de ontkenningsfase en heeft toegegeven dat ie verslaafd is.

We liepen vandaag naar het station en het koude zweet brak bij em uit toen ie ontdekte dat z'n Labello nog hier thuis lag! Die paniek in z'n ogen!! Nou zouden z'n lippen anderhalf uur droog zijn! Wat een ramp!!

pi_1397711
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 20:25 schreef Melluh het volgende:
Moet je eens gaan uitrekenen hoeveel kilo labello je al hebt opgegeten. Het verdampt niet ofzo, dus je moet het wel hebben afgelikt.

Nog een voordeel dus als je stopt met Labello: Je valt enorm af, want het is volgens mij 95% vet wat er in zit.

Euhhh die theorie gaat bij mij dus al niet op.
Ik weeg 47 kilo, veel minder moet dat toch niet worden. (wat had ik volgens die theorie wel niet moeten wegen zonder Labello verslaving )

Freestyle
pi_1397729
Ik heb labello perzik en sinasappel!!!

En neej ik ben er niet verslaafd aan, ik zou het juist vaker moeten gebruiken.

If you reincarnate, I will have to shoot you again
  maandag 13 augustus 2001 @ 12:52:24 #24
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_1402290
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 01:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
herkenbaar, bij mij zweven overal blistex tubes.
1 in de auto, 1 in een keukenla, 1 op kantoor, 1 in mijn nachtkastje, 1 op werkkamer en 2 reserve in medicijnkastje.
wat moet ik hier nu neerzetten?
  maandag 13 augustus 2001 @ 13:07:41 #25
11983 bruintjuh
Grote mond :O, klein hartje O+
pi_1402416
Als ik ergens naartoe ga moet ik wel altijd iets op mijn lippen smeren, omdat ze anders droog aanvoelen. Ik zit ze dan de hele tijd nat te maken en daar worden ze alleen maar droger van.

Na het tandenpoetsen is het idd het ergste.

Sneller dan een mercedes, slaat mijn hart voor jou!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')